تاپیک رسانۀ تصویری تویوتا - Toyota Social Media

تصویر مباحث مربوط به تويوتا و لکسوس (Lexus)
قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
نمایه کاربر
Cell Ehsan
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 604
تاریخ عضویت: 16 سپتامبر 2011, 17:48
نوع خودرو: Grand Cherokee 2016

تاپیک رسانۀ تصویری تویوتا - Toyota Social Media

پست توسط Cell Ehsan » 29 ژولای 2013, 13:14

سرانجام پس از مشورت های صورت گرفته ، کانال Toyota/Lexus Club در سایت آپارات ایجاد شد . هدف اصلی این کانال ارتقای سطح علمی کاربران و آشنایی بیشتر با محصولات خودرویی گروه Toyota Motor Corporation است .
دوست عزیزم ، میعاد جان مدیریت این کانال را قبول کردند . دوستان می توانند در مورد آپلود فیلم های خود در PM با ایشان در ارتباط باشند و از محیط عمومی این تاپیک برای بحث و تبادل نظر در مورد سیستم ها و آپشن های خودرو استفاده کنند . امید است دوستان همکاری های لازم را با ایشان به عمل آورند .
: Toyota Land Cruiser
CYGNUS Design For Toyota Land Cruiser J100
Toyota Land Cruiser Heritage
Toyota Land Cruiser J200 In Fifth Gear
Toyota Land Cruiser 2013 Virtual Tour
Toyota Land Cruiser 2013
Toyota Land Cruiser 200 Durability Test
Toyota Land Cruiser 200 VXR
Attractive Design For Toyota Land Cruiser
TRIX Offroad Kit For Toyota Land Cruiser 200
Toyota Land Cruiser 200 ROSS Edition
Toyota Land Cruiser 200 PLS Division
Xtream Kit For Toyota , Manufactured By Arctic Trucks
Toyota Land Cruiser 200 Xtream



: Toyota Land Cruiser Prado
Toyota Prado 2010
Toyota Prado 2013
AT35 Conversion Package For Toyota Prado 120
Toyota Land Cruiser Prado 150 Adaptive Variable Suspension
Toyota Land Cruiser Prado 150 Park Assist
Toyota Land Cruiser Prado 150 Safety
Toyota Land Cruiser Prado 150 Styling Luxury
Toyota Land Cruiser Prado 150 Multi Terrain Monitor
Toyota Land Cruiser Prado 150 Multi Terrain Select
Toyota Land Cruiser Prado 150 KDSS



: Toyota Hilux
Nueva Toyota Hilux 2012
Toyota Hilux 2012
دوست دارم به کودکی ام برگردم ...
ان زمان که پدر تنها قهرمان بود ، عشق تنها در اغوش مادر خلاصه میشد ، بدترین دشمنم برادرم بود ، تنها درد زخم زانویم بود و تنها چیزی که میشکست اسباب بازی بود !
نمایه کاربر
NISMO
متخصص الکترومکانیک
پست: 2003
تاریخ عضویت: 04 ژانویه 2009, 10:11
نوع خودرو: Mazda6 GH, SLK R171
محل اقامت: پاریس
تماس:

Re: منابع آموزش تصویری تویوتا - Toyota Video Guides

پست توسط NISMO » 19 آگوست 2013, 03:10

درود، بسیار عالی تشکر ازشما احسان عزیز که این فعالیت سازنده رو پایه گزاری کردید.
اجازه میخواهم بنده ویدئو کلیپهای مربوط به سیستم انتقال قدرت تویوتا FJ کروزر را که بطور پیام شخصی برای شما ارسال شده بود در این تاپیک به اشتراک بگذاریم.

1) 2010 FJ Cruiser Automatic Transmission And Drive System <<
ویدئوی اول نحوۀ صحیح استفاده از لیور دنده اتوماتیک خودرو FJ کروزر 2010. سپس کارایی هریک از مودهای دنده های کمک H2, H4, L4 , N و شرایط مناسب استفاده از هریک ازین وضعیتها.

2) 2007, 2008, 2009 FJ Cruiser Part-Time 4-WheelDrive System Overview <<
ویدئو دوم نیز تقریباً مشابه ویدئوی اول هست اما در خصوص FJ کروزرهای 2006-2009 با مود 4WD که part-time هست.

در انتها لینک سایت تویوتا استرالیا را داریم برای محصول FJ کروزر که ویدئوهای فنی جالبی از اجزا، مکانیزمها و نحوۀ عملکرد مرتبط با این خودرو شامل شاسی، بدنه، دیفرانسیل وغیره بشکل تصویری (انمیشین/گرافیکی) در اختیار میگذارد:

FJ Cruiser engineering videos :arrow:

دوستان عزیزمون فعال در بخش آپلود سنتر مذکور و کانال اختصاصی چناچه مایل بودند، میتوانند ویدئوهای فوق را نیز جهت تکمیل آرشیو در آن بخش الحاق کنند.
سپاس.
تصویر "The best or nothing"
نمایه کاربر
mz3
فعال کلوپ تویوتا
پست: 1894
تاریخ عضویت: 30 نوامبر 2012, 22:15
نوع خودرو: Aurion SE
محل اقامت: Gangstas' Paradise

Re: منابع آموزش تصویری تویوتا - Toyota Video Guides

پست توسط mz3 » 19 آگوست 2013, 13:28

ممنون مسعود جان. دوستان هر ویدیوی آموزشی که به چشمشون میخوره به صورت پیام خصوصی برای من ارسال کنند تا بارگزاری کنم و برای همه در دسترس باشه.



2007, 2008, 2009 FJ Cruiser Part-Time 4-WheelDrive System Overview
2010 FJ Cruiser Automatic Transmission And Drive System

این دو ویدیو در کانال بارگزاری شدند
میعاد

Balance is Salvation
نمایه کاربر
mz3
فعال کلوپ تویوتا
پست: 1894
تاریخ عضویت: 30 نوامبر 2012, 22:15
نوع خودرو: Aurion SE
محل اقامت: Gangstas' Paradise

Re: تاپیک رسانۀ تصویری تویوتا - Toyota Social Media

پست توسط mz3 » 08 سپتامبر 2013, 11:38

ویدیوی جدید که NISMO زحمتش رو کشیدند به کانال اضافه شد
در این ویدیو عملکرد و نحوه استفاده از سیستم Crawl Control در تویوتا لندکروز پرداو 150 آفرود نمایش داده می شود:
سیستم کرال کنترل تویوتا پرادو ۱۵۰

از ویدیوهای ارسالی همه دوستان متشکرم
میعاد

Balance is Salvation
نمایه کاربر
مهران ـ م
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 598
تاریخ عضویت: 11 می 2008, 13:21
نوع خودرو: MB w124/w210
محل اقامت: Malaysia
اینستاگرام: Mehran.montazeri

تکنولوژی VVT در خودروهای تویوتا

پست توسط مهران ـ م » 12 سپتامبر 2013, 12:03

این کلیپ به صورت انیمیشن سیستم VVT در خودروهای تویوتا را شرح میده.

حجم فایل: MB 16

لینک دانلود:
http://www.4shared.com/video/SI7WfXMx/Toyota_VVT.html
PM for Business
نمایه کاربر
mz3
فعال کلوپ تویوتا
پست: 1894
تاریخ عضویت: 30 نوامبر 2012, 22:15
نوع خودرو: Aurion SE
محل اقامت: Gangstas' Paradise

Re: تاپیک رسانۀ تصویری تویوتا - Toyota Social Media

پست توسط mz3 » 15 سپتامبر 2013, 11:33

با تشکر از مهران - مبه خاطر ویدیو. توضیح بیشتر اینکه این ویدیو در مورد سیستم VVT نیست بلکه در مورد سیستم جدیدتر VVT-ie هست که برای اولین بار روی انجین 4600 سی سی 1UR لکسس LS نصب شده.
ویدیو در کانال بارگزاری شد.
مجدداً از ویدیوهای ارسالی علمی و آموزشی همه دوستان تشکر می کنم
بررسی نحوه عملکرد سیستم VVT-ie بر روی موتور ۱UR
میعاد

Balance is Salvation
نمایه کاربر
مهران ـ م
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 598
تاریخ عضویت: 11 می 2008, 13:21
نوع خودرو: MB w124/w210
محل اقامت: Malaysia
اینستاگرام: Mehran.montazeri

Re: تاپیک رسانۀ تصویری تویوتا - Toyota Social Media

پست توسط مهران ـ م » 06 اکتبر 2013, 18:29

Toyota GT86- World's First Horizontally Opposed Engine with D-4S Technology

http://www.4shared.com/video/J9oxHoBT/_ ... t_Hor.html
PM for Business
نمایه کاربر
mz3
فعال کلوپ تویوتا
پست: 1894
تاریخ عضویت: 30 نوامبر 2012, 22:15
نوع خودرو: Aurion SE
محل اقامت: Gangstas' Paradise

Re: تاپیک رسانۀ تصویری تویوتا - Toyota Social Media

پست توسط mz3 » 07 اکتبر 2013, 12:07

مهران ـ م نوشته شده:Toyota GT86- World's First Horizontally Opposed Engine with D-4S Technology

http://www.4shared.com/video/J9oxHoBT/_ ... t_Hor.html
با تشکر بارگذاری شد
سیستم های به کار رفته در موتور GT-86
میعاد

Balance is Salvation
نمایه کاربر
مهران ـ م
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 598
تاریخ عضویت: 11 می 2008, 13:21
نوع خودرو: MB w124/w210
محل اقامت: Malaysia
اینستاگرام: Mehran.montazeri

Re: تاپیک رسانۀ تصویری تویوتا - Toyota Social Media

پست توسط مهران ـ م » 11 اکتبر 2013, 07:22

PM for Business
نمایه کاربر
Cell Ehsan
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 604
تاریخ عضویت: 16 سپتامبر 2011, 17:48
نوع خودرو: Grand Cherokee 2016

Re: تاپیک رسانۀ تصویری تویوتا - Toyota Social Media

پست توسط Cell Ehsan » 21 فوریه 2014, 07:44

سیستم Kinetic Dynamic Suspension System
کمپانی تویوتا برای اولین بار تکنولوژی Kinetic Dynamic Suspension System (به اختصار KDSS) را در سال 2004 بر روی خودروی Lexus GX470 سفارش آمریکا معرفی نمود سپس در آن در سری 200 لندکروز به خدمت گرفت . هسته و ایده اصلی این تکنولوژی ، متعلق به یک کمپانی تحقیقاتی کوچک به نام Kinetic Pty Ltd است که در جنوب غربی قاره استرالیا قرار دارد . هرف اصلی این طرح ، ثابت نگه داشتن بدنه خودرو به وسیله قرار دادن استابلایزرها بر روی سیلندرهای هیدرولیک به هم مرتبط است ، به زبان ساده تر این آپشن می خواهد همواره تماس لاستیک های اتومبیل را با زمین برقرار سازد در حالی که اتاق در محور افقی باقی مانده باشد .
بخش های اصلی این سیستم تشکیل شده از لوله های رابط ، Accumalator و سیلندرهای هیدرولیک که بر روی شاسی قرار گرفته اند . عملکرد سیستم به صورت کاملا مکانیکی است .
تصویر
تصویر
عملکرد سیستم Kinetic Dynamic Suspension System را باید در 2 سبک رانندگی On Road و Off Road بررسی کرد :
شرایط ON Road :
سیستم KDSS در شرایط عادی رانندگی که فشار روغن در سراسر سیستم یکسان است ، فاقد عملکرد محسوس می باشد . این سیستم در عبورهای از پیچ های شدید با سرعت بالا ، با افزایش فشار بر قسمت خارج پیچ بدنه ، سعی در حفظ حالت افقی اتاق خودرو داشته و راحتی بیشتری را برای سرنشینان به دنبال دارد . البته باید توجه کرد این آپشن تاثیر محسوسی بر شتاب جانبی قابل تحمل اتومبیل ها داشته و می تواند علاوه بر راحتی بیشتری سرنشینان ، هندلینگ خودرو را افزایش دهد . از سایر عملکردهای مهم می توان به کنترل دایو و رول بادی بدنه اشاره کرد که علاوه بر افزایش قدرت مانور پذیری ، قدرت ایستایی خودرو را نیز افزایش می دهد . از مهم ترین تست هایی که برای نمایش این توانایی در مسیرهای جاده ای و با سرعت های بالا در نظر گرفته شده ، تست اسلالوم است . تاثیرات این آپشن به راحتی با اندازه گیری و مقایسه زاویه اتاق نسبت به افق ، قابل مشاهده و درک است .
تصویر
تصویر
شرایط Off Road :
عمده تاثیر این سیستم در آفرود و زمانی که چرخ به درون گودالی سقوط می کند ، نمایان می شود . در این حالت ، سیلندرهای سیستم KDSS به خودرو امکان باز شدن نهایت کورس کمک را می دهند ، در حالی که زاویه افقی اتاق حفظ شده است . همچنین باید اشاره کرد با افزایش میزان کورس بازی کمک فنرها ، اتومبیل در مقابل حالت الاکلنگی مقاومت بیشتری داشته و کمتر به صورت 3 لنگ در می آید . از دیگر اثرات مهم این آپشن در آفرود می توان به کاهش تنش سرنشینان در مسیرهای سنگلاخ در حرکت با سرعت بالا و افزایش قدرت ترمزگیری در این شرایط و کاهش خط ترمز اشاره کرد .
تصویر
تصویر
اتومبیل هایی که آپشن KDSS در آنها عرضه شده است :
Lexus GX470 2004
Toyota Land Cruiser 200 2008
Toyota 4Runner Trail Edition 2010
Lexus GX460 2010
Toyota LC Prado 2010
Mclaren MP4 12C 2012



همچنان دوستان می توانند برای آشنایی بیشتر با این سیستم ، فیلم هایی عملکرد و مقایسه این سیستم را در کانال تیونینگ تاک Toyota/Lexus مشاهده بفرمایید :
KDSS in Toyota LC Prado 150
عملکرد سیستم KDSS در LC Prado 150 و مقایسه آن با سایر شاسی بلندها
همکاری سیستم KDSS در کنار سایر آپشن ها برای افزایش هندلینگ Toyota LC 200
KDSS in Toyota Land Cruiser 200
KDSS in Toyota LC Prado 150


منبع : دانش نامه آزاد ویکی پدیا
دوست دارم به کودکی ام برگردم ...
ان زمان که پدر تنها قهرمان بود ، عشق تنها در اغوش مادر خلاصه میشد ، بدترین دشمنم برادرم بود ، تنها درد زخم زانویم بود و تنها چیزی که میشکست اسباب بازی بود !
ارسال پست

بازگشت به “تويوتا Toyota”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان