اولین تجربه من با تیپ 5 - آبی رویال 92 !

مدیران انجمن: Monarch, whiteshark

ارسال پست
نمایه کاربر
hamid_fs066
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
پست: 453
تاریخ عضویت: 31 ژانویه 2009, 19:32
نوع خودرو: Chery Fulwin2 Sport
محل اقامت: تهران - فرمانیه
Has thanked: 0
Been thanked: 0
تماس:

Re: اولین تجربه من با تیپ 5 - آبی رویال 92 !

پست توسط hamid_fs066 » 23 آگوست 2013, 14:46

h-nik نوشته شده:تبریک میگم هم بخاطر ماشین جدید و هم پروژه جدید :)

اول اینکه با رنگی که انتخاب کردید شدیدا موافقم و تبریک میگم به سلیقتون از بس سفید و خاکستری دیدیم افسرده شدیم.

کارایی که بالا گفتید بنظر من چند موردش مشکل داره:

* داشبرد تعویضش هزینه بالایی داره به خاطر ایربگ ها و بنظر من دستش نزنید بهتره.
*اپشن پاور ویندوز و کروز لازمه ولی اینه تاشو با توجه به قیمتش نمیصرفه ما سال 90 برای یکی از اقوام میخاستیم سفارش بدیم میگفت 160 تومن الان حتما گرونتر باید باشه.
*اکسل RC هم نیاز نیس یه ارت مناسب و لاستیک پهن کفایت میکنه.
*سانروف هم متاسفنه بخاید بزارید اذیت میشید خصوصا موقع فروش ماشین چون تا جایی که اطلاع دارم اجازه تعویض پلاک نمیدن مگراینکه روش قانونی وجود داشته باشه که دوستان راهنمایی کنن.

و اما یه پیشنهاد کوچولو :هم رنگ کردن زه در ها و سپرها .
مرسی دوست خوبم.
آره منم اصلا دیگه زده شدم ار 206 سفید! گفتم حالا که مجبورم فعلا این انتخاب رو داشته باشم سراغ یه رنگ خوب برم.

داشبور رو کامل عوض نمی کنم، اما اون قسمت وسط باید حتما عوض شه. شاید نقره ای بندازم.
آینه تاشو اگه خیلی گرون بشه بیخیال می شم. خیلی واجب نیست.
می گن اکسل rc خیلی رو هندلینگ ماشین تاثیر داره.
واسه سانروف حتما می رم آپکو که مجوز داره.

رنگ روی درها و سپرها بلند نمیشه بعد یه مدت!؟
alirezakargaran نوشته شده:سلام تبریک بابت ماشین و پروژه
- اضافه کردن آپشن های قابل نصب به ترتیب (مثل کروز کنترل و آینه تاشو برقی و پاور ویندوز و . . .) ** درمورد آپشنهایی که قابل نصب و مفید هستن نیاز به همفکری و مشورت دوستای خوبم دارم.
- پدال گاز 5سیم
- احتمالا سانروف، چون کورسای عزیزم سانروف داشت و عادت کردم. اما باید ببینم اصلا رو این ماشین اینکار درست هست یا نه و آسیب به سقف می زنه با نه!؟

اگه ماشین 92 و ایرانیزه هست به دلیل دریچه گاز سیمی امکان نصب پدال گاز 5 سیم نیست و از کروز فابریک و ال سی دی تیپ Bنیز نمیشه استفاده کرد و باید از نمونه های یونیورسال استفاده کنید که به نظر من با توجه به قیمت 600 هزار تومن به بالا اصلا صرفه اقتصادی نداره
در مورد سانروف اگه به صورت فابریک در آپکو نصب کنید مشکلی بابت تعویض پلاک و معاینه فنی وجود نداره فقط قیمتش :x
موفق باشید :grin:
مرسی دوست خوبم.

یعنی نمی شه رو مدل 92 پدال گاز 5سیم انداخت!؟!؟!؟ چرا آخه!؟ دریچه گاز سیمی!؟ متوجه نشدم!؟
کروز کنترل چرا نمی شه!؟ ال سی دی چرا نمی خوره بهش!؟!؟ مشکل از ECU هست!؟ یا چیز دیگه!؟ خود آپکو که کروزکنترل می اندازه . . .

همونطور که گفتم سانروف اگه بندازم حتما می برم آپکو!

عکس های ماشین رو هم به زودی می ذارم

:eek:
HamidRezaa

دانلود همه آهنگ های من:
https://www.radiojavan.com/artist/hamidrezaa
یا
http://www.irantunez.com/artist/hamidrezaa
نمایه کاربر
alirezakargaran
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 612
تاریخ عضویت: 10 اکتبر 2009, 23:16
نوع خودرو: خط۱۱
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: اولین تجربه من با تیپ 5 - آبی رویال 92 !

پست توسط alirezakargaran » 24 آگوست 2013, 01:09

اصلی ترین دلیل نصب پدال 5 سیم رفع کپ اولیه در دریچه گاز برقیست (ماشین ها دونوع دریچه گاز دارند 1- سیمی مثل ماشین شما - 405 - پراید و سی یلو و اپل که شما سیم گاز را روی یه قرقره رو دریچه می بینی
http://www.overpic.net/viewer.php?file= ... ixibj9.jpg
- برقی مثل اکثر ماشین های روز که این کارها توسط یه سنسور به صورت الکترونیکی کنترل میشه)
متاسفانه ایران خودرو روی دهن کجی به پژو ورداشت سیستم برق و ای سی یو و دریچه گاز 206 را تفییر داد
کروز اصلی 206 کلا 150-60 خرج داشت و دقت بالایی هم داشت چون با دریچه گاز برقی مچ بود
اما کروز ایرانیزه یونیورسال هست و قبلا رو سمند و رانا هم نصب شده با قیمت فضایی +600 که دقت کروز اصلی هم نداره
ال سی دی مثل قدیم نیست که a , b , c داشته باشه چون ایرانخودرو اون ساعت مسخره را جاش گذاشته
به نظر من از قطعات دکوراتیو کربن و فرمان چرم+ کربن استفاده کن
مثل این عکسها:
http://www.rahyabsport.com/product/60/% ... 8-206.html
http://www.overpic.net/viewer.php?file= ... 7mkdry.jpg
http://www.overpic.net/viewer.php?file= ... ciupt1.jpg
http://www.overpic.net/viewer.php?file= ... cv3qyf.jpg
در مورد عقاید همدیگه قضاوت بی مورد نکنیم
نمایه کاربر
hamid_fs066
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
پست: 453
تاریخ عضویت: 31 ژانویه 2009, 19:32
نوع خودرو: Chery Fulwin2 Sport
محل اقامت: تهران - فرمانیه
Has thanked: 0
Been thanked: 0
تماس:

Re: اولین تجربه من با تیپ 5 - آبی رویال 92 !

پست توسط hamid_fs066 » 24 آگوست 2013, 12:48

alirezakargaran نوشته شده:اصلی ترین دلیل نصب پدال 5 سیم رفع کپ اولیه در دریچه گاز برقیست (ماشین ها دونوع دریچه گاز دارند 1- سیمی مثل ماشین شما - 405 - پراید و سی یلو و اپل که شما سیم گاز را روی یه قرقره رو دریچه می بینی
http://www.overpic.net/viewer.php?file= ... ixibj9.jpg
- برقی مثل اکثر ماشین های روز که این کارها توسط یه سنسور به صورت الکترونیکی کنترل میشه)
متاسفانه ایران خودرو روی دهن کجی به پژو ورداشت سیستم برق و ای سی یو و دریچه گاز 206 را تفییر داد
کروز اصلی 206 کلا 150-60 خرج داشت و دقت بالایی هم داشت چون با دریچه گاز برقی مچ بود
اما کروز ایرانیزه یونیورسال هست و قبلا رو سمند و رانا هم نصب شده با قیمت فضایی +600 که دقت کروز اصلی هم نداره
ال سی دی مثل قدیم نیست که a , b , c داشته باشه چون ایرانخودرو اون ساعت مسخره را جاش گذاشته
به نظر من از قطعات دکوراتیو کربن و فرمان چرم+ کربن استفاده کن
مثل این عکسها:
http://www.rahyabsport.com/product/60/% ... 8-206.html
http://www.overpic.net/viewer.php?file= ... 7mkdry.jpg
http://www.overpic.net/viewer.php?file= ... ciupt1.jpg
http://www.overpic.net/viewer.php?file= ... cv3qyf.jpg
مرسی از توضیحات کاملی که دادی.
یه ذره حالم گرفته شد . . . :sad:

بابت عکس ها هم ممنون. تا حالا ندیده بودم اینجوری.
نمی دونی کجا اینکارو انجام می دن!؟
HamidRezaa

دانلود همه آهنگ های من:
https://www.radiojavan.com/artist/hamidrezaa
یا
http://www.irantunez.com/artist/hamidrezaa
نمایه کاربر
alirezakargaran
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 612
تاریخ عضویت: 10 اکتبر 2009, 23:16
نوع خودرو: خط۱۱
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: اولین تجربه من با تیپ 5 - آبی رویال 92 !

پست توسط alirezakargaran » 25 آگوست 2013, 09:25

وب سایتشو گذاشتم
رهیاب اسپرت - فکر کنم سمت رسالت هست کارشون عالی ولی قیمتها بالاست
زیاد خودتو درگیر جزئیات نکن نیمه پر لیوان اینه که دیگه مشکل کپ اولیه را نداری
در مورد عقاید همدیگه قضاوت بی مورد نکنیم
نمایه کاربر
bari_b62
دنده 1
پست: 1423
تاریخ عضویت: 30 مارس 2009, 11:26
نوع خودرو: SDv9+Nissan Seranza
محل اقامت: تهران
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: اولین تجربه من با تیپ 5 - آبی رویال 92 !

پست توسط bari_b62 » 25 آگوست 2013, 10:04

چرا سر دنده پلاستیکی هست؟ من یک V8 خانه داریم، سر دنده فلزی هست... این سر دنده تیپ 2 3 هست
نسبت به عمر خود بخيل تر باشيد تا به درهم و دينار
نمایه کاربر
hamid_fs066
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
پست: 453
تاریخ عضویت: 31 ژانویه 2009, 19:32
نوع خودرو: Chery Fulwin2 Sport
محل اقامت: تهران - فرمانیه
Has thanked: 0
Been thanked: 0
تماس:

Re: اولین تجربه من با تیپ 5 - آبی رویال 92 !

پست توسط hamid_fs066 » 25 آگوست 2013, 11:40

alirezakargaran نوشته شده:وب سایتشو گذاشتم
رهیاب اسپرت - فکر کنم سمت رسالت هست کارشون عالی ولی قیمتها بالاست
زیاد خودتو درگیر جزئیات نکن نیمه پر لیوان اینه که دیگه مشکل کپ اولیه را نداری
مرسی! حالا سر فرصت می رم پیششون!

نمی دونم . . .
اما اتفاقا هنوز اون کپ اولیه وجود داره!!! :x
bari_b62 نوشته شده:چرا سر دنده پلاستیکی هست؟ من یک V8 خانه داریم، سر دنده فلزی هست... این سر دنده تیپ 2 3 هست
منم از همین تعجب کردم! واقعا سردنده بی کیفیتی گذاشتن!!!

احتمالا با مدل RC عوض می کنم، اگه پیدا بشه.

تصویر
HamidRezaa

دانلود همه آهنگ های من:
https://www.radiojavan.com/artist/hamidrezaa
یا
http://www.irantunez.com/artist/hamidrezaa
نمایه کاربر
alirezakargaran
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 612
تاریخ عضویت: 10 اکتبر 2009, 23:16
نوع خودرو: خط۱۱
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: اولین تجربه من با تیپ 5 - آبی رویال 92 !

پست توسط alirezakargaran » 25 آگوست 2013, 17:25

سر دنده اس دی با هاچبک متفاوت هست
به نظر من تعویضش با آرسی به دلیل قیمت بالا منطقی نیست همون سردنده اس دی که تقریبا 35 تومنه عالیه
در مورد عقاید همدیگه قضاوت بی مورد نکنیم
Ami!ir
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 132
تاریخ عضویت: 12 ژوئن 2013, 23:20
نوع خودرو: ELX
محل اقامت: memco
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: اولین تجربه من با تیپ 5 - آبی رویال 92 !

پست توسط Ami!ir » 25 آگوست 2013, 22:05

با سلام و تبریک
تعویض داشبورد (اونم تیپ 5 ایر بگ دار)> اشتباه محض
فرمون> بده واسه دور دوزی
چراغ> برای عقب از طرح SD سفارشی استفاده کن برای جلو از نوع تو مشکی بدون لنز
دودی> %پایین استفاده کن
رینگو لاستیک> اگه مصرف برات مهمه و ارت خیلی زیاد نمیزنی از فابریک 207 استفاده کن در غیر این صورت رینگ های دو سایز 16 گزینه ی خوبی میتونه باشه
آپشن> با پاور و سنسور بارون شروع کن اگر سیستم حرفه ای صوتی نمیبندی از DVD فابریک استفاده کن که جایه ساعت نصب میشه
سان روف> از آپکو کمک یگیر ولی معمولا آب میده غیر فابریکی بعد از 1یا 2 سال
استرس بار> حتما
تقویت موتور و افزایش قدرت و هندلینگ و البته بهینه سازی مصرف> از ECU شروع کن من ماشین مادرمو بردم یه بنده خدایی خیلی وارد بود برنامه رو کلا عوض کرد مشکل کپ اولیه کامل برطرف شد مصرف سوخت هم نرمال شد.
این نظرات مال من بود ماشین مال شما
یا حق
نمایه کاربر
alirezakargaran
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 612
تاریخ عضویت: 10 اکتبر 2009, 23:16
نوع خودرو: خط۱۱
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: اولین تجربه من با تیپ 5 - آبی رویال 92 !

پست توسط alirezakargaran » 26 آگوست 2013, 09:32

متاسفانه اون پروگرام آپدیت ecu مال قدیم تر هاست که ecu 744 و 745 بوش داشتن نه این جدیدای ایرانیزه
در مورد عقاید همدیگه قضاوت بی مورد نکنیم
نمایه کاربر
hamid_fs066
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
پست: 453
تاریخ عضویت: 31 ژانویه 2009, 19:32
نوع خودرو: Chery Fulwin2 Sport
محل اقامت: تهران - فرمانیه
Has thanked: 0
Been thanked: 0
تماس:

Re: اولین تجربه من با تیپ 5 - آبی رویال 92 !

پست توسط hamid_fs066 » 26 آگوست 2013, 14:13

Ami!ir نوشته شده:با سلام و تبریک
تعویض داشبورد (اونم تیپ 5 ایر بگ دار)> اشتباه محض
فرمون> بده واسه دور دوزی
چراغ> برای عقب از طرح SD سفارشی استفاده کن برای جلو از نوع تو مشکی بدون لنز
دودی> %پایین استفاده کن
رینگو لاستیک> اگه مصرف برات مهمه و ارت خیلی زیاد نمیزنی از فابریک 207 استفاده کن در غیر این صورت رینگ های دو سایز 16 گزینه ی خوبی میتونه باشه
آپشن> با پاور و سنسور بارون شروع کن اگر سیستم حرفه ای صوتی نمیبندی از DVD فابریک استفاده کن که جایه ساعت نصب میشه
سان روف> از آپکو کمک یگیر ولی معمولا آب میده غیر فابریکی بعد از 1یا 2 سال
استرس بار> حتما
تقویت موتور و افزایش قدرت و هندلینگ و البته بهینه سازی مصرف> از ECU شروع کن من ماشین مادرمو بردم یه بنده خدایی خیلی وارد بود برنامه رو کلا عوض کرد مشکل کپ اولیه کامل برطرف شد مصرف سوخت هم نرمال شد.
این نظرات مال من بود ماشین مال شما
یا حق
مرسی امیر جان! :grin:

- داشبورد رو کلا عوض نمی کنم. فقط اون قسمت وسط رو می خوام عوض کنم که توی رنگ و جنس و مدل به نتیجه نرسیدم هنوز. هرچی عکس دارید از اون قسمت و آدرس جاهایی که انجام می دن رو بذارید ممنون می شم!
- چراغ عقب sd سفارشی مگه چه شکلیه!؟!؟ الآن چراغ عقب ماشین من مثل چراغ عقب های sd ! همون مدل که شبیه حلال روشن می شه.
- مصرف واسم مهمه، اما زیبایی واسم مهمتره. با رینگ و لاستیک 207 خیلی موافق نیستم.
- سنسور بارون خیلی به نظرم واجب نیست. DVD فابریک دیدم رو بعضی ماشینا! GPS هم داره!؟ آپکو نصب می کنه!؟ موقع خاموش بودن ضبت چی نشون می ده!؟ ساعت و دما رو نشون می ده!؟ میزان مصرف و نشونه باز بودن درها رو داره!؟
- اینجایی که می گی خیلی وارد بوده آدرسشو بهم می دی!؟ البته اگه بشه اصلا کاری روی ECU انجام داد. اینجوری که می گن که نمی شه. مگر اینکه بشه یه راهی پیدا کرد . . .
کلا یه جا می خوام که خیلی به ECU وارد باشه. اگه می شناسید معرفی کنید.
- واسه سانروف هنوز مطمئن نیستم. چون خیلیا می گن نذارم بهتره. حتی مدل های به اصطلاح فابریک و با کیفیت . . .

بازم ممنونم ازت. :hb:
alirezakargaran نوشته شده:متاسفانه اون پروگرام آپدیت ecu مال قدیم تر هاست که ecu 744 و 745 بوش داشتن نه این جدیدای ایرانیزه
اینجور که شما میگید با این 206 هیچکار نمی شه کرد دیگه!!!!!! :x
واقعا راهی نداره!؟ اگه کلا ECU رو Reset کنیم و از اول برنامه بریزیم چی!؟
HamidRezaa

دانلود همه آهنگ های من:
https://www.radiojavan.com/artist/hamidrezaa
یا
http://www.irantunez.com/artist/hamidrezaa
ارسال پست

بازگشت به “پروژه و بازسازی”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان