سايكلون و ورتكسي (تاپيك جامع)

تصویر بحث درباره تيونينگ خودرو

مدیر انجمن: كوروش پيروز

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا پیش از ایجاد تاپیک جدید، به وسیله ی گزینه جستجو، از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
قفل شده
نمایه کاربر
babak5452
دنده 2
پست: 2979
تاریخ عضویت: 05 آگوست 2012, 04:18
نوع خودرو: xu7slx nib24 2f 206
محل اقامت: اصفهان و تهران
تماس:

Re: سايكلون و ورتكسي (تاپيك جامع)

پست توسط babak5452 » 03 سپتامبر 2013, 00:04

drift79 نوشته شده:من این قطعه رو روی هر ماشینی که میخرم میبندم وازش راضی هستم و زیرپا هم تغییرش قابل درک است و توهم نیست البته انتظار معجزه ازش نداشته باشیو ولی به اندازه قیمتش تاثیر گذار هست
30 هزارتون تو تیونینگ هیچ تاثیری نمی ذاره که قابل درک باشه که اینطوری میایین مگین قابل درکه
نمایه کاربر
امین شکوهی
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 204
تاریخ عضویت: 27 مارس 2010, 15:16
نوع خودرو: مگان2000-پژو5tip206

Re: سايكلون و ورتكسي (تاپيك جامع)

پست توسط امین شکوهی » 03 سپتامبر 2013, 16:05

babak5452 نوشته شده:بحث علمی رو با کسی می کنم که هم علمش رو داشته باشه هم این که وقتی ی بار علی ثابت شد که فلان کار اشتباه دوباره نیاد بی منطق بگه نه خیلم درسته
شما احتیاج نیست دنبال بحث علمی باشید لطف کنید همون تاییده های بنز و بی ام دابلیو و پورشه رو که می گید این شرکت داره بذارید بعد تازه بریم سر بحث علمی خود شما هی گفتین از فلان جا تاییدیه داره ولی یکی از این تاییده ها رو به صورت تصویری تو این سایت نذاشتین و ذکر نکردین تو کدوم خط از این تاییدیه بر کارکرد موثر این قطعه تاکید شده ؟؟ اگه این قطعه از بنز و پورشه تاییدیه داره چرا من رو هیچ یک از بنز های که تا به حال دیدم این قطعه رو مشاهده نکردم
بعدشم این قطعه ای که شما می گی رو من تو هیچ لوله آب و سر شیری ندیدم شما اگه قطعه شبیه به این دیدین عکسشو بذارید که بقیه هم در جریان باشن و اگرنه بدون دلیل مدرک حرف نزنید
بعدشم شما خودت داری فاز توربو و لامبورگینی به این قطعه می دیم اینم ی نقل قول از خودتون همچین تعریف می کنی که انگار ماشنینت لامبورگینی شده انوقت توقع داری بهت نخندن ؟
امین شکوهی نوشته شده:امیدوارم هیچکس در هیچ تاپیکی به قول شما کاسه داغتر از آش نشه ..من هم به عنوان یک استفاده کننده, تجربیاتم را در مورد این قطعه به طور کامل توضیح دادم و به کسانی که هنوز در خرید این قطه شک دارند میگویم که اگر قبل از خرید میدونستم که تاثیر این قطعه رو ماشینم اینقدر واضح هست حتی اگر قیمتش 300هزار تومن هم بود در خریدش یک لحظه هم شک نمیکردم(اون سالی که من سایکلون خریدم حدودا 7سال پیش قیمتش36 هزار تومن بود که من 2تا خریدم که یکی را ابتدای منیفولد ورودی, یعنی بعد از فیلتر هوا و دیگری را انتهای منیفولد ,یعنی ابتدای دریچه گاز نصب کردم )
من برای تقویت ماشینم کارهای دیگری هم کردم مثلا از ژل های زادو که با خاصیت نانو تکنولوژی اقدام به بازسازی سطوح داخلی موتور میکند استفاده کردم و شمع های موتور را با نوع دبل پلاتینیوم عوض کردم اما تاثیر هیچ کدام از اینها به اندازه سایکلون نبود
منطق من مزحک مطق شما چی ؟؟که با این همه دلیل که به قول خودتون توی این 10 صفحه اخر هست و همش مبنی بر بی استفاده بودن این قطعه هستش بازم کاسه داغتر از آش شدین ؟؟ اره من با صاحب این شرکت که هیچ با صاحب هر شرکت دیگه ای که مثل این شرکت کارش کلاه برداری باشه نه تنها پدر کشتگی دارم بلکه دوست دارم سر به تنشون نباشه
در ضمن انقد به من نگید 10 صفحه اخر رو بخون من 1 سال پیش کل این تایپ و تایپک های دیگه که مربوط به قطعات کاهش دهنده سوخت بود و تایپک هایی که راجب افزودنیهای بنزین و اکتان بود رو خوندم تجربه این سایکولن 3 رو هم ی بار گفتم رو موتور 350 بلیزر داشتیم که کاملا تاثیر منفیش تو دور بالا مشهود بود و تو دور پایین هم هیچ تاثیری نداشت حالا بازم بگو 10 صفحه اخر رو بخونید
در اخر بگم درسته از پشت کوه اومدیم ولی به خیلی چیزا از جمله عقل و منطق و قدرت تحلیل و اینترنت دسترسی داشتیم

اینو مطمیینم که شما داری به خودت تلقین می کنی که این قطعه کارایی داره
منم با کسی بحث علمی میکنم که هم علمشو داشته باشه و هم دیگران را به توهم داشتن و تلقین کردن و بازاریابی محکوم نکنه...کسی که حتی طاقت شنیدن نظر مخالف نداره نمیشه باهاش منطقی صحبت کرد و تبادل نظر کرد...اینجا یک تاپیک تخصصی هست و هرکسی میتونه بیاد تجربه شخصیشو با دیگران شریک بشه تا هم دیگران از تجربش مطلع بشن و هم خودش از نظریات دیگران استفاده کنه..قرار نیست من بشینم پای اینترنت برای شما یکی یکی تاییدیه های خودروسازها و عکس شیرآلات و توربو فن ها و ژنراتورهایی که دارای این قطعه هستن بزارم تا بلکه شاید شما بخوای حرف منو بپزیری...کسی که طالب حقیقت هست خودش میره دنبالش میگرده و نمیاد به کسی که بهش بی احترامی میکنه و مسخرش میکنه بگه که برام مدرک بیار...نکنه فکر کردی اینجا دادگاه محاکمه هست....
در ضمن کجای نقل قول من فاز توربو و لامبورگینی داشته ؟مگه من گفتم پا به پای لامبورگینی راه رفتم؟کاش اون نقل قول دیگه که گفتم کسی از این قطعه توقع معجزه نداره و با توربو قابل مقایسه نیست هم میخوندی تا برات سوتفاهم پیش نیاد...شما مثل اینکه فقط پست هایی که خودت دوست داری میخونی و پست های مخالف عقیدت اصلا اعتنا نمیکنی چون تو همین تاپیک اگر نگیم تمام کسایی که استفاده کردن راضی بودن اکثریت قریب به اتفاق راضی بودن و اونایی که ناراضی بودن اکثرشون تجربشو نداشتن و بر اساس حدسیات و نظرات شخصیشون منکر مثبت بودن تاثیر این قطعه میشدن.
من هم مثل شما از این شرکتهایی که با تبلیغات دروغ قصد خالی کردن جیب ملت دارن متنفرم و امیدوارم پول هایی که به ناحق از مردم خوردن یکروزی از دماغشون بیاد بیرون :old: اما شرکتی که این قطعه رو ساخته ازش متنفر نیستم که هیچ اتفاقا امیدوارم تو بیزینسش موفق هم باشه چون من به عنوان یک مشتری از خریدم راضی هستم و هنوز هم میگم اگر قبل از خرید میدونستم تاثیر این قطعه اینقدر واضح هست حتی اگر 300هزارتومن هم بود بازم میخردیم(این نظر من هیچ ربطی به لامبورگینی و توربو و موتور جت و شاتل فضایی نداره پس لطفا دوباره کسی جو نده)
در پایان باید بگم که نه شما نه من و نه بقیه اعضای تیونینگ تاک از پشت کوه نیومدن و همه هدفمون اشتراک تجربیات و دانشمون هست....الان درسته که من هم بیام بگم که شما تلقین میکنی که فکر میکنی تاثیرش رو بلیزر منفی هست؟شما رو بلیزر نصب کردی و با توجه به تجربت تاثیرش منفی بوده و من رو 206تیپ5 خودم نصب کردم و کاملا راضی هستم و تاثیر مثبتش محسوس بوده...بهتر نیست که بجای اتهام بازاریاب بودن و تلقین کردن و توهم و ...به نظریات هم احترام بزاریم؟

---- اضافه شده در تاریخ 12 شهریور 92, 15:09 ( قوانین انجمنهای تیونینگ تاک را مطالعه کنید!! ) ----
drift79 نوشته شده:من این قطعه رو روی هر ماشینی که میخرم میبندم وازش راضی هستم و زیرپا هم تغییرش قابل درک است و توهم نیست البته انتظار معجزه ازش نداشته باشیو ولی به اندازه قیمتش تاثیر گذار هست
دوست عزیز کاش میگفتی رو چه خودرویی تست کردی و کجا نصب کردی..
من هم راضی هستم و تاثیر مثبتش غیر قابل انکار هست..
نمایه کاربر
Aali
سرعت : 60 كيلومتر در ساعت
پست: 942
تاریخ عضویت: 01 آگوست 2008, 00:25
نوع خودرو: تندر90E2LP,تندر+AT

Re: سايكلون و ورتكسي (تاپيك جامع)

پست توسط Aali » 04 سپتامبر 2013, 08:54

سلام مجدد جناب شکوهی منم دوست ندارم در سمت آتیش بیار معرکه انجام وظیفه کنم ولی حالا که شما پافشاری می کنید منهم پافشاری میکنم لطفا خواهشا اون تاییدیه های خودرو ساز های خارجی که در دفترچه فارسی هست برای بقیه اسکن کنید تا خودشان دیده و قضاوت کنند فکر نکنم کار شاقی باشه. شما که اینقدر به کارآیی این محصول و تجربه عملی خودتان در استفاده از این وسیله اطمینان دارید این فکر کنم حداقل کاری هسته که برای پاک کردن نام این وسیله از هر گونه شائبه تقلب و غیره می تونید انجام بدهید.

"سلام بقیه رو نمی دونم ولی من تا تحقیق اینترنتی کاملی نکنم از این قبیل چیزها رو نمیخرم.منکه هر چی گشتم تاییدیه از فولکس آئودی و مرسدس بنز ندیدم سایت http://www.vorteccyclone.com رو رفتم نگاه کردم پایین صفحه نوشته " حرف آخر: در مصرف بنزین صرفه جویی میکند." بعدش میخواد بنویسه این حرف رو از کجا آورده نوشته "یک روزنامه از واشنگتن" منتها کساییکه با روزنامه های خارجی سر و کار دارن میدونن بعضی از روزنامه ها اسمشونو با فونت مخصوصی می نویسند فی الواقع یک جوری علامت تجاریشونه.حالا این سایت اومده از فونتی که باهاش می نویسند "واشنگتن پست"(که اسم یک روزنامه معتبر آمریکاییست) نوشته "یک روزنامه واشنگتن" مثل وقتی که می خواهند لوازم خانگی تقلبی به شما بفروشند اسم اصل مارکش هست "Tefal" و جنس تقلبی اسمش هست "Teefal" یا "Tefol".دیگه اینکه هر ادعاییکه کرده دو خط مطلب نوشته پایینش زده "ادامه مطلب" ولی وقتی روش کلیک میکنی اصلا جای دیگه ای نمیره و همون صفحه است.حالا اگه یک آدم بی نظر اینها رو ببینه نمیگه اینها اگه ریگی به کفششون نیست پس چرا اینجوری سر چپ میدن و مردمو به اشتباه میاندازن.

آنرا که حساب پاک است/ از محاسبه چه باک است

اگه آدمیزاد به ادعای خودش مطمئن هست پس هر چه مسئله روشنتر و بازتر بشه به نفعشه مگر اینکه خودش بدونه که عالما عامدا داره سر خلق ا... را شیره می ماله و اینجوری قضیه رو ماست مالی کنه.من دیگه حرفی ندارم.

در خانه اگر کس است/ یک حرف بس است."

"سلام
بلاخره سایت سایکلون 3 کره ای رو پیدا کردم.اگه کاتالوگش رو به فرمت پی دی اف دانلود کنید و درشتش کنید عمده تاییدیه ها گواهی ثبت اختراع هستند منجمله ایران خودمون.یک مجوز تبلیغ و نصب و فروش از کالیفرنیا در آمریکا که ضمیمه هایی هم داره ولی اونها رو نیاورده ولی در جاییش (پایین نامه) صادر کننده نامه استفاده از اصطلاح "تایید شده بوسیله بورد منابع هوایی کالیفرنیا" و "کاهش دهنده آلایندگی ها" رو اکیدا ممنوع کرده چه در تبلیغات کتبی و شفاهی و زبانی.والا تا اونجا که من عقلم قد میده این یعنی مورد تایید کالیفرنیا در مورد ادعا هاییکه میکنه نیست و کاهش آلودگی هم نمیده.همچنین در سایت اصلی تاییدیه هیچ خودرو سازی حتی سایپای خودمونم به چشم نمی خوره.http://cyclone3.com/e_comp_02.php.دیگه کاسه داغتر از آش که نمیشه شد میشه؟ اینم از صحت وسقم ادعاهای محصول اصلیش دیگه وای بحال فرعی هاش."

پیشاپیش از اینکه مجبور شدم ادله قبلی را بصورت تکراری بیاورم طلب عفو و پوزش می کنم.
نمایه کاربر
babak5452
دنده 2
پست: 2979
تاریخ عضویت: 05 آگوست 2012, 04:18
نوع خودرو: xu7slx nib24 2f 206
محل اقامت: اصفهان و تهران
تماس:

Re: سايكلون و ورتكسي (تاپيك جامع)

پست توسط babak5452 » 04 سپتامبر 2013, 10:38

امین شکوهی نوشته شده:
babak5452 نوشته شده:بحث علمی رو با کسی می کنم که هم علمش رو داشته باشه هم این که وقتی ی بار علی ثابت شد که فلان کار اشتباه دوباره نیاد بی منطق بگه نه خیلم درسته
شما احتیاج نیست دنبال بحث علمی باشید لطف کنید همون تاییده های بنز و بی ام دابلیو و پورشه رو که می گید این شرکت داره بذارید بعد تازه بریم سر بحث علمی خود شما هی گفتین از فلان جا تاییدیه داره ولی یکی از این تاییده ها رو به صورت تصویری تو این سایت نذاشتین و ذکر نکردین تو کدوم خط از این تاییدیه بر کارکرد موثر این قطعه تاکید شده ؟؟ اگه این قطعه از بنز و پورشه تاییدیه داره چرا من رو هیچ یک از بنز های که تا به حال دیدم این قطعه رو مشاهده نکردم
بعدشم این قطعه ای که شما می گی رو من تو هیچ لوله آب و سر شیری ندیدم شما اگه قطعه شبیه به این دیدین عکسشو بذارید که بقیه هم در جریان باشن و اگرنه بدون دلیل مدرک حرف نزنید
بعدشم شما خودت داری فاز توربو و لامبورگینی به این قطعه می دیم اینم ی نقل قول از خودتون همچین تعریف می کنی که انگار ماشنینت لامبورگینی شده انوقت توقع داری بهت نخندن ؟
امین شکوهی نوشته شده:امیدوارم هیچکس در هیچ تاپیکی به قول شما کاسه داغتر از آش نشه ..من هم به عنوان یک استفاده کننده, تجربیاتم را در مورد این قطعه به طور کامل توضیح دادم و به کسانی که هنوز در خرید این قطه شک دارند میگویم که اگر قبل از خرید میدونستم که تاثیر این قطعه رو ماشینم اینقدر واضح هست حتی اگر قیمتش 300هزار تومن هم بود در خریدش یک لحظه هم شک نمیکردم(اون سالی که من سایکلون خریدم حدودا 7سال پیش قیمتش36 هزار تومن بود که من 2تا خریدم که یکی را ابتدای منیفولد ورودی, یعنی بعد از فیلتر هوا و دیگری را انتهای منیفولد ,یعنی ابتدای دریچه گاز نصب کردم )
من برای تقویت ماشینم کارهای دیگری هم کردم مثلا از ژل های زادو که با خاصیت نانو تکنولوژی اقدام به بازسازی سطوح داخلی موتور میکند استفاده کردم و شمع های موتور را با نوع دبل پلاتینیوم عوض کردم اما تاثیر هیچ کدام از اینها به اندازه سایکلون نبود
منطق من مزحک مطق شما چی ؟؟که با این همه دلیل که به قول خودتون توی این 10 صفحه اخر هست و همش مبنی بر بی استفاده بودن این قطعه هستش بازم کاسه داغتر از آش شدین ؟؟ اره من با صاحب این شرکت که هیچ با صاحب هر شرکت دیگه ای که مثل این شرکت کارش کلاه برداری باشه نه تنها پدر کشتگی دارم بلکه دوست دارم سر به تنشون نباشه
در ضمن انقد به من نگید 10 صفحه اخر رو بخون من 1 سال پیش کل این تایپ و تایپک های دیگه که مربوط به قطعات کاهش دهنده سوخت بود و تایپک هایی که راجب افزودنیهای بنزین و اکتان بود رو خوندم تجربه این سایکولن 3 رو هم ی بار گفتم رو موتور 350 بلیزر داشتیم که کاملا تاثیر منفیش تو دور بالا مشهود بود و تو دور پایین هم هیچ تاثیری نداشت حالا بازم بگو 10 صفحه اخر رو بخونید
در اخر بگم درسته از پشت کوه اومدیم ولی به خیلی چیزا از جمله عقل و منطق و قدرت تحلیل و اینترنت دسترسی داشتیم

اینو مطمیینم که شما داری به خودت تلقین می کنی که این قطعه کارایی داره
منم با کسی بحث علمی میکنم که هم علمشو داشته باشه و هم دیگران را به توهم داشتن و تلقین کردن و بازاریابی محکوم نکنه...کسی که حتی طاقت شنیدن نظر مخالف نداره نمیشه باهاش منطقی صحبت کرد و تبادل نظر کرد...اینجا یک تاپیک تخصصی هست و هرکسی میتونه بیاد تجربه شخصیشو با دیگران شریک بشه تا هم دیگران از تجربش مطلع بشن و هم خودش از نظریات دیگران استفاده کنه..قرار نیست من بشینم پای اینترنت برای شما یکی یکی تاییدیه های خودروسازها و عکس شیرآلات و توربو فن ها و ژنراتورهایی که دارای این قطعه هستن بزارم تا بلکه شاید شما بخوای حرف منو بپزیری...کسی که طالب حقیقت هست خودش میره دنبالش میگرده و نمیاد به کسی که بهش بی احترامی میکنه و مسخرش میکنه بگه که برام مدرک بیار...نکنه فکر کردی اینجا دادگاه محاکمه هست....
در ضمن کجای نقل قول من فاز توربو و لامبورگینی داشته ؟مگه من گفتم پا به پای لامبورگینی راه رفتم؟کاش اون نقل قول دیگه که گفتم کسی از این قطعه توقع معجزه نداره و با توربو قابل مقایسه نیست هم میخوندی تا برات سوتفاهم پیش نیاد...شما مثل اینکه فقط پست هایی که خودت دوست داری میخونی و پست های مخالف عقیدت اصلا اعتنا نمیکنی چون تو همین تاپیک اگر نگیم تمام کسایی که استفاده کردن راضی بودن اکثریت قریب به اتفاق راضی بودن و اونایی که ناراضی بودن اکثرشون تجربشو نداشتن و بر اساس حدسیات و نظرات شخصیشون منکر مثبت بودن تاثیر این قطعه میشدن.
من هم مثل شما از این شرکتهایی که با تبلیغات دروغ قصد خالی کردن جیب ملت دارن متنفرم و امیدوارم پول هایی که به ناحق از مردم خوردن یکروزی از دماغشون بیاد بیرون :old: اما شرکتی که این قطعه رو ساخته ازش متنفر نیستم که هیچ اتفاقا امیدوارم تو بیزینسش موفق هم باشه چون من به عنوان یک مشتری از خریدم راضی هستم و هنوز هم میگم اگر قبل از خرید میدونستم تاثیر این قطعه اینقدر واضح هست حتی اگر 300هزارتومن هم بود بازم میخردیم(این نظر من هیچ ربطی به لامبورگینی و توربو و موتور جت و شاتل فضایی نداره پس لطفا دوباره کسی جو نده)
در پایان باید بگم که نه شما نه من و نه بقیه اعضای تیونینگ تاک از پشت کوه نیومدن و همه هدفمون اشتراک تجربیات و دانشمون هست....الان درسته که من هم بیام بگم که شما تلقین میکنی که فکر میکنی تاثیرش رو بلیزر منفی هست؟شما رو بلیزر نصب کردی و با توجه به تجربت تاثیرش منفی بوده و من رو 206تیپ5 خودم نصب کردم و کاملا راضی هستم و تاثیر مثبتش محسوس بوده...بهتر نیست که بجای اتهام بازاریاب بودن و تلقین کردن و توهم و ...به نظریات هم احترام بزاریم؟
شما عکس تک تک تاییدیه ها رو بذار عکس لوله آب و شیر آلات صنعتی و توبو رو خودم تا دلت بخواد دارم ناسلامتی ی کارخونه پمپ سازی به چه بزرگی به اسم اب آفشان زیر دستم هست و از تک تک مفاهیمی که دوستان می گن سر در میارم
شما تاییدیه ها رو بذار اگه ریگی به کفش این شرکت نیست و تاییدیه داره
مطمیین هم باشه در عمل به من ثابت شد این قطعه تاثیرش منفیه رو موتور حجم بالا و به شدت مشهوده
شمام اگه می خوای 300 تومن بابت این قطعه بدی من بهت توصیه می کنم پولتو تو چاه نریز یا برو رو ماشینت چیپ بزن یا برو ی کمشفت مسابقه ای بنداز رو ماشینت با همین قیمت و با دوبرابر پاسخگویی
نمایه کاربر
امین شکوهی
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 204
تاریخ عضویت: 27 مارس 2010, 15:16
نوع خودرو: مگان2000-پژو5tip206

Re: سايكلون و ورتكسي (تاپيك جامع)

پست توسط امین شکوهی » 05 سپتامبر 2013, 10:30

babak5452 نوشته شده:
امین شکوهی نوشته شده:
babak5452 نوشته شده:بحث علمی رو با کسی می کنم که هم علمش رو داشته باشه هم این که وقتی ی بار علی ثابت شد که فلان کار اشتباه دوباره نیاد بی منطق بگه نه خیلم درسته
شما احتیاج نیست دنبال بحث علمی باشید لطف کنید همون تاییده های بنز و بی ام دابلیو و پورشه رو که می گید این شرکت داره بذارید بعد تازه بریم سر بحث علمی خود شما هی گفتین از فلان جا تاییدیه داره ولی یکی از این تاییده ها رو به صورت تصویری تو این سایت نذاشتین و ذکر نکردین تو کدوم خط از این تاییدیه بر کارکرد موثر این قطعه تاکید شده ؟؟ اگه این قطعه از بنز و پورشه تاییدیه داره چرا من رو هیچ یک از بنز های که تا به حال دیدم این قطعه رو مشاهده نکردم
بعدشم این قطعه ای که شما می گی رو من تو هیچ لوله آب و سر شیری ندیدم شما اگه قطعه شبیه به این دیدین عکسشو بذارید که بقیه هم در جریان باشن و اگرنه بدون دلیل مدرک حرف نزنید
بعدشم شما خودت داری فاز توربو و لامبورگینی به این قطعه می دیم اینم ی نقل قول از خودتون همچین تعریف می کنی که انگار ماشنینت لامبورگینی شده انوقت توقع داری بهت نخندن ؟
شما عکس تک تک تاییدیه ها رو بذار عکس لوله آب و شیر آلات صنعتی و توبو رو خودم تا دلت بخواد دارم ناسلامتی ی کارخونه پمپ سازی به چه بزرگی به اسم اب آفشان زیر دستم هست و از تک تک مفاهیمی که دوستان می گن سر در میارم
شما تاییدیه ها رو بذار اگه ریگی به کفش این شرکت نیست و تاییدیه داره
مطمیین هم باشه در عمل به من ثابت شد این قطعه تاثیرش منفیه رو موتور حجم بالا و به شدت مشهوده
شمام اگه می خوای 300 تومن بابت این قطعه بدی من بهت توصیه می کنم پولتو تو چاه نریز یا برو رو ماشینت چیپ بزن یا برو ی کمشفت مسابقه ای بنداز رو ماشینت با همین قیمت و با دوبرابر پاسخگویی
فکر نکنم که سایت های خودروسازی لزوما هر چیزی که استفاده میکنن یا جایی برای شرکتی تایید کردن لزوما تو سایتشون هم منعکس کرده باشن....اگر فیلم تولید بنتلی یا فراری 458 ببینی مشابه این قطعه رو تو منیفولدشون میبینی(نمیدونم بنتلی بود یا 458)....از کارخانه پمپ سازی که شما هستی اطلاعی ندارم اما چیزی که خودم به عینه دیدم توربوفن هایی هست که معمولا تو تونل های زیر زمینی یا تونل های جاده ای استفاده میکنن که یکی از اجزای داخلیش دقیقا همین سایکلون بود (البته منظورم قطعه ای مشابه سایکلون هست چون سایکلون که یک نام تجاری هست)...من توربو فن هایی که تو زیر گذر چرخشی حرم هست از نزدیک دیدم....
این حرفی که میگی پولمو دور نریزم برای وقتی کاربرد داره که در نتیجه مثبتش شک و تردید وجود داشته باشه اما برای من که خودم خریدم و نصب کردم و تست کردم و متوجه تغییرات مثبتش شدم کارایی نداره...در ضمن من موافق سوپرچیپ نیستم(بخاطر نظر دوستانی که در همین تیونینگ تاک داشتن و تجربش کردن)
نمایه کاربر
babak5452
دنده 2
پست: 2979
تاریخ عضویت: 05 آگوست 2012, 04:18
نوع خودرو: xu7slx nib24 2f 206
محل اقامت: اصفهان و تهران
تماس:

Re: سايكلون و ورتكسي (تاپيك جامع)

پست توسط babak5452 » 05 سپتامبر 2013, 11:05

امین شکوهی نوشته شده:
babak5452 نوشته شده: شما عکس تک تک تاییدیه ها رو بذار عکس لوله آب و شیر آلات صنعتی و توبو رو خودم تا دلت بخواد دارم ناسلامتی ی کارخونه پمپ سازی به چه بزرگی به اسم اب آفشان زیر دستم هست و از تک تک مفاهیمی که دوستان می گن سر در میارم
شما تاییدیه ها رو بذار اگه ریگی به کفش این شرکت نیست و تاییدیه داره
مطمیین هم باشه در عمل به من ثابت شد این قطعه تاثیرش منفیه رو موتور حجم بالا و به شدت مشهوده
شمام اگه می خوای 300 تومن بابت این قطعه بدی من بهت توصیه می کنم پولتو تو چاه نریز یا برو رو ماشینت چیپ بزن یا برو ی کمشفت مسابقه ای بنداز رو ماشینت با همین قیمت و با دوبرابر پاسخگویی[/]
فکر نکنم که سایت های خودروسازی لزوما هر چیزی که استفاده میکنن یا جایی برای شرکتی تایید کردن لزوما تو سایتشون هم منعکس کرده باشن....اگر فیلم تولید بنتلی یا فراری 458 ببینی مشابه این قطعه رو تو منیفولدشون میبینی(نمیدونم بنتلی بود یا 458)....از کارخانه پمپ سازی که شما هستی اطلاعی ندارم اما چیزی که خودم به عینه دیدم توربوفن هایی هست که معمولا تو تونل های زیر زمینی یا تونل های جاده ای استفاده میکنن که یکی از اجزای داخلیش دقیقا همین سایکلون بود (البته منظورم قطعه ای مشابه سایکلون هست چون سایکلون که یک نام تجاری هست)...من توربو فن هایی که تو زیر گذر چرخشی حرم هست از نزدیک دیدم....
این حرفی که میگی پولمو دور نریزم برای وقتی کاربرد داره که در نتیجه مثبتش شک و تردید وجود داشته باشه اما برای من که خودم خریدم و نصب کردم و تست کردم و متوجه تغییرات مثبتش شدم کارایی نداره...در ضمن من موافق سوپرچیپ نیستم(بخاطر نظر دوستانی که در همین تیونینگ تاک داشتن و تجربش کردن)
درسته هیچ خودروسازی لزوما هرچیزی رو که تایید می کنه تو سایتش منعکس نمی کنه ولی اون آقایی که ازشون تاییدیه گرفته که باید بیاد و تو سایتش اون تاییدیه ها رو برای اثبات حرفش رو کنه ما دنبال همون تاییدیه ها هستیم در ضمن اوون قطعه که شما تو تونل ها دیدین چه ربطی به ماشین داره ؟؟ این کجا و آن کجا
دلیل نمیشه اگه جریان گردابی تو تونل ها و تهویه اونها کار درستی باشه تو ماشین هم ایجاد کردنش کار درستی باشه
سوپر چپ مشکل داره کمشفت چی اونم مشکل داره ؟؟
نمایه کاربر
امین شکوهی
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 204
تاریخ عضویت: 27 مارس 2010, 15:16
نوع خودرو: مگان2000-پژو5tip206

Re: سايكلون و ورتكسي (تاپيك جامع)

پست توسط امین شکوهی » 05 سپتامبر 2013, 11:40

babak5452 نوشته شده:
امین شکوهی نوشته شده:
babak5452 نوشته شده: شما عکس تک تک تاییدیه ها رو بذار عکس لوله آب و شیر آلات صنعتی و توبو رو خودم تا دلت بخواد دارم ناسلامتی ی کارخونه پمپ سازی به چه بزرگی به اسم اب آفشان زیر دستم هست و از تک تک مفاهیمی که دوستان می گن سر در میارم
شما تاییدیه ها رو بذار اگه ریگی به کفش این شرکت نیست و تاییدیه داره
مطمیین هم باشه در عمل به من ثابت شد این قطعه تاثیرش منفیه رو موتور حجم بالا و به شدت مشهوده
شمام اگه می خوای 300 تومن بابت این قطعه بدی من بهت توصیه می کنم پولتو تو چاه نریز یا برو رو ماشینت چیپ بزن یا برو ی کمشفت مسابقه ای بنداز رو ماشینت با همین قیمت و با دوبرابر پاسخگویی[/]
فکر نکنم که سایت های خودروسازی لزوما هر چیزی که استفاده میکنن یا جایی برای شرکتی تایید کردن لزوما تو سایتشون هم منعکس کرده باشن....اگر فیلم تولید بنتلی یا فراری 458 ببینی مشابه این قطعه رو تو منیفولدشون میبینی(نمیدونم بنتلی بود یا 458)....از کارخانه پمپ سازی که شما هستی اطلاعی ندارم اما چیزی که خودم به عینه دیدم توربوفن هایی هست که معمولا تو تونل های زیر زمینی یا تونل های جاده ای استفاده میکنن که یکی از اجزای داخلیش دقیقا همین سایکلون بود (البته منظورم قطعه ای مشابه سایکلون هست چون سایکلون که یک نام تجاری هست)...من توربو فن هایی که تو زیر گذر چرخشی حرم هست از نزدیک دیدم....
این حرفی که میگی پولمو دور نریزم برای وقتی کاربرد داره که در نتیجه مثبتش شک و تردید وجود داشته باشه اما برای من که خودم خریدم و نصب کردم و تست کردم و متوجه تغییرات مثبتش شدم کارایی نداره...در ضمن من موافق سوپرچیپ نیستم(بخاطر نظر دوستانی که در همین تیونینگ تاک داشتن و تجربش کردن)
درسته هیچ خودروسازی لزوما هرچیزی رو که تایید می کنه تو سایتش منعکس نمی کنه ولی اون آقایی که ازشون تاییدیه گرفته که باید بیاد و تو سایتش اون تاییدیه ها رو برای اثبات حرفش رو کنه ما دنبال همون تاییدیه ها هستیم در ضمن اوون قطعه که شما تو تونل ها دیدین چه ربطی به ماشین داره ؟؟ این کجا و آن کجا
دلیل نمیشه اگه جریان گردابی تو تونل ها و تهویه اونها کار درستی باشه تو ماشین هم ایجاد کردنش کار درستی باشه
سوپر چپ مشکل داره کمشفت چی اونم مشکل داره ؟؟
تو مشهد که نمایندگی رسمی نداره اما شنیدم تو تهران نمایندگیش زیاد هست...اصول کار مشترک هست...هر 2وسیله نیاز به نظم و هدایت سیال دارند...البته من نگفتم چون داخل توریو ایر هست پس حتما باید برای ماشین هم جواب بده...من گفتم چون خودم تست کردم و و تجربشو دارم و به عینه نتیجه مثبتشو دیدم دارم تجربمو انتقال میدم...در واقع بیشتر از اینکه بخوام به رزومه این شرکت کاری داشته باشم ترجیح میدم در مورد تجربه و اتفاقی که در عمل افتاده صحبت کنم ....کمشفت قیمتش بالاست...در ضمن نمیدونم که رو قابیلت های شهری ماشین چه تاثیری میزاره و چه مشکلاتی داره
نمایه کاربر
Aali
سرعت : 60 كيلومتر در ساعت
پست: 942
تاریخ عضویت: 01 آگوست 2008, 00:25
نوع خودرو: تندر90E2LP,تندر+AT

Re: سايكلون و ورتكسي (تاپيك جامع)

پست توسط Aali » 05 سپتامبر 2013, 18:39

سلام جناب شکوهی جواب منم از پست آخر صفحه قبل بدین یا لطفا با صراحت بگید دلیل مستند ندارید و همه برداشت حسی خودتونه.شما که خرید کردید و راضی پس حتما دفترچه فارسی اش رو دارید اینجا دو مورد پیش میاد یا خودتون هم مقر به آبکی بودن ادله شرکت هستید و برای همینه چیزی از تاییدیه ها را آپ نمیکنید یا......در زمانیکه در پستهای قبلی با من جدل می کردید ادعای بی دلیل و مدرک کرده اید .جوابگو باشید یا دست از جانبداری کورکورانه بردارید و معترف به شکست خود باشید.
نمایه کاربر
babak5452
دنده 2
پست: 2979
تاریخ عضویت: 05 آگوست 2012, 04:18
نوع خودرو: xu7slx nib24 2f 206
محل اقامت: اصفهان و تهران
تماس:

Re: سايكلون و ورتكسي (تاپيك جامع)

پست توسط babak5452 » 05 سپتامبر 2013, 19:16

Aali نوشته شده:سلام جناب شکوهی جواب منم از پست آخر صفحه قبل بدین یا لطفا با صراحت بگید دلیل مستند ندارید و همه برداشت حسی خودتونه.شما که خرید کردید و راضی پس حتما دفترچه فارسی اش رو دارید اینجا دو مورد پیش میاد یا خودتون هم مقر به آبکی بودن ادله شرکت هستید و برای همینه چیزی از تاییدیه ها را آپ نمیکنید یا......در زمانیکه در پستهای قبلی با من جدل می کردید ادعای بی دلیل و مدرک کرده اید .جوابگو باشید یا دست از جانبداری کورکورانه بردارید و معترف به شکست خود باشید.
دقیقا من هم دنبال همین تاییدیه ها هستم که دست کم باید تو دفترچه باشه
نمایه کاربر
امین شکوهی
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 204
تاریخ عضویت: 27 مارس 2010, 15:16
نوع خودرو: مگان2000-پژو5tip206

Re: سايكلون و ورتكسي (تاپيك جامع)

پست توسط امین شکوهی » 06 سپتامبر 2013, 13:17

Aali نوشته شده:سلام جناب شکوهی جواب منم از پست آخر صفحه قبل بدین یا لطفا با صراحت بگید دلیل مستند ندارید و همه برداشت حسی خودتونه.شما که خرید کردید و راضی پس حتما دفترچه فارسی اش رو دارید اینجا دو مورد پیش میاد یا خودتون هم مقر به آبکی بودن ادله شرکت هستید و برای همینه چیزی از تاییدیه ها را آپ نمیکنید یا......در زمانیکه در پستهای قبلی با من جدل می کردید ادعای بی دلیل و مدرک کرده اید .جوابگو باشید یا دست از جانبداری کورکورانه بردارید و معترف به شکست خود باشید.
من دلیل مستند تر از چیزی که در عمل هست سراغ ندارم...در واقع اگر جایی بین مستندات و عمل ,تفاوتی ببینم مطمئنن به تجربه و نتیجه عملی توجه میکنم ...
http://www.greentec.nl/producten/cyclone/
http://www.vclassmotorsport.com/ViewDyno.asp?ID=2669
http://www.integy.com/st_main.html?p_ca ... imJtH-PCho
اگر کسی مجله عصر نوین مطالعه کرده باشه یا مثل من آرشیو کرده باشه ,میتونه به شماره 37(تیر1387)مراجعه کنه.چون تو این شماره با مخترع سایکلون 3 مصاحبه کردن(مطمئنن چاپ مصاحبه ی گفتگو با مخترع یک وسیله به درد نخور و بی فایده کار عاقلانه ای نیست )اگر هم کسی این مجله رو نمیتونه پیدا کنه میتونه با خودم هماهنگ کنه تا بهش بدم
مخترع سایکلون شخصی کره ای به نام کیم سی یانگ هست. برای اختراع این وسیله در سال 1992 در نمایشگاه اختراعات ژنو مدال برنز و دیپلم افتخار کسب کرده.(خواهشا دیگه از من نخواین که کپی برابر اصل مدرکشو براتون آپ کنم!!!)...به خاطر استقبال زیاد از سایکلون در آمریکا, ایشون موفق شدن مجوزی تهیه کنن که برابر این مجوز استفاده از این قطعه در خودروها گارانتی را باطل نمیکند(مطمئنن اگر تاثیری نداشت یا تاثیر منفی داشت همچین مجوزی خودروسازها نمیدادن)
جدا از تمام این صحبت ها اون چیزی که باعث میشه که من از این قطعه تعریف بکنم نه به خاطر مدال برنز در نمایشگاه ژنو که به خاطر نتیجه ای هست که در عمل مشاهده کردم...اما متاسفانه عده ای به جای اینکه تحقیق کنن یا تست کنن یا حداقل از تجربیات دیگران استفاده کنن, ترجیح میدن بشینن پای سیستم و شروع به بحث های زائد بکنن و نتیجش همین میشه که به جای اینکه به این گفتگو ها به چشم تعامل و اشتراک افکار و تجربیات نگاه کنن ,فکر میکنن اینجا صحنه ی جنگ تن به تن هست و کاری بکنیم که به قول شما طرفمون بپزیره که شکست خورده!!!! ....واقعا جای تاسف داره

---- اضافه شده در تاریخ 15 شهریور 92, 12:36 ( قوانین انجمنهای تیونینگ تاک را مطالعه کنید!! ) ----
babak5452 نوشته شده:
Aali نوشته شده:
دقیقا من هم دنبال همین تاییدیه ها هستم که دست کم باید تو دفترچه باشه
آره یک دفترچه کوچیک سایز 10 در 10 داشته که فکر میکنم حدود 12-13 صفحه بود و من هم موقعی که خریدم (فکر میکنم سال 84یا85)داشتمش اما الان هرچی گشتم پیداش نکردم و این مجله عصر نوین هم کلی وقت گذاشتم تا پیداش کردم چون متاسفانه عصر نوین مثل سایت مجله ماشین قسمت آرشیو و جستجو نداره تا آدم مطلب مورد نظرشو سریع پیدا کنه
قفل شده

بازگشت به “مباحث تيونينگ”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان