Citroën C-Elysée 1.6 2014

تصویر مباحث مربوط به بقيه خودروهاي سيتروئن به غير از زانتيا

مدیران انجمن: Monarch, whiteshark

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
omid1389
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 661
تاریخ عضویت: 09 سپتامبر 2010, 12:10
نوع خودرو: پژو پارس
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Citroën C-Elysée 1.6 2014

پست توسط omid1389 » 15 می 2016, 08:39

موتور حد اقل باید 1800 باشه
Maziarkhz
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 54
تاریخ عضویت: 21 ژانویه 2016, 15:06
نوع خودرو: Sandero SW-CXantia
محل اقامت: تهران
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Citroën C-Elysée 1.6 2014

پست توسط Maziarkhz » 15 می 2016, 10:42

توافق سایپا و سیتروئن برای تولید سی الیزه

http://asrekhodro.com/News/84251/%D8%AE ... B%8C%D8%AF
پروفایل قبلی Maziar Kh
نمایه کاربر
CorvetteZ6
دنده 2
پست: 2407
تاریخ عضویت: 27 ژانویه 2012, 15:27
Has thanked: 10 times
Been thanked: 10 times

Re: Citroën C-Elysée 1.6 2014

پست توسط CorvetteZ6 » 21 فوریه 2017, 11:27

نمیدونم چرا یک محصول باید توسط دوتا شرکت داخلی و با دوتا اسم متفاوت ساخته و فروخته بشه؟!
پژو 301 با جلو پنجره متفاوت و آرم سیتروئن! از همین الان مشخصه اینم مثل ال90 پارس خودرو و ایران خودرو میشه و مردم و دلال ها چه بحثها بر سر کیفیت مونتاژ متفاوت و خط تولید رباتیک خواهند کرد!
The King نوشته شده:یک پست نسبتا کامل در مورد سیتروئن سی الیزه زده بودم ولی یادم نمیاد کجاست. مع هذا دوباره توضیح میدم. سیتروئن سی الیزه بیشتر پژو تا سیتروئن و در حقیقت نمونه ریبدج شده پژو 301 که در چین در کمپانی مشترک پژو-سیتروئن-دانگفنگ تولید میشه. این خودرو بر روی پلتفرم پژو 207 شکل گرفته. البته منظورم 207 واقعی نه 206 پلاس که در ایران با نام 207 تا دسته به مردم فروخته میشود بنابراین تعلیق ماشین با 206 شباهت داره ولی اینکه دقیقا قطعات 206 به عنوان یدکی روی این ماشین بسته بشه را بعید میدونم. البته نمونه پژو این ماشین یعنی پژو 301 بعد از قطعی شدن قراردادها قرار در ایران خودرو مونتاژ بشه که احتمالا ایرانیزه و دویستوشیشیزه خواهد شد. کی به کی.

موتور این ماشین موتور TU5 نیست. بلکه نمونه ساده سازی شده موتورهای سری پرنس که مشترکا توسط بی ام و و پژو سیتروئن طراحی شدند و در انواع مدلهای بی ام و و مینی و پژو و سیتروئن با حجمهای مختلف استفاده میشه. در حقیقت بلوک سیلندر این موتورها از روی موتورهای سری TU برداشته شد و باقی خصوصیات نیمه پائین موتور از روی موتورهای سری تریتک که توسط کرایسلر-بی ام و طراحی شده بود و قسمت سر سیلندر بصورت مشترک توسط بی ام و و پژو سیتروئن از نو طراحی و بسیاری از تکنولوژیهای جدید برای رسیدن به قدرت بالاتر و آلایندگی کمتر در آنها استفاده شد که یکی از آنها سیستم Valvetronic بی ام و که نام VTi این موتورها هم از آن برداشت شده.
ارسال پست

بازگشت به “سیتروئن Citroën”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان