بررسی و رفع مشکلات فنی دوو اسپرو

تصویر مباحث مربوط به اتومبيل هاي Daewoo

مدیر انجمن: امين قطبي

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
ارسال پست
نمایه کاربر
farid
شروع حركت
پست: 49
تاریخ عضویت: 07 می 2006, 12:27
نوع خودرو: ریو

بررسی و رفع مشکلات فنی دوو اسپرو

پست توسط farid » 08 آپریل 2007, 12:08

سلام
اسپروي ما بعضي وقتها روي 4500 ريپ ميزنه و دور بالاتر نميره البته تو حركت اگه همون لحظه وايسي راحت دور بالا مياد اينم بگم كه سنسور اكسيژن نداره و با همه جور بنزين امتحان كردم بعضي وقتا خوبه بعضي وقتا بد ، يه چيز جالبم بگم بردمش نمايندگي با مكانيكه سوارشديم دور بزنيم تو راه وقتي مشكلو نشونش دادم ميگه خب بالاتر از 4500 نبر رو همون 3500 اينا خوبه دنده رو عوض كن !!!
ممنون ميشم اگه راهنمايي كنيد
نمایه کاربر
بهداد
دنده 2
پست: 2833
تاریخ عضویت: 22 ژانویه 2006, 18:42
نوع خودرو: 335 E93

Re: مشكل با دور بالاي اسپرو

پست توسط بهداد » 08 آپریل 2007, 13:32

farid نوشته شده:يه چيز جالبم بگم بردمش نمايندگي با مكانيكه سوارشديم دور بزنيم تو راه وقتي مشكلو نشونش دادم ميگه خب بالاتر از 4500 نبر رو همون 3500 اينا خوبه دنده رو عوض كن !!!
در مورد مشكلت سيلوي منم يه همچين مشكلي داشت تاپيكش رو بخون .

ولي در مورد اين جمله ميفهمم اون لحظه چه حسي پيدا ميكني ! :???:
ما را به نیمهء پر لیوان چه کار...!!
نمایه کاربر
farid
شروع حركت
پست: 49
تاریخ عضویت: 07 می 2006, 12:27
نوع خودرو: ریو

پست توسط farid » 09 آپریل 2007, 13:50

آقا بهداد لطف مي كني لينكشو بدي من پيداش نكردم
نمایه کاربر
farshidweb
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 350
تاریخ عضویت: 28 سپتامبر 2007, 00:54

Re: مشكل با دور بالاي اسپرو

پست توسط farshidweb » 28 سپتامبر 2007, 21:35

farid نوشته شده:سلام
اسپروي ما بعضي وقتها روي 4500 ريپ ميزنه و دور بالاتر نميره البته تو حركت اگه همون لحظه وايسي راحت دور بالا مياد اينم بگم كه سنسور اكسيژن نداره و با همه جور بنزين امتحان كردم بعضي وقتا خوبه بعضي وقتا بد ، يه چيز جالبم بگم بردمش نمايندگي با مكانيكه سوارشديم دور بزنيم تو راه وقتي مشكلو نشونش دادم ميگه خب بالاتر از 4500 نبر رو همون 3500 اينا خوبه دنده رو عوض كن !!!
ممنون ميشم اگه راهنمايي كنيد
سلام دوست عزيز

من هم همين مشكل رو داشتم بردم نمايندگي 107 سنسور اكسيژن رو از سيستم خارج كرد (‌فيششو كشيد ) مشكل حل شد ولي تو جاده خاموش مي شد .
كه بعد رفتم يه سنسور گذاشتم روش مشكل حل شد ولي بهم گفته كه بايد سيم كشي قسمت سوخت موتور بايد عوض بشه چون مشكل داره
نمایه کاربر
پيام رضايي
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 359
تاریخ عضویت: 07 مارس 2006, 14:05
نوع خودرو: دوو اسپرو 93
محل اقامت: تهران ـ دهكده المپيك

مشکلات دوو اسپرو 2000i من

پست توسط پيام رضايي » 07 دسامبر 2008, 11:11

دوستان سلام .
همونطور که می دونید من یه اسپرو 93 کابین 94 خریدم.
این تاپیک رو باز کردم که :
1- یک سری سوالات و ابهامات در مورد این ماشین دارم که مطرح می کنم و اساتید لطف می کنن در رفع اونها کمکم می کنن .
2-ماشین یه سری نواقص داره که باید رفع بشه .
امیدوارم با کمک دوستان به نتیجه خوبی برسیم .
اول از همه من توی سیستم تهویه این ماشین موندم که تو اولین فرصت عکس از قسمت کنترل اون می ذارم و دوستان لطف می کنن می گن تو هر وضعیت باد از کجای دریچه ها خارج می شه .( زیر پا - شیشه یا ....)
دوم در مورد لوازم یدکی و تعمیرکاران بدردبخور دوو توی غرب تهران لطف کنین و راهنماییم کنید ( البته تو pm چون جای این بند تو بازار هست :-D ) . من دهکده المپیک هستم .
پیروز باشید :grin:
نمایه کاربر
Masoud Valiei
يار همراه
پست: 2785
تاریخ عضویت: 14 ژوئن 2005, 10:09
نوع خودرو: سمند LX چند سال پیش
محل اقامت: کرج

Re: مشکلات دوو اسپرو 2000i من

پست توسط Masoud Valiei » 07 دسامبر 2008, 11:28

پیام جان مبارکت باشه و ایشالله به سلامتی سوارش بشی و خبر های خوب باهاش ببری
عکس فراموش نشه عزیز - از همه جاش
نمایه کاربر
پيام رضايي
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 359
تاریخ عضویت: 07 مارس 2006, 14:05
نوع خودرو: دوو اسپرو 93
محل اقامت: تهران ـ دهكده المپيك

Re: مشکلات دوو اسپرو 2000i من

پست توسط پيام رضايي » 07 دسامبر 2008, 11:35

Masoud Valiei نوشته شده:پیام جان مبارکت باشه و ایشالله به سلامتی سوارش بشی و خبر های خوب باهاش ببری
عکس فراموش نشه عزیز - از همه جاش
قربانت مسعود جان . عکس هم حتما می ذارم .
خوب:
1- این عکس سیستم تهویه . می خوام بدونم هر کدوم از این تصاویر بیانگر چه حالتی از دمش هستند .

تصویر

2- این عکس از ساعت و کلیدهای چراغ سقف . می خوام بدون دو کلید سمت چپ ساعت چه کاری رو انجام می دن . و هم چنین سه کلید چراغ سقف تک تک چه کارایی دارن من که سر در نیاوردم .
تصویر
3- دیمر برف پاک کن کار نمی کنه نمی دونم شایدم باید توی مد خاصی از دسته تنظیم برف پاک کن کار کنه تصویر
از لطف دوستان ممنون .
mortazavi
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 143
تاریخ عضویت: 15 نوامبر 2008, 18:23
نوع خودرو: سیلو
محل اقامت: مشهد

Re: مشکلات دوو اسپرو 2000i من

پست توسط mortazavi » 08 دسامبر 2008, 01:12

سلام پیام جان مبارک باشه
اونایی رو که من بدونم راهنماییت میکنم یقیش هم باشه به عهده دوستان
- این عکس از ساعت و کلیدهای چراغ سقف . می خوام بدون دو کلید سمت چپ ساعت چه کاری رو انجام می دن . و هم چنین سه کلید چراغ سقف تک تک چه کارایی دارن من که سر در نیاوردم .
با کلید D که سمت چپ ساعته میتونی زمانی که سوییچ بسته است و ماشین خاموشه یه چند ثانیه نگهش داری و ساعتو نگاه کنی. =n
با کلید S هم میتونی ثانیه ساعت رو صفر کنی. :-o

برای کلیدهای چراغ سقفی هم :
کلید وسط برای روشن بودن چراغ زمانی که درها باز هستن
کلید چپ برای دایم روشن موندن چراغه
کلید راست هم برای دایم خاموش بودن چراغه که البته اینا رو ترتیباشو زیاد یادم نیست.

- دیمر برف پاک کن کار نمی کنه نمی دونم شایدم باید توی مد خاصی از دسته تنظیم برف پاک کن کار کنه
دیمر برف پاک کن هم فقط روی مد INT کار میکنه. :eek:
- این عکس سیستم تهویه . می خوام بدونم هر کدوم از این تصاویر بیانگر چه حالتی از دمش هستند
راستش از سیستم تهویت منم چیز زیادی متوجه نشدم.
بازم امری بود ما در خدمتیم. :cool:
نمایه کاربر
پيام رضايي
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 359
تاریخ عضویت: 07 مارس 2006, 14:05
نوع خودرو: دوو اسپرو 93
محل اقامت: تهران ـ دهكده المپيك

Re: مشکلات دوو اسپرو 2000i من

پست توسط پيام رضايي » 08 دسامبر 2008, 08:25

جناب مرتضوی ممنون از راهنمایتون . در مورد ساعت کاملا متوجه شدم . در مورد چراغ سقف کلید وسط زمانی که فعاله درها هم بسته هستند کماکان چراغ روشنه . به نظرت مشکل از لادری هاست ؟
در مورد برف پاک کن هم مچکر . اما این سیستم تهویه داره اذیتم می کنه خدا نکنه تو ترافیک باشم به شدت بوی دود می کشه تو نمی دونم چطور دریچه بیرون بسته میشه . باز هم ممنون :grin:
نمایه کاربر
GMRACER
مدیر کلوپ Opel
پست: 5298
تاریخ عضویت: 21 اکتبر 2008, 14:55

Re: مشکلات دوو اسپرو 2000i من

پست توسط GMRACER » 08 دسامبر 2008, 08:57

1- این عکس سیستم تهویه . می خوام بدونم هر کدوم از این تصاویر بیانگر چه حالتی از دمش هستند .

تصویر
دوست عزیز ماشین جدیدت مبارک باشه. سیستم تهویه ماشینت به صورت زیره:
حالت اول که خاموشه و کار نمی کنه
حالت دوم: مربوط به کولره و حداکثر سرما(گردش هوای داخل و کمی هوای بیرون)
حالت سوم: خنک(فقط سرد کردن هوای بیرون)
حالت چهارم: گردش هوا در سطوح بالا و پایین
حالت پنجم: تهویه(ورود هوای تازه از بیرون)
حالت ششم:گرم کردن(بخاری)
حالت هفتم:(گرمکن شیشه ها)
البته توصیه می شه که کمپرسور ماشینو تو زمستون قطع کنی تا بتونی از تمامی حالت های این پنل برای بخاری هم استفاده کنی. یعنی اگه کمپرسور ماشین قطع باشه و دریچه کناری روی حالت قرمز باشه، در تمامی این حالت ها باد گرم میاد، ولی اگه کمپرسور وصل باشه، بازم باد گرم میاد، ولی در حین اون کمپرسور هم روشن میشه. در صورتی که کمپرسور وصل باشه، خواسته باشی بخاری روشن کنی، فقط روی حالت های پنجم وششم بخاری بدون کمپرسور روشن میشه. روی حالت چهارم بذاری مشکل دود از بیرون حل میشه.
در روزگار جهل، شعور خود جرم است.
ارسال پست

بازگشت به “كلوپ دوو DAEWOO”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 3 مهمان