رنو لاگونا Renault Laguna

قفل شده
نمایه کاربر
farhadx
دنده 2
پست: 2683
تاریخ عضویت: 01 مارس 2009, 13:41
نوع خودرو: BMW530 &NX200T
محل اقامت: کره زمین

رنو لاگونا Renault Laguna

پست توسط farhadx » 20 می 2012, 17:15

دوستان هرچی گشتم تاپیک برا این ماشین پیدا نکردم(بحث های پراکنده تو تاپیک های مختلف بود) اما چی شد که یاد این ماشین افتادم؟داشتم قیمت خودروها رو چک می کردم که دیدم زده رنو لاگونا کوپه 89 میلیون تومان البته تحویل 2 ماهه! شاخ در اوردم با توجه به این اشفته بازار به نظرم انتخاب معقولی میتونه باشه

قدیما که جنسیس کوپه 60 تومن بود اینو 100 قیمت زده بودند که خوب به نظرم نمی ارزید!
ولی الان فکر کنم هردو خودرو تو یه سطح قیمت باشن تقریبا به نظرم انتخاب بدی نباشه

تا انجا که اطلاع دارم
موتور 3500 با 240 اسب بخار قدرت
و شتاب صفر تا صد زیر 7 ثانیه!
راستی این ماشین دیف عقبه؟

دوستان کسی اطلاعات بیشتر داره بزاره تو تاپیک در ضمن کسی از نزدیک ندیده این ماشینو چون معمولا ماشینا از نزدیک خیلی با انچه در عکس به نظر می رسند متفاوت ترند
تصویر

تصویر
تصویر
تصویر

نمایه کاربر
ali202
شروع حركت
پست: 21
تاریخ عضویت: 08 آپریل 2012, 23:09
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: تاپیک جامع رنو لاگونا کوپه

پست توسط ali202 » 25 می 2012, 10:32

اونی که 89 ملیونه با اون 110 ملیونه یه فرقی داره که اون 4 control که قابلیت فرمان پذیری 4 چرخو داره که یعنی موقع پیچیدن چرخ عقبم میچرخه

نمایه کاربر
*Navid*
دنده 1
پست: 1181
تاریخ عضویت: 02 نوامبر 2011, 20:42
نوع خودرو: ...
محل اقامت: لاهیجان

Re: تاپیک جامع رنو لاگونا کوپه

پست توسط *Navid* » 25 می 2012, 13:08

جالب اینه با پلاک منطقه آزاد 18 تومنه بعد سراتو کوپ 27
http://pardisgroups.com/laguna.html
یحتمل یا 2000 سی سی یا 1600 هستش
تجربه ثابت کرده یه روز خوب هرگز نمیاد!!!

نمایه کاربر
ali202
شروع حركت
پست: 21
تاریخ عضویت: 08 آپریل 2012, 23:09
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: تاپیک جامع رنو لاگونا کوپه

پست توسط ali202 » 27 می 2012, 22:34

کسی اگه داره یه تست ازش بذاره.

AUTO FRANCE
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 227
تاریخ عضویت: 16 فوریه 2012, 19:01
نوع خودرو: EMGRAND EC7
محل اقامت: شهر خودم تهران

Re: رنو لاگونا Renault Laguna

پست توسط AUTO FRANCE » 31 می 2012, 09:39

[quote="farhadx"]دوستان هرچی گشتم تاپیک برا این ماشین پیدا نکردم(بحث های پراکنده تو تاپیک های مختلف بود) اما چی شد که یاد این ماشین افتادم؟داشتم قیمت خودروها رو چک می کردم که دیدم زده رنو لاگونا کوپه 89 میلیون تومان البته تحویل 2 ماهه! شاخ در اوردم با توجه به این اشفته بازار به نظرم انتخاب معقولی میتونه باشه

قدیما که جنسیس کوپه 60 تومن بود اینو 100 قیمت زده بودند که خوب به نظرم نمی ارزید!
ولی الان فکر کنم هردو خودرو تو یه سطح قیمت باشن تقریبا به نظرم انتخاب بدی نباشه

تا انجا که اطلاع دارم
موتور 3500 با 240 اسب بخار قدرت
و شتاب صفر تا صد زیر 7 ثانیه!
راستی این ماشین دیف عقبه؟

دوستان کسی اطلاعات بیشتر داره بزاره تو تاپیک در ضمن کسی از نزدیک ندیده این ماشینو چون معمولا ماشینا از نزدیک خیلی با انچه در عکس به نظر می رسند متفاوت ترند
من تا حالا دو تا از این ماشین تو خیابون ها دیدم. البته اینکه سیستم 4 control (چهار چرخ فرمان پذیر) داشت یا نه نمیدونم چون از لحاظ ظاهر ایندو مدل فرقی ندارن (فقط وقتی دیدی یه لاگونا با 180 کیلومتر سرعت رفت توپیچ بدون داره ! :) )))

در زیباییش هیچ شکی نکردم. تلفیقی از طراحی اسپرتی + کلاسیک (تحلیل برنامه "دنده پنج" از شبکه انگلیس.). در واقع به نظر من زیبایی واقعیش چیزی از عکساش کم نداره. البته بنظر نمیاد دیفررانسیل عقب باشه.

نمایه کاربر
ssohi
شروع حركت
پست: 20
تاریخ عضویت: 12 ژانویه 2010, 23:28
نوع خودرو: Laguna Coupe,207A
محل اقامت: تهران

Re: رنو لاگونا Renault Laguna

پست توسط ssohi » 01 ژوئن 2012, 13:58

دیفرانسیل جلو هست ٫ از نظر فنی کیفیت خوبی داره و تنها خودرو وارداتی رنو هست که تماماٌ ساخت فرانسه هست .
شتاب ٫ هندلینگ و ترمز گیری عالی داره .
از لحاظ طراحی خیلی خاصه و همونطور که رنو در تبلیغاتش میگه واقعا سر ها رو با خودش میگردونه.
سیستم صوتی boss با ۱۰ بلندگو و ساب ووفر .
این ماشین جایی برای زاپاس نداره بدلیل اینکه باطریش در موتور جا نشده و باطری به محل قرارگیری زاپاس در صندوق عقب منتقل شده .

نمایه کاربر
NISMO
متخصص الکترومکانیک
پست: 2002
تاریخ عضویت: 04 ژانویه 2009, 10:11
نوع خودرو: Mazda6 GH, SLK R171
محل اقامت: پاریس
تماس:

Re: رنو لاگونا Renault Laguna

پست توسط NISMO » 02 ژوئن 2012, 01:27

عرض سلام،
خوب خوشبختانه محل مناسب و تاپیک مرتبط با این موضوع هم پیدا شد...

چون این مطلب سیستم فرمانپذیر رنو لاگونا رو گذشته ها در تاپیک دیگری قرار داده بودم که در حال حاضر هیچ ارتباطی با اون مطالب نداره!
(البته امید هست که این تاپیک هم در آیندۀ نزدیک بطور کلی غیر مرتبط نشه..) ارسال شده در: يکشنبه تیر 5, 90

>>

سیستم Four-Wheel Steering رنو در نوع خودش جالبه و تکنولوژی متفاوتی داره،
تصویر
تصویر
این سیستم در لاگونا طوری طراحی شده که در سرعتهای پایین مخالف جهت با چرخهای محور جلو میچرخه و در سرعتهای بالا بصورت همجهت.
تصویر
در مقاله ذکر شده بنقل از آقای Toffolo (مدیرکل بخش سیستمهای فعال شاسی رنو): "حتی 1 درجه گردش هم در محور عقب برای افزایش لذت پایداری کافیه. تغییر 1 درجه زاویه گردش در محور عقب معادل گردش 15 درجه در چرخهای جلوست" در ادامه اضافه کرده که : " قابلیت 2.8 درجه گردش در محور عقب منجر به لذت پایداری مثل یک باکستر چابک میتونه بشه".
با این حال سیستم مذکور در رنو موسوم به Active Drive به اینصورت عمل میکنه که در سرعتهای کمتر از 38 مایل بر ساعت (معادل 60 km/h) چرخهای عقب تا 3.5 درجه خلاف جهت چرخهای جلو میگردند. در نتیجه این قابلیت منجر میشه که لاگونا جی تی شعاع گردشی مشابه یه کلیو هاچبک رو داشته باشه! از این سرعت بالاتر هم که به همون نسبت هم جهت محور جلو رفتار میکنه. در حرکت دنده عقب تغییر زاویه تا 1.5 درجه صورت میگیره.
فعال شدن سیستم مستلزم حداقل 2مایل برساعت سرعت هست (به این معنی که سیستم در حال سکون یا درجا -برخلاف بسیاری از سیستمهای مشابه قدیم- فعال نمیشه).
جناب Toffolo توضیح داده که تغییر 3.5 درجه زاویه، رقم ایده آلی هست که مصالحه بین پرفرمنس و ایمنی رو داره.

جزئیات کامل مطلب در این مقاله :
French Steer :arrow:

ضمن اینکه در فرانسه لاگونا در تیپ استیشن هم عرضه میشه در حال حاضر و اقبال ازین تیپ خودروها هم در اروپا بد نیست.
تصویر "The best or nothing"

نمایه کاربر
MASHIN
دنده 2
پست: 2905
تاریخ عضویت: 17 ژولای 2009, 20:24
نوع خودرو: Peugeot 206 t2 (83)
محل اقامت: کرج

Re: رنو لاگونا Renault Laguna

پست توسط MASHIN » 06 ژوئن 2012, 21:25

من از نزدیک دیدمش، طراحیش خیلی زیباست فرم عقبش خیلی خاصه(منو به خاطر فرم گلگیرها یاد فراری 550 مارانلو انداخت) :-) :-)

نمایه کاربر
farhadx
دنده 2
پست: 2683
تاریخ عضویت: 01 مارس 2009, 13:41
نوع خودرو: BMW530 &NX200T
محل اقامت: کره زمین

Re: رنو لاگونا Renault Laguna

پست توسط farhadx » 06 ژوئن 2012, 23:17

تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر

نمایه کاربر
Pouria_Mc
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 576
تاریخ عضویت: 28 مارس 2012, 20:35
نوع خودرو: OPTIMA 10/PICANTO 14
محل اقامت: تهران

Re: رنو لاگونا Renault Laguna

پست توسط Pouria_Mc » 11 ژوئن 2012, 19:54

دیروز یک دستگاه آبی آسمانی پشت چراغ قرمز دولت-کاوه کنارمون ایستاد! ماشین به شدت طراحی خیره کننده ای داره و از لحاظ جلب نظر کمتر ماشینی رو اینطوری دیده بودم! دوستمون به فرم گلگیر عقب اشاره کردند که دقیقا این مساله و جای درب تانک سوخت تو نگاه اول خیلی به چشم میاد و ماشین به خاطر فرم گلگیر عقب شدت پهن به نظر میرسه! طراحی چراغ ترمز عقب هم خیلی جالب بود و به صورت یه خط ال ای دی باریک روشن میشد! نکته جالب دودی بودن همه شیشه های جانبی ماشین اونم با درصد بالا بود که هیچی از داخلش معلوم نبود و حدس میزنم دسته گل خود مالک بوده!

قفل شده

بازگشت به “لاگونا - LAGUNA”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان