ماجرای باز سازی پر دردسر BMW2002

تصویر مباحث مربوط به شرکتهای خودروسازی آلمانی

مدیر انجمن: دادبه

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
نمایه کاربر
me64
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 613
تاریخ عضویت: پنج شنبه 21 اسفند 1393, 9:01 am
نوع خودرو: Mvm550-pars-gol
محل اقامت: تهران.سوهانک

Re: ماجرای باز سازی پر دردسر BMW2002

پستتوسط me64 » جمعه 15 مرداد 1395, 1:25 pm



2002Mpower نوشته شده:بچه ها من قدم به قدم میرم جلو که متوجه بشید کامل سعی میکنم تا هر مرحله ریز خرج و مخارجش رو بگم و در اخر یه جمع بندی باهم می کنیم پس تا مرحله صافکاری
صافکار بابت صاف کردن این ازم 2/500/000 خواسته بود
بخاطر اذیت شدنم طی 2 ماه و خوب صاف نکردنه بدنه من اجرت گرفتن پوسیدگی ها و اهن کردن ماشینو بهش دادم
نقاشو اوردم بالا سرش گفت بدرد نمی خوره باید دوباره از اول صاف بشه اینوری من قبول نمی کنم که اقای صاف کار جا زد گفت پدرم درومد ورق Bmwکلفته من دیگه نمی تونم بخدا شبا دستامو با وازلین چرب می کنمو از این داستانااا .گفتم باشه 500 بهش دادم و ماشینو کشیدم بیرون
این عکسها مربوط به صاف کار اول بود
و اما صافکار دوم اقا کاظم بود که گفت من 1 تومن میگیرم خرابکاری اقا رو درست می کنم گفتم چرا خرابکاری گفت این ناشی بوده با سره جوش کل ورق ماشینو باد انداخته
چاره ایی نبود گفتم باشه اقا کاظم شروع کردو چون نقاش اشنا ود گفتم خودت باید بری بالا سرش دمش گرم اونم میرفت
خلاصه اقا کاظم کارش رو بعد 1 هفته تموم کرد ماشین رفت واسه نقاشی پیشه اقا هادی
پس تا مرحله صافکاری خرج ماشین شد 1/500/000
طی این مدت من بی کار نبودم مدام اینور و اونور دنبال لوازم البته یادم رفت بگم من موقعه دراوردن شیشه جلو زحمت کشیدم شیشه رو شکستم البته یه ترک کوچیک خورد
واسه همین دل چرکین شدم
از خاور شهر شروع کردم رفتم پیش اقا تقی یه سری لوازم سالم گرفتم مثل کنسول وسط فابریک -راهنما های المانی -سیبل وسط جلو پنجره - امپر کیلومتر 200تایی البته هرچی میگردم دور موتور پیدا نمی کنم -با 4 تا کمک فنر فابریک المانی خب خرج اقا تقی :
کنسول :70 هزار تومن
راهنما ها :جفتی 130 هزار تومن
سیبیل وسط :فابریک استیل 80 هزار تومن
امپر: 90 تومن
کمک فنر ها :4 عدد فابریک :130 هزار تومن
پس خرید این لوازم شد فیکس شد 500/000 البته با تخفیف اقا تقی

سلام
در مورد اجرت صافکار که واقعا مفت گرفته!!! همین که فقط بدنه رو.آهن کنند حدود 1.5 الی 2 تومن میگیرند.
نکته مهمی که خيليها اصلا توجه نمیکنند اينه که کار صافکار بسیار مهمتر از نقاش هست صافکار هر چقدر ماهر ودوباره باشه و.بدنه رو درست تراش بده باعث ميشه نقاش بتونه کمتر رو بدنه بندازه و بدنه تمیز تر در بیاد.
Mohammadrezaef سابق عضوشده در 2006
همه و همه کاسب شدن!! جالبه هنوز با 32 سال سن ادم ندیدم

2002Mpower
شروع حركت
پست: 23
تاریخ عضویت: سه شنبه 12 مرداد 1395, 3:33 pm
نوع خودرو: bmw2002

Re: ماجرای باز سازی پر دردسر BMW2002

پستتوسط 2002Mpower » جمعه 15 مرداد 1395, 7:13 pm



سلام محمد جان درست گفتی من حاشیه تهران هستم اینجا بر عکس تهران هست دقیقا فکر می کنن ماشین هرچی قدیمی باشه پس باید اجرت کارشم پایین باشه ولی تهران اینطور نیست ماشین قدیمی = اجرت بالاتر

2002Mpower
شروع حركت
پست: 23
تاریخ عضویت: سه شنبه 12 مرداد 1395, 3:33 pm
نوع خودرو: bmw2002

Re: ماجرای باز سازی پر دردسر BMW2002

پستتوسط 2002Mpower » جمعه 15 مرداد 1395, 7:33 pm



خب تا اونجایی گفتم براتون که ماشین به مرحله نقاشی رسید اقا هادی بابت نقاشی کردن ماشن با من 3/000/000 طی کرد
حدودا 3 ماه ماشینم تو نقاشی بود(اقای نقاش ماشین های دیگه رو هم انجام میداد) مرحله استر اولیه بابت موج گیری صافکار انجام شد
مرحله بتونه سنگی و بتونه فوری و یه موج گیری کوچیک دیگه و استر فوری استر همرنگ و رنگ اصلی
جمع لوازم مصرفی از جمله بتونه سنگی -بتونه فوری -استر ها البته همه از نوع درجه یک و مهمتر از همه رنگ المانی مشکی +کیلر خارجی شد 1/230/000تومن
با اجرت نقاش شد 4/230/000 تومن
اینم چند تا عکس از مرحله اول نقاشی

http://s1.picofile.com/file/8262614368/ ... %DB%B9.jpg
http://s1.picofile.com/file/8262614434/ ... %DB%B1.jpg
http://s1.picofile.com/file/8262614742/ ... %DB%B4.jpg

نمایه کاربر
.R-E-Z-A
سرعت : 50 كيلومتر در ساعت
پست: 840
تاریخ عضویت: جمعه 8 اسفند 1393, 7:27 pm

Re: ماجرای باز سازی پر دردسر BMW2002

پستتوسط .R-E-Z-A » جمعه 15 مرداد 1395, 7:44 pm



:-)
پس جهت پیگیری

2002Mpower
شروع حركت
پست: 23
تاریخ عضویت: سه شنبه 12 مرداد 1395, 3:33 pm
نوع خودرو: bmw2002

Re: ماجرای باز سازی پر دردسر BMW2002

پستتوسط 2002Mpower » شنبه 16 مرداد 1395, 6:38 am



دوستای گلم سلام
واستون تا مرحله نقاشی توضیح دادم
ماشینو که از نقاشی در اوردم تا چند روز کاری صورت ندادم رفتم سراغ اقا تقی واسه خرید شیشه جلو که ایشون نداشت رفتم نازی اباد با اقایی اشنا شدم به اسم حسین که کارش فقط BMWهست تا بهش گفتم 2002دارم کلی تحویلم گرفت گفت بچه هایی که 2002دارن واسم مثل پسرامن بهش گفتم شیشه جلو می خوام اونم گفت ایرانی دارم المانی کمیابه چاره ایی نبود گرفتم اما نوار دور شیشه المانی بود زه کشی های دور بدنه +زه های روی درا رو هم گرفتم یه سری کلید چراغ ها +کلید فن بخاری که رو داشبوت نصب می شه خریداری کردم که قیمت همه رو می گم یه ادرس داد گفت برو یه بنده خدا یه 2002 داره که داره لوازم هاشو میفروشه
رفتم سراغش یه ماشین مدل 1974 سفید رنگ که لوازم کامل روش بود
طرف گفت هرچی می خوای از روش باز کن
منم جلو پنجره + سیبیل وسط چراغ های جلو داشبورت کامل با امپر + ابگیر های در + یه کاربراتور+ پمپ بنزین اینا رو خریدم همه رو به یه قیمت باور نکردنی 300/000 تومن و امدم برای نصب لوازم بر روی ماشین

2002Mpower
شروع حركت
پست: 23
تاریخ عضویت: سه شنبه 12 مرداد 1395, 3:33 pm
نوع خودرو: bmw2002

Re: ماجرای باز سازی پر دردسر BMW2002

پستتوسط 2002Mpower » شنبه 16 مرداد 1395, 7:05 am




نمایه کاربر
عینی
دنده 1
پست: 1645
تاریخ عضویت: شنبه 15 شهریور 1393, 6:34 pm
نوع خودرو: I wish a 4x4
محل اقامت: تهران نارمک - 37th
تماس:

Re: ماجرای باز سازی پر دردسر BMW2002

پستتوسط عینی » شنبه 16 مرداد 1395, 7:05 am



سلام خسته نباشی
راستی رنگ ماشین متالیک یا روغنی
بعد درباره این مدارک یه توضیحی میدین که چطور انداختین رو این ماشین
جوانی را سفر کردیم تا مرگ نفهمیدیم به دنبال چه هستیم

morteza76m سابق
بهسازی پراید نقره ای من
viewtopic.php?f=30&t=104642

2002Mpower
شروع حركت
پست: 23
تاریخ عضویت: سه شنبه 12 مرداد 1395, 3:33 pm
نوع خودرو: bmw2002

Re: ماجرای باز سازی پر دردسر BMW2002

پستتوسط 2002Mpower » شنبه 16 مرداد 1395, 8:24 am



سلام مرتضی جان رنگ ماشین یه جورایی مشکی مات حساب میشه البته کیلر مات هنوز زده نشده
در مورد مدارک باید بگم بلوک سیلندر با شماره ایی که تو سندش خورده بود جا به جا شد سینی پلاک پرچ شده با شماره موتور و شماره شاسی هک شده روش جا به جا کردم و افسر راهنمایی بازدید کرد و نامه تغییر رنگ رو صادر کرد

نمایه کاربر
mi-6
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 171
تاریخ عضویت: پنج شنبه 31 تیر 1395, 5:36 pm
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: ماجرای باز سازی پر دردسر BMW2002

پستتوسط mi-6 » شنبه 16 مرداد 1395, 8:46 am



با سلام
تبریک میگم عالی پیش رفتید
یه سوال
بنظرتون یکی دنبال 2002 باشه باید کجا ها دنبالش بگرده ؟ حقیقتش بنده هم مدت هاست یکی از عشاق 2002 هستم میخوام یه دونه بازسازی کنم و البته با موتور M50 .

2002Mpower
شروع حركت
پست: 23
تاریخ عضویت: سه شنبه 12 مرداد 1395, 3:33 pm
نوع خودرو: bmw2002

Re: ماجرای باز سازی پر دردسر BMW2002

پستتوسط 2002Mpower » شنبه 16 مرداد 1395, 5:42 pm



mi-6 نوشته شده:با سلام
تبریک میگم عالی پیش رفتید
یه سوال
بنظرتون یکی دنبال 2002 باشه باید کجا ها دنبالش بگرده ؟ حقیقتش بنده هم مدت هاست یکی از عشاق 2002 هستم میخوام یه دونه بازسازی کنم و البته با موتور M50 .





سلام دوست عزیزم اول خیلی متشکرم از تشویق شما
2002 خوب تو ایران زیاد هست اول باید سقف بودجه تو در نظر بگیری مثلا خودم چتد تا سالم و به قیمت سراغ دارم که خواستی معرفی می کنم
سعی کن ماشینی که می گیری از نظر اتاق سالم باشه یعنی پوسیدگی کم داشته باشه اتاق 2002 همه زندگیشه اگه سالم و روپا باشه بقیه چیزا حل میشه
مثلا یه ماشین هست اماده سوار شدن اما پلاک قدیمه مدل 1974 رنگ زرد قناری قیمتش 4/500/000 که به نظر من اگه بتونی واسش پلاک بگیری واقعا زدی تو خال چون خیلی سالمه
راستی سعی کن از خطه شمال ماشین نگیری البته اونجا زیاده اما به دلیله مرطوب بودن اکثرا پوسیده هستن
اگر دوستان موافق بودن یه گروه تو تلگرام راه بندازیم که فقط راجبه BMW باشه بچه ها لوازمی یا ماشینی واسه فروش داشتن بتونن به همه اطلاع بدن این شماره منه اگر کمکی خواستی من با جونو دل در خدمتم 09335747096


بازگشت به “كلوپ خودروهاي آلماني”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان