تاپیک جامع مشکلات مربوط به جلو بندی و فرمان پیکان

مباحث مربوط به پيكان
قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
ارسال پست
نمایه کاربر
mazda1000ute
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 370
تاریخ عضویت: 17 مارس 2015, 02:01
نوع خودرو: پیکان وانت بود
محل اقامت: خونمون

Re: تاپیک جامع مشکلات مربوط به جلو بندی و فرمان پیکان

پست توسط mazda1000ute » 25 ژولای 2015, 23:19

وقت بخیر
مجید جان احتمال اینکه رام مشکل داشته باشه خیلی خیلی زیاده حالاچراشوهم میگم
اولین مثله داخل وبیرون بودن عجیب چرخ های جلوهست مثله بعدی پاره شدن مکرر دسته موتورهست که میشه به این نتیجه رسیدکه موتورکج ونسبت به گاردن دریه خط مستقیم نیست که باعث میشه هم به گاردون وبوش فشاربیاد هم دسته موتورپاره بشه
برای گاردون هم ممکنه کشویی خوردگی داشته باشه که به مرورزمان باعث روغن ریزی وخوردگی بوش میشه وبرای تاب هم باید دوباره تاب گیری وبالانس بشه البته تمام این شرایط منوط به درست بودن رام ودریک راستابودن موتوروگیربکس نسبت به گاردون ودف هست پس بهتره اول مشکل رام رو حل کنید
اقامجیدفکرکنم بشه با متربه این اختلاف پی بردی میشه ازمحل پیچ طبق تا محل پیچ رام روی شاسی اندازه گیری کردکه فکرکنم اختلاف مشخص بشه
فقط یه سوال ماشین تاحالا تصادف نداشت ممکنه نوک ماشین کج باشه ودرست سرجاش برنگشته باشه
می بینی چه دنیای ساکتی است،
انگار هیچکسی در دنیا نیست !
یا شاید
من در دنیای هیچکس نیستم...!

نمایه کاربر
رضامولوی پور1361
کاربر ويژه
پست: 5557
تاریخ عضویت: 07 مارس 2011, 15:26
نوع خودرو: خط 11
محل اقامت: مشهد
تماس:

Re: تاپیک جامع مشکلات مربوط به جلو بندی و فرمان پیکان

پست توسط رضامولوی پور1361 » 26 ژولای 2015, 15:18

سلام
همینطور که این دوست عزیزمون گفتن به احتمال زیاد رام و سرشاسی جلو مشکل داره و باید حتما تعویض بشه برای تعویضش هم باید موتور بیاد پایین
نصف عقل آدمی اظهار دوستی ومحبت به عموم مردم است.

نمایه کاربر
majidtadayon
فعال کلوپ رنو
پست: 1194
تاریخ عضویت: 03 مارس 2008, 00:30
نوع خودرو: RDI 84 یشمی
محل اقامت: ساری

Re: تاپیک جامع مشکلات مربوط به جلو بندی و فرمان پیکان

پست توسط majidtadayon » 31 ژولای 2015, 09:00

تصادف قبلا داشته و شاسی کشی شده و دهانه شاسی رو اندازه زدیم درست بود
چون اگر دهانه شاسی درست نباشه سینی فن اصلا بسته نمیشه
و اینکه شاسی حالت چروکیدگی داره اما نه به اون صورت و درحد افتادن ماشین تو جوب بود قبل از خریدنم
اما خودمم فکر میکنم مشکل از رام گیربکس و موتور باشه
آرزوی جوونهای ایرانی داشتن ماشینهای عضلانی و پرقدرت هستش ، یعنی ارزوی به این کوچکی با یک قطره از دریای معجزه خداوند نشدنیه؟؟؟

نمایه کاربر
mazda1000ute
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 370
تاریخ عضویت: 17 مارس 2015, 02:01
نوع خودرو: پیکان وانت بود
محل اقامت: خونمون

Re: تاپیک جامع مشکلات مربوط به جلو بندی و فرمان پیکان

پست توسط mazda1000ute » 31 ژولای 2015, 20:05

وقت بخیر
اقامجید شما رام ومحل اتصال رام به شاسی رو باید برسی کنید چون ممکنه ماشین ازبقل ضربه خورده باشه(منظورم ضربه مستقیم به چرخ هست)وتیغه شاسی هاتاب برداشته باشه که درظاهرشاسی ورام مشکل نداره امارام درست دروسط قرارنمیگیره که باعث کج شدن موتوروبیرون زدن یک چرخ میشه ویا ممکنه رام بعدازتصادف با نمونه مشکل دارتعویض شده یا اینکه خودرام دراسرضربه کج شده که باعث مشکلات یادشده میشه به هرحال بایدرام وشاسی به طوردقیق موردبرسی قراربگیره
می بینی چه دنیای ساکتی است،
انگار هیچکسی در دنیا نیست !
یا شاید
من در دنیای هیچکس نیستم...!

CMR
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 53
تاریخ عضویت: 27 آپریل 2013, 15:19
نوع خودرو: chevy nova 1978
محل اقامت: kerman

Re: تاپیک جامع مشکلات مربوط به جلو بندی و فرمان پیکان

پست توسط CMR » 03 آگوست 2015, 11:29

سلام
کسی از دوستان چند تا عکس از هزار خاری پله ای داره واسه ما بزاره ؟
مارک یا مدل خاصی نداره ؟
چون میخواستم بزارم رو ماشین
با تشکر

Amin_Nasim
شروع حركت
پست: 30
تاریخ عضویت: 24 ژانویه 2012, 08:56
نوع خودرو: پراید 131
محل اقامت: Kerman

Re: تاپیک جامع مشکلات مربوط به جلو بندی و فرمان پیکان

پست توسط Amin_Nasim » 14 آگوست 2015, 11:38

سلام دوستان
حدود ربع دور خلاصی فرمون پیکان وانت مدل89 عادیه ؟؟
جعبه فرمون اینا چجوریه ؟ روغن میخواد ؟
یکی بهم گفت جعبه فرمون تویوتایی بنداز،درست میشه.... این جعبه فرمون چجوریه ؟ قیمتش چنده ؟
A M I N

نمایه کاربر
رضامولوی پور1361
کاربر ويژه
پست: 5557
تاریخ عضویت: 07 مارس 2011, 15:26
نوع خودرو: خط 11
محل اقامت: مشهد
تماس:

Re: تاپیک جامع مشکلات مربوط به جلو بندی و فرمان پیکان

پست توسط رضامولوی پور1361 » 16 آگوست 2015, 09:38

PHILIPS نوشته شده:سلام دوستان
حدود ربع دور خلاصی فرمون پیکان وانت مدل89 عادیه ؟؟
جعبه فرمون اینا چجوریه ؟ روغن میخواد ؟
یکی بهم گفت جعبه فرمون تویوتایی بنداز،درست میشه.... این جعبه فرمون چجوریه ؟ قیمتش چنده ؟
سلام
نه زیاد عادی نیست
در مورد تویوتایی اطلاعات ندارم ولی جعبه فرموت اصل انگلیسی پیکان واقعا خوبه
یه سرویس بدی باز و بسته شه توسط جلوبندی کار خوب مشکلت حل میشه و خلاصی شو میگیره
نصف عقل آدمی اظهار دوستی ومحبت به عموم مردم است.

4400324834
شروع حركت
پست: 35
تاریخ عضویت: 01 ژانویه 2015, 19:12
نوع خودرو: mazda b1600-405
محل اقامت: زنجان

Re: تاپیک جامع مشکلات مربوط به جلو بندی و فرمان پیکان

پست توسط 4400324834 » 02 سپتامبر 2015, 19:57

واسه اینکه کمک فنر رو از قاب دربیاری یه پیچ مهره مانند هستش :-D ایا اون اچار مخصوص داره :ques: :ques:

نمایه کاربر
mazda1000ute
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 370
تاریخ عضویت: 17 مارس 2015, 02:01
نوع خودرو: پیکان وانت بود
محل اقامت: خونمون

Re: تاپیک جامع مشکلات مربوط به جلو بندی و فرمان پیکان

پست توسط mazda1000ute » 02 سپتامبر 2015, 23:10

4400324834 نوشته شده:واسه اینکه کمک فنر رو از قاب دربیاری یه پیچ مهره مانند هستش :-D ایا اون اچار مخصوص داره :ques: :ques:
وقت بخیر
بله برای دراوردن کمک ازپوسته اول بایدپیچ بالای پوسته روبازکنید که اون هم یه اچارچهارپرمیخوره!
می بینی چه دنیای ساکتی است،
انگار هیچکسی در دنیا نیست !
یا شاید
من در دنیای هیچکس نیستم...!

نمایه کاربر
majidtadayon
فعال کلوپ رنو
پست: 1194
تاریخ عضویت: 03 مارس 2008, 00:30
نوع خودرو: RDI 84 یشمی
محل اقامت: ساری

Re: تاپیک جامع مشکلات مربوط به جلو بندی و فرمان پیکان

پست توسط majidtadayon » 03 سپتامبر 2015, 15:14

با بکس بادی براحتی باز میشه پیچ سرکمک و نیاز به هیچ ابزعر خاصی نداره
البته اگر بخواید با چهارپر بازکنید باید یک نفر کمک رو نگهداره یا رو گیره کار ببندید پوسته کمک رو
اول ببینید اون مهره سوراخدار که کمک رو به پوسته محکم میکنه جوشی نباشه و نیاز به برشکاری نداشته باشه
برای جمع کردن فنرلول نیاز به فنرجمع کن دارید که متشکل از دو عدد میله رزوه بلند + چهارتا تسمه L شکل هست با چهارتا مهره که با بستن مهره ال شکل جمع میشه و فنر جمع میشه و فنر بدون جهش باز میشه
بدون فنر جمع کن مهره کمک رو باز نکنید که مثل گلوله میپره و ممکن باعث صدمات جدی به اندامتون بشه
البته اگر فنر بریده شده باشه و داخل نعلبکی کمک ازاد باشه نیاز به فنر جمع کن نیست ولی اگر کمی فنر جمع شده باشه موقع باز شدن میتونه مثل گلوله ضربه وارد کنه به جسم انسان
اول ایمنی بعد کار
یا حقّ
آرزوی جوونهای ایرانی داشتن ماشینهای عضلانی و پرقدرت هستش ، یعنی ارزوی به این کوچکی با یک قطره از دریای معجزه خداوند نشدنیه؟؟؟

ارسال پست

بازگشت به “كلوپ پیکان”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 5 مهمان