مباحث و مشکلات مربوط به سیستم قفل مرکزی پیکان (آموزش نصب)

مباحث مربوط به پيكان
قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
ارسال پست
نمایه کاربر
Paykan16
فعال کلوپ پیکان
پست: 2577
تاریخ عضویت: 08 می 2012, 10:27
نوع خودرو: paykan 1.6
محل اقامت: on earth

Re: مباحث و مشکلات مربوط به سیستم قفل مرکزی پیکان (آموزش نصب

پست توسط Paykan16 » 23 آگوست 2013, 19:59

سلام

دوستان شاید روی در ماشین اون دوتا سوراخ که کارخونه زده رو دیده باشید و بگید که الکیه ! اما خیر ! اونا مربوط به پمپ قفل مرکزی پیکان هست . که اگه پیکانی بگیرید بدون هیچ مشکلی نصب میشه . در ضمن پژویی هم بدون مشکله
من امروز پژویی نصبیدم خیلی بهتر بودش
عکسش رو میذارم براتون
نمایه کاربر
Paykan16
فعال کلوپ پیکان
پست: 2577
تاریخ عضویت: 08 می 2012, 10:27
نوع خودرو: paykan 1.6
محل اقامت: on earth

Re: مباحث و مشکلات مربوط به سیستم قفل مرکزی پیکان (آموزش نصب

پست توسط Paykan16 » 08 سپتامبر 2013, 12:17

اینم تصویر پمپ در پژو و پراید ! که مال پژو بدون مشکل روی اون سوراخ ها نصب میشه
من دیگه پمپ پراید کلافم کرده بود
هر دوماه یکی میخریدم !!!

تصویر
نمایه کاربر
AmirXpress
سرعت : 40 كيلومتر در ساعت
پست: 755
تاریخ عضویت: 02 دسامبر 2011, 00:00
نوع خودرو: Coming Soon
محل اقامت: طهران (دولاب)

Re: مباحث و مشکلات مربوط به سیستم قفل مرکزی پیکان (آموزش نصب

پست توسط AmirXpress » 12 سپتامبر 2013, 19:02

دوستان دیروز بطور ناگهانی قفل مرکزیم از کار افتاد!!!

رله قفل مرکزی رو چک کردم سالمه

سوکت فرمان قفل مرکزی هم از داخل درب راننده با شیم اتصال کوتاه کردم بازم کار نکرد
بنظرتون ایراد از کجاست؟؟
لحظات خودرا با ما سپری کنید شاد بروید شادروان برگردید . سایپا مطمئن
FB:AMIR.KARIMI.1441

INSTAGRAM:AMIRKARIMI1992
نمایه کاربر
shavir
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 103
تاریخ عضویت: 10 اکتبر 2012, 11:12
محل اقامت: sardasht

Re: مباحث و مشکلات مربوط به سیستم قفل مرکزی پیکان (آموزش نصب

پست توسط shavir » 12 سپتامبر 2013, 20:05

AmirXpress نوشته شده:دوستان دیروز بطور ناگهانی قفل مرکزیم از کار افتاد!!!

رله قفل مرکزی رو چک کردم سالمه

سوکت فرمان قفل مرکزی هم از داخل درب راننده با شیم اتصال کوتاه کردم بازم کار نکرد
بنظرتون ایراد از کجاست؟؟
اگه از رله مطمئنی مشکل از سیم کشی درب رانندس
به احتمال زیاد اون قسمت بین ستون و درب راننده قطع شده باشه
راستی چک کن ببین فیوز نداره
مسعود
kh-hamid
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 156
تاریخ عضویت: 15 آپریل 2010, 12:22
نوع خودرو: تیبا 93
محل اقامت: شاهرود

Re: مباحث و مشکلات مربوط به سیستم قفل مرکزی پیکان (آموزش نصب

پست توسط kh-hamid » 22 ژانویه 2014, 08:59

سلام دوستان گل گلاب
پیکان من (77) کلا سیستم قفل مرکزی هیچی نداره و باید از اول کار کنم .
لطفا بگین چقدر هزینه داره . پمپ ها و یونیت و ...
sam302
شروع حركت
پست: 18
تاریخ عضویت: 14 ژولای 2012, 17:51
نوع خودرو: 407

Re: مباحث و مشکلات مربوط به سیستم قفل مرکزی پیکان (آموزش نصب

پست توسط sam302 » 30 ژانویه 2014, 17:45

درود٬ اگه یونیت 405 بود باید چجوری نصب کرد؟؟؟میشه عکس بزارین؟؟؟ :srch:
2 پمپ 5 سیم
2پمپ 2 سیم
یونیت 405
گرفتم
nima.ebrazi
شروع حركت
پست: 18
تاریخ عضویت: 19 ژانویه 2014, 13:14
نوع خودرو: پیکان ۸۰
محل اقامت: تهران

Re: مباحث و مشکلات مربوط به سیستم قفل مرکزی پیکان (آموزش نصب

پست توسط nima.ebrazi » 31 ژانویه 2014, 03:23

واسه درای دیگه رو چجوری از سمت راننده سیمشو وصل کنم.فابریک داره فقط سیما قطع اند داخل سوکت نیست.
به نظر شما رله پراید نصب کنم یا پژو
sam302
شروع حركت
پست: 18
تاریخ عضویت: 14 ژولای 2012, 17:51
نوع خودرو: 407

Re: مباحث و مشکلات مربوط به سیستم قفل مرکزی پیکان (آموزش نصب

پست توسط sam302 » 06 فوریه 2014, 23:31

یکم بیشتر توضیح بدین در مورد سیم کشی یونیت 405

-- 18 بهمن 1392, 21:07 --

یکم بیشتر توضیح بدین در مورد سیم کشی یونیت 405
sam302
شروع حركت
پست: 18
تاریخ عضویت: 14 ژولای 2012, 17:51
نوع خودرو: 407

Re: مباحث و مشکلات مربوط به سیستم قفل مرکزی پیکان (آموزش نصب

پست توسط sam302 » 09 فوریه 2014, 18:47

کسیییییییییییییییییییی نبووود؟؟؟
نمایه کاربر
Paykan16
فعال کلوپ پیکان
پست: 2577
تاریخ عضویت: 08 می 2012, 10:27
نوع خودرو: paykan 1.6
محل اقامت: on earth

Re: مباحث و مشکلات مربوط به سیستم قفل مرکزی پیکان (آموزش نصب

پست توسط Paykan16 » 09 فوریه 2014, 20:33

سلام

ببخشید دیر شد
:-D

اینم توضیحات و نحوه تبدیل کردن سیم کشی برای یونیت پژو

این شماتیک سوکت قفل مرکزی فابریکیه :

تصویر


روی یونیت ، بقل پایه هاش یسری شماره ریز خورده (1-2-3- ...) ، این جدول طبق اوناست

تصویر

سمت راست جدول شماره پایه سوکت فابریکه (طبق اون شماره بندی ای که بالا گذاشتم) و شماره سمت راستی ، پایه ای از یونیت که باید بهش وصل شه :old:

اگر برعکس کارکرد (بجای قفل باز کرد)
جای پایه 2و6 توی سوکت فابریک رو عوض کنید


نکته :

پایه 5 سوکت رو که نوشتم به پایه 4 وصل بشه ، بعلت اینه که توی رله پرایدی خودش به این پایه منفی میده اما توی یونیت پژو چنین پایه ای موجود نیست و منفی پمپ در راننده از همون داخل در گرفته شده . :arrow:

اما ، برای اینکه قفل مرکزی از هردودرب جلو کنترل بشه (برخلاف سیم کشی فابریک)

طبق نقشه (روش کلیک کنید که بزرگ بشه)

تصویر

سیم سبز و آبی پمپ درب راننده و شاگرد ، باید به پایه 3و4 یونیت وصل بشه
بر اساس اینکه توی در راننده کدوم یک از سیم ها (قهوه ای یا سفید) رو به سیمی که داخل در موجود بوده و انتهاش به پایه 7 سوکت قفل مرکزی متصل شده ، وصل شده باشه ؛ توی در شاگرد هم همون سیم رو میارید و وصلش میکنید به پایه 5 یونیت قفل مرکزی

اون یکی سیمش میمونه (از قهوه ای و سفید) ، که باید به پایه 8 یونیت قفل مرکزی وصل بشه

بنابراین برای این حرکت شما به دوسیم اضافه توی در شاگرد و راننده نیاز دارید ، در شاگرد برای سیم قهوه ای و سفید پمپ ، در راننده برای سیم سبز و آبی پمپ



بازم سوالی بود در خدمتم
ارسال پست

بازگشت به “كلوپ پیکان”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 2 مهمان