مزايا و معايب رنو فلوئنس و رانندگي با آن

نمایه کاربر
ffadar
دنده 1
پست: 1967
تاریخ عضویت: شنبه 7 دی 1392, 6:50 pm

Re: مزايا و معايب رنو فلوئنس و رانندگي با آن

پستتوسط ffadar » سه شنبه 12 اردیبهشت 1396, 5:36 pm



تصویر


حمل و نقل به سبک فرانسوی

سردسازی ،چرخ خیاطی،کنسرو،بالون،دوچرخه،خط بریل و پاستوریزه کردن ... وجه اشتراک تمام این اختراعات چیست؟ همگی در فرانسه اختراع یا کشف شده اند ، مثل خیلی چیرهای دیگر در زمینه هنر ، مد و اتومبیل. آیا میدانید ایده اتومبیل پیش از دیگران مربوط به فرانسوی هاست؟ یک مخترع فرانسوی به نام نیکولاس جورف کوگنات برای اولین بار در سال 1769 وسیله نقلیه جاده ای با موتور بخار را برای استفاده در ارتش فرانسه اختراع کرد.

تصویر

با دو چرخ در عقب و یک چرخ در جلو (که دیگ بخار و مکانیسم حرکت را حمل می کرد) وزنی در حدود 2/5 تن و قابلیت حمل چهار نفر با سرعت 3/6 کیلومتر در ساعت! ... نه تنها فرانسوی ها اولین خودرو را اختراع کردند بلکه اولین وسیله نقلیه مسافری تاریخ را هم به نام خود ثبت کردند. رنو فلوئنسی که اینجاست ادامه 246 سال توسعه و بهبود در ساخت خودرو است که زمینه های اصلی آن همانطور که حدس زده اید توسط فرانسوی ها ابداع و اجرائی شد.

با ظاهری معقول ، رنو فلوئنس یک سدان کاربردی و امروزی است که توجه چندانی را به خود جلب نمی کند!مدل مورد بررسی Dynamique بوده با تزئینات کروم ، دی لایت و چراغ های LED در عقب. ایده کاربردی بودن نیز به داخل کابین سرایت کرده ، جایی که داشبورد، قسمت بالای رو دری ها و کنسول وسط از جنس نرم که حس راحتی را منتقل می کند ساخته شده اند. رنو به طور منطقی فضای داخلی را جادار طراحی می کند که فلوئنس از این بابت جای کافی در اختیار سرنشینان قرار می دهد(فاصله 2702 میلی متری چرخها)

تصویر

صندلی های جلو پهن و در برگیرنده هستند ، امکان استفاده برای رانندگان و سر نشینان با جثه بزرگ فراهم است.همین طور برای سه نفر در ردیف عقب جای کافی و راحت وجود دارد.مسافت ها و ساعات طولانی رانندگی مشکلی ایجاد نمی کند.با صندوق 530 لیتری می توانید به اندازه یک ماه لباس بردارید و هم چنان جا برای سوغاتی داشته باشید! اگر می خواهید اجسام بزرگ و حجیم را حمل کنید با خواباندن صندلی ها فصای اضافی و دسترسی راحت فراهم است.

تصویر

در زیر کاپوت یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی با قدرت 141 اسب بخار در دور 6000 و گشتاور 195 نیوتن بر متر در دور 3750 جای گرفته. مثل تمام موتور های مدرن ، 4زمانه و درون سوز است که ایده آن توسط Alphonse Eugène Beau de Rochas مهندس فرانسوی ارائه شد. وزن 1406 کیلو گرمی اتوموبیل برای موتور 2 لیتری شاید بی اهمیت به نظر برسد ... در شروع حرکت در تقاطع ها به خوبی سرعت می گیرد.

تصویر

رینگ ها 17 اینچی آلومینیومی هستند.این رینگ ها در برگیرنده سهم دیگری از فرانسوی ها در حمل ونقل زمینی هستند.لاستیک ها: ادوارد میشلن سهم زیادی در طراحی لاستیک های بادی داشت(تعویض و تعمیر آنها را راحت تر کرد) به سرعت این لاستیک ها در وسایل نقلیه موتوری استفاده شدند که فرانسه یکی از بزرگترین تولید کنندگان آن است! در هر صورت در فلوئنس به صورت استاندارد از لاستیک کنتیننتال استفاده شده!

تصویر

موتور به سیستم انتقال قدرت CVT متصل بوده که نیروی لازم را (بدون وقفه موجود در گیربکس های اتوماتیک معمولی) به چرخ های جلو انتقال داده و رانندگی لذت بخشی را به همراه دارد. مصرف جاده ای فلوئنس در تست انجام شده 6/4 لیتر در 100 کیلومتر بود.

آنچه از فلوئنس انتظار خواهید داشت این است که رانندگی با آن بسیار راحت است.نمایشگر دیجیتال با یک نگاه اطلاعات دقیق را در اختیار شما می گذارد.با سیستم R-Link محتویات رسانه ای ، تماس های تلفنی و مسیر یابی در دسترس است. از طریق بلوتوث می توانید دستگاه های خود را به سیستم مالتی مدیا مرکزی متصل کنید. رنو فلوئنس در فضای داخلی و مصرف سوخت امتیاز بالایی میگیرد.همچنین خصوصیت آسان بودن رانندگی در آن حتی ترسوترین رانندگان را از خود نمیراند! چنین خودرویی مناسب تمام کسانی است که در خانواده گواهینامه رانندگی دارند!

رنوی مالزی 5 سال گارانتی و خدمات رایگان پس از فروش در 15 نمایندگی رسمی در کشور ارائه میدهد. نکته آخر : لئون لواواسور مخترع ، طراح هواپیما و مهندس فرانسوی در سال 1902 موتور V8 را اختراع کرد!!!!!!

مزایا:

سواری مجلل - فضای داخلی زیاد - موتور قوی و کم مصرف - سهولت در رانندگی

معایب:

طراحی داخلی کسل کننده

منبع:
http://www.motortrader.com.my/news/french-connection-look-back-renault-fluence-2-0-dynamique/
 "In three words I can sum up everything I've learned about life: It goes on."
Robert Frost

aminbeh70
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 107
تاریخ عضویت: شنبه 24 آبان 1393, 7:15 am
نوع خودرو: مزدا نيو

Re: مزايا و معايب رنو فلوئنس و رانندگي با آن

پستتوسط aminbeh70 » دو شنبه 1 خرداد 1396, 11:32 am



سلام

امروز چنتا تست داشتيم

مزدا نيو مدل ٢٠١٠ با ١٥١٠٠٠ كار و كيت مكش سيموتا و هدرز با منبع فابريك و لاستيك با سايز ١٦/٢١٥/٦٠

رنو فلوينس مدل ٢٠١٥ با ٣٠٠٠٠ تا كار با لاستيك فك كنم ١٥/٥٥/٢٠٥

پرادو مدل ٢٠٠٨ با ١٠٣٠٠٠ تا كار و ٦ سيلندر با حجم ٤٠٠٠ سي سي



تصویر

فيلم اول :مزدا با پرادو
مزدا ٢ سر نشين پرادو ٣ نفر
تو سرعت بالا فاصله رو كم ميكردم اما دوستم فوري ميزد رو ترمز
فاصله رو ميبينيد كه بخاطر ايروديناميك مزدا كم ميشه. هر دو بدون لانچ
واقعا مزدا خوبه

http://www.aparat.com/v/azy0N/درگ_مزدا_ ... و_٦_سیلندر

فيلم دوم :مزدا با فلوينس دستي
هر دو دو سرنشين و مزدا سنگين تر بود
هر دو بدون لانچ
رولينگ هم گرفتيم كه هاصله همين حدودا بود


http://www.aparat.com/v/xlKYb


تست شاهرود با ارتفاع ١٢٠٠ تو اوج گرما انجام شد

ممنون

نمایه کاربر
amir.s.dent2000
دنده 1
پست: 1200
تاریخ عضویت: شنبه 17 خرداد 1393, 9:44 pm
نوع خودرو: KOLEOS.LOGAN

Re: مزايا و معايب رنو فلوئنس و رانندگي با آن

پستتوسط amir.s.dent2000 » دو شنبه 8 خرداد 1396, 1:23 pm



گردهمایی بزرگ رنوهای وارداتی اصفهان
جمعه ۱۲ خردادساعت ۱۶
پارکینگ رستوران زاگرس کوه صفه

hnaserisoft
شروع حركت
پست: 22
تاریخ عضویت: یک شنبه 7 تیر 1388, 7:30 am

Re: مزايا و معايب رنو فلوئنس و رانندگي با آن

پستتوسط hnaserisoft » شنبه 20 خرداد 1396, 10:49 am



سلام بر همگی
یه مشورت میخواستم بگیرم
من بین خرید آوانته و زانتیا و فلوئنس دستی موندم
فقط هم شتاب واسم مهمه که ماشین با 4 سرنشین و کولر کم نیاره
یه آوانته 35هزار کار کرده میگه 62 تومن
از طرفی هم یه فلوئنس 2015 رو با 75تا 80 میشه خرید
به نظرتون ارزش خرید داره؟
واسه فروشش به مشکل نمیخورم؟

نمایه کاربر
کیکاووس
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 150
تاریخ عضویت: جمعه 30 دی 1390, 9:10 am
محل اقامت: تهران

Re: مزايا و معايب رنو فلوئنس و رانندگي با آن

پستتوسط کیکاووس » دو شنبه 22 خرداد 1396, 6:17 am



hnaserisoft نوشته شده:سلام بر همگی
یه مشورت میخواستم بگیرم
من بین خرید آوانته و زانتیا و فلوئنس دستی موندم
فقط هم شتاب واسم مهمه که ماشین با 4 سرنشین و کولر کم نیاره
یه آوانته 35هزار کار کرده میگه 62 تومن
از طرفی هم یه فلوئنس 2015 رو با 75تا 80 میشه خرید
به نظرتون ارزش خرید داره؟
واسه فروشش به مشکل نمیخورم؟

من چون قبلا آوانته داشتم تجربه ام را می گویم. آوانته با این که قدیمی است اما کیفیت و دوام خوبی دارد و از همه مهمتر شتابش فوق العاده است. اما معایبی هم دارد: طراحی بیرونی و داشبورت قدیمی، صندلی های سفت و ناراحت، فرمان نسبتا سفت، کمک های عقب نه چندان نرم، امکانات و آپشن های کم و...
زانیا هم ماشین خوبی است، اما استهلاک بالایی دارد و مخصوصا اگر خیلی قدیمی و کارکرده باشد خرجش بالاست.
فلوئنس جدیدتر و به روز تر و البته گرانتر است: قدرتمند، نرم، ایمن، طراحی زیبا، استهلاک فوق العاده پایین و...
انتخاب با شماست!

نمایه کاربر
overclock
شروع حركت
پست: 14
تاریخ عضویت: پنج شنبه 19 فروردین 1389, 8:31 am
نوع خودرو: سمند ٍّEF7
محل اقامت: tehran
تماس:

Re: مزايا و معايب رنو فلوئنس و رانندگي با آن

پستتوسط overclock » سه شنبه 23 خرداد 1396, 10:04 pm



دوستان بازار خرید و فروش فلوئنس دستی چطوره؟ و سوال دیگه صندلی هاش که مثل ل 90 و ساندرو فاجعه نباشه؟؟ و اینکه قیمت لوازمش چجوریه مال مزدا 3 که خیلی بالاست اپتیما داشتم قیمت لوازمش خیلی خوب بود نسبت به قیمت ماشین.

Hootaai
پست: 2
تاریخ عضویت: دو شنبه 20 خرداد 1387, 7:16 am

Re: مزايا و معايب رنو فلوئنس و رانندگي با آن

پستتوسط Hootaai » یک شنبه 28 خرداد 1396, 9:04 am



دوستان سلام
من به تازگی فلوئنس E4 مدل 2014 خریدم که کم کارد هم هست 6000 تا کار کرده چند تا مشکل باهاش دارم :
1- موقع کولر گیری شتاب و قدرت ماشین افت شدیدی میکنه
2- کوبش های زیادی داره و کمکهاش و تکون داره
خیلی تو مخم رفته این 2 تا مورد دوستانی که تجربه دارن راهنمایی کنن همشون این مدلی هستن ؟!!!!!!!!!!!!!

Mehrdad Goharyan
شروع حركت
پست: 30
تاریخ عضویت: یک شنبه 16 فروردین 1394, 12:46 pm
نوع خودرو: Renault Fluence

Re: مزايا و معايب رنو فلوئنس و رانندگي با آن

پستتوسط Mehrdad Goharyan » پنج شنبه 1 تیر 1396, 12:27 pm



Hootaai نوشته شده:دوستان سلام
من به تازگی فلوئنس E4 مدل 2014 خریدم که کم کارد هم هست 6000 تا کار کرده چند تا مشکل باهاش دارم :
1- موقع کولر گیری شتاب و قدرت ماشین افت شدیدی میکنه
2- کوبش های زیادی داره و کمکهاش و تکون داره
خیلی تو مخم رفته این 2 تا مورد دوستانی که تجربه دارن راهنمایی کنن همشون این مدلی هستن ؟!!!!!!!!!!!!!


سلام.
دوست عزیز،
تبریک می گم و امیدوارم که لذتش را ببرید.

در مورد مشکل افت توان در هنگام استفاده از کولر باید بگم که کاملا طبیعی است. نه تنها فلوئنس بلکه در تمام خودروهایی که محل تغذیه کمپرسور کولرشان، موتور خودروست این مشکل وجود دارد و معمولا با افزایش دور موتور این مشکل برطرف می شود.

اما در مورد کوبش سیستم تعلیق حتما میزان فشار باد لاستیک ها را بررسی و با فشار باد نوشته شده روی ستون درب راننده مطابقت دهید. چرا که این مورد در مورد فلوئنس کاملا غیر طبیعیست. :wink:

hasang
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 111
تاریخ عضویت: دو شنبه 13 اردیبهشت 1389, 9:07 am

Re: مزايا و معايب رنو فلوئنس و رانندگي با آن

پستتوسط hasang » جمعه 2 تیر 1396, 5:28 am



Hootaai نوشته شده:دوستان سلام
من به تازگی فلوئنس E4 مدل 2014 خریدم که کم کارد هم هست 6000 تا کار کرده چند تا مشکل باهاش دارم :
1- موقع کولر گیری شتاب و قدرت ماشین افت شدیدی میکنه
2- کوبش های زیادی داره و کمکهاش و تکون داره
خیلی تو مخم رفته این 2 تا مورد دوستانی که تجربه دارن راهنمایی کنن همشون این مدلی هستن ؟!!!!!!!!!!!!!


من با کولر روشن افت قدرت ماشین رو بیش از حد ندارم، فقط در سربالایی موقع شروع حرکت حس می شه که در کل طبیعیه
در مورد کوبش برای من هم وجود داره. کلا کوبش عقب ماشین زیاده

MahdiidhaM
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 75
تاریخ عضویت: جمعه 13 آذر 1388, 3:17 pm
نوع خودرو: 206 آریان وی 8

Re: مزايا و معايب رنو فلوئنس و رانندگي با آن

پستتوسط MahdiidhaM » یک شنبه 4 تیر 1396, 3:43 am



سلام به دوستان
من تازه فلوئنس دنده ای رو تحویل گرفتم و تا الآن حدود 600 کیلومتر راه رفتم ، تو دفترچه نوشته در 1000 کیلومتر اول دور موتور از سه تا سه و نیم بیشتر نشه و بعد از 3000 کیلومتر راحتید !!
متوجه نشدم دقیقآ چی میگه و چن سوال دارم از دوستان
- آب بندی تا 1000 کیلومتره یا 3000 ؟
-بعد آب بندی دور مناسب موتور برای رانندگی تو شهر و جاده چقدره؟
- برای تعویض روغن از چه روغنی استفاده کنم و با چه فواصل زمانی تعویض ؟
متشکرم


بازگشت به “فلوئنس - FLUENCE”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان