سوال در مورد زانتیا

تصویر مباحث مربوط به بقيه خودروهاي سيتروئن به غير از زانتيا

مدیران انجمن: whiteshark, Monarch

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
نمایه کاربر
kamalm
شروع حركت
پست: 35
تاریخ عضویت: 01 آپریل 2016, 16:52
نوع خودرو: soren elx turbo

سوال در مورد زانتیا

پست توسط kamalm » 05 می 2016, 13:56

سلام دوستان
سوالم از اساتید محترم اینه که آیا در افزایش ارتفاع زانتیا جلو و عقب ماشین دقیقا باید همزمان بالا بیان یا دو سه ثانیه اختلاف مجاز هست؟
اگر بله دلیل عدم همزمانی تغییر ارتفاع چی میتونه باشه؟
سیستم تعلیق زانتیای مذکور بوش خورده و تعمیر شده،احتمالش هست مشکل به همین دلیل باشه؟
متشکرم
masimili
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 79
تاریخ عضویت: 26 ژانویه 2014, 17:07
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: سوال در مورد زانتیا

پست توسط masimili » 07 می 2016, 11:51

سلام،دوست عزیز این چند ثانیه تاخیر بدلیل نوع تقسیم بندی عملگر یعنی از پمپ هیدرولیک تا مصرف کننده ها که کمک های خودرو و در اصل جک های هیدرولیک نصب شده هر چرخ میباشد،یعنی مربوط به مکانیک سیالات و مباحث مربوطه، نگران نباش و زیاد حساس نشو.

Sent from my HUAWEI SCL-U31 using Tapatalk
mkwt
پست: 2
تاریخ عضویت: 07 ژولای 2016, 22:16
نوع خودرو: سیتروین

سلام خدمت اساتید امپر حرارت ماشین من توی دست اندازها بالا پایین میره فشنگی و سوکت رو عوض کردم دسته سیم توی گلگیر رو

پست توسط mkwt » 07 ژولای 2016, 22:25

سلام خدمت اساتید
ماشین من الان چند وقتی هستش که امپرحرارت وقتی توی دست اندازه و چاله چوله ها میزنم خود به خود می افته فشنگی حرارت و سوکت و دسته سیم توی گلگیر رو چک کردم درست نشد الان دمای واقعی رو نشون نمیده مثلا در حرکت 120 رو نشان می دهد یا هر عدد دلخواهی رو که بخواد نشون میده نمیدونم چیکارش کنم پیش هر مکانیک و برقکاری بردمش درست نشد
mkwt
پست: 2
تاریخ عضویت: 07 ژولای 2016, 22:16
نوع خودرو: سیتروین

Re: سوال در مورد زانتیا

پست توسط mkwt » 07 ژولای 2016, 22:27

ماشین سیتروین مدل 86 هستش
Ebiiaass
پست: 1
تاریخ عضویت: 17 ژولای 2016, 02:37
نوع خودرو: Xantia

Re: سوال در مورد زانتیا

پست توسط Ebiiaass » 17 ژولای 2016, 02:45

سلام به همه من تازه زانتیا گرفتم یه سوال دارم چرا چرخ عقبم تویه دست اندازای ریز بیشتر روی بزرگا کمنر میکوبه مثل ماشین فنر داری که کمکش خراب شده باشه و درضمن توی سر بالایی وقتی دنده معکوس بهش میدم بشدت کم جون میشه وشتابش بشدت افت میکنه اروم اروم میره بالا مثلا اگه یه پراید پشتم باشه باید برم کنار اون رد بشه اما تو کفی عالیه ممنون از راهنماییتون
farhang.dt
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 173
تاریخ عضویت: 17 اکتبر 2014, 14:04
نوع خودرو: زانتیا
محل اقامت: اصفهان

Re: سلام خدمت اساتید امپر حرارت ماشین من توی دست اندازها بالا پایین میره فشنگی و سوکت رو عوض کردم دسته سیم توی گلگیر رو

پست توسط farhang.dt » 18 ژولای 2016, 15:33

mkwt نوشته شده:سلام خدمت اساتید
ماشین من الان چند وقتی هستش که امپرحرارت وقتی توی دست اندازه و چاله چوله ها میزنم خود به خود می افته فشنگی حرارت و سوکت و دسته سیم توی گلگیر رو چک کردم درست نشد الان دمای واقعی رو نشون نمیده مثلا در حرکت 120 رو نشان می دهد یا هر عدد دلخواهی رو که بخواد نشون میده نمیدونم چیکارش کنم پیش هر مکانیک و برقکاری بردمش درست نشد
احتمال داره از داخل صفحه کیلومتر شمار باشه.وقتی بنظرت عدد اشتباه رو نشون میده به صفحه کیلومتر شمار یا روی داشبورد ضربه بزنید اگه عقربه جابجا شد اشکال از داخل صفحه کیلومتره
نمایه کاربر
adelzadeh
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 250
تاریخ عضویت: 15 ژولای 2012, 20:22
نوع خودرو: 2000i
محل اقامت: مازندران

Re: سوال در مورد زانتیا

پست توسط adelzadeh » 09 اکتبر 2016, 15:26

سلام دوستان کد دسته سیم داخل موتور زانتیا 2هزار رو میخواستم ممنون میشم راهنماییم کنین
زندگی زیباست نامردی چرا؟

کوچیک دوستان حسن هستم
نمایه کاربر
ميتسوبيشي گالانت92
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 370
تاریخ عضویت: 31 می 2007, 15:00
نوع خودرو: xantiasx85-207a90
محل اقامت: مازندران-ساری

Re: سلام خدمت اساتید امپر حرارت ماشین من توی دست اندازها بالا پایین میره فشنگی و سوکت رو عوض کردم دسته سیم توی گلگیر رو

پست توسط ميتسوبيشي گالانت92 » 05 سپتامبر 2017, 13:02

mkwt نوشته شده:سلام خدمت اساتید
ماشین من الان چند وقتی هستش که امپرحرارت وقتی توی دست اندازه و چاله چوله ها میزنم خود به خود می افته فشنگی حرارت و سوکت و دسته سیم توی گلگیر رو چک کردم درست نشد الان دمای واقعی رو نشون نمیده مثلا در حرکت 120 رو نشان می دهد یا هر عدد دلخواهی رو که بخواد نشون میده نمیدونم چیکارش کنم پیش هر مکانیک و برقکاری بردمش درست نشد
با اینکه دیر شده ولی شاید سوال بعضیا باشه

این مشکل اکثرا برای زانتیا ها پیش میاد و راه حل ساده ایی داره .

زیر باطری یه محل اتصال بدنه وجود داره اونو تعویض کنین درست میشه.در غیر اینصورت هر کاری بکنی دما رو اشتباه میزنه
mas.sad
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 181
تاریخ عضویت: 19 می 2012, 17:11
نوع خودرو: دناپلاس - بسترن B50F
محل اقامت: تهران

Re: سوال در مورد زانتیا

پست توسط mas.sad » 07 ژانویه 2018, 17:28

سلام به همه
دوستانی که زانتیا 2000 دارن
میشه یه راهنمایی کنن
دنده 4 و 5 با دور موتور 3000 چه سرعتی هستش؟
ممنون
جلالی
پست: 2
تاریخ عضویت: 06 ژوئن 2018, 07:26
نوع خودرو: زانتیا مدل ۸۳.

Re: سوال در مورد زانتیا

پست توسط جلالی » 06 ژوئن 2018, 08:02

سلام.ممنون میشیم مشکل ماشینم بگین خسته شدم از بس میکوبه .تنظیم ارتفاع که میزنم بعد حرکت میکنم تنظیم جکها بهم میخوره شیر زد نشت جلو رو عوض کردم مخزن روغن شستشو دادم گویها عالی کار میکنن سریع بالا پاین میشه در ضمن این مشکل از اینجا بوجود اومد که قورقوری فرمان عوض کردم که قبلش فرمون میکوبید و لرزش داشت با تعویض خوب شد اما بعد از تعویض از یه دست انداز پرش کردم شب بود ندیدم بعد دیدم که لرزشی تو فرمان ایجاد شد سرعت ۱۱۰ و۱۶۰کیلومتر بعد که بخاکی زدم داشبورد ماشین لرزش شدید داشت.بالانس زدم از شانس بدم اپاراتی جک زیر رام زده بود وکج شده بود استا تا حدودی میزانش کرد اما حالا هم میکوبه هم لرزش در سرعت ۱۵۰کیلومتر به بالا داره وتنظیم ارتفاع که میزنم تنظیمش با بالا و پایین کردن جک ها درجا بهم میخوره کلافه شدم نمیدونم چیکارش کنم استا پیشنهاد شستشویش پمپ ارتفا و زیر پارو داد قبول نکردم ممنون میشم عیبشو بگین با تشکر از تمام دوستان عزیز
ارسال پست

بازگشت به “سیتروئن Citroën”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 2 مهمان