مرنجاب با تویوتا کریسیدا

تصویر بحث و تبادل نظر در مورد Off-Road
قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
ارسال پست
نمایه کاربر
Mostafa
مدير كل سايت
پست: 2876
تاریخ عضویت: 01 ژولای 2004, 15:27
نوع خودرو: مشخص نشده!

مرنجاب با تویوتا کریسیدا

پست توسط Mostafa » 26 اکتبر 2019, 23:51

تویوتا کریسیدا دف عقب با موتور استاندارد 22R xX رو بردیم مرنجاب تست یزنیم ، تو فیلم اول ارتفاع استاندارده ، فیلم دوم یکم ارتفاع ماشین بیشتر شده

برای دیدن ویدیو این قسمت رو با قیلتر شکن باز کنید.



این هم نیز بگذرد
نمایه کاربر
FARHAD CAMPER
Rebuilder
پست: 764
تاریخ عضویت: 28 ژانویه 2015, 06:36
نوع خودرو: 4WD Caravan Camper
محل اقامت: Tehran - Iran
اینستاگرام: @farhadcamper
تماس:

Re: مرنجاب با تویوتا کریسیدا

پست توسط FARHAD CAMPER » 01 نوامبر 2019, 21:56

سلام مصطفی جان ... از تو قاب دوربین باحال و هیجان انگیز بود ولی تو محیط در کنار استرس و لذت مطمئنا حسابی خسته شدین :-) یک توضیح در مورد موتور و گیربکس و دف میدی و اینکه رو موتور چه کار ها و تغییراتی انجام دادین و ... ممنون :hb:
کلوپ تخصصی اتوکمپینگ (خودروهای مسافرتی)
viewforum.php?f=402

کلوپ تخصصی سفر و گردشگری
viewforum.php?f=176
نمایه کاربر
Mostafa
مدير كل سايت
پست: 2876
تاریخ عضویت: 01 ژولای 2004, 15:27
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: مرنجاب با تویوتا کریسیدا

پست توسط Mostafa » 02 نوامبر 2019, 10:14

FARHAD CAMPER نوشته شده:
01 نوامبر 2019, 21:56
سلام مصطفی جان ... از تو قاب دوربین باحال و هیجان انگیز بود ولی تو محیط در کنار استرس و لذت مطمئنا حسابی خسته شدین :-) یک توضیح در مورد موتور و گیربکس و دف میدی و اینکه رو موتور چه کار ها و تغییراتی انجام دادین و ... ممنون :hb:
سلام
موتور خودش نسبت به وزن ماشین قدرت بدی نداره و از پس خیلی از کارها بر میاد ، از گشتاور دور پایین گرفته تا قدرت قابل قبول در دور بالا . به هر حال داستان این ماشین سر دراز داره .

از تقویتهایی که رو موتور انجام دادیم میشه گفت روغن رو چک کردیم که داشته باشه و حتی روغن ترمز و کلاچ رو هم چک کردیم ، درب رادیاتورش خراب بود اونم عوض کردیم ، گیربکس رو نمیدونم ولی دف عقب روغن داره چون دف عقبش رو جوش دادم بعد از نصب مجبور بودم روغن بریزم ، الان lsd حرفه ای 100% برای همیشه داره :-( فیلتر بنزینش خراب بود که الان عوض کردم دیگه اون ایراد بخار بنزین رو هم نداره

اما در مورد تعلیق
ماشین رو که آوردیم بالا چرخهای جلو کمبر مثبت گرفت ، یک بار باهاش رفتیم مرنجاب جفت سر کمکها که جنسشون لاستیک بود زد بیرون و همونجا برای خودش بازی میکرد :-( اون نعلبکی بالای فنر اجازه نمیداد سیستم فنر بندی بیاد تو کاپوت ، از یه طرف هم چرخها برای خودشون بندری میزدند ، ولی با همین داستان برگشتیم و تو راه برگشت هم به مشکل نخوردیم

الا سر کمک آلومینیوم یک تیکه داره و از پایین طبق تنظیم شونده یک تیکه که عکساش رو تو همین تاپیک میگذارم ،
قراره که در آینده آپ گرید بشه این ماشین .


این هم همون ویدیو ها هست اما در igtv اینستاگرام ، قابلیت جدید اضافه شده به تیونینگ تاک که میتونید پستهای یوتیوب و اینستاگرام رو در بستر فروم به نمایش بگذارید

برای نمایش بهتر صفحه رو فول اسکرین کنید



این هم نیز بگذرد
نمایه کاربر
Reza Sha'bani
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 167
تاریخ عضویت: 03 نوامبر 2005, 05:54
نوع خودرو: D.C

Re: مرنجاب با تویوتا کریسیدا

پست توسط Reza Sha'bani » 02 نوامبر 2019, 20:43

:-) :-)
نمایه کاربر
Arsalan
خودروساز
پست: 4513
تاریخ عضویت: 27 مارس 2009, 00:43
نوع خودرو: شورولت کامارو زد28
محل اقامت: کرج-مهرشهر
اینستاگرام: arsalanyf
تماس:

Re: مرنجاب با تویوتا کریسیدا

پست توسط Arsalan » 09 نوامبر 2019, 00:56

درب رادیاتورش خراب بود اونم عوض کردیم ،
بگم؟؟ بگم؟؟؟؟ قاب بالای رادیات هم ترکیده بود با چسب دو قلو خمیری (میلپوکس) چسبوندیم =n
پیج اینستاگرام: Arsalanyf

chevy camaro z28 1997
chevy caprice coupe 1977
toyota celica 1991
hyundai sonata 2010
ارسال پست

بازگشت به “كلوپ Off Road”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان