گالری عکس و فیلم کاپرا و لندمارک

تصویر کاپرا و...

مدیر انجمن: دينگاليگا

نمایه کاربر
faridala
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 171
تاریخ عضویت: 22 ژانویه 2015, 14:52
نوع خودرو: رانا

Re: گالری عکس و فیلم کاپرا و لندمارک

پست توسط faridala » 06 مارس 2016, 00:59

یه پیج هست @capra_4
اگه دوستان پیج دیگه ای هم می دونند بگن
نمایه کاربر
mahdiar HILUX
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 121
تاریخ عضویت: 27 فوریه 2011, 13:00
نوع خودرو: Capra/206/prado
محل اقامت: M A R L I K

Re: گالری عکس و فیلم کاپرا و لندمارک

پست توسط mahdiar HILUX » 06 مارس 2016, 18:52

متین فر نوشته شده:آقا مهدیار لطف کن آدرس پیج کاپرا تو اینستا رو بذار .
ادمینش جناب رهنماس دیگه ؟
بله فکر کنم اقای رهنما هستن
https://www.instagram.com/capra_4x4/
مهدیار نجفی
آلکامی
دنده 3
پست: 3660
تاریخ عضویت: 05 اکتبر 2014, 16:30
نوع خودرو: عشق رنجرور ولی ندارم
محل اقامت: شهرک چوکا-بندرانزلی
اینستاگرام: mohsen_moradi_alkam@

Re: گالری عکس و فیلم کاپرا و لندمارک

پست توسط آلکامی » 19 مارس 2016, 22:43

سلام
سال نو همگی مبارک باشه انشاالله سال بعد همه فورد F150 رپتور بخرید :smile: اگه نشد همین کاپرا خوبه

فرصت شد که به اسرار دوستان به همراه گروه گیل آفرود آخرین تور آفرود سال 94 رو بریم
چون لندرور هنوز باز بود و خیلی کار داشت با کاپرا زبون بسته رفتیم
البته شب قبلش 5 نفری رفتیم که لندرور به هر روشی بود سر هم کنیم که نشد
صبح که رفتیم سر قرار به خاطر لاستیک هام گفتن نمیشه بیای ولی دیدن که من یه چیزهایی حالیم هست گفتن با مسئولیت خودت
مسیر از رشت به سمت منجیل و از اونجا به سمت ییلاقات آسمان سرا و برگشت از سمت روستای توتکابن
خودرو های حاضر 30تا بودن که همه جوره بود
کاپرا من تنها عضو چینی گروه بود بقیه انواع محصولات تویوتا نیسان جیپ بلیزر چروکی چیف لندرور پاژنV6 و... بود

مسیر آفرود فوق سنگین بود مخصوصا انتهای مسیر سعود و مسیر میان بر برگشت
ماشین من تنها ماشین گروه بود که لاستیک معمولی داشت و لیفت نشده بود اول حرکت همه میگفتن تو نمی تونی بیای بالا و گرفتار میشی
البته با پوز خند و متلک گفتن
ولی به لطف مهارت تقریبا بالا رانندگی آفرود من :-D پا به پای ماشین هایی که بعضی هاشون به اندازه قیمت یه کاپرا تیونینگ شده بودن رفتم برگشتم
من فقط دوتا باند بکسل دوتا شگل و جعبه ابزار و 20 لیتر بنزین داشتم همین
البته به خاطر لاستیک آفرودی که ماشین های دیگه داشتن رد لاستیک ها بد جور گود شده بود و کف ماشین با برف و گل برخورد داشت
حتی یه جا به تخته سنگ بزرگ که یز برف بود گیر کرد و رام شاسی دقیقا روی سنگ نشت
اول جک زدیم نشد چون زمین نرم بود فرو میرفت مجبور شدیم بکسل کنیم که با فشار کشیده شدن روی سنگ خلاص شدیم
یه جا هم ماشین به خاطر گود شدن رد لاستیک ها روی برف نشت و زیر چرخ ها خالی شد مجبور شدیم با یه لندرور بکسل کنیم
به غیر از این دو مورد هیچ مشکل و کمبودی احساس نشد و اگه لاستیک داشتم و ارتفاع 10سانتی بالاتر بود قهرمان گروه بودم :smile:
چون خیلی ها مثلا FJ کروزر داشتن که حدود 50 میلیون خرجش کرده بودن ولی هنوز نمیدونستن دنده کمکی LOW یعنی چی
یعنی ماشین بود که راه میرفت و رانده هیچ دخالتی نداشت
من تا جایی که تونستم از آبروی کاپرا دفاع کردم و در آخر هم مورد تشویق همه قرار گرفتم
در کل با توجه به استاندارد بودن ماشین هیچ کمبودی احساس نشد مطمئن هستم با لیفت کردن و لاستیک M/T چیزی از هیلوکس کم نداشتم
راستی حتما به فکر مال بند یا جای بکسل عقب باشید چون نبودش واقعا عذاب آور بود
هر دوباری که بکسل کردن از عقب بود که مجبور شدم باند بکسل رو به پایه فنر عقب ببندم
باد لاستیک ها رو روی 30 گذاشتم
چون کمتر نمیشد بکنم کناره های لاستیکم چون نرم بود و آج نداشت می گرفت به زمین و احتمال پاره شدن زیاد بود
اینم بگم که شاسی ماشین و پوسته دف جلو واقعا محکم هستم چندتا برخورد وحشتناک با سنگ داشتیم که من گفتم شاسی شکست
یا پوسته ترک خورد ولی ماشاالله هیچی نشد سینی هم از چند جا تورفتگی شدید پیدا کرده باید صاف کنم
یه نکته خوب بالاتر قرار گرفتن کارتل از سینی و رام و شاسی هست همه تعجب کردن و برسی که کردیم مال هایلوکس پایین تر بود
یعنی اگه دو سانت پایین تر بود سه بار کارتل من ترک نمی خورد ولی بازم ایول به کاپرا خلاصه همه جوره تستش کردم فقط آفرود سنگین نرفته بودم
که رفتم البته میگم بصورت استاندارد
فیلم عکس خیلی دارم فعلا همین ها تو گوشیم بود همه رو که جمع کردم کم کم آپ میکنم
بقیه فیلم ها و عکس هارو تو صفحه اینستاگرام گیل آفرود تماشا کنید

شروع حرکت از ورودی آسمان سرا
تصویر

میانه راه برای تذکرها و جمع بندیهای نهایی توقف کردیم
تصویر

فتح قله
تصویر
تصویر
تصویر

گیر کردن کف ماشین تو برف یخ زده و واماندگی
منتظر بودیم تا ماشین عقبی برسه بکسل کنه
تصویر
بازسازی و نگهداری لندرور 9 نفره 1978
viewtopic.php?f=195&t=101992
_____________________
محسن مرادی آلکامی
نمایه کاربر
faridala
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 171
تاریخ عضویت: 22 ژانویه 2015, 14:52
نوع خودرو: رانا

Re: گالری عکس و فیلم کاپرا و لندمارک

پست توسط faridala » 19 مارس 2016, 22:53

سال نو شما و دوستان هم مبارك
آقا دمت گرم عجب مسيري رو تو اين فصل رفتيد ايول به شما و كاپرا


Sent from my iPhone using Tapatalk
نمایه کاربر
متین فر
دنده 1
پست: 1800
تاریخ عضویت: 29 دسامبر 2012, 18:00
نوع خودرو: 405-PAZHAN-CAPRA-131
محل اقامت: ایلام : IR-98
تماس:

Re: گالری عکس و فیلم کاپرا و لندمارک

پست توسط متین فر » 19 مارس 2016, 23:56

آلکامی نوشته شده:سلام
سال نو همگی مبارک باشه انشاالله سال بعد همه فورد F150 رپتور بخرید :smile: اگه نشد همین کاپرا خوبه

فرصت شد که به اسرار دوستان به همراه گروه گیل آفرود آخرین تور آفرود سال 94 رو بریم
چون لندرور هنوز باز بود و خیلی کار داشت با کاپرا زبون بسته رفتیم
البته شب قبلش 5 نفری رفتیم که لندرور به هر روشی بود سر هم کنیم که نشد
صبح که رفتیم سر قرار به خاطر لاستیک هام گفتن نمیشه بیای ولی دیدن که من یه چیزهایی حالیم هست گفتن با مسئولیت خودت
مسیر از رشت به سمت منجیل و از اونجا به سمت ییلاقات آسمان سرا و برگشت از سمت روستای توتکابن
خودرو های حاضر 30تا بودن که همه جوره بود
کاپرا من تنها عضو چینی گروه بود بقیه انواع محصولات تویوتا نیسان جیپ بلیزر چروکی چیف لندرور پاژنV6 و... بود

مسیر آفرود فوق سنگین بود مخصوصا انتهای مسیر سعود و مسیر میان بر برگشت
ماشین من تنها ماشین گروه بود که لاستیک معمولی داشت و لیفت نشده بود اول حرکت همه میگفتن تو نمی تونی بیای بالا و گرفتار میشی
البته با پوز خند و متلک گفتن
ولی به لطف مهارت تقریبا بالا رانندگی آفرود من :-D پا به پای ماشین هایی که بعضی هاشون به اندازه قیمت یه کاپرا تیونینگ شده بودن رفتم برگشتم
من فقط دوتا باند بکسل دوتا شگل و جعبه ابزار و 20 لیتر بنزین داشتم همین
البته به خاطر لاستیک آفرودی که ماشین های دیگه داشتن رد لاستیک ها بد جور گود شده بود و کف ماشین با برف و گل برخورد داشت
حتی یه جا به تخته سنگ بزرگ که یز برف بود گیر کرد و رام شاسی دقیقا روی سنگ نشت
اول جک زدیم نشد چون زمین نرم بود فرو میرفت مجبور شدیم بکسل کنیم که با فشار کشیده شدن روی سنگ خلاص شدیم
یه جا هم ماشین به خاطر گود شدن رد لاستیک ها روی برف نشت و زیر چرخ ها خالی شد مجبور شدیم با یه لندرور بکسل کنیم
به غیر از این دو مورد هیچ مشکل و کمبودی احساس نشد و اگه لاستیک داشتم و ارتفاع 10سانتی بالاتر بود قهرمان گروه بودم :smile:
چون خیلی ها مثلا FJ کروزر داشتن که حدود 50 میلیون خرجش کرده بودن ولی هنوز نمیدونستن دنده کمکی LOW یعنی چی
یعنی ماشین بود که راه میرفت و رانده هیچ دخالتی نداشت
من تا جایی که تونستم از آبروی کاپرا دفاع کردم و در آخر هم مورد تشویق همه قرار گرفتم
در کل با توجه به استاندارد بودن ماشین هیچ کمبودی احساس نشد مطمئن هستم با لیفت کردن و لاستیک M/T چیزی از هیلوکس کم نداشتم
راستی حتما به فکر مال بند یا جای بکسل عقب باشید چون نبودش واقعا عذاب آور بود
هر دوباری که بکسل کردن از عقب بود که مجبور شدم باند بکسل رو به پایه فنر عقب ببندم
باد لاستیک ها رو روی 30 گذاشتم
چون کمتر نمیشد بکنم کناره های لاستیکم چون نرم بود و آج نداشت می گرفت به زمین و احتمال پاره شدن زیاد بود
اینم بگم که شاسی ماشین و پوسته دف جلو واقعا محکم هستم چندتا برخورد وحشتناک با سنگ داشتیم که من گفتم شاسی شکست
یا پوسته ترک خورد ولی ماشاالله هیچی نشد سینی هم از چند جا تورفتگی شدید پیدا کرده باید صاف کنم
یه نکته خوب بالاتر قرار گرفتن کارتل از سینی و رام و شاسی هست همه تعجب کردن و برسی که کردیم مال هایلوکس پایین تر بود
یعنی اگه دو سانت پایین تر بود سه بار کارتل من ترک نمی خورد ولی بازم ایول به کاپرا خلاصه همه جوره تستش کردم فقط آفرود سنگین نرفته بودم
که رفتم البته میگم بصورت استاندارد
گیر کردن کف ماشین تو برف یخ زده و واماندگی
منتظر بودیم تا ماشین عقبی برسه بکسل کنه
تصویر
ایول به شما. مثل همیشه گل کاشتی . :-)
آقا مشکل کاپرا اینه که همه دست کم میگیرنش. والا با این رنج قیمت عالی عمل میکنه. بعد میان با هایلوکس 170 تومنی مقایسش میکنند. آدم ازین نارحت میشه. من دو روز پیش با هایلوکس 2001 و پاترول 4 سیلندر زدیم به آب. باور کن هایلوکس با اون همه سابقه و لاستیکهای آفرودش چون رانندش بد بود گیر کرد. اقا جات خالی منم شروع ردم به مسخره کردن. بعد دوباره برگشتیم پاترول جرات نکرد رد شه. چون عمق آب زیاد زیاد بود. رفت گذاشت کمک و پرگاز زد به آب که آب رفت تو دلکوش و خاموش کرد. حالا یه ساعت دلکو و وایرها رو خشک کردیم.
منم یه حال بهش دادم دم عیدی منتها چون هر ماشین یه راننده داشت نشد که عکس درست درمون بگیریم. چند تا گرفتیم از بچه ها میگیرم و بعدا میذارم.
در ضمن این لاستیکها منم باید عوض کنم و یه مقدار هم لیفت کنم دیگه آخرشه.

این بکسل بندم من به فکرش بودم و واسش دو تا گذاشتم. فردا عکسهاش رو میذارم شما هم واسه عقب بذار چون خیلی لازم میشه. مالبندم میخوام بذارم.
سینی هم من عوض کردم با ورق 5 میل درست کردم عمرا کج بشه.
این دف جلو منم یه بار به سنگ گیر کرد ولی هیچیش نشد. واقعا محکمه. من بهم ثابت شده .
خلاصه کــــــــــــــــاپـــــــــــــــــــــــرا شــــــــــــــــــــــــــــــاخـــــــــــــــــــــــــــــــــــه ......
آلکامی
دنده 3
پست: 3660
تاریخ عضویت: 05 اکتبر 2014, 16:30
نوع خودرو: عشق رنجرور ولی ندارم
محل اقامت: شهرک چوکا-بندرانزلی
اینستاگرام: mohsen_moradi_alkam@

Re: گالری عکس و فیلم کاپرا و لندمارک

پست توسط آلکامی » 20 مارس 2016, 00:35

اضافه کنم که شروع تور از ساعت 7.30 صبح بود تا ساعت 8.30 دقیقه شب
تو این تایم 13 ساعته شاید ماشین 2ساعت خاموش بود
220 کیلومتر راه رفتیم
30 لیتر بنزین مصرف کردم
ساعت 9.30 شب رسیدم خونه تا 12 شب ماشین شستم
به خدا یه فرقون از ماشین گل ریختم
الان زیر ماشین مونده باید ببرم کارواش زیر شویی
بازسازی و نگهداری لندرور 9 نفره 1978
viewtopic.php?f=195&t=101992
_____________________
محسن مرادی آلکامی
نمایه کاربر
mahdiar HILUX
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 121
تاریخ عضویت: 27 فوریه 2011, 13:00
نوع خودرو: Capra/206/prado
محل اقامت: M A R L I K

Re: گالری عکس و فیلم کاپرا و لندمارک

پست توسط mahdiar HILUX » 22 مارس 2016, 13:07

متین فر نوشته شده:
آلکامی نوشته شده:سلام
سال نو همگی مبارک باشه انشاالله سال بعد همه فورد F150 رپتور بخرید :smile: اگه نشد همین کاپرا خوبه
و وایرها رو خشک کردیم.
منم یه حال بهش دادم دم عیدی منتها چون هر ماشین یه راننده داشت نشد که عکس درست درمون بگیریم. چند تا گرفتیم از بچه ها میگیرم و بعدا میذارم.
در ضمن این لاستیکها منم باید عوض کنم و یه مقدار هم لیفت کنم دیگه آخرشه.

این بکسل بندم من به فکرش بودم و واسش دو تا گذاشتم. فردا عکسهاش رو میذارم شما هم واسه عقب بذار چون خیلی لازم میشه. مالبندم میخوام بذارم.
سینی هم من عوض کردم با ورق 5 میل درست کردم عمرا کج بشه.
این دف جلو منم یه بار به سنگ گیر کرد ولی هیچیش نشد. واقعا محکمه. من بهم ثابت شده .
خلاصه کــــــــــــــــاپـــــــــــــــــــــــرا شــــــــــــــــــــــــــــــاخـــــــــــــــــــــــــــــــــــه ......
با سلام خدمت دوستان وتبریک سال نو
این مشکل بکسل بند رو خیلی وقته که من هم به فکرش هستم ولی پشت گوش میندازم . اقای متین فر شما که زحمت میکشی از بکسل بند عکس میذاری از زیر سپر عقب هم بذار (اهن کشی هایی که کردی)
مهدیار نجفی
نمایه کاربر
متین فر
دنده 1
پست: 1800
تاریخ عضویت: 29 دسامبر 2012, 18:00
نوع خودرو: 405-PAZHAN-CAPRA-131
محل اقامت: ایلام : IR-98
تماس:

Re: گالری عکس و فیلم کاپرا و لندمارک

پست توسط متین فر » 22 مارس 2016, 14:57

mahdiar HILUX نوشته شده:
متین فر نوشته شده:
با سلام خدمت دوستان وتبریک سال نو
این مشکل بکسل بند رو خیلی وقته که من هم به فکرش هستم ولی پشت گوش میندازم . اقای متین فر شما که زحمت میکشی از بکسل بند عکس میذاری از زیر سپر عقب هم بذار (اهن کشی هایی که کردی)
سلام مهدیار جان. سال نو شما هم مبارک باشه.
اتفاقا خوب شد گقتی. یادم انداختی.
این قلاب بکسل رو خیلی وقته گذاشتم. خیلی جاهام به درد خورد. در کل لازمه. هم واسه چپ گذاشتم هم راست . در ضمن نیازی به آهن کشی نداره. فقط قلاب رو با یه نبشی میبندی به اون دو تا پیچ سپر. که روی شاسی هست. ولی چون من گارد گذاشتم واسه استحکام بیشتر به دیاق گارد جوش زدم.
در ضمن به فکر مالبند هم هستم. ولی قیمتش یه کم بالاست فعلا بیخیال شدم. چون مالبند دقیق وسط قرار میگیره و فشار ی که وزن به شاسی میاره رو نصف میکنه. اونم ایشالا جاساز کردم ازش عکس میذارم.
این مال سمت راست.
تصویر
تصویر
این سمت چپ : از میلگرد آجدار و نبشی استفاده کردم
تصویر
اینم قلاب واسه بکسل کردنهای سبک
تصویر
تصویر
سوالی بود در خدمتم
آلکامی
دنده 3
پست: 3660
تاریخ عضویت: 05 اکتبر 2014, 16:30
نوع خودرو: عشق رنجرور ولی ندارم
محل اقامت: شهرک چوکا-بندرانزلی
اینستاگرام: mohsen_moradi_alkam@

Re: گالری عکس و فیلم کاپرا و لندمارک

پست توسط آلکامی » 23 مارس 2016, 22:26

تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
بازسازی و نگهداری لندرور 9 نفره 1978
viewtopic.php?f=195&t=101992
_____________________
محسن مرادی آلکامی
آلکامی
دنده 3
پست: 3660
تاریخ عضویت: 05 اکتبر 2014, 16:30
نوع خودرو: عشق رنجرور ولی ندارم
محل اقامت: شهرک چوکا-بندرانزلی
اینستاگرام: mohsen_moradi_alkam@

Re: گالری عکس و فیلم کاپرا و لندمارک

پست توسط آلکامی » 26 مارس 2016, 15:58

تصویر
تصویر
بازسازی و نگهداری لندرور 9 نفره 1978
viewtopic.php?f=195&t=101992
_____________________
محسن مرادی آلکامی
ارسال پست

بازگشت به “ZXAUTO”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 2 مهمان