تزريق آب water injection system

تصویر بحث درباره تيونينگ خودرو

مدیر انجمن: كوروش پيروز

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا پیش از ایجاد تاپیک جدید، به وسیله ی گزینه جستجو، از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
نمایه کاربر
amirecm
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 550
تاریخ عضویت: 20 می 2013, 22:04
نوع خودرو: xantia 2L
محل اقامت: 50% world

Re: تزريق آب water injection system

پست توسط amirecm » 18 آپریل 2015, 13:18

نه نازل معمولیه..چون ارتفاع مخزن پایین تره آب برگشت می کنه روبه مخزن اما همین ی تاخیر میندازه بین زمانی که از پمپ بره به نازل
تاپیک ساخت و تولید
viewtopic.php?f=4&t=89360&start=280
نمایه کاربر
garfild
سرعت : 40 كيلومتر در ساعت
پست: 700
تاریخ عضویت: 26 ژوئن 2011, 15:20
نوع خودرو: BMW e21 ,BMW 2-2
محل اقامت: دیار کریمان.................کرمان

Re: تزريق آب water injection system

پست توسط garfild » 31 می 2015, 04:14

سلام دوستان. پروژه خیلی خوبیه. خیلی دووست دارم بدونم به کجا رسیده.
و یک سوال برام پیش اومد که نمیشه از مخزن و پمپ شیشه شور و یک نازل مثل ریگلاتور سوخت گاز استفاده کرد و قبل از دریچه گاز نصبش کرد تا مکش خود دریچه هم به پودر شدنش کمک کنه؟
نمایه کاربر
Mohammad 145
دنده 1
پست: 1096
تاریخ عضویت: 27 ژوئن 2013, 00:33
نوع خودرو: Roa G1
محل اقامت: مـــشـــهـــد

Re: تزريق آب water injection system

پست توسط Mohammad 145 » 31 می 2015, 08:23

سلام دوستان
از این مدل نازل ها به کارتون میاد؟
تصویر
تصویر
ما از اوناش نیستیم چیزی بنویسیم....!
نمایه کاربر
amirecm
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 550
تاریخ عضویت: 20 می 2013, 22:04
نوع خودرو: xantia 2L
محل اقامت: 50% world

Re: تزريق آب water injection system

پست توسط amirecm » 31 می 2015, 08:30

Mohammad 145 نوشته شده:سلام دوستان
از این مدل نازل ها به کارتون میاد؟
تصویر
تصویر
این رو چند پست قبل تر دوست عزیزی معرفی کردن
مه ساز هستش - بد نیست میشه باهاش یه کارایی صورت داد :div:
تاپیک ساخت و تولید
viewtopic.php?f=4&t=89360&start=280
ali hea
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 132
تاریخ عضویت: 22 آگوست 2013, 11:16
نوع خودرو: 206, TEANA

Re: تزريق آب water injection system

پست توسط ali hea » 06 ژولای 2015, 12:13

سلام دوستان :smile:
پمپ بنزین های انژکتوری به درد این کار نمیخوره؟ (ماله پژو اگه اشتباه نکنم حدود 6 bar هست فشارش.)
اگه بشه مشکل دبی هم حل میشه و کارکرد طولانی رو هم جواب میده.
نمایه کاربر
amirecm
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 550
تاریخ عضویت: 20 می 2013, 22:04
نوع خودرو: xantia 2L
محل اقامت: 50% world

Re: تزريق آب water injection system

پست توسط amirecm » 06 ژولای 2015, 17:59

ali hea نوشته شده:سلام دوستان :smile:
پمپ بنزین های انژکتوری به درد این کار نمیخوره؟ (ماله پژو اگه اشتباه نکنم حدود 6 bar هست فشارش.)
اگه بشه مشکل دبی هم حل میشه و کارکرد طولانی رو هم جواب میده.
مشکل اینه که استاتور این مدل پمپ بعد از یه مدت کارکرد با آب زنگ میزنه و جام می کنه
من تستم رو به همین مدل پمپ انجام دادم از نظر پاشش و فشار مشکلی باهاش نداشتم
تاپیک ساخت و تولید
viewtopic.php?f=4&t=89360&start=280
نمایه کاربر
mobin93
شروع حركت
پست: 44
تاریخ عضویت: 16 ژولای 2015, 10:56
نوع خودرو: پیکان79
محل اقامت: کرمانشاه

Re: تزريق آب water injection system

پست توسط mobin93 » 15 سپتامبر 2015, 04:01

سلام دوستان
از اخرین پست هفتاد روز میگذره
اساتید کار به کجا کشید؟
ما منتظریم ببینیم پروژه جواب میده یا نه که خودمون هم دست به کار بشیم برای ساختش.
حالا نظر من اینه که: اول با یه نازل که حجم کمی از اب رو داخل منیفولد میفرسته شروع کنید و اگه مشکلی پیش نیومد و نازل رو با یه نازل دیگه که حجم بیشتری رو پودر میکنه تعویض کنید {{مثلا دفه اول نازل 100cc و دفه دوم 200cc}}
و هیچوقت یادمون نره که میخوایم آب بریزیم داخل موتور ماشین اونم درحالت روشن.
پس دوستان احتیاط کنید
نمایه کاربر
mobin93
شروع حركت
پست: 44
تاریخ عضویت: 16 ژولای 2015, 10:56
نوع خودرو: پیکان79
محل اقامت: کرمانشاه

Re: تزريق آب water injection system

پست توسط mobin93 » 13 اکتبر 2015, 14:04

ای بابا
یعنی پروژه خوابیده؟؟؟
masoud_6666
شروع حركت
پست: 17
تاریخ عضویت: 05 ژانویه 2016, 11:46
نوع خودرو: پژو پارس

Re: تزريق آب water injection system

پست توسط masoud_6666 » 31 می 2016, 15:48

این پمپ های تصفیه آب خونگی 24 ولت هستند این مشکل و چکار کردید؟ از مبدل برق استفاده کردید؟ رو دینام فشار نمیاره
MG GS
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 61
تاریخ عضویت: 09 آپریل 2016, 09:46
نوع خودرو: MG GS - Opel Astra

اطلاعات اولیه

پست توسط MG GS » 29 ژولای 2016, 09:52

سلام
والله من این تاپیک رو کاملا خوندم
یه سری موارد برام جالب بود
دوستان همه راجع به نحوه اتمایز کردن آب بحث میکنید و بحث میزان آب رو اهمیت نمیدید
آب رو اگر از یه حدی کم کنید تاثیر مثبت که نداره هیچ روی تمام سیستم موتور و بهد از موتور اثر خورندگی شدید داره
اگر آب رو زیاد بریزید خوب ممکنه اصلا اجازه احتراق بهتون نده
این که شما بر اساس یه اطلاعات کلی دارید کار میکنید اصلا اصولی نیست
موتور هر ماشینی منهای ابعاد و حجم یه سری پارامترخای خاص خودش رو داره که نمیشه با بقیه ماشینها مقایسه کرد
مثلا شما کافیه میزان سوخت وارده به موتور رو بیشتر کنید که روی کاغذ و بر اساس اطلاعات کلی باعث افزایش لازده موتود و در نتیجه توان میشه ولی در عمل اگر سوخت رو همینجوری زیاد کنی جواب میده ؟ نه
به نظرم میزان پاشش و زمان پاشش خیلی مهمه
ارسال پست

بازگشت به “مباحث تيونينگ”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان