آموزش setup هندلينگ خودرو

مقاله هاي آموزشي تقويت خودرو

مدیر انجمن: كوروش پيروز

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
نمایه کاربر
Binava
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 265
تاریخ عضویت: 25 اکتبر 2011, 00:16
نوع خودرو: Saipa 132
محل اقامت: شـیـراز
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: آموزش sutup هندلينگ اتومبيل 4-استرس بار و roll cage

پست توسط Binava » 27 فوریه 2012, 00:48

کسی که جواب سوال ما رو نداد.
من امروز استرس بار رو نصب کردم روی ماشین (132 دوگانه سوز) و تا جائی که میشد مهره ها رو هم سفت کردم
اما توی حرکت زمانیکه ماشین بصورت پرگاز در حال حرکت هست اگه پا رو از روی گاز بردارم و همینطور زمانی که در ادامه همون حالت یهو گاز رو تخته کنم صدائی از محفظه موتور شنیده میشه.
یه صدای تقه مانند هست، مثل صدای یه صفحه که روی یکی از حدیده های یک پیچ عقب و جلو میشه و روی اون حدیده گیر میکنه.
کاپوت رو باز کردم و روی گلگیرها فشار آوردم و با کمکها بازی کردم شاید که سر کمکها خوب بسته نشده باشه، که صدائی شنیده نشد
میله استرس بار رو چک کردم که در صورت تکون خوردن زیاد به چیزی روی موتور برخورد نمیکنه، که بازم مشکلی نداشت و محکم بود
میله رو باز کردم اما حلقه ها رو باز نکردم که مطمئن بشم صدا از حلقه هاهست یا نه و البته صدا در این حالت قطع شد و اینطور که معلومه وقتی میله رو بستم باعث بوجود اومدن اون صدا شده

از دوستان کسی این مشکل براش پیش نیومده؟ یا احیاناً اطلاع ندارین که این صدا به چی مربوطه و چطور میتونم از بین ببرمش؟
نمایه کاربر
masoud911
يار قديمي
پست: 4095
تاریخ عضویت: 02 سپتامبر 2004, 16:10
نوع خودرو: W124/JEEP
محل اقامت: TEH
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: آموزش sutup هندلينگ اتومبيل 4-استرس بار و roll cage

پست توسط masoud911 » 27 فوریه 2012, 10:46

دوست من در حالتیکه زرد کشیدین از نظر کارایی بهتره و بهتر جلوی پیچش شاسی و بازی افقی کمک ها نسبت به هم رو میگیره
در حالتیکه تو عکس هست و نزدیک فایر وال نصب شده، حرکت کمک ها نسبت هم توسط فایر وال گرفته میشه و بهتره که از جلو بیارین(حالت زرد) و لی ممکنه تو رسیدگی به ماشین جلو دستتون رو بگیره و یا اصلا به چیزی بخوره

اون صدا هم واسه اینه که به اون قسمتی که به شیلنگ وکیوم وصل میشه میخوره
همون بالای منیفولد هوا
اگر توضیح بیشتری میخوایین تو پی ام عکس تو کاپوت رو بفرستین تا راهنمایی کنم
چون به این تاپیک مربوط نیست
هرگونه تبلیغ شامل: سایت، مذهب، سیاست و تجارت اجناس در این مکان ممنوع است.
اعلان درجات خاص
نمایه کاربر
P U M A
سرعت : 50 كيلومتر در ساعت
پست: 881
تاریخ عضویت: 12 سپتامبر 2009, 12:45
نوع خودرو: TOYOTA MX83
محل اقامت: شاهيـــن شهــــر
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re:

پست توسط P U M A » 18 ژوئن 2012, 15:20

مسعود صادقي نوشته شده:تصویر

در ضمن فنر هاي پروگرسيو وقتي رو ماشين نصب ميشن چند دورش بهم ميچسبه كه تاثير خوبي در تعادل خودرو داره
سلام
اين فنرها براي خريد در ايران گير مياد ؟؟؟
شنيدم قيمتشون زياده . ميشه حدود قيمتشون رو بگين و اينكه عمر مفيدشون در شرايط سخت مثلا توي پيست چقدره ؟؟؟
Keiichi Tsuchiya = PIROOZ
نمایه کاربر
مسعود صادقي
يار قديمي
پست: 1987
تاریخ عضویت: 16 آگوست 2004, 04:48
محل اقامت: تبريز
Has thanked: 0
Been thanked: 0
تماس:

Re: Re:

پست توسط مسعود صادقي » 12 آگوست 2013, 23:29

P U M A نوشته شده:
مسعود صادقي نوشته شده: در ضمن فنر هاي پروگرسيو وقتي رو ماشين نصب ميشن چند دورش بهم ميچسبه كه تاثير خوبي در تعادل خودرو داره
سلام
اين فنرها براي خريد در ايران گير مياد ؟؟؟
شنيدم قيمتشون زياده . ميشه حدود قيمتشون رو بگين و اينكه عمر مفيدشون در شرايط سخت مثلا توي پيست چقدره ؟؟؟
قیمتش بستگی به مارک و نوعش داره میتونی تو اینترنت سرچ کنی
عمرش هم همینطور بستگی به جنس و مارکش داره مسلما برندهای معروف و خوب کیفیت بهتری دارن و اکثر این نوع ست های ساسپنشن عمر خیلی بیشتری نسبت به نوع فابریک دارن
قدرت موتور شما نشانگر شخصیت شماست، لطفا همیشه روی ریسینگ لاین رانندگی کنید.
ارسال پست

بازگشت به “مقاله هاي آموزشي تیونینگ”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان