تقويت سيستم جرقه زني!!!!

مقاله هاي آموزشي و پروژه در مورد الكترونيك خودرو

مدیر انجمن: امير معيري

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
قفل شده
supersoprt
پست: 1
تاریخ عضویت: 18 مارس 2011, 13:39
نوع خودرو: gensis
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: تقويت سيستم جرقه زني!!!!

پست توسط supersoprt » 18 مارس 2011, 14:18

سلام بچه های تیتی
من الان دارم روی پروژه msd کار میکنم خیلی دنبالش گشتم بالاخره یه چیزایی پیدا کردم


Multiple spark, capacitive discharge ignition control
Base model, CD, multiple sparking ignition control
Multiple sparks for 20 degrees of crankshaft rotation
Works on 12 - 18 volt electrical systems
Accepts breaker points, amplifier and magnetic pickup trigger inputs
470 primary voltage output to coil
110 millijoules per spark up to 15,000 RPM
No programming loops, works on 4, 6 or 8-cylinder engines
CARB E.O. Approved

من تعمیر کار الکترونیک هستم تونستم یه مدار با کارایی اون درست کنم
معنی اینها ای میشه
20 درجه جرقه زودتر در دورهای بالا
شرایط کاری 12-18 ولت
کار کردن با سیستم مگنتی
470 ولت ولتاژ خروجی برای کویل میدانید در سیستم پلاتینی ماکسیمم ولتاژ همون پالس 12 ولته دیگه
110 میلی ژول برای هر شمع در 15000 دور موتور یعنی موتور 4 سیلندر 4*110=440mj

این مدار از سه مدار تشکیل شده
مدار اینورتر یعنی 12ولت رو میکنه 450 ولت
با استفاده از دو ماسفیت پر قدرت که هر کدام 300mj هست که میشه 600mj
مدار سویچ کننده طراحی شده برای موتور های 4 سیلندر توسط یه hexfet 1000 ولتی
داشتن خروجی kill switch یا همون خاموش کردن
فرکانس کاری قابل تغییر 20khz تا 250kz بر حسب ماکسیمم دور موتور
خروجی مدار هست 450 ولت 650 میلی امپر
من ماشین ندارم میخام روی موتورم نصب کنم
نمایه کاربر
dr.bass1
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 554
تاریخ عضویت: 09 فوریه 2011, 23:00
نوع خودرو: vw Golf mk2
محل اقامت: مشهد
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: تقويت سيستم جرقه زني!!!!

پست توسط dr.bass1 » 09 آگوست 2011, 21:36

supersoprt نوشته شده:سلام بچه های تیتی
من الان دارم روی پروژه msd کار میکنم خیلی دنبالش گشتم بالاخره یه چیزایی پیدا کردم


Multiple spark, capacitive discharge ignition control
Base model, CD, multiple sparking ignition control
Multiple sparks for 20 degrees of crankshaft rotation
Works on 12 - 18 volt electrical systems
Accepts breaker points, amplifier and magnetic pickup trigger inputs
470 primary voltage output to coil
110 millijoules per spark up to 15,000 RPM
No programming loops, works on 4, 6 or 8-cylinder engines
CARB E.O. Approved

من تعمیر کار الکترونیک هستم تونستم یه مدار با کارایی اون درست کنم
معنی اینها ای میشه
20 درجه جرقه زودتر در دورهای بالا
شرایط کاری 12-18 ولت
کار کردن با سیستم مگنتی
470 ولت ولتاژ خروجی برای کویل میدانید در سیستم پلاتینی ماکسیمم ولتاژ همون پالس 12 ولته دیگه
110 میلی ژول برای هر شمع در 15000 دور موتور یعنی موتور 4 سیلندر 4*110=440mj

این مدار از سه مدار تشکیل شده
مدار اینورتر یعنی 12ولت رو میکنه 450 ولت
با استفاده از دو ماسفیت پر قدرت که هر کدام 300mj هست که میشه 600mj
مدار سویچ کننده طراحی شده برای موتور های 4 سیلندر توسط یه hexfet 1000 ولتی
داشتن خروجی kill switch یا همون خاموش کردن
فرکانس کاری قابل تغییر 20khz تا 250kz بر حسب ماکسیمم دور موتور
خروجی مدار هست 450 ولت 650 میلی امپر
من ماشین ندارم میخام روی موتورم نصب کنم
پس کجا رفتی شما؟ چی شد این پروژه....
قفل شده

بازگشت به “مقاله هاي آموزشي و پروژه”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 2 مهمان