Slide Throttle

مقاله هاي آموزشي تقويت خودرو

مدیر انجمن: كوروش پيروز

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
ارسال پست
نمایه کاربر
hossein G
متخصص فنی خودرو
پست: 3474
تاریخ عضویت: 06 آگوست 2004, 02:44
نوع خودرو: بلیط مترو
محل اقامت: Kermanshah, Budapest
اینستاگرام: m10turbo
Has thanked: 0
Been thanked: 0
تماس:

Slide Throttle

پست توسط hossein G » 11 فوریه 2009, 17:53

این تراتل ها به صورت مولتی هست و در این نوع دیگه از Butterfly خبری نیست و
کنترل مقدار جریان هوا توسط ی دریچه یا همون اسلاید انجام میشه.

این نوع تراتل ها بالاتر ین راندمان رو دارن چون در زمان فول تراتل دیگه هیچ گونه مانعی در
برابر جریان هوا نیست اما از اون طرف به علت عدم کنترل دقیق و اغتشاش در بقییه
حالت ها به جز فول تراتل همه گیر و رایج نشدن.

تصویر


http://www.e30m3project.com/e30m3perfor ... /index.htm
.Horsepower sells cars, Torque wins the races

Overhaul & Blueprint XU9J4/Z - Peugeot MI16

Restore BMW 2002 Turbo
نمایه کاربر
SPORT LINE
همیشه حاضر
پست: 7510
تاریخ عضویت: 29 مارس 2007, 13:04
نوع خودرو: mazda protege turbo
محل اقامت: تهران - سید خندان
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Slide Throttle

پست توسط SPORT LINE » 11 فوریه 2009, 18:57

حسین جان شکل ورودی قیف یا همون تراتل( تاثیری داره تو قدرت یا کارکرد ماشین تو دور پایین؟
نمایه کاربر
hossein G
متخصص فنی خودرو
پست: 3474
تاریخ عضویت: 06 آگوست 2004, 02:44
نوع خودرو: بلیط مترو
محل اقامت: Kermanshah, Budapest
اینستاگرام: m10turbo
Has thanked: 0
Been thanked: 0
تماس:

Re: Slide Throttle

پست توسط hossein G » 12 فوریه 2009, 10:20

SPORT LINE نوشته شده:حسین جان شکل ورودی قیف یا همون تراتل( تاثیری داره تو قدرت یا کارکرد ماشین تو دور پایین؟
اگر منظورت شیپوره هست بای بگم آره اما نه دور آرام یا همون Idel .
طول شیپوره, شیب اون, قطر اون
.Horsepower sells cars, Torque wins the races

Overhaul & Blueprint XU9J4/Z - Peugeot MI16

Restore BMW 2002 Turbo
نمایه کاربر
janiar
شروع حركت
پست: 21
تاریخ عضویت: 28 ژانویه 2014, 21:29
محل اقامت: تهرانو
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Slide Throttle

پست توسط janiar » 23 ژانویه 2015, 13:45

سلام دوستان یه راهنمایی کنید که این اصن چی هست؟!ً؟!؟!؟!
Just drift , speed , JUST CAR
نمایه کاربر
amirecm
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 550
تاریخ عضویت: 20 می 2013, 22:04
نوع خودرو: xantia 2L
محل اقامت: 50% world
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Slide Throttle

پست توسط amirecm » 11 آپریل 2015, 09:27

حتی تصورشم مو به تنم سیخ می کنه
تجسم اینکه چه صدای خوف انگیزی می تونه داشته باشه آخرشه ه ه ه
فقط حیف گردو خاک میره تو موتور منم که حساس س س
توی موتور های انژکتوری که سنسور فشار و دما داریم بین راه هوا باید پیکار کرد؟
تاپیک ساخت و تولید
viewtopic.php?f=4&t=89360&start=280
خسته ی راه
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 74
تاریخ عضویت: 27 سپتامبر 2011, 19:49
نوع خودرو: VW-BENZ E230-
محل اقامت: qom
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Slide Throttle

پست توسط خسته ی راه » 27 سپتامبر 2015, 12:13

سلام
میشه نسبت هاش رو بفرمایید
اگر طولش زیاد بشه چه تاثیری داره
قطرش زیاد بشه چه تاثیری داره
شیب به چهاندازه تاغیر کنه
ممنون :wink:
نمایه کاربر
_TIGER
شروع حركت
پست: 37
تاریخ عضویت: 11 مارس 2016, 22:11
نوع خودرو: من کارت
محل اقامت: مشهد
Has thanked: 0
Been thanked: 0
تماس:

Re: Slide Throttle

پست توسط _TIGER » 20 ژوئن 2016, 08:46

خسته ی راه نوشته شده:سلام
میشه نسبت هاش رو بفرمایید
اگر طولش زیاد بشه چه تاثیری داره
قطرش زیاد بشه چه تاثیری داره
شیب به چهاندازه تاغیر کنه
ممنون :wink:
سلام...
کاهش طول رانر ها ، گشتاور دور های نهایی بیشتر میشه . و بلعکس
افزایش قطر هم گشتاور رو به دور های نهایی انتقال میده و بلعکس
در مورد شیب اطلاعاتی ندارم و نسبت به اندازه طول و قطر، نباید تاثیر چشمگیری داشته باشه... :sad: (اما قاعدتا هر چی مسیر ورود هموار تر باشه ، هوا راحتتر ب سوپاپ میرسه)
درد من حصار برکه نیست ، زیستن با ماهیانیست که اندیشه دریا به ذهنشان خطور نمیکند...
ارسال پست

بازگشت به “مقاله هاي آموزشي تیونینگ”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان