سايكلون و ورتكسي (تاپيك جامع)

تصویر بحث درباره تيونينگ خودرو

مدیر انجمن: كوروش پيروز

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا پیش از ایجاد تاپیک جدید، به وسیله ی گزینه جستجو، از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
قفل شده
نمایه کاربر
امین شکوهی
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 204
تاریخ عضویت: 27 مارس 2010, 15:16
نوع خودرو: مگان2000-پژو5tip206

Re: سايكلون و ورتكسي (تاپيك جامع)

پست توسط امین شکوهی » 08 آگوست 2013, 22:41

Ali Beheshti نوشته شده:سلام دوستان

آیا این قطعه به جز همون شکل پروانه مانند فلزی چیز خاص دیگه ای داره که انقدر روی اصل و تقلبی بودنش بحث و جدل میکنید؟
میشه لطفا توضیح بدید چه تفاوتی میتونه بین اصلی و تقلبیش باشه؟ و چه چیز خاصی داره که انقدر گرونه؟

من تصمیم داشتم خودم با ورق گالوانیزه درست کنم. اگه چیز خاصی داره ممنون میشم راهنماییم کنید که به جای ساخت به خریدش فکر کنم.
دوست من اگر فقط همین 10 صفحه آخر را بخونی کل قضیه دستت میاد...من به عنوان مصرف کننده این قطعه کاملا از این قطعه راضی هستم و پس از نصب بر روی 206تیپ 5 خودم و نتیجه عالی که گرفتم قصد دارم تا ماه آینده این قطعه را بر روی مگان هم نصب کنم و دوباره میام و نتیجشو اعلام میکنم. از شما هم میخواهم بجای توجه به حرف دوستانی که تجربه ای ندارند و فقط به صورت تئوری یا تحلیلی سعی در رد کردن این قطعه میکنند توجهی نکنید و از کسانی که نصب کردند مشورت بگیرید.
نمایه کاربر
babak5452
دنده 2
پست: 2979
تاریخ عضویت: 05 آگوست 2012, 04:18
نوع خودرو: xu7slx nib24 2f 206
محل اقامت: اصفهان و تهران
تماس:

Re: سايكلون و ورتكسي (تاپيك جامع)

پست توسط babak5452 » 28 آگوست 2013, 16:58

والا دوست ما این قطعه رو روی بلیزر با موتور 350 نصب کرد ما هرچی بهش گفتیم نکن گوش نکرد بعد نصب اومد گفت عجب غلطی کردم پولمو ریختم تو چاه ماشینم همه جوره جونش گرفته شد وقتی نصبش کردم شتابم اومد پایین گاز خورم کم شد قدرت ماشینم کم شد کلی از اینجور حرفا
حالا دیگه من نمی دونم یرخی دوستان چه معجزه این از این قطعه دیدن که اینجوری سنگشو به سینه میزنن
والا همچین ازش تعریف می کنن که انگار کار ی توربو حرفیه رو انجام می ده
و اونایی که سیالات خوندن و به صورت تئوری تحلیلی می یان و این قطعه رو رد می کنن مطمیین باشید ی چیزی می دونن
نمایه کاربر
آرَش
سرعت : 40 كيلومتر در ساعت
پست: 733
تاریخ عضویت: 21 دسامبر 2010, 23:04
نوع خودرو: Rav4 - 206 84HP
محل اقامت: طهران

Re: سايكلون و ورتكسي (تاپيك جامع)

پست توسط آرَش » 28 آگوست 2013, 17:14

35 صفحه تاپيک و هنوز عده اي به کارايی اين قطعه باور دارند!
نمایه کاربر
babak5452
دنده 2
پست: 2979
تاریخ عضویت: 05 آگوست 2012, 04:18
نوع خودرو: xu7slx nib24 2f 206
محل اقامت: اصفهان و تهران
تماس:

Re: سايكلون و ورتكسي (تاپيك جامع)

پست توسط babak5452 » 28 آگوست 2013, 17:46

آرَش نوشته شده:35 صفحه تاپيک و هنوز عده اي به کارايی اين قطعه باور دارند!
مشکل اینه به خودشون زحمت نمی دن لاقل 10 صفحه آخر تایپک رو بخونن بابا والا من خودم برا ی کاری می خواستم تحقیق کنم 208 صفحه تایپک رو خوندم دیگه 35 صفحه که چیزی نیست بشینید بخونید ببینید آیا واقعا ورتکسی و سایکلن چیزی بدرد بخوری هست یا فقط پول تو چاه ریختنه
نمایه کاربر
timpatra
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 180
تاریخ عضویت: 04 ژوئن 2010, 09:05
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: سايكلون و ورتكسي (تاپيك جامع)

پست توسط timpatra » 28 آگوست 2013, 21:40

به نام خدا

سلام دوستان عزیز.. .

روش نظر دادن در مورد یک قطعه ی تقویتی خودرو الهامات غیبی نیست... باید قطعه مورد نظر را آزمایش کرد.. .
من در تعمیرگاه جنرال تبریز کار می کنم که به جرات می توان گفت تنها مرکز تقویت خودرو در شمال غرب کشور است.. .
ما سایکلون سیموتا را به دقت در شهر و جاده به کمک کامپیوتر سفر دستگاه GPS روی نیسان پاترول و نیسان رونیز آزمایش کردیم.. .
نتیجه، افزایش محسوس شتاب و کاهش قابل توجه مصرف سوخت بود.. .
چون دستگاه اندازه گیری شتاب نداریم نمی توانم میزان افزایش شتاب را تعیین کنم اما این افزایش کاملا مشهود و محسوس است.. .
مصرف سوخت را به دقت اندازه گیری کردیم... کاهش قابل توجهی دارد.. .
چون نمی دانم که درج لینک تست سایکلون در وبلاگ تعمیرگاه ما در تی تی مجاز است یا نه لینک مطلب مربوطه را درج نمی کنم.. .
اما ما در تعمیرگاه جنرال تبریز این قطعه را با تضمین کارکرد نصب می کنیم و همه ی مشتری هایمان بسیار راضی هستند.. .

با تشکر - فرشید نیکپوری
نمایه کاربر
امین شکوهی
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 204
تاریخ عضویت: 27 مارس 2010, 15:16
نوع خودرو: مگان2000-پژو5tip206

Re: سايكلون و ورتكسي (تاپيك جامع)

پست توسط امین شکوهی » 31 آگوست 2013, 15:24

آرَش نوشته شده:35 صفحه تاپيک و هنوز عده اي به کارايی اين قطعه باور دارند!
شما که این 35 صفحه خوندی دیگه چرا تو مفید بودن این قطعه شک داری؟
خوبه که کسایی که استفاده کردند همه راضی هستند و فقط کسایی که استفاده نکردن ناراضی هستن...
جلل الخالق!!
نمایه کاربر
babak5452
دنده 2
پست: 2979
تاریخ عضویت: 05 آگوست 2012, 04:18
نوع خودرو: xu7slx nib24 2f 206
محل اقامت: اصفهان و تهران
تماس:

Re: سايكلون و ورتكسي (تاپيك جامع)

پست توسط babak5452 » 31 آگوست 2013, 15:43

امین شکوهی نوشته شده:
آرَش نوشته شده:35 صفحه تاپيک و هنوز عده اي به کارايی اين قطعه باور دارند!
شما که این 35 صفحه خوندی دیگه چرا تو مفید بودن این قطعه شک داری؟
خوبه که کسایی که استفاده کردند همه راضی هستند و فقط کسایی که استفاده نکردن ناراضی هستن...
جلل الخالق!!
اگه اینجوری که شما سنگشو به سینه می زنی و به معجزش اعتقاد داری واقعا کاربرد داشت من نمی دونم این همه مهندس بیکار که می شینن موتور طراحی می کنن باید برن بشینن همین اسباب بازی ها که شما می گید رو طراحی کنن و بسازن که هم هزینش پایینتره هم ماشالله انقد قدرت میدن به ماشین که انگار ی موتور با توان دو برابر بستین رو ماشین :-(
برادر من اینجوری که من یکی از حرفای شما برداشت می کنم شما یا خودت بازرایاب و فروشندشونی یا اینکه خودت بستی و نتیجه نگرفتی ولی چون می خوای خودتو دل گرم کنی داری این توهم رو تو بقیه ایجاد می کنی که ی قطعه 40 50 هزارتومنی براشون کار ی توربوی 4 5 میلیونی رو می کنه اخ که ی سری ها واقعا تو توهم به سر می برن به عنوان مثال ی عده همچین میومدن می گفتن ما کاتالیزورمون رو باز کردیم ماشینمون شده لامبورگینی 0 تا 100 از 16 ثانیه شده 8 ثانیه و از اینجور حرفا بعد می گفتیم مدرک حرفتون هیچ مدرکی برای اثبات نداشتن بابا به پیر به پیغمبر هیچ تغییری که انقد ارزون انجام بشه ماشین شما رو لامبورگینی نمی کنه من مطمیینم این قطعه اگه تغیییر سو نداشته باشه تغییر مثبتی هم ایجاد نمی کنه
نمایه کاربر
امین شکوهی
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 204
تاریخ عضویت: 27 مارس 2010, 15:16
نوع خودرو: مگان2000-پژو5tip206

Re: سايكلون و ورتكسي (تاپيك جامع)

پست توسط امین شکوهی » 02 سپتامبر 2013, 12:17

babak5452 نوشته شده:
امین شکوهی نوشته شده:
آرَش نوشته شده:35 صفحه تاپيک و هنوز عده اي به کارايی اين قطعه باور دارند!
شما که این 35 صفحه خوندی دیگه چرا تو مفید بودن این قطعه شک داری؟
خوبه که کسایی که استفاده کردند همه راضی هستند و فقط کسایی که استفاده نکردن ناراضی هستن...
جلل الخالق!!
اگه اینجوری که شما سنگشو به سینه می زنی و به معجزش اعتقاد داری واقعا کاربرد داشت من نمی دونم این همه مهندس بیکار که می شینن موتور طراحی می کنن باید برن بشینن همین اسباب بازی ها که شما می گید رو طراحی کنن و بسازن که هم هزینش پایینتره هم ماشالله انقد قدرت میدن به ماشین که انگار ی موتور با توان دو برابر بستین رو ماشین :-(
برادر من اینجوری که من یکی از حرفای شما برداشت می کنم شما یا خودت بازرایاب و فروشندشونی یا اینکه خودت بستی و نتیجه نگرفتی ولی چون می خوای خودتو دل گرم کنی داری این توهم رو تو بقیه ایجاد می کنی که ی قطعه 40 50 هزارتومنی براشون کار ی توربوی 4 5 میلیونی رو می کنه اخ که ی سری ها واقعا تو توهم به سر می برن به عنوان مثال ی عده همچین میومدن می گفتن ما کاتالیزورمون رو باز کردیم ماشینمون شده لامبورگینی 0 تا 100 از 16 ثانیه شده 8 ثانیه و از اینجور حرفا بعد می گفتیم مدرک حرفتون هیچ مدرکی برای اثبات نداشتن بابا به پیر به پیغمبر هیچ تغییری که انقد ارزون انجام بشه ماشین شما رو لامبورگینی نمی کنه من مطمیینم این قطعه اگه تغیییر سو نداشته باشه تغییر مثبتی هم ایجاد نمی کنه
متاسفانه اینطور که مشخص هست بجای بحث علمی قصد مسخره کردن دارید...البته این چیز عجیبی نیست چون از کسی که اطلاعات لازم را ندارد انتظاری غیر از این هم نیست..جهت اطلاعت این قطعه چیزی نیست که مخصوص تیونینگ خودرو باشد و خیلی وقت قبل از اینکه این قطعه برای خودرو مطرح شود , از این قطعه در اغلب نیروگاه ها و ژنراتور های تولید برق و همچنین دمنده و مکنده های توربو هوا در سالن ها و تونل ها استفاده میشده.حتی شیرهای ابی که داخل لوله همچین قطعه ای را دارند جریان اب خیلی منظم تر و با دبی بیشتری دارند.اگر به سر شیر شیرالات جدید نگاه کنید دقیقا میتوانید ببنید(البته این قطعه را با قطعه ای که اب را با هوا مخلوط میکند تا باعث صرفه جویی اب میشود اشتباه نگیرید )
متاسفانه یکی از منطق های مزحکی که بعضی از دوستان دارند این است که وقتی میبینند کسی از چیزی یا از خودرویی تعریف میکند که خودشان مخالف هستند میگویند تو یا بازاریاب این محصول هستی یا این شرکت مال بابات هست!!!این حرف مثل این میمونه که من بگم شما با رئیس شرکت مذکور پدرکشتگی دارید یا چون از تیپش خوشتون نمیاد تصمیم گرفتید که محصولات این شرکت را بد معرفی کنید!
مطمئن باش اگر من از این محصول نتیجه بدی میگرفتم برای اینکه خودمو دلگرم کنم میومدم اینجا و تو تاپیک های دیگر اینقدر برای این قطعه تبلیغ منفی میکردم تا شاید بتونم کمی تو فروش این قطعه اختلال ایجاد کنم بلکه کمی دلم خنک بشه ...پس حالا که میبینی دارم از این قطعه تعریف میکنم بدون که رضایت کامل دارم..
در ضمن مقایسه ای که بین این محصول با توربو یا لامبورگینی کردی زاییده مغز خودتون هست و هیچ کدام از بقیه دوستان همچین توقعی از این محصول نداشته و ندارند...
توصیه ای که به دوستمون کردم به شما هم میکنم و اینکه اگر حوصله خوندن کل تاپیک نداری لااقل 10صفحه آخر بخون اینطوری هم به اطلاعاتت اضافه میشه و دیگه فکر نمیکنی که کسی گفته این قطعه ماشینو تبدیل به لامبورگینی میکنه
نمایه کاربر
babak5452
دنده 2
پست: 2979
تاریخ عضویت: 05 آگوست 2012, 04:18
نوع خودرو: xu7slx nib24 2f 206
محل اقامت: اصفهان و تهران
تماس:

Re: سايكلون و ورتكسي (تاپيك جامع)

پست توسط babak5452 » 02 سپتامبر 2013, 13:20

بحث علمی رو با کسی می کنم که هم علمش رو داشته باشه هم این که وقتی ی بار علی ثابت شد که فلان کار اشتباه دوباره نیاد بی منطق بگه نه خیلم درسته
شما احتیاج نیست دنبال بحث علمی باشید لطف کنید همون تاییده های بنز و بی ام دابلیو و پورشه رو که می گید این شرکت داره بذارید بعد تازه بریم سر بحث علمی خود شما هی گفتین از فلان جا تاییدیه داره ولی یکی از این تاییده ها رو به صورت تصویری تو این سایت نذاشتین و ذکر نکردین تو کدوم خط از این تاییدیه بر کارکرد موثر این قطعه تاکید شده ؟؟ اگه این قطعه از بنز و پورشه تاییدیه داره چرا من رو هیچ یک از بنز های که تا به حال دیدم این قطعه رو مشاهده نکردم
بعدشم این قطعه ای که شما می گی رو من تو هیچ لوله آب و سر شیری ندیدم شما اگه قطعه شبیه به این دیدین عکسشو بذارید که بقیه هم در جریان باشن و اگرنه بدون دلیل مدرک حرف نزنید
بعدشم شما خودت داری فاز توربو و لامبورگینی به این قطعه می دیم اینم ی نقل قول از خودتون همچین تعریف می کنی که انگار ماشنینت لامبورگینی شده انوقت توقع داری بهت نخندن ؟
امین شکوهی نوشته شده:امیدوارم هیچکس در هیچ تاپیکی به قول شما کاسه داغتر از آش نشه ..من هم به عنوان یک استفاده کننده, تجربیاتم را در مورد این قطعه به طور کامل توضیح دادم و به کسانی که هنوز در خرید این قطه شک دارند میگویم که اگر قبل از خرید میدونستم که تاثیر این قطعه رو ماشینم اینقدر واضح هست حتی اگر قیمتش 300هزار تومن هم بود در خریدش یک لحظه هم شک نمیکردم(اون سالی که من سایکلون خریدم حدودا 7سال پیش قیمتش36 هزار تومن بود که من 2تا خریدم که یکی را ابتدای منیفولد ورودی, یعنی بعد از فیلتر هوا و دیگری را انتهای منیفولد ,یعنی ابتدای دریچه گاز نصب کردم )
من برای تقویت ماشینم کارهای دیگری هم کردم مثلا از ژل های زادو که با خاصیت نانو تکنولوژی اقدام به بازسازی سطوح داخلی موتور میکند استفاده کردم و شمع های موتور را با نوع دبل پلاتینیوم عوض کردم اما تاثیر هیچ کدام از اینها به اندازه سایکلون نبود
منطق من مزحک مطق شما چی ؟؟که با این همه دلیل که به قول خودتون توی این 10 صفحه اخر هست و همش مبنی بر بی استفاده بودن این قطعه هستش بازم کاسه داغتر از آش شدین ؟؟ اره من با صاحب این شرکت که هیچ با صاحب هر شرکت دیگه ای که مثل این شرکت کارش کلاه برداری باشه نه تنها پدر کشتگی دارم بلکه دوست دارم سر به تنشون نباشه
در ضمن انقد به من نگید 10 صفحه اخر رو بخون من 1 سال پیش کل این تایپ و تایپک های دیگه که مربوط به قطعات کاهش دهنده سوخت بود و تایپک هایی که راجب افزودنیهای بنزین و اکتان بود رو خوندم تجربه این سایکولن 3 رو هم ی بار گفتم رو موتور 350 بلیزر داشتیم که کاملا تاثیر منفیش تو دور بالا مشهود بود و تو دور پایین هم هیچ تاثیری نداشت حالا بازم بگو 10 صفحه اخر رو بخونید
در اخر بگم درسته از پشت کوه اومدیم ولی به خیلی چیزا از جمله عقل و منطق و قدرت تحلیل و اینترنت دسترسی داشتیم

اینو مطمیینم که شما داری به خودت تلقین می کنی که این قطعه کارایی داره
drift79
شروع حركت
پست: 23
تاریخ عضویت: 15 اکتبر 2011, 20:59
نوع خودرو: mashin

Re: سايكلون و ورتكسي (تاپيك جامع)

پست توسط drift79 » 02 سپتامبر 2013, 23:53

من این قطعه رو روی هر ماشینی که میخرم میبندم وازش راضی هستم و زیرپا هم تغییرش قابل درک است و توهم نیست البته انتظار معجزه ازش نداشته باشیو ولی به اندازه قیمتش تاثیر گذار هست
قفل شده

بازگشت به “مباحث تيونينگ”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 5 مهمان