بحث در مورد بنز e280

W220/221-R230/231-W169--W203--W222-W218/219-R171-R199 و...
ارسال پست
آرمان ر
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 594
تاریخ عضویت: 10 اکتبر 2009, 14:21
نوع خودرو: MB -W212
محل اقامت: DE

Re: بحث در مورد بنز e280

پست توسط آرمان ر » 08 آگوست 2015, 22:53

Beny007 نوشته شده:
آرمان ر نوشته شده:
Beny007 نوشته شده:با سلام اگر به بنده كمك كنيد ممنون ميشم
١. دفترچه فارسي بنز e280 2007 آيا وجود داره و از كجا ميشه تهيه كرد؟
٢.چجوري ميشه سيستم afs رو رو چراغهاي جلو فعال كرد الان مال ما وقتي فرمون رو راستو چپ ميدي مه شكن راست يا چپ بسته به فرمون روشن يا خاموش ميشن
٣.يه مدلهاي ٢٠٠٩ و ٢٠٠٨ وجود دارن در مدلهاي اسپورت پك كه ٢ لوله استيل اگزوز از سپر عقب بيرون زده ميخواستم بدونم آيا ميشه در مدلهايي كه نيست اون ٢ سر اگزوز رو به مدلهايي كه نيست پيچ كرد و سپر رو با مدل سوراخ دار عوض كرد ؟ و كلا آيا اون مدلهايي كه سپرش سوراخ هست و ازشون سر اگزوز بيرون اومده دور اون سوراخها يه حالت نوار مانند وجود داره يا خير اخه بعضي از مدلها رو يه همچين چيزي ديدم و اون سر اگزوزا رو مدلهاي قبلي قابل نصب با چيچ هستند يا خير بايد جوشكاري شن و يا بايد حتما خمره عوض شه يني منظورم اينه كه در مدلهاي فابريك اون سر اگزوزه به خمره جوش هست يا نه به خمره پيچ شده؟؟؟
مرسي ممنون ميشم راهنمايي كنيد
1-دفترچه فارسی وجود نداره
2- منظورتون اگه از AFS گردش چراغ سر پیچ هست باید عرض کنم که اتاق 211 فقط مه شکن هاش با چرخش روشن میشه و خود کاسه چراغ اصلی لنز هاش ثابته .
3- سپر هاش 2 مدل داره هم سپر به صورت نیم دایره فابریک وجود داره و هم روی یک سری هاش یه تیکه فلاپ کوچولو روی همون سپر معمولی وجود داره که شما می تونید از نوع دوم تهیه کنید و سپر خودتون رو برش بدید اما از روی یه سپر فابریک دقیقن اندازه ها رو بردارید و برش بدید .
سر اگزوز هم خیلی کم یاب هست فابریک خودش اما پیدا میشه ولی باید سری انتهای اگزوز خودتون که به سمت پایین خمیدگی داره بریده بشه ولی فکر می کنم یه تکه ی کوچک باید جوش بدید و سر اگزوز روی اون نصب میشه و احتیاجی به جوشکاری نداره سر اگزوز ها برای نصب
ممنون از پاسختون ولي يه موضوعي پس چرا وقتي ماشينو روشن ميكنيم از جلو ماشين كه نگاه ميكني لنز چراغا يه حركت چپ و راست و بالا پايين ميزنن؟؟؟
در مورد اگزوز و اون مدلي كه دورش يه حلقه هست كجا فابريكش گيرم مياد و اون سر اگزوز فابريكها؟
اون بالا پایین شدن به تنظیم ارتفاع چراغ مربوط میشه که نور ماشین همیشه یک ارتفاع ثابت از زمین داره مثلن وقتی ماشین تک سر نشین هستش با وقتی که صندوق پز از بار و فول سرنشین هستش میزان ارتفاع نور ثابت می مونه .
لوازم فروش های بنز توی خیابان امیرکبیر کوچه سراج هستن می تونید از اونجا پیدا کنید
Beny007
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 121
تاریخ عضویت: 17 سپتامبر 2013, 02:32
نوع خودرو: ماشين مشتي ممدلي
محل اقامت: مريخ - گلبرگ هشتم - كوچه ... نميگم باقيشو

Re: بحث در مورد بنز e280

پست توسط Beny007 » 14 آگوست 2015, 03:39

ممنون مرسي با دوستم در دبي هماهنگ كردم و از اونجا برام قرار شد تهيه كنه خيلي لطف كرديد تشكر فراوان
نمایه کاربر
نائینی
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 371
تاریخ عضویت: 02 مارس 2009, 23:49

Re: بحث در مورد بنز e280

پست توسط نائینی » 30 ژانویه 2018, 19:03

AmirMohammadMb نوشته شده:
02 می 2015, 22:13
barbod10 نوشته شده:راستش را بخواهید مشکل از این بود که سلکتور چراغهای ماشین را رو حالت اتومات نذاشته بودم و باطری خود ماشین خالی شده بود و اشکال از ریموت نبود ولی چون ریموت کپی بود اون آچار فلزی که باهاش میشه در ماشین را در این حالت باز کرد خام بود و اونم عملا بکار نمیومد
خلاصه دست به دامن کلید ساز شدیم و اومد در راننده را باز کرد و از طریق اون کاپوت جلو باز شد ولی چون نهایتا باطری ماشین صندوق عقب هست با یک باطری یدکی برای یک لحظه به ماشین برق دادیم و با ریموت در صندوق عقب را باز کردیم و اینبار باطری کمکی را مستقیم به باطری اصلی وصل کردیم و استارت زدیم تا روشن شه
البته قبل اینکه کلید ساز بیاد من از یوتوب نحوه باز کردن در ماشین را یاد گرفته بودم ولی دو تا ابزار کوچیک میخواست خلاصه 250 هزار میخواست و ما 180 دادیم و حل شد
چه تفاهمی
بنده هم چراغ ماشینم 3 روز پیش روشن موند ولی هزینه ای که صرف باز کردن در و شارژ باتری شد 0تومن بود :-o
یکی از دوستان از لای در (البته با بدبختی)با یه میلگرد نازک در رو باز کرد
سپس با تماس با نمایندگی سیار یه راه کاملن اسان رو بهمون نشون داد
زیر صندلی عقب سمت شاگرد رو بالا که بزنید کابل مثبت باتری اونجا هست که سر مثبت بهش وصل کردم و سر منفی هم به یه پیچ...اون لحظه یه برق کوچیک گرفتیم و در صندوق باز شد
بعد از طریق صندوق باتری خود ماشین رو شارژ کردیمو ماشین روشن شد
اینم یه تجربه واسه ایندگان :cool:
سلام
برای یکی از دوستان همین مشکل پیش آمده بود با این تفاوت که درها باز شدند ولی در صندوق عقب باز نمی شد! داخل کاپوت چیزی برای اتصال باطری کمکی پیدا نکردیم و طبق نوشته آقا امیرمحمد صندلی عقب را برداشتیم. یک کابل مشکی ضخیم بود که ظاهرا قبلا کمی روکش کابل را جدا کرده بودند و با چسب برق پوشانده شده بود. چسب برق را باز کردیم و مراحلی که آقا امیرمحمد گفتند را پیش رفتیم تا الحمدلله ماشین روشن شد... فقط توجه داشته باشید که کابل های رابط باید خیلی ضخیم باشند به خصوص برای اتصال به بدنه وگرنه برق لازم جریان پیدا نمی کند.

در ضمن این جمله مدام در ذهنم بود:
AmirMohammadMb نوشته شده:
02 می 2015, 22:13

اینم یه تجربه واسه ایندگان :cool:
ارسال پست

بازگشت به “مرسدس بنز های از سال 2000 تاکنون”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 3 مهمان