تغییر ارتفاع لندمارک و کاپرا

تصویر کاپرا و...

مدیر انجمن: دينگاليگا

ارسال پست
نمایه کاربر
m12421k
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 281
تاریخ عضویت: 31 آگوست 2014, 11:20

تغییر ارتفاع لندمارک و کاپرا

پست توسط m12421k » 27 می 2015, 12:19

دوستان در مورد تغییر ارتفاع.
کیت ها قیمتا شون جاهایی که انجام میدن اینکار رو روش ها اطلاعاتی دارن لطف کنن به اشتراک بزارن
:hb: مرسی
نمایه کاربر
m12421k
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 281
تاریخ عضویت: 31 آگوست 2014, 11:20

Re: تغییر ارتفاع لندمارک و کاپرا

پست توسط m12421k » 27 می 2015, 12:26

راهنمایی آقا علی در رابطه با افزایش ارتفاع جلو:
علی125 نوشته شده:درود بر شما
اردتمند همه عزیزان عرض کنم خدمت برادرمحترم که ارتفاع کارخانه ای زمین تا وسط قوس گلگیر تقریبا90 سانتی متر (با 35تا باد برای تایر های جلو) ارتفاع از آکس رینگ رو بیاد ندارم احتمالا56 سانت.
کاهش ارتفاع تا 6 سانت رو هم انجام دادم یعنی ارتفاع زمین تا قوس گلگیر(مشابه عکس شماره یک) 84 سانت با توجه به کوچک بودن رینگ ولاستیک فاصله زیاد بین لاستیک وقوس گلگیر کم شده و نمای بهتری داره اماخیلی راضی کننده نبود، هنگام حداکثر جمع شدن فنرپیچشی مثلا زمان حرکت از روی ساندویچ سرعت گیربا سرعت 60کیلومتر ناچاری سرعت رو کاهش بدی تا به اطاق ضربه وارد نشه بنظرم برا لندمارک ارتفاع کف تا قوس گلگیر 86 تا 87 (اکس چرخ تا وسط قوس گلگیر 52تا53)خیلی مناسب باشه یعنی کاهش 3.5 تا 4 سانتی ارتفاع، در اینصورت هم تعادل خودرو بهتره هم نرمی سیستم تعلیق بهم نمی خوره وهم قوس گلگیر با چرخ پر میشه با تسلط بیشتر هنگام رانندگی به هنگام حرکت سریع به طرفین
خلاصه اینکه برای کاهش بین 1 تا6 سانت( از مبدا 90 کارخانه ای) هر چه بسمت کاهش ارتقاع بیشتر برید حرکت گهواره ای و بازی عمودی فنر پیچشی به هنگام عبور از روی دست انداز کاهش پیدا می کنه ،میشه گفت هدایت و تسلط شما برروی خودرو هنگام رانندگی باسرعت زیاد وحرکت سریع به چپ وراست بهتر میشه.
**برای حداکثر کاهش ارتفاع ،به فاصله طبق نگهداره چرخ جلو و لاستیک فشرده زیرش توجه کنید که حداقل نیم سانت باشه در حالت نرمال، قبل باز کردن پیچ کاهش ارتفاع، بنظر 2.5 سانت میاد(اگه لازم باشه عکس میزارم) (بعضی اصطلاحات رو نمی دوم درست میگم یا نه ؟)
افزایش ارتفاع 2 سانتی روهم انجام دادم (ارتفاع زمین تا قوس گلگیر92سانت) سواری ماشین خیلی با وضعیت قبلش فرق نکرده بود . احتمالا 5یا6 سانت افزایش (ارتفاع زمین تا قوس گلگیر 95 یا 96 )براحتی امکان پزیره البته طبیعیه که با حرکته گهوارای وعمودی بیشتر.
قابل توجه اینکه ارتفاع زمین تا قوس گلگیردر هنگام تحویل خودرو توسط کارخانه در دوطرف یکسان نبوده (طرف راست 2 سانت کوتاهتر از طرف چپ بوده89---------5/90که باعث کشش فرمان به سمت چرخ با ارتفاع کمتر نیز میشدکه با تنظیم ارتفاع آن مشکل نیز حل شده
البته تمام موارد تجربه شخصی بوده از تبعات آن اطلاع دقیقی ندارم ولی در حال حاضر راضی کننده است.
ببخشید که طولانی شد
علی125 نوشته شده:با سلام
تغییر ارتفاع خودر(چرخهای جلو)
ممکن مطلب برای دوستان با تجربه تکراری بنظر بیاد ولی برا ی من تجربه خوبی بود .دوستان با سابقه اگه ایرادی هست لطفا اصلاح بفرمایید. کیفیت بعضی از عکس ها خیلی مناسب نیست.
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
آخرین ويرايش توسط 1 on m12421k, ويرايش شده در 27.
نمایه کاربر
متین فر
دنده 1
پست: 1800
تاریخ عضویت: 29 دسامبر 2012, 18:00
نوع خودرو: 405-PAZHAN-CAPRA-131
محل اقامت: ایلام : IR-98
تماس:

Re: تغییر ارتفاع لندمارک و کاپرا

پست توسط متین فر » 27 می 2015, 12:45

m12421k نوشته شده:دوستان در مورد تغییر ارتفاع.
کیت ها قیمتا شون جاهایی که انجام میدن اینکار رو روش ها اطلاعاتی دارن لطف کنن به اشتراک بزارن
:hb: مرسی
سلام. کیت ارتفاع و لوازم افرود :
ایــــــران روور : به هیچ وجه توصیه نمیکنم برید پیشش.. قیمتاش فضایی ..
دلفان آفرود : کاراش عالیه. قیمتش رو خبر ندارم. همه جور لوازمی رو هم ارائه میده.
شیروش آفرود : تازگی رو کاپرا انجام داده. قابل قبل هست..
ایران 4wd : کارش خوبه.
4x4 iran : اینم فروشگاش هست میتونید برید تو نت سایتش رو پیدا کنید.
آلکامی
دنده 3
پست: 3660
تاریخ عضویت: 05 اکتبر 2014, 16:30
نوع خودرو: عشق رنجرور ولی ندارم
محل اقامت: شهرک چوکا-بندرانزلی
اینستاگرام: mohsen_moradi_alkam@

Re: تغییر ارتفاع لندمارک و کاپرا

پست توسط آلکامی » 30 می 2015, 22:29

اسم این کارهایی که این سشرکت ها انجام میدن نمیشه کیت گذاشت
اصولا کیت افزایش ارتفاع مال ماشین های پدر مادر دار هست
مثل هامر تویوتا اف جی و...
خدایی اگه یه جلوبندی ساز و آهنگر ماهر پیدا کنید تمام این کارها رو انجام میده
بازسازی و نگهداری لندرور 9 نفره 1978
viewtopic.php?f=195&t=101992
_____________________
محسن مرادی آلکامی
نمایه کاربر
متین فر
دنده 1
پست: 1800
تاریخ عضویت: 29 دسامبر 2012, 18:00
نوع خودرو: 405-PAZHAN-CAPRA-131
محل اقامت: ایلام : IR-98
تماس:

Re: تغییر ارتفاع لندمارک و کاپرا

پست توسط متین فر » 01 ژوئن 2015, 19:28

آلکامی نوشته شده:اسم این کارهایی که این سشرکت ها انجام میدن نمیشه کیت گذاشت
اصولا کیت افزایش ارتفاع مال ماشین های پدر مادر دار هست
مثل هامر تویوتا اف جی و...
خدایی اگه یه جلوبندی ساز و آهنگر ماهر پیدا کنید تمام این کارها رو انجام میده
اتفاقا اقای محسن دلفان اذری صاحب کارگاه دلفان. کیت مخصوص واسه کاپرا نصب کردند. البته گوشواره و تلفون . خودشون ساختند. سپر افرود و اینجور لوازمرو هم خودشون میسازنند. انصافا تو کارشون خوب واردند. حتی آقای غازاریان با اون وسواس و حساسیت بالاشون درباره ماشینشون هم دلفان افرود رو تایید می کنند.
آلکامی
دنده 3
پست: 3660
تاریخ عضویت: 05 اکتبر 2014, 16:30
نوع خودرو: عشق رنجرور ولی ندارم
محل اقامت: شهرک چوکا-بندرانزلی
اینستاگرام: mohsen_moradi_alkam@

Re: تغییر ارتفاع لندمارک و کاپرا

پست توسط آلکامی » 01 ژوئن 2015, 21:37

از نزدیک با برادران دلفان آذری بر خورد داشتم و با یکی از
اعضای گروه دلفان آفرود که عکاس گروه هم هست رفیقم آقای روجایی با لندکروزر سری 60 معروفش
ولی بازم این کیت ها دست ساز هستن فاصله زیادی مهندسی ساز بودن و تضمین شرکت هایی مثل تویوتا دارن
این لینک رو ببینید
http://www.iranrover.ir/products/models/60/rich
ایران رور کار خاصی نکرده از روی لوازم جانبی نیسان کپی زده برای ریچ
ولی کاپرا الگو خاصی نداره هر قسمت ماشین مال یه پلت فرم دیگه است :x
بازسازی و نگهداری لندرور 9 نفره 1978
viewtopic.php?f=195&t=101992
_____________________
محسن مرادی آلکامی
نمایه کاربر
متین فر
دنده 1
پست: 1800
تاریخ عضویت: 29 دسامبر 2012, 18:00
نوع خودرو: 405-PAZHAN-CAPRA-131
محل اقامت: ایلام : IR-98
تماس:

Re: تغییر ارتفاع لندمارک و کاپرا

پست توسط متین فر » 01 ژوئن 2015, 22:09

آلکامی نوشته شده:از نزدیک با برادران دلفان آذری بر خورد داشتم و با یکی از
اعضای گروه دلفان آفرود که عکاس گروه هم هست رفیقم آقای روجایی با لندکروزر سری 60 معروفش
ولی بازم این کیت ها دست ساز هستن فاصله زیادی مهندسی ساز بودن و تضمین شرکت هایی مثل تویوتا دارن
این لینک رو ببینید
http://www.iranrover.ir/products/models/60/rich
ایران رور کار خاصی نکرده از روی لوازم جانبی نیسان کپی زده برای ریچ
ولی کاپرا الگو خاصی نداره هر قسمت ماشین مال یه پلت فرم دیگه است :x
میدونم. همشون دست ساز هستند..
اسم ایران روور رو بار اخرت باشه میاری هـــــــــا.. صابونش به تنم خورده. همین مونده بود سر یه کار بشم قاتل یکی از پرسنل ایران روور.
طرفش نرو چون من دارم بهت میگم. شما هنوز خیلی مونده اینارو بشناسید.
ارسال پست

بازگشت به “ZXAUTO”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان