کمپینگ دو دفرانسیل ( شورلت کاستوم + تویوتا لندکروز )

اتومبیلهای مسافرتی

مدیر انجمن: FARHAD CAMPER

آلکامی
دنده 3
پست: 3514
تاریخ عضویت: یک شنبه 13 مهر 1393, 1:00 pm
نوع خودرو: عشق رنجرور ولی ندارم
محل اقامت: شهرک چوکا-بندرانزلی

Re: کمپینگ دو دفرانسیل ( شورلت کاستوم + تویوتا لندکروز )

پستتوسط آلکامی » دو شنبه 15 خرداد 1396, 11:31 am



سلام
بسیار عالی
فرمان برقی کجاش میشه؟ یعنی مثل مگان؟ سروو
بخار شور هم دقیقا مثل بخار شورهای خانگی هست ولی بزرگ تر پر فشار تر
برای شستشوی داخل و خارج ماشین استفاده میشه حتی روی لوازم برقی حساس هم تاثیری نداره
برای گرد و خاک و چربی های سبک عالیه ولی گل و روغن گریس رسوب کرده رو نمیبره
به نظرم برای موتور شما عالیه چون زیاد کثیف نیست و آسیبی هم به بخش های حساس وارد نمیکنه
بازسازی و نگهداری لندرور 9 نفره 1978
viewtopic.php?f=195&t=101992
_____________________
محسن مرادی آلکامی

نمایه کاربر
ALI-MUFC
سرعت : 60 كيلومتر در ساعت
پست: 916
تاریخ عضویت: چهار شنبه 17 آبان 1391, 4:25 pm
نوع خودرو: سامورایی
محل اقامت: عروس زاگرس

Re: کمپینگ دو دفرانسیل ( شورلت کاستوم + تویوتا لندکروز )

پستتوسط ALI-MUFC » سه شنبه 16 خرداد 1396, 6:26 pm



خیلی عالی شده ،تبریک میگم
همش نگران بودم نکنه بیخیال کار شده باشین.....
ولی متوجه نشدم،الان موتور روشن میشه یا هنوز قضیه سیمکشی مشکل داره؟
دینام 300 امپر برای چه ماشینیه؟

نمایه کاربر
ye_mojud
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 617
تاریخ عضویت: پنج شنبه 8 بهمن 1388, 2:14 am
نوع خودرو: لندکروز FZJ80

Re: کمپینگ دو دفرانسیل ( شورلت کاستوم + تویوتا لندکروز )

پستتوسط ye_mojud » سه شنبه 16 خرداد 1396, 8:17 pm



آلکامی نوشته شده:سلام
بسیار عالی
فرمان برقی کجاش میشه؟ یعنی مثل مگان؟ سروو
بخار شور هم دقیقا مثل بخار شورهای خانگی هست ولی بزرگ تر پر فشار تر
برای شستشوی داخل و خارج ماشین استفاده میشه حتی روی لوازم برقی حساس هم تاثیری نداره
برای گرد و خاک و چربی های سبک عالیه ولی گل و روغن گریس رسوب کرده رو نمیبره
به نظرم برای موتور شما عالیه چون زیاد کثیف نیست و آسیبی هم به بخش های حساس وارد نمیکنه

ممنونم آلکامی جان از توضیحاتت درباره بخار شور . فرمان برقی لندکروز چهار جهت داره تنظیم ارتفاع فرمان به بالا و پایین و همین طور به سمت داخل یعنی داشبورد و بیرون یعنی به سمت راننده . مگان رو نمیدونم چطوریه ولی یحتمل باید همین طوری باشه .

ALI-MUFC نوشته شده:خیلی عالی شده ،تبریک میگم
همش نگران بودم نکنه بیخیال کار شده باشین.....
ولی متوجه نشدم،الان موتور روشن میشه یا هنوز قضیه سیمکشی مشکل داره؟
دینام 300 امپر برای چه ماشینیه؟


سلام علی جان ممنونم از همراهی و حضور همیشگی تون . نه بیخیال که نمیشیم ولی خب به خاطر مشکلات گاهی سرعت اجرای کار پایین میاد و یا برای مدتی متوقف میشه .
نه موتور که روشن شده ولی سیم کشی باید مرتب بشه و بعضی سیم ها بلند بشه و از مسیرهای مناسب وارد اتاق بشه و یک سری سیم کشی لوازم و تجهیزات برقی جدید هم اضافه میشه و همینطور سیم کشی درها و چراغ ها و اینطور موارد از دسته سیم داشبورد شناسایی بشه و به لوازم برقی فابریک کاستوم متصل و مچ بشه .
دینام 300 آمپر در واقع فابریک ماشین خاصی نیست . یک شرکت تو امریکا وجود داره که پوسته دینام فابریک ماشین های مختلف رو بر میداره و داخل دینام رو تغییر میده و میزان خروجی آمپر دینام رو افزایش میده این دینامی که گرفتم برند ac delco هست پوسته اش فابریک شورلت وانت و استیشن مثل سابربن ولی داخل دینام رو تغییر دادن همونطور که گفتم و زحمت خریداری و ارسال دینام از امریکا به ایران رو هم دوست خوبم سینا پویا کشیدن که باید از کمک ها و مشورت ها و لطف همیشگی سینا هم همینجا تشکر کنم ایشون از دوستان بسیار با دانش و متخصص تیونینگ تاک هستن .
پروژه طراحی و ساخت تراک کمپر ( کمپینگ دو دفرانسیل )
viewtopic.php?f=402&t=99095

آلکامی
دنده 3
پست: 3514
تاریخ عضویت: یک شنبه 13 مهر 1393, 1:00 pm
نوع خودرو: عشق رنجرور ولی ندارم
محل اقامت: شهرک چوکا-بندرانزلی

Re: کمپینگ دو دفرانسیل ( شورلت کاستوم + تویوتا لندکروز )

پستتوسط آلکامی » چهار شنبه 17 خرداد 1396, 5:47 pm



سلام
سیستم فرمان مگان سروو الکتریک هست
یعنی پمپ هیدرولیک حذف شده و به جاش از یه موتور الکتریکی استفاده میشه
مزایای زیادی داره که یکیش حذف پمپ هیدرولیک و تسمه هست که قدرت موتور دیگه افت نمیکنه
شما اول گفتید فرمان برقی یه لحظه فکر کردم همچین کاری کردید
بازسازی و نگهداری لندرور 9 نفره 1978
viewtopic.php?f=195&t=101992
_____________________
محسن مرادی آلکامی

نمایه کاربر
Milad Abasian
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 110
تاریخ عضویت: شنبه 13 اسفند 1390, 9:28 pm
نوع خودرو: پراید هاچ بک - x60
محل اقامت: 0172
تماس:

Re: کمپینگ دو دفرانسیل ( شورلت کاستوم + تویوتا لندکروز )

پستتوسط Milad Abasian » جمعه 26 خرداد 1396, 4:25 pm



سلام
خسته نباشید پشت کار و تلاش شما واقعا عالیه
مشخصات کمپرسوری که تو موتور نصب شده چیه؟ از همین کمپرسسور هایه معمولیه تو بازاره؟؟!
از همین کمپرسور برایه سیستم کمک بادیاستفاده می کنید؟؟! قدرت این کمپرسور چند PSI??
این کمپرسوری که شما استفاده کردی از همین معمولیه هایه بازاریه و توان اینو نداره که برایه سیستم پنوماتیک استفاده بشه این در اصل پمپ باد ه شما باید از کمپرسور هایه مخصوص این کا استفاده کنی مثل این کمپرسور

تصویر
برند V AIR ساخت امریکا قدرت 250 PSI

برایه یک پرشیا با وزن حدودا 1200 کیلو دو عدد از این کمپرسور با یک مخزن سی لیتری استفاده میشه برایه ماشین شما 2 تا کمپرسور با مخزن بزرگ نیازه

تصویر

شرمنده زیاد حرف زدم.
حواست باشه با کی "دست" میدی !
وگرنه همه چیتو از "دست" میدی!!؟

نمایه کاربر
ye_mojud
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 617
تاریخ عضویت: پنج شنبه 8 بهمن 1388, 2:14 am
نوع خودرو: لندکروز FZJ80

Re: کمپینگ دو دفرانسیل ( شورلت کاستوم + تویوتا لندکروز )

پستتوسط ye_mojud » شنبه 10 تیر 1396, 2:24 pm



Milad Abasian نوشته شده:سلام
خسته نباشید پشت کار و تلاش شما واقعا عالیه
مشخصات کمپرسوری که تو موتور نصب شده چیه؟ از همین کمپرسسور هایه معمولیه تو بازاره؟؟!
از همین کمپرسور برایه سیستم کمک بادیاستفاده می کنید؟؟! قدرت این کمپرسور چند PSI??
این کمپرسوری که شما استفاده کردی از همین معمولیه هایه بازاریه و توان اینو نداره که برایه سیستم پنوماتیک استفاده بشه این در اصل پمپ باد ه شما باید از کمپرسور هایه مخصوص این کا استفاده کنی مثل این کمپرسور

تصویر
برند V AIR ساخت امریکا قدرت 250 PSI

برایه یک پرشیا با وزن حدودا 1200 کیلو دو عدد از این کمپرسور با یک مخزن سی لیتری استفاده میشه برایه ماشین شما 2 تا کمپرسور با مخزن بزرگ نیازه

تصویر

شرمنده زیاد حرف زدم.

سلام میلاد جان تشکر از همراهی و حضورتون . والا پمپ بادی که گذاشتم 150 psi هست . قبلا توی خرید هایی که از امریکا داشتم یک جفت از این کمپرسور v air گرفته بودم که متاسفانه پست امریکا نمیدونم چه بلایی سرشون اورد و گم شد و هیچ اثری هم ازش پیدا نکردیم و مجبور شدیم این رو ببندیم و اگر بعدا جواب نده کمپرسور قوی تری رو جایگزینش میکنیم . ولی با توجه به منبع باد 30 لیتری که داریم و اینکه فنرهای بادی عقب چون زیر بار هست و احتمالا همیشه پر باقی بمونه خیلی نیازی به پر و خالی کردن متناوب فنرها و استفاده از منبع باد نداریم و همین یک پمپ هم کارمون رو راه میندازه علاوه بر اینکه پمپ دومی رو هم یدک دارم اگر نیاز بشه میتونم اضافه کنم به مسیر و از قبل پیش بینی هاش رو توی لوله کشی میکنیم برای اضافه شدن پمپ دوم . بازم ممنونم از تذکر و پیشنهاد تون .
درباره پرشیا و سیستم پنوماتیکی که میبندن براش و نحوه کارکرد اون اطلاعی ندارم حالا انشالله به زودی تست میزنیم رو ماشین خودمون و نتیجه رو می نویسم .
پروژه طراحی و ساخت تراک کمپر ( کمپینگ دو دفرانسیل )
viewtopic.php?f=402&t=99095

نمایه کاربر
ye_mojud
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 617
تاریخ عضویت: پنج شنبه 8 بهمن 1388, 2:14 am
نوع خودرو: لندکروز FZJ80

Re: کمپینگ دو دفرانسیل ( شورلت کاستوم + تویوتا لندکروز )

پستتوسط ye_mojud » شنبه 10 تیر 1396, 2:47 pm



در ادامه کارهای ماشین . اینترکولر ماشین از شارجه رسید و قسمت اینتر کولر رو که ترکیبی از رادیات اب و هوا هست رو بستیم . خوشبختانه لوله های خروجی و ورودی اینتر دقیقا مستقیم با موتور در اومد با کمترین فاصله و پیچ و خم که لگ پایینی ایجاد کنه . البته هنوز رادیاتور اب که در زیر جلو پنجره باید نصب کنیم رو نتونستم پیدا کنم چون محدودیت فضا داریم و فعلا فقط رادیاتور اب پراید جا میشه که حجم اب خیلی کمی حدود 1200 سی سی میگیره و به دنبال رادیاتور ابی در ابعاد 40 در40 با ضخامت حداکثر 7 سانت هستم که حدود 3 لیتر آب بگیره . اگر دوستان رادیاتور آبی با این مشخصات سراغ دارن لطفا معرفی کنن ممنون میشم .
تصویر
تصویر

تصویر

همچنین سیم کشی داشبورد رو نصب کردیم و سیم های فابریکی مربوط به چراغ های جلو ، پرژکتور سپرها ، راهنما ، بوق و برف پاک کن و همینطور سیم های مربوط به راهنمای عقب ، چراغ استپ ترمز ، چراغ شب رو از داخل سوکت ها و جعبه تقسیم های دو طرف سیم کشی پیدا کردیم .
فعلا از بخش سیم کشی ، طراحی و نصب سیم کشی abs سری 80 که مجزا از سیم کشی فابریک این ماشین هست و همینطور سیم کشی دفلاک های دفرانسیل و قفل دف مرکزی باقی مونده که زحمتش با محمد قیدی هست و اخر هفته انجام میدیم .

تصویر

بخش دیگه ای از سیم کشی مربوط به نصب و اضافه کردن سیم کشی مربوط به کلیدهای جدید و لوازم برقی جدید هست که به ماشین اضافه میشه و همینطور دزد گیر و سیم کشی درها و اینه ها ...
پروژه طراحی و ساخت تراک کمپر ( کمپینگ دو دفرانسیل )
viewtopic.php?f=402&t=99095


بازگشت به “اتو کمپینگ”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان