کمپینگ دو دفرانسیل ( شورلت کاستوم + تویوتا لندکروز )

اتومبیلهای مسافرتی

مدیر انجمن: FARHAD CAMPER

نمایه کاربر
ALI-MUFC
سرعت : 60 كيلومتر در ساعت
پست: 920
تاریخ عضویت: چهار شنبه 17 آبان 1391, 4:25 pm
نوع خودرو: سامورایی
محل اقامت: عروس زاگرس

Re: کمپینگ دو دفرانسیل ( شورلت کاستوم + تویوتا لندکروز )

پستتوسط ALI-MUFC » سه شنبه 18 مهر 1396, 11:37 am



بسیار عالی ...................
هیچ حرفی نمیمونه
خیلی خوشحالم بابت پیشرفت کار پروژه؛ با ارزوی موفقیت........
فقط یه سوال،اون اینورتر کوچیک که تو کابین راننده گذاشتین برای چیه؟!

نمایه کاربر
ye_mojud
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 623
تاریخ عضویت: پنج شنبه 8 بهمن 1388, 2:14 am
نوع خودرو: لندکروز FZJ80

Re: کمپینگ دو دفرانسیل ( شورلت کاستوم + تویوتا لندکروز )

پستتوسط ye_mojud » سه شنبه 18 مهر 1396, 3:59 pm



hexagon نوشته شده:سلام
خیلی عالی پیش میره کارهاتون
لیست امکانات و آپشن هایی که شما اضافه کردید انقد زیاده که فکر میکنم نوشتنشون از یه صفحه بیشتر بشه
شما یه ماشین کاستوم (با بیس شورلت کاستوم :smile: ) طراحی کردید که سیستم تولید و انتقال قدرت و تکنولوژی های روز رو در قالب یک ماشین کلاسیک ارائه میده :-)
پیگیر ادامه بازسازیتون هستیم. :eek:

سلام دوست عزیز ممنونم از همراهی ، حضور و پیگیری تون . دیگه توی این پروژه هرچی دستمون اومد از هرچی خوروندیم به ماشین انشالله که نتیجه نهایی خوب باشه . :hb:
کمپینگ دو دفرانسیل ( شورلت کاستوم + تویوتا لندکروز )
پروژه طراحی و ساخت تراک کمپر
http://www.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?f=402&t=99095

نمایه کاربر
ye_mojud
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 623
تاریخ عضویت: پنج شنبه 8 بهمن 1388, 2:14 am
نوع خودرو: لندکروز FZJ80

Re: کمپینگ دو دفرانسیل ( شورلت کاستوم + تویوتا لندکروز )

پستتوسط ye_mojud » سه شنبه 18 مهر 1396, 4:02 pm



ALI-MUFC نوشته شده:بسیار عالی ...................
هیچ حرفی نمیمونه
خیلی خوشحالم بابت پیشرفت کار پروژه؛ با ارزوی موفقیت........
فقط یه سوال،اون اینورتر کوچیک که تو کابین راننده گذاشتین برای چیه؟!

ممنونم علی جان از لطف و پیگیری همیشگی ات
اینورتر رو برای برق 220 داخل کابین راننده گذاشتیم که ممکنه برای شارژر لوازم مثل لپ تاپ ، دوربین و یا هرچیزی به این شکل یه وقت لازم بشه . البته اون کامپیوتر مرکزی هم نیاز به برق 220 داره چون اداپتور داره . تجهیزات کابین راننده از اتاق پشت کاملا مجزا در نظر گرفته شده . :hb: :git:
کمپینگ دو دفرانسیل ( شورلت کاستوم + تویوتا لندکروز )
پروژه طراحی و ساخت تراک کمپر
http://www.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?f=402&t=99095

آلکامی
دنده 3
پست: 3541
تاریخ عضویت: یک شنبه 13 مهر 1393, 1:00 pm
نوع خودرو: عشق رنجرور ولی ندارم
محل اقامت: شهرک چوکا-بندرانزلی

Re: کمپینگ دو دفرانسیل ( شورلت کاستوم + تویوتا لندکروز )

پستتوسط آلکامی » سه شنبه 18 مهر 1396, 8:30 pm



سلام
عالی شده خسته نباشید
آقا فرهاد که کارش حرف نداره پدر فایبر گلاس ایران شده

ترکیب کنترل کولر و بخاری کاستوم با داشبورد جدید خیلی خوبه
جدیدا شرکت بهمن برای مزدا وانت داشبورد جدید ساخته ولی کنترل بخاری و کولر همون مدل قدیمی هست که با داشبورد مچ شده
ایده خیلی خوبی به خار بردید
شتاب ماشین خیلی عالیه مخصوصا سوت توربو
موفق باشید
بازسازی و نگهداری لندرور 9 نفره 1978
viewtopic.php?f=195&t=101992
_____________________
محسن مرادی آلکامی

نمایه کاربر
ye_mojud
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 623
تاریخ عضویت: پنج شنبه 8 بهمن 1388, 2:14 am
نوع خودرو: لندکروز FZJ80

Re: کمپینگ دو دفرانسیل ( شورلت کاستوم + تویوتا لندکروز )

پستتوسط ye_mojud » چهار شنبه 19 مهر 1396, 9:01 am



آلکامی نوشته شده:سلام
عالی شده خسته نباشید
آقا فرهاد که کارش حرف نداره پدر فایبر گلاس ایران شده

ترکیب کنترل کولر و بخاری کاستوم با داشبورد جدید خیلی خوبه
جدیدا شرکت بهمن برای مزدا وانت داشبورد جدید ساخته ولی کنترل بخاری و کولر همون مدل قدیمی هست که با داشبورد مچ شده
ایده خیلی خوبی به خار بردید
شتاب ماشین خیلی عالیه مخصوصا سوت توربو
موفق باشید

سلام الکامی جان ممنونم از لطف و پیگیری تون :hb:
کمپینگ دو دفرانسیل ( شورلت کاستوم + تویوتا لندکروز )
پروژه طراحی و ساخت تراک کمپر
http://www.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?f=402&t=99095

نمایه کاربر
ALI-MUFC
سرعت : 60 كيلومتر در ساعت
پست: 920
تاریخ عضویت: چهار شنبه 17 آبان 1391, 4:25 pm
نوع خودرو: سامورایی
محل اقامت: عروس زاگرس

Re: کمپینگ دو دفرانسیل ( شورلت کاستوم + تویوتا لندکروز )

پستتوسط ALI-MUFC » پنج شنبه 20 مهر 1396, 10:48 am



راستی علی اقا یه سوال فنی
شما قطعات و وسایلی که به شاسی ماشین وصل کردید یا خواهید کرد رو جوش میدید یا پیچ و مهره؟ مثلا پایه کمک فنر های عقب رو جوش دادید ولی صفحه بالای مشک های باد رو پیچ و مهره کردید.
اخه هنوز بین علما اختلافه که میگن رو شاسی نباید جوشکاری کرد ،بعضی ها هم میگن اگه اصولی باشه ایراد نداره.اگه حرف گروه اول درست باشه پس باید برای سوراخ کردن شاسی برای پیچ و مهره حتما از مته استفاده بشه نه حرارت؛چون حرارت سوراخ کاری هم مثل جوشکاری تنش حرارتی ایجاد میکنه.سوراخ کردن شاسی با مته هم واقعا عذاب اوره مگه مته مخصوص و قوی باشه

نمایه کاربر
ye_mojud
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 623
تاریخ عضویت: پنج شنبه 8 بهمن 1388, 2:14 am
نوع خودرو: لندکروز FZJ80

Re: کمپینگ دو دفرانسیل ( شورلت کاستوم + تویوتا لندکروز )

پستتوسط ye_mojud » پنج شنبه 20 مهر 1396, 3:46 pm



ALI-MUFC نوشته شده:راستی علی اقا یه سوال فنی
شما قطعات و وسایلی که به شاسی ماشین وصل کردید یا خواهید کرد رو جوش میدید یا پیچ و مهره؟ مثلا پایه کمک فنر های عقب رو جوش دادید ولی صفحه بالای مشک های باد رو پیچ و مهره کردید.
اخه هنوز بین علما اختلافه که میگن رو شاسی نباید جوشکاری کرد ،بعضی ها هم میگن اگه اصولی باشه ایراد نداره.اگه حرف گروه اول درست باشه پس باید برای سوراخ کردن شاسی برای پیچ و مهره حتما از مته استفاده بشه نه حرارت؛چون حرارت سوراخ کاری هم مثل جوشکاری تنش حرارتی ایجاد میکنه.سوراخ کردن شاسی با مته هم واقعا عذاب اوره مگه مته مخصوص و قوی باشه

علی جان جوشکاری روی شاسی مشکلی نداره و تقریبا امری رایج هست فقط باید اصولی و صحیح جوشکاری بشه و تمام قسمت های زیر بندی برای اتصال به شاسی از همین روش جوشکاری توسط کارخونه انجام شده و دوستانی هم که برای تبدیل سیستم زیر بندی فعالیت میکنن مثلا فنر شمش رو فنر لول میکنن جوشکاری میکنن چون اصولا نواحی اتصال برخی قسمت ها به شاسی به خاطر زاویه اتصال و یا حتی کمی فضا با پیچ و مهره امکان پذیر نیست .
درباره فنرهای بادی استفاده شده ما هم ، طراحی شرکت ایرلیفت برای این فنرها به شکل پیچ و مهره بوده و پایه های اتصال به شاسی که تو کیت این فنرها بود برای همین شاسی و در واقع شورلت کاستوم این مدل طراحی شده که با پیچ به راحتی نصب بشه و البته برای سوراخ کردن شاسی از مته استفاده شده و بعیده با هوا گاز سوراخ بزنن چون دقیق در نمیاد. البته پایه های فنرهای بادی رو با جوش هم میشد به شاسی متصل کرد ولی خب چون فنرها توسط یه شرکت مطرح در این زمینه طراحی شده و از طرفی یه اپشن یا امکان اضافی بر امکانات فابریک ماشین هست برای اینکه شاسی از حالت فابریک خارج نشه و بشه با باز کردن فنرها ماشین رو به حالت اولیه بازگردوند روش اصولی همین پیچ کردن پایه ها به شاسی هست .
کمپینگ دو دفرانسیل ( شورلت کاستوم + تویوتا لندکروز )
پروژه طراحی و ساخت تراک کمپر
http://www.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?f=402&t=99095

نمایه کاربر
ALI-MUFC
سرعت : 60 كيلومتر در ساعت
پست: 920
تاریخ عضویت: چهار شنبه 17 آبان 1391, 4:25 pm
نوع خودرو: سامورایی
محل اقامت: عروس زاگرس

Re: کمپینگ دو دفرانسیل ( شورلت کاستوم + تویوتا لندکروز )

پستتوسط ALI-MUFC » یک شنبه 23 مهر 1396, 8:43 pm



ye_mojud نوشته شده:
ALI-MUFC نوشته شده:راستی علی اقا یه سوال فنی
شما قطعات و وسایلی که به شاسی ماشین وصل کردید یا خواهید کرد رو جوش میدید یا پیچ و مهره؟ مثلا پایه کمک فنر های عقب رو جوش دادید ولی صفحه بالای مشک های باد رو پیچ و مهره کردید.
اخه هنوز بین علما اختلافه که میگن رو شاسی نباید جوشکاری کرد ،بعضی ها هم میگن اگه اصولی باشه ایراد نداره.اگه حرف گروه اول درست باشه پس باید برای سوراخ کردن شاسی برای پیچ و مهره حتما از مته استفاده بشه نه حرارت؛چون حرارت سوراخ کاری هم مثل جوشکاری تنش حرارتی ایجاد میکنه.سوراخ کردن شاسی با مته هم واقعا عذاب اوره مگه مته مخصوص و قوی باشه

علی جان جوشکاری روی شاسی مشکلی نداره و تقریبا امری رایج هست فقط باید اصولی و صحیح جوشکاری بشه و تمام قسمت های زیر بندی برای اتصال به شاسی از همین روش جوشکاری توسط کارخونه انجام شده و دوستانی هم که برای تبدیل سیستم زیر بندی فعالیت میکنن مثلا فنر شمش رو فنر لول میکنن جوشکاری میکنن چون اصولا نواحی اتصال برخی قسمت ها به شاسی به خاطر زاویه اتصال و یا حتی کمی فضا با پیچ و مهره امکان پذیر نیست .
درباره فنرهای بادی استفاده شده ما هم ، طراحی شرکت ایرلیفت برای این فنرها به شکل پیچ و مهره بوده و پایه های اتصال به شاسی که تو کیت این فنرها بود برای همین شاسی و در واقع شورلت کاستوم این مدل طراحی شده که با پیچ به راحتی نصب بشه و البته برای سوراخ کردن شاسی از مته استفاده شده و بعیده با هوا گاز سوراخ بزنن چون دقیق در نمیاد. البته پایه های فنرهای بادی رو با جوش هم میشد به شاسی متصل کرد ولی خب چون فنرها توسط یه شرکت مطرح در این زمینه طراحی شده و از طرفی یه اپشن یا امکان اضافی بر امکانات فابریک ماشین هست برای اینکه شاسی از حالت فابریک خارج نشه و بشه با باز کردن فنرها ماشین رو به حالت اولیه بازگردوند روش اصولی همین پیچ کردن پایه ها به شاسی هست .


بسیار عالی
خیلی ممنون


بازگشت به “اتو کمپینگ”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 2 مهمان