بررسی مشکلات وعیب یابی فنی میتسوبیشی گالانت - نسل 6

تصویر مباحث مربوط به ميتسوبيشي
قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
ارسال پست
bardia.t
دنده 1
پست: 1223
تاریخ عضویت: 03 می 2011, 17:49
نوع خودرو: گالانت/بي ام و 518

Re: بررسی مشکلات وعیب یابی فنی میتسوبیشی گالانت - نسل 6

پست توسط bardia.t » 03 ژولای 2018, 10:00

دهنه شمع ها باید75/ میلیمتر باشه /دلکو را هم از نظر ریتارد و اوانس چک کن ماشین اگر ریتارد و یا اوانسش تایم نباشه زیاد داغ میکنه /مسیر اگزوز را از سر سلندر تا خروجی اگزوز چک کن ضربه خوردگی و لحیدگی نداشته باشه که مسیر خروج دود را تنگ کرده باشه و یا شاید هم واشر های مونفیلید دود که روی سرسلندر و یا محل اتصال قطعات اگزوز به هم هستن ممکنه سوراخ وسط واشر ها کوچکتر از حد استاندارد باشه که این مورد را من خیلی دیدیم بخصوص واشری که روی مونفیلید میخوره حدود 5 میلیمتر باید سوراخ های وسط را گشاد کنید//در موارد خیلی کم هم ممکنه پره های واتر پمپ از بین رفته باشن و نتونن اب را درست به گردش در بیارن //در غیر مواردی که گفتم و بالا در پست قبلی گفتم اگر همه چیز اوکی بود احتمال خرابی سرسلندر وجود داره حتی اگر تازه عوضش کرده باشید شاید تراش اخر بوده و شاید هم تاب دار باشه و شاید هم کاناهای ابش گرفتگی داشته باشه ///در ضمن شما ایا از مایع رادیاتور همراه با ضد یخ استفاده میکنید یا اب میریزید توی رادیاتور؟درب رادیاتور را محکم میبندید که رادیاتور هوا گیری بشه یا نه؟
Javad.esmaeili
پست: 4
تاریخ عضویت: 01 ژولای 2018, 20:16
نوع خودرو: گالانت ۹۲

Re: بررسی مشکلات وعیب یابی فنی میتسوبیشی گالانت - نسل 6

پست توسط Javad.esmaeili » 05 ژولای 2018, 09:52

سلام. دوست من
سرسیلندر استوک اروپایی گرفتم
رادیاتور نو انداختم
در شرایط معمولی خوبه ولی
تو
فشار .
درجه آب تا خط بعد از وسط می ره. یا زمانیکه کولر میگیریم
سرسیلندر std بود
bardia.t
دنده 1
پست: 1223
تاریخ عضویت: 03 می 2011, 17:49
نوع خودرو: گالانت/بي ام و 518

Re: بررسی مشکلات وعیب یابی فنی میتسوبیشی گالانت - نسل 6

پست توسط bardia.t » 05 ژولای 2018, 11:37

با درود //اقا این غیر عادی هستش من توی گرمای 55 درجه خوزستان با کولر پشت ترافیک هیچ وقت درجه از حد معمول بالاتر نمیرفت حتی 1 میلیمتر ولی اینکه شما میفرمایید بالا میره یه چیز غیر عادی هست //البته روی سر سلندر هم زیاد حساب نکن ممکنه تا دار شده باشه شاید هم با ترکمتر پیچ هاشو سفت نکرده باشه //دهنه شمع و اوانس و ریتارد دلکو را هم تست کنید//مایع رادیاتور را هم با ضد یخ مناسب مخلوط کنید//درب رادیاتور را چک کنید خراب نباشه/دور تا دور فن رادیاتور و کولر را با فوم اب بندی کنید که فقط هوا را از رادیاتور مکش کنه
Sasan4562
پست: 1
تاریخ عضویت: 10 آگوست 2018, 20:54
نوع خودرو: میتسوبیشی گالانت

Re: بررسی مشکلات وعیب یابی فنی میتسوبیشی گالانت - نسل 6

پست توسط Sasan4562 » 10 آگوست 2018, 21:38

سلام خدمت همه بچه های تیونینگ تاک.
من چند ماهی هست که یه گالانت سوپرسالن مدل ۸۹ موتور ۲۰۰۰ کاربرات خریدم ولی متاسفانه تو مراحل جمع کردنش به چندتا مشکل خوردم که به کمک شما بزرگواران نیاز دارم.
گیربکس ماشین اتوماته و زمانی که ماشین سرد هست به هیچ عنوان دنده از ۱ به ۲ نمیره. تو هیچ حالتی. نه به صورت دستی نه در حالت پاور و نه در حالت اکو. دکمه اور درایو هم که تو اون حالت هیچ تاثیری نداره. تا زمانی که ماشین شروع کنه به گرم شدن. وقتی خوب گرم شد ماشینو ۱ بار خاموش و روشن کنم درست میشه. هم دنده ها درست عوض میشن و هم دکمه ها درست کار میکنن. ولی اگر در همین زمان درست کار کردن گیربکس سرعت ماشین از ۹۰ کیلومتر بگذره دیگه گیربکس درست کار نمیکنه. دکمه پاور و اکو از کار میفته و گیربکس فقط در دور موتور ۳۰۰۰ دنده رو عوض میکنه یعنی چه سر گاز بدی چه تخته کنی فقط رو همون دور موتور میره دنده بعد و دیگه معکوسم نمیده تا زمانی که سرعت زیر ۴۰ کیلومتر برسه. و هنگام معکوس دادنم تقه میزنه. روغن گیربکس رو با دستگاه عوض کردم. فیلتر گیربکس هم تمیز شده. کامپیوتر گیربکسم خریدم ولی فایده نداشت و کامپیوتر خودمم سالم بود. به نظر شما این مشکل مکانیکی هست یا برقی؟
ارسال پست

بازگشت به “ميتسوبيشي Mitsubishi”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 2 مهمان