*تاپیک جامع فولکس گل (سئوالات-مشکلات-راهنمایی و ...)

تصویر مباحث مربوط به VolksWagen
قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
jalilmovahhed
پست: 3
تاریخ عضویت: 08 آگوست 2016, 14:24
نوع خودرو: volkswagen GOL
محل اقامت: شهریار

Re: *تاپیک جامع فولکس گل (سئوالات-مشکلات-راهنمایی و ...)

پست توسط jalilmovahhed » 20 سپتامبر 2017, 12:47

سلام به همه گل پسرا و گل دخترای گل سوار :wink:
میخوام بدونم که اون دکمه ای که روی چراغ سقفه که شکل یه ماشینه با یه آرم مثل وای فای واسه چیه .... ؟
ضمنا اگه کسی دفترچه راهنمای گل رو داره لطفا بذاره واسه دانلود ....

نمایه کاربر
Vahid Rashidi
دنده 1
پست: 1947
تاریخ عضویت: 22 دسامبر 2012, 19:50
نوع خودرو: Maxima . 206A . GOL

Re: *تاپیک جامع فولکس گل (سئوالات-مشکلات-راهنمایی و ...)

پست توسط Vahid Rashidi » 20 سپتامبر 2017, 13:45

jalilmovahhed نوشته شده:سلام به همه گل پسرا و گل دخترای گل سوار :wink:
میخوام بدونم که اون دکمه ای که روی چراغ سقفه که شکل یه ماشینه با یه آرم مثل وای فای واسه چیه .... ؟
ضمنا اگه کسی دفترچه راهنمای گل رو داره لطفا بذاره واسه دانلود ....
Vahid Rashidi نوشته شده: اون کلید مربوط به چشمی دزدگیر میشه

شما به صورت معمول که پیاده میشی و در قفل میکنی اون چراغ قرمز روی در راننده برای حدود 15 ثانیه ثابت روشنه،و بعد از اون چشمی فعال میشه

حالا برای غیر فعال کردن ( مثلاً واسه زمانی که بچه تو ماشینه)

اگه قبل از خروج از ماشین یکبار اون کلید رو بزنی چراغ تند تند شروع به چشمک زدن میکنه
در این وضعیت که داره چشمک میزنه اگه ماشین رو قفل کنی چشمی دزدگیر داخل ماشین غیر فعال میشه

در ضمن با یکبار باز و بسته کردن قفل ماشین دوباره چشمی فعال میشه

ehsanbeheshti
شروع حركت
پست: 33
تاریخ عضویت: 08 آپریل 2016, 01:39
نوع خودرو: ولکس واگن گل

Re: *تاپیک جامع فولکس گل (سئوالات-مشکلات-راهنمایی و ...)

پست توسط ehsanbeheshti » 23 سپتامبر 2017, 19:09

سلام ، قفل در جلوی ماشین که سوییچ میخوره با کلیدش باز میشه ولی بسته نمیشه ، مجبورم در سمت شاگرد رو باز کنم ، شاستی در راننده رو بزنم پایین بعد در شاگردم ببندم تا درارو قفل کنم ، چیکار کنیم ؟!؟

Arash_em96
پست: 1
تاریخ عضویت: 27 سپتامبر 2017, 02:55
نوع خودرو: فولكس گل

Re: *تاپیک جامع فولکس گل (سئوالات-مشکلات-راهنمایی و ...)

پست توسط Arash_em96 » 27 سپتامبر 2017, 03:11

دوستان سلام
خيلي وقته نظراتتونو دنبال ميكنم
بنده كوچيكتون آرش هستم
پارسال يه گل مشكي تميز خريدم كه ٤٣٠٠٠ تا كاركرد داشت
ماشين فوق العاده خوب و پر شتاب و خلاصه باب دل هر جووني بود
من به اشتباهي كردم براي اينكه ماشين بهتر عمل كنه شمع هارو عوض كردم كه شمعها به واير نميخورد مجبور شدم بسط فلزي روي واير رو باز كنم كه تو همين مرحله يكي از وايرهارو زخمي كردم و خلاصه سرتونو درد نيارم ٢ دست واير و شمع عوض كردم ماشين مثله قبل نشد تو سربالاييها كم مياره شتاب نداره به همين خاطر ميتونم بگم پيش اكثر مكانيكا رفتم از آقا رسول و امير گلفي و كاظمي و ...
ديسك و صفحه عوض كردم
سنسور دريچه گاز و سنسور اكسيژن
صافي بنزين و شستشوي انژكتور همرو عوض كردم ولي باز همونطوره
واقعا به نظراتتون احتياج دارم حتي به سرم زد بفروشم ولي خب خبيلي دوسش دارم
١٢٠ به بالا كه بزور ميره يني بايد فول تراتل گاز بدم تا بعد ٢ ٣ دقيقه برسه به ١٤٠ ١٥٠
به ١٠٠ تا كه ميرسه تو دنده پنج ميلرزه
كلا توان ماشين كم شده تو سربالاييا كه هيچ
لطفا كمممكم كنيد :cry:

نمایه کاربر
مهندس سد
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 200
تاریخ عضویت: 24 می 2012, 10:34
نوع خودرو: اپل کورسا
محل اقامت: تبریز

Re: *تاپیک جامع فولکس گل (سئوالات-مشکلات-راهنمایی و ...)

پست توسط مهندس سد » 06 اکتبر 2017, 07:59

Arash_em96 نوشته شده:دوستان سلام
خيلي وقته نظراتتونو دنبال ميكنم
بنده كوچيكتون آرش هستم
پارسال يه گل مشكي تميز خريدم كه ٤٣٠٠٠ تا كاركرد داشت
ماشين فوق العاده خوب و پر شتاب و خلاصه باب دل هر جووني بود
من به اشتباهي كردم براي اينكه ماشين بهتر عمل كنه شمع هارو عوض كردم كه شمعها به واير نميخورد مجبور شدم بسط فلزي روي واير رو باز كنم كه تو همين مرحله يكي از وايرهارو زخمي كردم و خلاصه سرتونو درد نيارم ٢ دست واير و شمع عوض كردم ماشين مثله قبل نشد تو سربالاييها كم مياره شتاب نداره به همين خاطر ميتونم بگم پيش اكثر مكانيكا رفتم از آقا رسول و امير گلفي و كاظمي و ...
ديسك و صفحه عوض كردم
سنسور دريچه گاز و سنسور اكسيژن
صافي بنزين و شستشوي انژكتور همرو عوض كردم ولي باز همونطوره
واقعا به نظراتتون احتياج دارم حتي به سرم زد بفروشم ولي خب خبيلي دوسش دارم
١٢٠ به بالا كه بزور ميره يني بايد فول تراتل گاز بدم تا بعد ٢ ٣ دقيقه برسه به ١٤٠ ١٥٠
به ١٠٠ تا كه ميرسه تو دنده پنج ميلرزه
كلا توان ماشين كم شده تو سربالاييا كه هيچ
لطفا كمممكم كنيد :cry:
سلام دوست من مشکل اینه که شما ب محض رویت اشکال اقدام ب تعویض همه سنسورا کردی. شما این مشکلت بعد از تعویض شمع و وایر بوجود اومده پس اول رو این مورد کار کن. وایرای جدید مطمئن هستن؟ چک کردی ببینی برق دزدی دارن یا نه؟

نمایه کاربر
AmirH
دنده 2
پست: 2545
تاریخ عضویت: 06 می 2012, 23:05
نوع خودرو: Persia sal, vW Gol
محل اقامت: کرج

Re: *تاپیک جامع فولکس گل (سئوالات-مشکلات-راهنمایی و ...)

پست توسط AmirH » 11 اکتبر 2017, 03:35

سلام دوستان
ما برگشتیم با یه فولکس واگن دیگه . :)
چند تا سوال
1- بخوام دزدگیر فابریک گل رو راه بندازم چقد هزینه داره ؟ فروشنده ریموت اصلی رو گم کرده و فقط یدک رو داره . البته وقتی با سوییچ هم درارو قفل میکنم پاور ویندوز کار نمیکنه و معلومه کلا دزدگیر تعطیله . اما قفل مرکزی سالمه .
دزدگیر بستن واسش داستان داره یا راحته و همه جا میتونن ببندن ؟

2- مه شکن جلو و عقب از رو کلید لامپش روشن میشه اما بیرون چراغی روشن نمیشه ( لامپ ها سالمن) . سیم کشی کدوم قسمت رو اول از همه چک کنم؟

3- شیشه شور عقب رو میزنم از جلو میپاشه . مسیر رد شدن شلنگ شیشه شور از کجاس ؟

4- برفپاکن عقب گیر میکنه یه هل بدی تا چند دقیقه درسته ولی باز از کار میفته !!!

5- چراغ ایربگ چجوری خاموش میشه . هرچی گل دیدم روشن بوده .

6- طلق چراغ جلو هست یا واسه مات شدن باید کل چراغ عوض شه ؟

7- کولرو روشن میکنم دور موتور میره رو 1800 دلیلش چیه ؟؟؟

8- واسه ساخت سوئیچ جدید کد دادن ایمبولایزر کار نمایندگیه یا کلید سازی میتونه ؟؟؟

یه برقکار حرفه ای گل سمت کرج ترجیحا فردیس و جاده ملارد میشناسین ؟؟
Tuning MKII Red
OnLy GeRmAn

mec
پست: 7
تاریخ عضویت: 05 سپتامبر 2017, 20:42
نوع خودرو: gol

Re: *تاپیک جامع فولکس گل (سئوالات-مشکلات-راهنمایی و ...)

پست توسط mec » 14 اکتبر 2017, 20:19

AmirH نوشته شده:سلام دوستان
ما برگشتیم با یه فولکس واگن دیگه . :)
چند تا سوال
1- بخوام دزدگیر فابریک گل رو راه بندازم چقد هزینه داره ؟ فروشنده ریموت اصلی رو گم کرده و فقط یدک رو داره . البته وقتی با سوییچ هم درارو قفل میکنم پاور ویندوز کار نمیکنه و معلومه کلا دزدگیر تعطیله . اما قفل مرکزی سالمه .
دزدگیر بستن واسش داستان داره یا راحته و همه جا میتونن ببندن ؟

2- مه شکن جلو و عقب از رو کلید لامپش روشن میشه اما بیرون چراغی روشن نمیشه ( لامپ ها سالمن) . سیم کشی کدوم قسمت رو اول از همه چک کنم؟

3- شیشه شور عقب رو میزنم از جلو میپاشه . مسیر رد شدن شلنگ شیشه شور از کجاس ؟

4- برفپاکن عقب گیر میکنه یه هل بدی تا چند دقیقه درسته ولی باز از کار میفته !!!

5- چراغ ایربگ چجوری خاموش میشه . هرچی گل دیدم روشن بوده .

6- طلق چراغ جلو هست یا واسه مات شدن باید کل چراغ عوض شه ؟

7- کولرو روشن میکنم دور موتور میره رو 1800 دلیلش چیه ؟؟؟

8- واسه ساخت سوئیچ جدید کد دادن ایمبولایزر کار نمایندگیه یا کلید سازی میتونه ؟؟؟

یه برقکار حرفه ای گل سمت کرج ترجیحا فردیس و جاده ملارد میشناسین ؟؟
سلام دوست عزیز
اطلاعات من نسبت به دوستان خیلی کمه ولی در حد توانم پاسخ میدم
1- خودم درگیر کلید اصلی گل بودم که کسی نتونست کمک کنه و به سایت سازنده برزیل ایمیل زدم گفت باید کلید اصلی رو بگیری و ببری فقط نمایندگی تا کاراشو انجام بده
دزدگیر نبندی بهتره و مال خودشو راه بندازی خیلی عالیه اگه خواستی بازم دزدگیر بزاری همه میتونن انجام بدن
2- اگه مدل 84 ماشین که مثل من اصلا مه شکن نداره ، باز هم برای اطمینان صندوق عقب قسمت چراغهای خطر رو نگاه بنداز ببین اون آخریه پایین چراغ داره و اصلا سوکتی واسش هست یا نه اگه بود که مه شکن داری اگه نبود مثل مال من باید خودت روش بزاری و ببری یه سیم کش تا راه بندازه واست
3- این رو نمیدونم اگه فهمیدی به منم بگو
4- مال دوستم همینطوری شده بود مکانیک گفت که مشکل از موتورشه ، موتورهای غیر اصلی اینطوری میشه بازم شما تحقیق کن ( به مکانیک ها نمیشه زیاد اعتماد کرد )
5- این مشکل تمام گل هاس زیاد سخت نگیر ، با دیاگ بر طرف میشه ولی بعد چند روز دوباره میاد
6- طلقشو من توی استوک فروشی ها واسه خودم پیدا کردم به قیمت 20 ، ولی توی نو فروشی ها اصلا نبود
7- این مشکل رو دقیق نمیدونم چون مال منم که کولر رو درست کردم همینطوری میشد طرف گفت که مال استپره !!!
بازم شما اگه اطلاعات جامع کسب کردی به ما هم بگو
ولی اگه به زبان انگلیسی آشنایی داری به خود سایت برزیل ایمیل بزن خیلی میتونه کمک کنه

mec
پست: 7
تاریخ عضویت: 05 سپتامبر 2017, 20:42
نوع خودرو: gol

Re: *تاپیک جامع فولکس گل (سئوالات-مشکلات-راهنمایی و ...)

پست توسط mec » 14 اکتبر 2017, 20:40

Arash_em96 نوشته شده:دوستان سلام
خيلي وقته نظراتتونو دنبال ميكنم
بنده كوچيكتون آرش هستم
پارسال يه گل مشكي تميز خريدم كه ٤٣٠٠٠ تا كاركرد داشت
ماشين فوق العاده خوب و پر شتاب و خلاصه باب دل هر جووني بود
من به اشتباهي كردم براي اينكه ماشين بهتر عمل كنه شمع هارو عوض كردم كه شمعها به واير نميخورد مجبور شدم بسط فلزي روي واير رو باز كنم كه تو همين مرحله يكي از وايرهارو زخمي كردم و خلاصه سرتونو درد نيارم ٢ دست واير و شمع عوض كردم ماشين مثله قبل نشد تو سربالاييها كم مياره شتاب نداره به همين خاطر ميتونم بگم پيش اكثر مكانيكا رفتم از آقا رسول و امير گلفي و كاظمي و ...
ديسك و صفحه عوض كردم
سنسور دريچه گاز و سنسور اكسيژن
صافي بنزين و شستشوي انژكتور همرو عوض كردم ولي باز همونطوره
واقعا به نظراتتون احتياج دارم حتي به سرم زد بفروشم ولي خب خبيلي دوسش دارم
١٢٠ به بالا كه بزور ميره يني بايد فول تراتل گاز بدم تا بعد ٢ ٣ دقيقه برسه به ١٤٠ ١٥٠
به ١٠٠ تا كه ميرسه تو دنده پنج ميلرزه
كلا توان ماشين كم شده تو سربالاييا كه هيچ
لطفا كمممكم كنيد :cry:
سلام دوست عزیز
خب خوب سوالی پرسیدی
منم توی نظرات خوندم که شمع هارو گرم بندازم و وایر هارو عوض کنم ، منم اینکارو کردم ولی متاسفانه توی مسافرت دیدم دمای ماشین وقتی پایین خوب کار نمیکنه و اصلا خوب گاز نمیخوره ، خلاصه باز کردم شمع ها و وایر هاشو و قبلی های خودشو انداختم که کاملا درست شد و برگشت سر جای اولش . یک راهنمایی کوچیک میکنم بهت . برو وایر فابریک خودشو بگیر و قبل خرید حتما یه اهم متر با خودت ببر توی مغازه ، تمام وایر هارو به اهم متر بزن ببین چقدر مقاومت داره ، باید بین 1 تا 5 باشه اگه بتونی وایری پیدا کنی که روی 2.5 تا 3.5 باشه عالی میشه . اگه هم توی سایت هایی مثل دیوار بچرخی و بتونی فابریکشو پیدا کنی خیلی خوبه اونم . من از توی دیوار یه دلکو و یه دست وایر پیدا کردم خریدم که خیلی معرکس . ایشالا با این قضیه مشکلت حل میشه

نمایه کاربر
AmirH
دنده 2
پست: 2545
تاریخ عضویت: 06 می 2012, 23:05
نوع خودرو: Persia sal, vW Gol
محل اقامت: کرج

Re: *تاپیک جامع فولکس گل (سئوالات-مشکلات-راهنمایی و ...)

پست توسط AmirH » 18 اکتبر 2017, 00:29

mec نوشته شده:
سلام دوست عزیز
اطلاعات من نسبت به دوستان خیلی کمه ولی در حد توانم پاسخ میدم
1- خودم درگیر کلید اصلی گل بودم که کسی نتونست کمک کنه و به سایت سازنده برزیل ایمیل زدم گفت باید کلید اصلی رو بگیری و ببری فقط نمایندگی تا کاراشو انجام بده
دزدگیر نبندی بهتره و مال خودشو راه بندازی خیلی عالیه اگه خواستی بازم دزدگیر بزاری همه میتونن انجام بدن
2- اگه مدل 84 ماشین که مثل من اصلا مه شکن نداره ، باز هم برای اطمینان صندوق عقب قسمت چراغهای خطر رو نگاه بنداز ببین اون آخریه پایین چراغ داره و اصلا سوکتی واسش هست یا نه اگه بود که مه شکن داری اگه نبود مثل مال من باید خودت روش بزاری و ببری یه سیم کش تا راه بندازه واست
3- این رو نمیدونم اگه فهمیدی به منم بگو
4- مال دوستم همینطوری شده بود مکانیک گفت که مشکل از موتورشه ، موتورهای غیر اصلی اینطوری میشه بازم شما تحقیق کن ( به مکانیک ها نمیشه زیاد اعتماد کرد )
5- این مشکل تمام گل هاس زیاد سخت نگیر ، با دیاگ بر طرف میشه ولی بعد چند روز دوباره میاد
6- طلقشو من توی استوک فروشی ها واسه خودم پیدا کردم به قیمت 20 ، ولی توی نو فروشی ها اصلا نبود
7- این مشکل رو دقیق نمیدونم چون مال منم که کولر رو درست کردم همینطوری میشد طرف گفت که مال استپره !!!
بازم شما اگه اطلاعات جامع کسب کردی به ما هم بگو
ولی اگه به زبان انگلیسی آشنایی داری به خود سایت برزیل ایمیل بزن خیلی میتونه کمک کنه
سلام دوست عزیز
ممنون
تا الان نزدیک 2 تومن خرج ماشین شد ولی هنوز کار داره حالا اخر میگم.


کلید اصلی با ریموت و چیپ رو خریدم 150 تومن . 60 تومن هزینه کد دادن و تراشش شد و دزدگیر فابریکش راه افتاد
2- لامپش سوخته بود . اما مه شکن جلو اضاعش بیریخته . درپوشش رو نزاشته بودن و شدیدا کثیف شده .
3-متاسفانه پمپ فابریک سوخته بوده . جای خرید یه پمپ 25 تومنی زدن منبع رو خراب کردن . یه سوراخ زدن و پمپ پرایدی بستن .
4- موتور با کمی روغن کاری داخلی بهتر شد .
5- هنوز نشون ندادم فردا یه سر میرم نمایندگی مرکزی دیاگ بزنن
6- کجا گرفتی آقا ؟ ادرسی شماره ای ؟ زور داره 350 پول چراغ دادن واسه مات شدن . پولیشش کردم ولی بازم ماته .
7- شلنگ وکیوم نشتی داشت . اونی که زیر استپر میخوره

این مشکلات تقریبا حل شد و اینا خوردش بود.
جعبه فرمون روغن ربزی افتاد . گند زد به شلوار و اتاق ماشین و توی موتور. متاسفانه گردگیر گلویی هم نداشت مجبور شدم کل ماشین رو بدم بشورن . همه کاسه نمد ها ، اورینگ ها و پیچ های شلنگ هیدرولیک تعویض شد با هزینه زیاد و خستگی فراوان . گردگیر خریداری شد .
اما یه مشکل خیلی بد : :D :D
دلکو یه ایرادی داشت این بود که ماشین وقتی گرم بود خاموش میکردی روشن نمیشد باید صبر میکردی تا خنک شه .
دلکو استوک به قیمت 350 تومن خریدم . اما آوانس میکنم ماشین اصلا راه نمیره و خفه کار میکنه .یه جوری که دور موتور از 3000 هم رد نمیشه .
و ریتارد میکنم دور موتور خیلی بازی میکنه و ماشین به مرز خاموشی میرسه . تایم هم تنظیم شده
شمع و وایر اصلی هم انداختم . ولی مشکل اوانس ریتارد کلاف کرده . یا باید همش پام رو گاز باشه خاموش نشه یا اصلا سواری نگیرم .
Tuning MKII Red
OnLy GeRmAn

نمایه کاربر
Parham_j1000
دنده 3
پست: 3780
تاریخ عضویت: 11 مارس 2006, 17:01
نوع خودرو: peugeot pars
تماس:

Re: *تاپیک جامع فولکس گل (سئوالات-مشکلات-راهنمایی و ...)

پست توسط Parham_j1000 » 18 اکتبر 2017, 18:50

راجع به کارهای انجام شده توضیح دادی

در رابطه با دلکو حتما باید با این دستگاه ها که چراغ میزنه با اونها تنظیم بشه

هیچ راه دیگه ای برای تنظیم نداره

تهران پشت مرکز خرید تیراژه

شمع و وایر و سنسور ها رو هم چک کن تو کارکرد موتور .شتاب جانبی و ..تاثیر داره
پرهام1000 آیدی جدیدم parham_j1000

ارسال پست

بازگشت به “VW”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان