دستكاري داده هاي ورودي به ECU

بحث در مورد ECU و نحوه كاركردن آن

مدیر انجمن: كوروش پيروز

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
ارسال پست
نمایه کاربر
Mohammad 145
دنده 1
پست: 1096
تاریخ عضویت: 27 ژوئن 2013, 00:33
نوع خودرو: Roa G1
محل اقامت: مـــشـــهـــد

Re: دستكاري داده هاي ورودي به ECU

پست توسط Mohammad 145 » 07 آگوست 2016, 22:50

سلام دوستان
اگه ما مثبت 12 ولت که از رله دوبل به سمت انژکتور رو قطع کنیم ولی منفی پالسی از سمت ای سی یو بیاد به انژکتورا وصل باشه
و ماشین با سوخت دیگه ای کار کنه که روشن بمونه آیا ای سی یو خطا میگیره و چراغ چک رو روشن میکنه؟؟؟؟
ماشین روآ هست با ای سی یو زیمنس
ما از اوناش نیستیم چیزی بنویسیم....!
hooman1515
پست: 1
تاریخ عضویت: 26 دسامبر 2016, 01:01
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: دستكاري داده هاي ورودي به ECU

پست توسط hooman1515 » 03 ژانویه 2017, 00:44

سلام
رویه دو سنسوری که در این مقاله به عنوان سنسورهای اصلی نام برده شده کار کنید
یکی از شرکتهایی که در این زمینه فعال است شرکت Dastek است. شرکتی که در آفریقای جنوبی قرار دارد این شرکت بظاهر کوچک توانسته است محصول خود را به کشورهای مختلف دنیا صادر کند نام این محصول UNICHIP است.اصول عملکرد UNICHIP بدین صورت است که سنسورهای اصلی در یک موتور انژکتوری (MAP, RPM) را خوانده و سپس با توجه به نقطه کار موتور، مقادیری مجازی از این دو سنسور را به ECU اعمال می‌کند؛ بگونه‌ای که رفتار ECU نسبت به حالت قبل بهبود پیدا می‌کند.آمارها نشان می‌دهد که موفقیت UNICHIP در این زمینه بسیار بالا بوده است:از هر 400 خودرو، فقط یک خودرو ممکن است با UNICHIP بهینه نگردد :lol:
akshay
شروع حركت
پست: 42
تاریخ عضویت: 26 می 2015, 10:51
نوع خودرو: 405 slx xu7

Re: دستكاري داده هاي ورودي به ECU

پست توسط akshay » 31 ژانویه 2017, 08:53

دوستان عزیز کسی میدونه در برنامه tnm5000 کدوم خط متعلق به مپ جرقه یا همون آوانس جرقه است؟ 7.4.4 mبوش xu7 immo
با تشكر از omid.m ++ amir n++kayhan3773-2
aptimos
پست: 1
تاریخ عضویت: 29 سپتامبر 2017, 15:56
نوع خودرو: پراید

Re: دستكاري داده هاي ورودي به ECU

پست توسط aptimos » 29 سپتامبر 2017, 16:29

سلام راهنمایی میفرمایید از استادان اهل فن که چطور میشه میزان پایه سوخت ارسالی به موتور را تا 50%کاهش داد.منظورم گول زدمecu در خودروهای ایرانی است.50% دیگه با استفاده از یک گاز دیگه تامین میکنم برای کار کرد درست موتور
Mehdi122525
شروع حركت
پست: 26
تاریخ عضویت: 17 اکتبر 2017, 22:27
نوع خودرو: پراید

Re: دستكاري داده هاي ورودي به ECU

پست توسط Mehdi122525 » 25 اکتبر 2017, 19:01

دوستان اگه لطف کنید بگید چه مقاومتی و به کدام سیم فشنگی فن ببندم گه پنج یا ده درجه فنها زودتر روشن بشن. خیلی لطف میکنید ماشین پراید انژکتور زیمنس میباشد. فشنگی فن پشت موتور وصل است
alireza.khosravi
پست: 5
تاریخ عضویت: 15 مارس 2015, 15:50
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: دستكاري داده هاي ورودي به ECU

پست توسط alireza.khosravi » 17 مارس 2018, 20:47

سلام دوستان همون طور که میدونیم تعداد کاتاف در ثانیه در بعضی ای سی یو ها بیشتره و در بعضی کمتر و در بین همه اس ۲۰۰۰از همه کند تر و در مگنت مارلی رگباری تره توی xu7و کاری به ای سی یو ادجاست نداریم اینجا
سوال من اینه که چطور میشه کات اف اس دو هزار هم رگباری کرد چون این کارو یه بنده خدایی میگه برام انجام میده و برام چیپ و ریمپ میکنه و در کنار این کارم میکنه
متاسفانه من چیپ و ریمپ زدم و باتوجه به هزینه هاش دیگه نمیخوام این کارو بکنم کسی راهی بلده؟
ارسال پست

بازگشت به “واحد كنترل كننده الكترونيكي (ECU)”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 2 مهمان