پیکاپ گلپاد-Great Wall Wingle5-محصول دیار خودرو

تصویر هاوال H6 Haval ، M4 ، ولکس C30 ، وینگل 3 ، وینگل 5

مدیر انجمن: دينگاليگا

نمایه کاربر
parsa_sad
دنده 1
پست: 1463
تاریخ عضویت: 06 سپتامبر 2012, 10:13
نوع خودرو: JAC™J5 MT16V 1500cc
محل اقامت: تلگرام sunboy002@

Re: پیکاپ گلپاد-Great Wall Wingle5-محصول دیار خودرو

پست توسط parsa_sad » 08 نوامبر 2014, 11:41

drlilp نوشته شده: تصویر
نمره کرمون رو عقشه :grin:
برای پخته شدن لازم است گاهی از کوره در نرفت!
آی دی در تلگرام SUNBOY002
نمایه کاربر
>Farid<
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 591
تاریخ عضویت: 23 می 2013, 12:00
نوع خودرو: Elx 1800 16v-|ll x60
محل اقامت: IRAN

Re: پیکاپ گلپاد-Great Wall Wingle5-محصول دیار خودرو

پست توسط >Farid< » 08 نوامبر 2014, 17:36

drlilp نوشته شده:تصویر

تصویر
دوست عزيز drlilp ببخشيد اسمتون رو نميدونم
از وينگلتون رازي هستيد؟
You Can Go Fast
But
I Can Go ANY WHERE
O||||||O
نمایه کاربر
LOVE CAR
دنده 2
پست: 2953
تاریخ عضویت: 11 ژانویه 2014, 19:03
نوع خودرو: ف برای ازادی رفیق
محل اقامت: اصفهان (سپاهان شهر)
تماس:

Re: پیکاپ گلپاد-Great Wall Wingle5-محصول دیار خودرو

پست توسط LOVE CAR » 08 نوامبر 2014, 20:15

دادا رسیدن بخیر ( کم پیدایی دوست قدیمی :smile: )

دادا انگار قصد فروش وینگل را داشتی ؟

اگر نگهش داشتی فرصت خوبی که یک گزارش جامع و کامل از عملکرد وینگل قرار دهی ؟

راستی کسی از دوستا خبری در مورد وینگل 5 ورژن اروپا که قرار بود منتاژ شود ندارد ؟
(محسن)
نمایه کاربر
Mehrdad_jafari89
دنده 1
پست: 1418
تاریخ عضویت: 06 سپتامبر 2010, 19:59
محل اقامت: تهران

Re: پیکاپ گلپاد-Great Wall Wingle5-محصول دیار خودرو

پست توسط Mehrdad_jafari89 » 11 نوامبر 2014, 15:48

سلام دوستان و علي الخصوص محسن عزيز....
محسن جان پيرو مطلبي كه گفته بوديد من پرس و جو كردم!
ظاهرا برنامه اي واسه توليد ورژن اروپايي وينگل 5 نيست و يك جورايي به دليل اينكه قيمتش زياد ميشه كلا بي خيالش شدن كه درست هم هست چون قيمتش حداقل 15 ميليون گرون تر از اين مدل هست.در كل امكانات بهتر و آپشن هاي بيشتر و دو ديف بودنش خيلي خوبه ولي قيمت بالاي 70 تومن براش يكم زياده چون طرف ميره پيكاپ مدل 90 يا 91 مي خره كه به هر حال نيسان هست.
يك مورد جالب هم هست!
قبلا گفته بودم كه رنگ اين وينگل ها شديدا بي كيفيت هست و اصلا خوب نيست ولي چند روز مداوم توي خيابون و به صورت گذري مواردي رو ديدم كه حاكي از بهبود كيفيت رنگ داشتن!براق بودن رنگ و بدون زبري و حالت چروك بودن در رنگ كاملا مشخ بود و نشان دهنده اين بود كه مشكلات قبلي رفع شده بود...
در كل اگر دو ديف اين ماشين بياد باتوجه به اينكه من از چند نفر مالك هم پرسيده بودم و همه راضي بودن و در مقايسه با كاپرا مي گفتن كيفيت قطعات داخلي و فني بهتري داره فكر كنم كاپرا يا كنار ميره يا گروه بهمن بايد يك فكري به حال خودش بكنه كه محو نشه چون 3 گزينه خيلي خيلي مناسب هم توي راه هستن و در حال مذاكره براي ورود.
Mohammad Na نوشته شده:دوستان وینگل سوار سلام
ببخشید ولی جایی بهتر از اینجا واسه طرح سوالم پیدا نکردم
من قصد دارم که وانت وینگل بخرم میخواستم بدونم راضی هستین از ماشین یا نه؟؟ کلا میارزه خریدش؟ ممنون
سلام محمد جان.
محمد جان اول بايد بگيد قصد شما از خريد وانت دو كابين چيه؟اگر صرفا حمل بارهاي معمولي و سبك هست كه براتون جوابگو هست و باتوجه به ابعاد بزرگتر قسمت بار ظرفيت بار بيشتري در مقايسه با ساير وانت هاي هم رده مثل كاپرا داره ولي مد نظر داشته باشيد كه ظرفيت حمل بار مثل نيسان وانت رو نداره و محدود هست فكر كنم 700 كيلو بيشتر نميبره!
در مورد آفرود...
اگر قصد شما استفاده در محيطهاي خاكي و زمين هاي گل و شن و ... هست باتوجه به اينكه اين ماشين تك ديف هست براتون دردسر سازه چون به هرحال قابليت آفرودش كمتر از وانت دو ديف هست،پس اگر قصد آفرود رفتن داريد بايد بگم كه فكرش رو هم نكنيد چون ماشين تك ديف ظرفيت آفرود كمي داره!
البته با رينگ و لاستيك خوب و كمي هم تكنيك رانندگي در مسير هاي فرعي و توقع به اندازه از ماشين ميشه باهاش آفرود سبك رفت!مثلا يك رودخانه 30 يا 40 سانتي رو رد بشيد يا يك مسير برفي كم شيب رو بريد بالا يا كمي هم شيب بزنيد البته اينها در حد خيلي كم هستن و با استناد به اينكه لاستيك شما مخصوص آفرود باشه.
در كل براي آفرود سنگين يا نيمه سنگين اصلا خوب نيست ولي براي مواردي كه گفتم خوبه و جوابگو هست.
در مورد كيفيت....
من مواردي رو كه سوال كردم همه از كيفيت ادوات داخلي راضي بودن.از فني هم راضي بودن البته ماشين ها كاركرد بالايي نداشتن و نميشد زياد روي اين موارد زوم كرد و بدون بررسي بيشتر قبول كرد ولي در كل من از كيفيتش بد نشنيدم!قبلا كيفيت رنگش خيلي خيلي بد بود كه گفتا بهتر شده و مشكلات رفع شده.
بهترين راه مقايسه كيفيت اينه كه شما يك كاپرا صفر رو بريد و از نزديك ببينيد و يكي از اين وينگل ها رو هم از نزديك ببينيد و اون موقع قشنگ كيفيت رو مي تونيد مقايسه كنيد و نسبي دستتون مياد.ولي! ولي! من يكي از مواردي كه ازش سوال كردم كاپرا داشت قبل از اين ماشين و مي گفت خيلي زود اتاق ول شد و فني هم از روز اول مشكلاتي داشت كه بدترينشون:
زوزه ديفرانسيل ، خلاصي دنده و خشك بودن دنده ، موارد برقي مثل چراغ چك و ايربگ و ... و خرابي پلوس خلاس كن بود كه ميشه گفت باتوجه به اينكه ماشين مدل 91 بوده البته آخر 91 درست هم بوده چون خودم به شخصه اين موارد رو در نمايندگي گروه بهمن زياد ديدم و چيز عجيبي نبود.
به هر حال اين گفته اون بنده خدا هست و باز بايد خودتون بررسي كنيد.
ولي يك نكته اي رو گفت!
موتور خيلي بي صدا تر هست و مصرفش هم كمتره كه باتوجه به يكي بودن موتور اين ماشين با كاپرا نشان از بهبود كيفيت و بهبود برنامه ECU و سيستم سوخت داره.
در كل ماشين بدي نيست ولي خوب اونقدر آفرود نيست.
مد نظرتون هم باشه كه چيني هست!يعني چي؟
يعني اينكه اگر بهش برسيد و مراقبش باشيد هيچ مشكلي براتون ايجاد نميكنه و سالها ماشينه ولي برعكس اذيتش كنيد بدبختتون ميكنه!
در مورد قيمت...
هيچ ماشيني توي ايران قيمتش اين نيست!ولي شرايط كشور طوري هست كه راه چاره نداريد!يا بايد بخريد يا بي خيال بشيد.
مثلا من موقع ثبت نام ماشين خودم قيمت رو 45 تومن بود ولي دلار كه رفت بالا من هم مجبور شدم گرون تر بخرم...ولي به هر حال چون ماشين دو ديف توي ايران كمه و توليد هم نميشه يك جورايي قيمتش ار روي جزاير پانكراس و لوزالمعده و صور فلكي و خطوط گردش سيارات تعيين ميشه كه راه حلي هم فعلا نداره.
فقط يك نكته!
اين ماشين دست دومش خيلي ارزون تر هست!توي باما نگاه كنيد يك مورد 10 يا 12 هزار تا كاركرد رو مي تونيد خيلي خيلي ارزون تر بخريد ولي حواستون باشه كه گارانتي داشته باشه و استعلام كنيد كه باطل نشده باشه و ماليات هم پرداخت شده باشه.
امري داشتيد در خدمتم.
موفق باشيد.
نمایه کاربر
LOVE CAR
دنده 2
پست: 2953
تاریخ عضویت: 11 ژانویه 2014, 19:03
نوع خودرو: ف برای ازادی رفیق
محل اقامت: اصفهان (سپاهان شهر)
تماس:

Re: پیکاپ گلپاد-Great Wall Wingle5-محصول دیار خودرو

پست توسط LOVE CAR » 11 نوامبر 2014, 22:00

دادا مهردادا دست مریزاد ( ممنون :-) )

دادا همانطور که گفتی تفاوت زیادی بین مدل معمولی و ورژن اروپا وجود دارد
من ورژن اروپا را سال پیش در نمایشگاه اصفهان دیدم ( عکسها را داخل همین تاپیک قرار دادم ) از همه لحاظ کیفیت برتری نسبت به مدل عادی داشت و خیلی هم با تغیرات کوچک در نمای ظاهری تیپ خوبی پیدا کرده بود

واقعا اگر با قیمت مناسب عرضه میشد عالی بود :sad:
LOVE CAR نوشته شده:عکسهای مدلهای جدید وینگل 5 در نمایشگاه خودرو اصفهان (محسن)
شرمنده کيفيت خوب نيست به علت ازداحام جمعيت نشد درست عکس بگيرم
دو مدل وینگل جدید گزاشته بودن

تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
(محسن)
نمایه کاربر
>Farid<
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 591
تاریخ عضویت: 23 می 2013, 12:00
نوع خودرو: Elx 1800 16v-|ll x60
محل اقامت: IRAN

Re: پیکاپ گلپاد-Great Wall Wingle5-محصول دیار خودرو

پست توسط >Farid< » 12 نوامبر 2014, 15:00

You Can Go Fast
But
I Can Go ANY WHERE
O||||||O
نمایه کاربر
Mehrdad_jafari89
دنده 1
پست: 1418
تاریخ عضویت: 06 سپتامبر 2010, 19:59
محل اقامت: تهران

Re: پیکاپ گلپاد-Great Wall Wingle5-محصول دیار خودرو

پست توسط Mehrdad_jafari89 » 12 نوامبر 2014, 16:45

Mohammad Na نوشته شده:
Mehrdad_jafari89 نوشته شده:سلام دوستان و علي الخصوص محسن عزيز....
محسن جان پيرو مطلبي كه گفته بوديد من پرس و جو كردم!
ظاهرا برنامه اي واسه توليد ورژن اروپايي وينگل 5 نيست و يك جورايي به دليل اينكه قيمتش زياد ميشه كلا بي خيالش شدن كه درست هم هست چون قيمتش حداقل 15 ميليون گرون تر از اين مدل هست.در كل امكانات بهتر و آپشن هاي بيشتر و دو ديف بودنش خيلي خوبه ولي قيمت بالاي 70 تومن براش يكم زياده چون طرف ميره پيكاپ مدل 90 يا 91 مي خره كه به هر حال نيسان هست.
يك مورد جالب هم هست!
قبلا گفته بودم كه رنگ اين وينگل ها شديدا بي كيفيت هست و اصلا خوب نيست ولي چند روز مداوم توي خيابون و به صورت گذري مواردي رو ديدم كه حاكي از بهبود كيفيت رنگ داشتن!براق بودن رنگ و بدون زبري و حالت چروك بودن در رنگ كاملا مشخ بود و نشان دهنده اين بود كه مشكلات قبلي رفع شده بود...
در كل اگر دو ديف اين ماشين بياد باتوجه به اينكه من از چند نفر مالك هم پرسيده بودم و همه راضي بودن و در مقايسه با كاپرا مي گفتن كيفيت قطعات داخلي و فني بهتري داره فكر كنم كاپرا يا كنار ميره يا گروه بهمن بايد يك فكري به حال خودش بكنه كه محو نشه چون 3 گزينه خيلي خيلي مناسب هم توي راه هستن و در حال مذاكره براي ورود.
Mohammad Na نوشته شده:دوستان وینگل سوار سلام
ببخشید ولی جایی بهتر از اینجا واسه طرح سوالم پیدا نکردم
من قصد دارم که وانت وینگل بخرم میخواستم بدونم راضی هستین از ماشین یا نه؟؟ کلا میارزه خریدش؟ ممنون
سلام محمد جان.
محمد جان اول بايد بگيد قصد شما از خريد وانت دو كابين چيه؟اگر صرفا حمل بارهاي معمولي و سبك هست كه براتون جوابگو هست و باتوجه به ابعاد بزرگتر قسمت بار ظرفيت بار بيشتري در مقايسه با ساير وانت هاي هم رده مثل كاپرا داره ولي مد نظر داشته باشيد كه ظرفيت حمل بار مثل نيسان وانت رو نداره و محدود هست فكر كنم 700 كيلو بيشتر نميبره!
در مورد آفرود...
اگر قصد شما استفاده در محيطهاي خاكي و زمين هاي گل و شن و ... هست باتوجه به اينكه اين ماشين تك ديف هست براتون دردسر سازه چون به هرحال قابليت آفرودش كمتر از وانت دو ديف هست،پس اگر قصد آفرود رفتن داريد بايد بگم كه فكرش رو هم نكنيد چون ماشين تك ديف ظرفيت آفرود كمي داره!
البته با رينگ و لاستيك خوب و كمي هم تكنيك رانندگي در مسير هاي فرعي و توقع به اندازه از ماشين ميشه باهاش آفرود سبك رفت!مثلا يك رودخانه 30 يا 40 سانتي رو رد بشيد يا يك مسير برفي كم شيب رو بريد بالا يا كمي هم شيب بزنيد البته اينها در حد خيلي كم هستن و با استناد به اينكه لاستيك شما مخصوص آفرود باشه.
در كل براي آفرود سنگين يا نيمه سنگين اصلا خوب نيست ولي براي مواردي كه گفتم خوبه و جوابگو هست.
در مورد كيفيت....
من مواردي رو كه سوال كردم همه از كيفيت ادوات داخلي راضي بودن.از فني هم راضي بودن البته ماشين ها كاركرد بالايي نداشتن و نميشد زياد روي اين موارد زوم كرد و بدون بررسي بيشتر قبول كرد ولي در كل من از كيفيتش بد نشنيدم!قبلا كيفيت رنگش خيلي خيلي بد بود كه گفتا بهتر شده و مشكلات رفع شده.
بهترين راه مقايسه كيفيت اينه كه شما يك كاپرا صفر رو بريد و از نزديك ببينيد و يكي از اين وينگل ها رو هم از نزديك ببينيد و اون موقع قشنگ كيفيت رو مي تونيد مقايسه كنيد و نسبي دستتون مياد.ولي! ولي! من يكي از مواردي كه ازش سوال كردم كاپرا داشت قبل از اين ماشين و مي گفت خيلي زود اتاق ول شد و فني هم از روز اول مشكلاتي داشت كه بدترينشون:
زوزه ديفرانسيل ، خلاصي دنده و خشك بودن دنده ، موارد برقي مثل چراغ چك و ايربگ و ... و خرابي پلوس خلاس كن بود كه ميشه گفت باتوجه به اينكه ماشين مدل 91 بوده البته آخر 91 درست هم بوده چون خودم به شخصه اين موارد رو در نمايندگي گروه بهمن زياد ديدم و چيز عجيبي نبود.
به هر حال اين گفته اون بنده خدا هست و باز بايد خودتون بررسي كنيد.
ولي يك نكته اي رو گفت!
موتور خيلي بي صدا تر هست و مصرفش هم كمتره كه باتوجه به يكي بودن موتور اين ماشين با كاپرا نشان از بهبود كيفيت و بهبود برنامه ECU و سيستم سوخت داره.
در كل ماشين بدي نيست ولي خوب اونقدر آفرود نيست.
مد نظرتون هم باشه كه چيني هست!يعني چي؟
يعني اينكه اگر بهش برسيد و مراقبش باشيد هيچ مشكلي براتون ايجاد نميكنه و سالها ماشينه ولي برعكس اذيتش كنيد بدبختتون ميكنه!
در مورد قيمت...
هيچ ماشيني توي ايران قيمتش اين نيست!ولي شرايط كشور طوري هست كه راه چاره نداريد!يا بايد بخريد يا بي خيال بشيد.
مثلا من موقع ثبت نام ماشين خودم قيمت رو 45 تومن بود ولي دلار كه رفت بالا من هم مجبور شدم گرون تر بخرم...ولي به هر حال چون ماشين دو ديف توي ايران كمه و توليد هم نميشه يك جورايي قيمتش ار روي جزاير پانكراس و لوزالمعده و صور فلكي و خطوط گردش سيارات تعيين ميشه كه راه حلي هم فعلا نداره.
فقط يك نكته!
اين ماشين دست دومش خيلي ارزون تر هست!توي باما نگاه كنيد يك مورد 10 يا 12 هزار تا كاركرد رو مي تونيد خيلي خيلي ارزون تر بخريد ولي حواستون باشه كه گارانتي داشته باشه و استعلام كنيد كه باطل نشده باشه و ماليات هم پرداخت شده باشه.
امري داشتيد در خدمتم.
موفق باشيد.
سلام مهرداد جان
بسیار بسیار ممنونم از توضیحاتت....لطف کردی
والا دو دیفرانسیل بودن خیلی واسم مهم نیست یعنی استفاده انچنانی ندارم واسه افرود جاهایی هم که میرم با همون تک دیف کارمو راه میندازه من این ماشینو میخوام بیشتر واسه استفاده بیرون شهری واسه داخل شهر ماشین هست و فضای داخلی بیشتر واسم مهمه چون اکثرا 4سرنشین هستیم و فکر کنم فضای داخلی وینگل از کاپرا بهتر باشه,حمل بار هم حدودا همون 700-800 کیلو بیشتر نمیشه اونم هر از گاهی...چند روز پیش از یکی که وینگل داشت سوال کردم ماشینش مدل 91 بود و خودش که میگفت راضی هستم کاپرا که جدیداش مثل اینکه داره دردسر ساز میشه و کیفیت قبل را نداره هفته پیش یکی تو نمایشگاه دیدم اومدم درو باز کنم دست به دستگیره در که زدم به راحتی تکون میخورد و لقی داشت ........ولی با این بودجه ای که من دارم فعلا میتونم وینگل 3 بردارم....اگر هم نشد مجبورم یه وینگل 5 شرایطی بگیرم..
خواهش ميكنم دوست عزيز وظيفست.
فضاي سرنشين هاي عقب كاپرا كمي بيشتر از وينگل هست كه توي ابعاد درهاي عقب كاملا مشخصه ولي فضاي بار وينگل بيشتر.
با اين اوصافي كه فرموديد پس همون تك ديف براتون جوابگو هست.
فقط سه نكته:
١- تحت هيچ شرايطي وينگل ٣ نخريد كه خيلي دردسر داره هم توي لوازم بدنه و هم فروش.كلا شناسنامه هست.فقط و فقط همون وينگل ٥ رو بخريد.
٢- وينگل ٥ رو خرديد همون صفر لاستيك ها رو با مدل گل اس تعويض كنيد .
٣- ديفرانسيل كاپرا ظاهرا با وينگل يكي هست كه شايد بشه ديف جلو كاپرا رو روي ماشين نصب كرد البته اگه ضرايب يكي باشه و با موتور و محور هم خواني داشته باشه.
امري بود در خدمتم.
aghajoon
پست: 1
تاریخ عضویت: 06 دسامبر 2014, 12:15
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: پیکاپ گلپاد-Great Wall Wingle5-محصول دیار خودرو

پست توسط aghajoon » 10 دسامبر 2014, 11:20

سلام دوستان،چه سوت وکوریه اینجا.....بالاخره بعد از کلی بالا و پایین کردن یه وینگل 5 ثبت نام کردم 30 ملیون پیش تحویل 3 ماهه..ایشالا پشیمون نشم :-) کسایی که وینگل دارن زیاد نمینویسن اینجا انگار ببینیم راضین ازش یا نه؟؟!
نمایه کاربر
>Farid<
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 591
تاریخ عضویت: 23 می 2013, 12:00
نوع خودرو: Elx 1800 16v-|ll x60
محل اقامت: IRAN

Re: پیکاپ گلپاد-Great Wall Wingle5-محصول دیار خودرو

پست توسط >Farid< » 10 ژانویه 2015, 00:18

سلام
بالاخره وینگل 5 دو دیفرانسیل هم ثبت نامش شروع شد.
با قیمت 67 و تحویل 2 ماهه.
قیمتش خیلی خوبه :-)
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
You Can Go Fast
But
I Can Go ANY WHERE
O||||||O
ارسال پست

بازگشت به “گریت وال Great-Wall”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 2 مهمان