رنو لاگونا Renault Laguna

قفل شده
نمایه کاربر
یـاشار
سرعت : 40 كيلومتر در ساعت
پست: 727
تاریخ عضویت: 31 مارس 2009, 17:58
نوع خودرو: 2015 Capri 73/Lancer
محل اقامت: Ekabatan

Re: رنو لاگونا Renault Laguna

پست توسط یـاشار » 12 اکتبر 2013, 21:14

ممنوت از پاسختون. ولی اونایی که تو گمرک خوابیدن چی؟ یعنی همه رو مرجوع می کنن؟ یا اصلاً چیزی اونجا نمونده؟
I surrender, return to dust
It must end here, in daze and dusk
So I cry, for all of us
...And I smile, as I die

AUTO FRANCE
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 227
تاریخ عضویت: 16 فوریه 2012, 19:01
نوع خودرو: EMGRAND EC7
محل اقامت: شهر خودم تهران

Re: رنو لاگونا Renault Laguna

پست توسط AUTO FRANCE » 12 اکتبر 2013, 23:15

یـاشار نوشته شده:ممنوت از پاسختون. ولی اونایی که تو گمرک خوابیدن چی؟ یعنی همه رو مرجوع می کنن؟ یا اصلاً چیزی اونجا نمونده؟
تو گمرک رو خبر ندارم . معلوم نیست اگر ترخیص نشده باشه بعیده که با این قوانین فعلی بشه.......

نمایه کاربر
progman
شروع حركت
پست: 14
تاریخ عضویت: 23 سپتامبر 2011, 12:41
نوع خودرو: رنو لاگونا کوپه

Re: رنو لاگونا Renault Laguna

پست توسط progman » 21 فوریه 2014, 00:44

سلام خدمت دوستان من مدتی هست که این ماشین رو دارم و میخواستم اینجا پست بزارم و اطلاعاتم رو به اشتراک بزارم برای دوستان ولی متاسفانه ورود به این سایت برای من سخت شده بود و ... امان از این capcha
عکس به اندازه کافی دوستان گذاشتن من می پردازم به توضیحات.
همونطور که همه هم نظر هستند فول العاده ماشین شیک و تکی هست و یک روز رانندگی با این ماشین متوجه میشید که همه نگاهها چطور به سمت این ماشین میچرخه و روزی 3و4 نفر توی ترافیک ازم سوال میپرسن و تبریک میگن و نظر میدن و اینا....
من به شدت از نمای عقب ماشین خوشم میاد و جلوش هم خوشگل هست ولی به قول دوستان میتونست خشن تر باشه! میتونم به جرئت بگم خودم ماشین به این خوشگلی ندیده بودم زمانی که من توی نگین میرداماد اولین بار دیدم انقدر خوشم اومده بود و به وجد اومده بودم که به هرکی نظر میخواست میگفتن از پورشه به صرفه تره! خدایی هم هست چون خیلی کمتره! و این که کم براش تبلیغ شد و کم وارد شد و به خاطر موتور 3500 ممنوع شد نکته مثبتی برای این ماشین بود تا مثل جنسیس کوپه زیاد نشه!
من این ماشین رو کار کرده خریدم و رنگ مشکی هست که به نظرم بهترین رنگش هست و بعدش سفید! رنگهای دیگه چون توی ایران خرید و فروشش سخته توصیه نمیکنم!
کلا 40 عدد وارد ایران شده از این ماشین که 1 دونه فقط 4control داره که دست صاحب نگین خودرو بود تا اونجا که میدونم و بقیه بدون سقف پانوراما هست مال من هم همینطور البطه فکر میکنم فقط اونایی که سقف آهنی دارند فقط NCAP5 دارند.
من دلیل این که چرا همه رو 4 control نیاوردن پرسیدم از یکی از مدیرای نگین به من گفت که 4Control سهمیه داره! و با هر 40 عدد 1 دونه 4control میدن!

اما در مقایسه به Genesis Coupe به نظر من این ماشین به هر تفاوت قیمتی می ارزه! از لحاظ شتاب کمی ضعیفتر هست ولی همینش هم به طور کامل آدمو ارضا میکنه و کلا پدال گاز رو هرچقدر فشار بدی نیرو میگیری!
ارتفاع ماشین خیلی خوبه اصلاً مشکل گیر کردن نداره در عین حال فرم ماشین طوری هست که انتظار کوپه و خوابیده بودن رو براورده میکنه.
صندلی ها بسیار نرم و کاملاً 4 نفره هست و مثل سدانهای معمولی صندلی عقبش جا داره! صندلی ها خیلی نرم هستند.
خود ماشین خیلی نرم هست و اصلاً قابل مقایسه با چنسیس کوپه نیست! فکر میکنم یکی از علتهاش به خاطر لاستیکهای continental ZR هست که فوق العاده نرم هستند.
توی توضیحاتش خیلی به جا نوشته که این ماشین برای اونهایی که میخوان موقع رفتن سر کار کمی با رانندگی و قدرت ماشین حال کنند اما نمیخوان کت و شلوارشون خاکی بشه طراحی شده :) ماشین هم دیفرانسیل جلو هست و ار لحاز هندلینگ و ترمز فوق العاده هست مخصوصاً سر پیچها (ختی مال من که بدون 4 control هست) من عکس العملی که از ESP و کلاً سیستم تعلیق این ماشین دیدم توی ماشینهای دیگه به این خوبی ندیدم و به نظرم فرانسوی ها نشون دادن که واقعاً معنی سیستم تعلیق رو فهمیدن و میدونن دارن چیکار میکنن!
کیفیت هم که گفتن نداره و به جز تعویش روغن من نیازی به تعمیرگاه پیدا نکردم تا حالا (42 هزار کارکرد) و با این کارکرد ماشین کاملاً نو مونده!
سیستم قفل دربها هم برای من جالب هست! اگر با ریموت قفل کنید فقط با ریموت باز میشه و اگر با دستگیره یا دور شدن قفل بشه با دستگیره باز میشه!
اشکالات:
1. بوق خطر نبستن کمربند حتی کمک راننده که قابل غیر فعال کردن نیست!
2. درب خیلی سنگین و دستگیره در جای نامناسب که توی سراشیبی عملاً قدرت زیادی میخواد باهاش در رو بعد از باز کردن نگه داشت! اگه عقبتر بود بهتر بود!
3. زاپاس 18 اینچی بدون جا! (البته کیت پنچرکیری دارن انگار که نگین خودرو نیاورده) ولی من که زاپاس رو کلا گذاشتم انباری! چون سنسور باد تا حدودی کمک میکنه زود مشکل رو بفهمی.
4. مصرف 15 لیتر در شهر که البته به نسبت جنسیس کم مصرف محسوب میشه!
5. دکمه های خیلی ساده سیستم تهویه! واقعاً سلیقه به خرج ندادن! برای خاموش کردن سیستم تهویه باید دکمه منفی رو انقدر بزنی تا خاموش شه! خیلی عجیبه!


نکات چالب:
1. درب کاپوت فلزی هست ولی آهنی نیست!
2. درب صندوق فلزی نیست!
3و سیستم صوتی و کنترل پشت فرمان فوق العاده کامل هست و با وجود نداشتم ال سی دی تاچ مانیتور و دکمه هاش خیلی داحت هستند! فولدو عقب جلو کردن و ....خیلی راحته باهاش و جای USB هم توی کنسول طراحی شده و غیر از فندک چای شارژر هم داره.

خلاصه در کل از خریدم خیلی راضی ولی اگه متاهل بشید یقیناً خانومتون مجبورتون میکنه که بفروشید (به خاطر رکاب بی چو و چرا :))
من واقعاً نمیدونم اگه بفروشم چی میتونه جاشو بگیره هم ماشین به این تکی پیدا نمیشه من هم خیلی سخت پیداش کردم...

فعلاً هر چیزی به ذهنم میرسید نوشتم دوستان سوالی نظری دارن بنویسند میام جواب میدم

-- 1 اسفند 1392, 00:45 --

سلام خدمت دوستان من مدتی هست که این ماشین رو دارم و میخواستم اینجا پست بزارم و اطلاعاتم رو به اشتراک بزارم برای دوستان ولی متاسفانه ورود به این سایت برای من سخت شده بود و ... امان از این capcha
عکس به اندازه کافی دوستان گذاشتن من می پردازم به توضیحات.
همونطور که همه هم نظر هستند فول العاده ماشین شیک و تکی هست و یک روز رانندگی با این ماشین متوجه میشید که همه نگاهها چطور به سمت این ماشین میچرخه و روزی 3و4 نفر توی ترافیک ازم سوال میپرسن و تبریک میگن و نظر میدن و اینا....
من به شدت از نمای عقب ماشین خوشم میاد و جلوش هم خوشگل هست ولی به قول دوستان میتونست خشن تر باشه! میتونم به جرئت بگم خودم ماشین به این خوشگلی ندیده بودم زمانی که من توی نگین میرداماد اولین بار دیدم انقدر خوشم اومده بود و به وجد اومده بودم که به هرکی نظر میخواست میگفتن از پورشه به صرفه تره! خدایی هم هست چون خیلی کمتره! و این که کم براش تبلیغ شد و کم وارد شد و به خاطر موتور 3500 ممنوع شد نکته مثبتی برای این ماشین بود تا مثل جنسیس کوپه زیاد نشه!
من این ماشین رو کار کرده خریدم و رنگ مشکی هست که به نظرم بهترین رنگش هست و بعدش سفید! رنگهای دیگه چون توی ایران خرید و فروشش سخته توصیه نمیکنم!
کلا 40 عدد وارد ایران شده از این ماشین که 1 دونه فقط 4control داره که دست صاحب نگین خودرو بود تا اونجا که میدونم و بقیه بدون سقف پانوراما هست مال من هم همینطور البطه فکر میکنم فقط اونایی که سقف آهنی دارند فقط NCAP5 دارند.
من دلیل این که چرا همه رو 4 control نیاوردن پرسیدم از یکی از مدیرای نگین به من گفت که 4Control سهمیه داره! و با هر 40 عدد 1 دونه 4control میدن!

اما در مقایسه به Genesis Coupe به نظر من این ماشین به هر تفاوت قیمتی می ارزه! از لحاظ شتاب کمی ضعیفتر هست ولی همینش هم به طور کامل آدمو ارضا میکنه و کلا پدال گاز رو هرچقدر فشار بدی نیرو میگیری!
ارتفاع ماشین خیلی خوبه اصلاً مشکل گیر کردن نداره در عین حال فرم ماشین طوری هست که انتظار کوپه و خوابیده بودن رو براورده میکنه.
صندلی ها بسیار نرم و کاملاً 4 نفره هست و مثل سدانهای معمولی صندلی عقبش جا داره! صندلی ها خیلی نرم هستند.
خود ماشین خیلی نرم هست و اصلاً قابل مقایسه با چنسیس کوپه نیست! فکر میکنم یکی از علتهاش به خاطر لاستیکهای continental ZR هست که فوق العاده نرم هستند.
توی توضیحاتش خیلی به جا نوشته که این ماشین برای اونهایی که میخوان موقع رفتن سر کار کمی با رانندگی و قدرت ماشین حال کنند اما نمیخوان کت و شلوارشون خاکی بشه طراحی شده :) ماشین هم دیفرانسیل جلو هست و ار لحاز هندلینگ و ترمز فوق العاده هست مخصوصاً سر پیچها (ختی مال من که بدون 4 control هست) من عکس العملی که از ESP و کلاً سیستم تعلیق این ماشین دیدم توی ماشینهای دیگه به این خوبی ندیدم و به نظرم فرانسوی ها نشون دادن که واقعاً معنی سیستم تعلیق رو فهمیدن و میدونن دارن چیکار میکنن!
کیفیت هم که گفتن نداره و به جز تعویش روغن من نیازی به تعمیرگاه پیدا نکردم تا حالا (42 هزار کارکرد) و با این کارکرد ماشین کاملاً نو مونده!
سیستم قفل دربها هم برای من جالب هست! اگر با ریموت قفل کنید فقط با ریموت باز میشه و اگر با دستگیره یا دور شدن قفل بشه با دستگیره باز میشه!
اشکالات:
1. بوق خطر نبستن کمربند حتی کمک راننده که قابل غیر فعال کردن نیست!
2. درب خیلی سنگین و دستگیره در جای نامناسب که توی سراشیبی عملاً قدرت زیادی میخواد باهاش در رو بعد از باز کردن نگه داشت! اگه عقبتر بود بهتر بود!
3. زاپاس 18 اینچی بدون جا! (البته کیت پنچرکیری دارن انگار که نگین خودرو نیاورده) ولی من که زاپاس رو کلا گذاشتم انباری! چون سنسور باد تا حدودی کمک میکنه زود مشکل رو بفهمی.
4. مصرف 15 لیتر در شهر که البته به نسبت جنسیس کم مصرف محسوب میشه!
5. دکمه های خیلی ساده سیستم تهویه! واقعاً سلیقه به خرج ندادن! برای خاموش کردن سیستم تهویه باید دکمه منفی رو انقدر بزنی تا خاموش شه! خیلی عجیبه!


نکات چالب:
1. درب کاپوت فلزی هست ولی آهنی نیست!
2. درب صندوق فلزی نیست!
3و سیستم صوتی و کنترل پشت فرمان فوق العاده کامل هست و با وجود نداشتم ال سی دی تاچ مانیتور و دکمه هاش خیلی داحت هستند! فولدو عقب جلو کردن و ....خیلی راحته باهاش و جای USB هم توی کنسول طراحی شده و غیر از فندک چای شارژر هم داره.

خلاصه در کل از خریدم خیلی راضی ولی اگه متاهل بشید یقیناً خانومتون مجبورتون میکنه که بفروشید (به خاطر رکاب بی چو و چرا :))
من واقعاً نمیدونم اگه بفروشم چی میتونه جاشو بگیره هم ماشین به این تکی پیدا نمیشه من هم خیلی سخت پیداش کردم...

فعلاً هر چیزی به ذهنم میرسید نوشتم دوستان سوالی نظری دارن بنویسند میام جواب میدم

AUTO FRANCE
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 227
تاریخ عضویت: 16 فوریه 2012, 19:01
نوع خودرو: EMGRAND EC7
محل اقامت: شهر خودم تهران

Re: رنو لاگونا Renault Laguna

پست توسط AUTO FRANCE » 22 فوریه 2014, 19:59

طراحی عقبش یکی از نقاط عطف در طراحی خودرو. به قول یکی از برنامه های تلویزیونی (اگه اشتباه نکنم "دنده پنج") طراحی این خودرو زیباست.
طرح عقب بنز اس کلاس اسپورت (که امسال رونمایی شد) بسیار شبیه این خودرو. در همسایگی ما یه رنگ زیباش هست (نمیدونم چه رنگیه! یه چیزی شبیه بژ تیتانیومی).

تصویر

نمایه کاربر
progman
شروع حركت
پست: 14
تاریخ عضویت: 23 سپتامبر 2011, 12:41
نوع خودرو: رنو لاگونا کوپه

Re: رنو لاگونا Renault Laguna

پست توسط progman » 03 مارس 2014, 23:03

توی ایران به لاگونا کوپه کم لطفی شده! ماشینی کاملاً چند کاره! هم یک کوپه قوی که تشنگی رانندگی رو برطرف میکنه! هم شیکترین ماشین توی این رنچ قیمت (تا 100 میلیون بالاتر به این شیکی چیزی نیست)
در مورد رکابش هم اهل دل میدونن چه خبره!
هم ماشین که توی تهران با چاله چوله ها مشکلی نداره و بدون نگرانی میشه باهاش رانندگی کرد! کسایی که جنسیس کوپه و هیوندا کوپه دارن میدونن چی میگم! کافیه توی یک دست انداز حواستون نباشه.....
هم ماشینی که میشه خانواده رو سوار کرد بدون غر زدن :) و ماشینی که دلش برای تعمیرگاه تنگ نمیشه! نمایندگیشم که نگینه که خیلی با کلاسه! (همون ایرتویا)

نمایه کاربر
ffadar
دنده 1
پست: 1999
تاریخ عضویت: 28 دسامبر 2013, 22:20

Re: رنو لاگونا Renault Laguna

پست توسط ffadar » 04 مارس 2014, 06:26

سلام

آیا برای باز کردن قفل فرمان باید حتما" ماشین را روشن کنید؟
 "In three words I can sum up everything I've learned about life: It goes on."
Robert Frost

نمایه کاربر
progman
شروع حركت
پست: 14
تاریخ عضویت: 23 سپتامبر 2011, 12:41
نوع خودرو: رنو لاگونا کوپه

Re: رنو لاگونا Renault Laguna

پست توسط progman » 04 مارس 2014, 09:56

ffadar نوشته شده:سلام

آیا برای باز کردن قفل فرمان باید حتما" ماشین را روشن کنید؟

خیر با گذاشتن keycard داخل شیار کارت هم قفل فرمان باز میشه

نمایه کاربر
ffadar
دنده 1
پست: 1999
تاریخ عضویت: 28 دسامبر 2013, 22:20

Re: رنو لاگونا Renault Laguna

پست توسط ffadar » 04 مارس 2014, 16:06

progman نوشته شده:
ffadar نوشته شده:سلام

آیا برای باز کردن قفل فرمان باید حتما" ماشین را روشن کنید؟

خیر با گذاشتن keycard داخل شیار کارت هم قفل فرمان باز میشه
ولی فلوینس این طور نیست!!... با گذاشتن کارت حتی اینه ها باز می شوند ... آمپر ها فعال... ولی قفل فرمان ؟؟؟ (مگان اینجوری نبود.) :cry:

از پاسخ شما سپاسگزارم.
 "In three words I can sum up everything I've learned about life: It goes on."
Robert Frost

نمایه کاربر
ffadar
دنده 1
پست: 1999
تاریخ عضویت: 28 دسامبر 2013, 22:20

Re: رنو لاگونا Renault Laguna

پست توسط ffadar » 08 می 2014, 18:46

تصویر

تصویر

تصویر
 "In three words I can sum up everything I've learned about life: It goes on."
Robert Frost

نمایه کاربر
ffadar
دنده 1
پست: 1999
تاریخ عضویت: 28 دسامبر 2013, 22:20

Re: رنو لاگونا Renault Laguna

پست توسط ffadar » 25 می 2014, 15:01

تصویر
 "In three words I can sum up everything I've learned about life: It goes on."
Robert Frost

قفل شده

بازگشت به “لاگونا - LAGUNA”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان