MG 360

تصویر SAIC Motor
MG3, MG550, MG6, MG GT, MG 350, ...

مدیر انجمن: دينگاليگا

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
نمایه کاربر
haj arsham
شروع حركت
پست: 48
تاریخ عضویت: 08 مارس 2015, 17:33
نوع خودرو: Accent2015_206 TU5

Re: تجربه 1200 کیلومتر رانندگی با ام جی 360 دنده دستی

پست توسط haj arsham » 09 ژولای 2018, 12:05

me.taheri نوشته شده:
09 ژولای 2018, 10:01
دوستان همانطوریکه قول داده بودم نتیجه آزمایش ام جی 360 با گیربکس دستی در مدت چهار روز مسافرت رو خدمتتون عرض میکنم:
1- مسافت پیموده شده بیش از 1200 کیلومتر
2- مسیر : شیراز-شهرضا-بروجن-گندمان-چغاخور-شهرکرد-سامان—پل زمان خان –مارکده-سدزاینده رود-چادگان-شهرکرد-بروجن-شهرضا-شیراز –در برخی نقاط رفت و برگشت.
3- عوارض مسیر: بزرگراه و معابر شهری و روستائی شامل کفی و گردنه های با شیب خیلی تند و دست اندازهای فوق العاده متنوع ازکیلومترهاآسفالت خراب تاشهروروستاهای خاکی –آسفالتی با پوشش بسیار بد و ناهموارو مملو از سرعتگیر و چاله چوله.
4- استفاده از کولردر 80 درصد موارد بجز گردنه های صعب العبور. مصرف سوخت 5.7 درهر صد کیلومتر با سوخت بنزین معمولی در تمام مسیر(محاسبه را دستی با سوختگیری انجام دادم).
با جمیع شرایط به نظر من هندلینگ و ترمزهای خودرو درکل مسیر عالی و عملکرد کولربا وجود آفتاب شدید وگرمای زیاد بسیارخوب بود .قدرت موتور و گیربکس بسیارعالی وبدون مشکل بود فقط در شیبهای تند کولر بایستی خاموش شود . در این مسیر آنقدر دست انداز و جاده های با آسفالت خراب و موجدارو وصله خورده وجود داشت که باید بگم شرایط قسمتهائی از مسیربسیار بسیار بد و ناهموار بود ، با این وجود ضمن رعایت و مراقبت تا جائی که ممکن بود و تعداد زیادی موارد که ناخواسته عبور از سرعتگیرها با سرعت که از کنترل خارج است مشکلی در سیستم تعلیق بوجود نیامد و ضربه ای حس نشد و آسایش سرنشین خوب بود کلا عملکرد سیستم تعلیق عقب وجلو مشکلی نداشت فقط در جاده های خراب و داغون لرزش خفیف موقع عبور با سرعت از چله چوله ها هادر کابین حس میشد .تصور من این است که درصورتی که شرایط این ماشین در نظرگرفته بشه و از این ماشین بخوبی نگهداری کنیم سالهای سال بدون هیچ مشکل خاصی به صاحبش خدمت خواهد کرد .

این مسیر رو که رفتم و برگشتم تازه فهمیدم آسفالت کوچه و خیابونای شیراز چقدر خوب و صاف بوده و دست اندازهاش چقدر کم . کلا هرچی دست انداز و چاله چوله و آسفالت خراب که قرار بود تو چند سال رانندگی با این ماشین تجربه کنم همشو یکجا تو این مسیر دیدم و از روش رد شدم. دیگه آخرای کار از دست اینهمه خرابی آسفالت جونم به لبم رسیده بود چون دلم برای ماشین زبون بسته میسوخت.اما سواری ام جی 360 در مقایسه با ماشینهای قبلیم اصلا خسته کننده نبود و من در مقاصد سفر اصلا خسته نبودم .
سلام با این مسیر ترکیبی از کفی و گردنه با شیبهای زیاد و بنزین معمولی مصرف خیلی خوبی داشتین ، کامپیوتر ماشین مصرف رو چه میزان نشان میداد؟
الان کارکرد ماشین شما کلا چه مقدار شده؟ شتاب گیری و نفس ماشین نسبت به زمان تحویل بهتر شده یا تفاوتی نداشته؟
نمایه کاربر
me.taheri
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 61
تاریخ عضویت: 25 فوریه 2008, 10:16
نوع خودرو: ام جی 360
محل اقامت: شيراز

Re: تجربه 1200 کیلومتر رانندگی با ام جی 360 دنده دستی

پست توسط me.taheri » 10 ژولای 2018, 07:38

haj arsham نوشته شده:
09 ژولای 2018, 12:05
me.taheri نوشته شده:
09 ژولای 2018, 10:01
دوستان همانطوریکه قول داده بودم نتیجه آزمایش ام جی 360 با گیربکس دستی در مدت چهار روز مسافرت رو خدمتتون عرض میکنم:
1- مسافت پیموده شده بیش از 1200 کیلومتر
2- مسیر : شیراز-شهرضا-بروجن-گندمان-چغاخور-شهرکرد-سامان—پل زمان خان –مارکده-سدزاینده رود-چادگان-شهرکرد-بروجن-شهرضا-شیراز –در برخی نقاط رفت و برگشت.
3- عوارض مسیر: بزرگراه و معابر شهری و روستائی شامل کفی و گردنه های با شیب خیلی تند و دست اندازهای فوق العاده متنوع ازکیلومترهاآسفالت خراب تاشهروروستاهای خاکی –آسفالتی با پوشش بسیار بد و ناهموارو مملو از سرعتگیر و چاله چوله.
4- استفاده از کولردر 80 درصد موارد بجز گردنه های صعب العبور. مصرف سوخت 5.7 درهر صد کیلومتر با سوخت بنزین معمولی در تمام مسیر(محاسبه را دستی با سوختگیری انجام دادم).
با جمیع شرایط به نظر من هندلینگ و ترمزهای خودرو درکل مسیر عالی و عملکرد کولربا وجود آفتاب شدید وگرمای زیاد بسیارخوب بود .قدرت موتور و گیربکس بسیارعالی وبدون مشکل بود فقط در شیبهای تند کولر بایستی خاموش شود . در این مسیر آنقدر دست انداز و جاده های با آسفالت خراب و موجدارو وصله خورده وجود داشت که باید بگم شرایط قسمتهائی از مسیربسیار بسیار بد و ناهموار بود ، با این وجود ضمن رعایت و مراقبت تا جائی که ممکن بود و تعداد زیادی موارد که ناخواسته عبور از سرعتگیرها با سرعت که از کنترل خارج است مشکلی در سیستم تعلیق بوجود نیامد و ضربه ای حس نشد و آسایش سرنشین خوب بود کلا عملکرد سیستم تعلیق عقب وجلو مشکلی نداشت فقط در جاده های خراب و داغون لرزش خفیف موقع عبور با سرعت از چله چوله ها هادر کابین حس میشد .تصور من این است که درصورتی که شرایط این ماشین در نظرگرفته بشه و از این ماشین بخوبی نگهداری کنیم سالهای سال بدون هیچ مشکل خاصی به صاحبش خدمت خواهد کرد .

این مسیر رو که رفتم و برگشتم تازه فهمیدم آسفالت کوچه و خیابونای شیراز چقدر خوب و صاف بوده و دست اندازهاش چقدر کم . کلا هرچی دست انداز و چاله چوله و آسفالت خراب که قرار بود تو چند سال رانندگی با این ماشین تجربه کنم همشو یکجا تو این مسیر دیدم و از روش رد شدم. دیگه آخرای کار از دست اینهمه خرابی آسفالت جونم به لبم رسیده بود چون دلم برای ماشین زبون بسته میسوخت.اما سواری ام جی 360 در مقایسه با ماشینهای قبلیم اصلا خسته کننده نبود و من در مقاصد سفر اصلا خسته نبودم .
سلام با این مسیر ترکیبی از کفی و گردنه با شیبهای زیاد و بنزین معمولی مصرف خیلی خوبی داشتین ، کامپیوتر ماشین مصرف رو چه میزان نشان میداد؟
الان کارکرد ماشین شما کلا چه مقدار شده؟ شتاب گیری و نفس ماشین نسبت به زمان تحویل بهتر شده یا تفاوتی نداشته؟
تا الان 3000 کیلومتر پیمایش داشتم و همه چیز روز بروز بهتر شده
((چه جای شکر و شکایت ز نقش نیک و بد است *** چو بر صحیفه هستی رقم نخواهد ماند))
نمایه کاربر
haj arsham
شروع حركت
پست: 48
تاریخ عضویت: 08 مارس 2015, 17:33
نوع خودرو: Accent2015_206 TU5

Re: تجربه 1200 کیلومتر رانندگی با ام جی 360 دنده دستی

پست توسط haj arsham » 10 ژولای 2018, 21:53

me.taheri نوشته شده:
10 ژولای 2018, 07:38
haj arsham نوشته شده:
09 ژولای 2018, 12:05
me.taheri نوشته شده:
09 ژولای 2018, 10:01
دوستان همانطوریکه قول داده بودم نتیجه آزمایش ام جی 360 با گیربکس دستی در مدت چهار روز مسافرت رو خدمتتون عرض میکنم:
1- مسافت پیموده شده بیش از 1200 کیلومتر
2- مسیر : شیراز-شهرضا-بروجن-گندمان-چغاخور-شهرکرد-سامان—پل زمان خان –مارکده-سدزاینده رود-چادگان-شهرکرد-بروجن-شهرضا-شیراز –در برخی نقاط رفت و برگشت.
3- عوارض مسیر: بزرگراه و معابر شهری و روستائی شامل کفی و گردنه های با شیب خیلی تند و دست اندازهای فوق العاده متنوع ازکیلومترهاآسفالت خراب تاشهروروستاهای خاکی –آسفالتی با پوشش بسیار بد و ناهموارو مملو از سرعتگیر و چاله چوله.
4- استفاده از کولردر 80 درصد موارد بجز گردنه های صعب العبور. مصرف سوخت 5.7 درهر صد کیلومتر با سوخت بنزین معمولی در تمام مسیر(محاسبه را دستی با سوختگیری انجام دادم).
با جمیع شرایط به نظر من هندلینگ و ترمزهای خودرو درکل مسیر عالی و عملکرد کولربا وجود آفتاب شدید وگرمای زیاد بسیارخوب بود .قدرت موتور و گیربکس بسیارعالی وبدون مشکل بود فقط در شیبهای تند کولر بایستی خاموش شود . در این مسیر آنقدر دست انداز و جاده های با آسفالت خراب و موجدارو وصله خورده وجود داشت که باید بگم شرایط قسمتهائی از مسیربسیار بسیار بد و ناهموار بود ، با این وجود ضمن رعایت و مراقبت تا جائی که ممکن بود و تعداد زیادی موارد که ناخواسته عبور از سرعتگیرها با سرعت که از کنترل خارج است مشکلی در سیستم تعلیق بوجود نیامد و ضربه ای حس نشد و آسایش سرنشین خوب بود کلا عملکرد سیستم تعلیق عقب وجلو مشکلی نداشت فقط در جاده های خراب و داغون لرزش خفیف موقع عبور با سرعت از چله چوله ها هادر کابین حس میشد .تصور من این است که درصورتی که شرایط این ماشین در نظرگرفته بشه و از این ماشین بخوبی نگهداری کنیم سالهای سال بدون هیچ مشکل خاصی به صاحبش خدمت خواهد کرد .

این مسیر رو که رفتم و برگشتم تازه فهمیدم آسفالت کوچه و خیابونای شیراز چقدر خوب و صاف بوده و دست اندازهاش چقدر کم . کلا هرچی دست انداز و چاله چوله و آسفالت خراب که قرار بود تو چند سال رانندگی با این ماشین تجربه کنم همشو یکجا تو این مسیر دیدم و از روش رد شدم. دیگه آخرای کار از دست اینهمه خرابی آسفالت جونم به لبم رسیده بود چون دلم برای ماشین زبون بسته میسوخت.اما سواری ام جی 360 در مقایسه با ماشینهای قبلیم اصلا خسته کننده نبود و من در مقاصد سفر اصلا خسته نبودم .
سلام با این مسیر ترکیبی از کفی و گردنه با شیبهای زیاد و بنزین معمولی مصرف خیلی خوبی داشتین ، کامپیوتر ماشین مصرف رو چه میزان نشان میداد؟
الان کارکرد ماشین شما کلا چه مقدار شده؟ شتاب گیری و نفس ماشین نسبت به زمان تحویل بهتر شده یا تفاوتی نداشته؟
تا الان 3000 کیلومتر پیمایش داشتم و همه چیز روز بروز بهتر شده
انشالاه که همیشه راضی باشین
در طول مسیرتون کامپیوتر ماشین مصرف سوخت چقدر نشون میداد؟ الان داخل شهر چند نشون میده؟
S.JAVAD
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 336
تاریخ عضویت: 26 آگوست 2010, 21:41
نوع خودرو: مشخص نشده!
محل اقامت: shiraz & bushehr

Re: MG 360

پست توسط S.JAVAD » 14 ژولای 2018, 09:05

سلام دوستان.
تو این مدت که با 360 رانندگی کردم این نکات رو عرض میکنم.(در مقایسه با ساندرو که داشتم)
کیفیت چرم صندلی و ادوات خوبه .داشبورد و داخل درب پلاستیک خشکه اما در کل کیفیتش خوبه.
شتابش خیلی خوبه.
مصرفش خوبه .
سرما و پرتاب باد کولرش خوبه.
پشت آمپرش تو شب زیباست.
هندلینگ و پایداریش خیلی مناسبه.
صدای سیستم صوتیش برای من خیلی بهتر از ساندرو است.
فرمون خیلی نرم و ماشین برای تو شهر مناسبه و مشکلی نداشتم شکر خدا.
اما قضیه کوبش.تو چاله چوله کی می افتی از قسمت تعلیق صدایی مثل تلق تولوق مثل اینکه چیزهایی ول هستند و تکون میخورند.ساندرو تو چاله که می افتاد صدای توپر و محکمی میداد.اما از نظر ضربه تو چاله افتادن فرقی با هم ندارند.
راستی فضای اتاقش خیلی جاداره.دیگه یادم نمیاد چی بگم
قبلا خیلی اینجا رونق داشت. به دوستان بگین تیونینگ تالک رو به تلگرام نفروشند.
HAFEZ1349
پست: 8
تاریخ عضویت: 30 ژوئن 2018, 12:07
نوع خودرو: mg 30 turbu

Re: MG 360

پست توسط HAFEZ1349 » 14 ژولای 2018, 12:49

با سلام
لطفا کسانی که 360 توربو تحویل گرفتن بفرمایند که مصرف سوخت در 100 تا چقدر هست؟
یه نفر تازه تحویل گرفته و میگه مصرفش بالاست.
نمایه کاربر
دينگاليگا
يار قديمي
پست: 5271
تاریخ عضویت: 25 اکتبر 2005, 16:24
نوع خودرو: L90,ChanganCS35
محل اقامت: تهران

Re: MG 360

پست توسط دينگاليگا » 14 ژولای 2018, 13:19

وضعيت توليد به چه صورته؟ هنوز اوكي هست يا اينكه خريدش ريسك داره؟ چون صحبت رفتن ام جي از ايران بود
You laugh at us we're different.. & we laugh 'cause you're all the same
نمایه کاربر
SMTheGreat
شروع حركت
پست: 28
تاریخ عضویت: 30 دسامبر 2014, 00:58
نوع خودرو: MG 360T،Pegueot 2008
محل اقامت: لواسان

Re: MG 360

پست توسط SMTheGreat » 14 ژولای 2018, 20:46

HAFEZ1349 نوشته شده:
14 ژولای 2018, 12:49
با سلام
لطفا کسانی که 360 توربو تحویل گرفتن بفرمایند که مصرف سوخت در 100 تا چقدر هست؟
یه نفر تازه تحویل گرفته و میگه مصرفش بالاست.
امروز تحویل گرفتم مصرفش پر گاز توو سربالایی لشگرک صدی ۹.۵ بود کم گاز صدی ۶.۵ ! دنبال آپشن های قابل نصبش هستم. چیزی که توو دفترچه دیدم هم کروز کنترل هم دنده پشت فرمان و هم تهویه دیجیتال هم قابل سفارش هست دقیقا مثل ام جی GT میشه همون موتور و همون گیربکس هست واقعا شتابش عالیه راضیم ازش :)
saeedalipour20
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 144
تاریخ عضویت: 25 آگوست 2010, 01:40
نوع خودرو: !

Re: MG 360

پست توسط saeedalipour20 » 15 ژولای 2018, 01:30

دينگاليگا نوشته شده:
14 ژولای 2018, 13:19
وضعيت توليد به چه صورته؟ هنوز اوكي هست يا اينكه خريدش ريسك داره؟ چون صحبت رفتن ام جي از ايران بود
راجب موندش این خبر رو بخونین.
https://www.isna.ir/news/97041508320/%D ... 9%86%D8%AF
و این هم فیلم گفتگو
http://www.iribnews.ir/fa/news/2172386/ ... 8%A7%D9%86

تا پایان سال 97 خودروی دیگه از ام جی هم وارد بازار میشه
که احتمالا ام جی ZS باشه(به احتمال زیاد)
توسط همین شرکت ارایه میشه.

البته مثل اینکه فعلا ظرفیتشون تکمیل شده و شرایط فروش برای ام جی 30 رو برداشتن.
S.JAVAD
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 336
تاریخ عضویت: 26 آگوست 2010, 21:41
نوع خودرو: مشخص نشده!
محل اقامت: shiraz & bushehr

Re: MG 360

پست توسط S.JAVAD » 15 ژولای 2018, 07:49

SMTheGreat نوشته شده:
14 ژولای 2018, 20:46
HAFEZ1349 نوشته شده:
14 ژولای 2018, 12:49
با سلام
لطفا کسانی که 360 توربو تحویل گرفتن بفرمایند که مصرف سوخت در 100 تا چقدر هست؟
یه نفر تازه تحویل گرفته و میگه مصرفش بالاست.
امروز تحویل گرفتم مصرفش پر گاز توو سربالایی لشگرک صدی ۹.۵ بود کم گاز صدی ۶.۵ ! دنبال آپشن های قابل نصبش هستم. چیزی که توو دفترچه دیدم هم کروز کنترل هم دنده پشت فرمان و هم تهویه دیجیتال هم قابل سفارش هست دقیقا مثل ام جی GT میشه همون موتور و همون گیربکس هست واقعا شتابش عالیه راضیم ازش :)
سلام مبارک باشه.اگه کروز کنترل فابریکش پیدا کردید به ما هم خبر دهید.ممنون
قبلا خیلی اینجا رونق داشت. به دوستان بگین تیونینگ تالک رو به تلگرام نفروشند.
نمایه کاربر
SMTheGreat
شروع حركت
پست: 28
تاریخ عضویت: 30 دسامبر 2014, 00:58
نوع خودرو: MG 360T،Pegueot 2008
محل اقامت: لواسان

Re: MG 360

پست توسط SMTheGreat » 15 ژولای 2018, 08:16

S.JAVAD نوشته شده:
15 ژولای 2018, 07:49
SMTheGreat نوشته شده:
14 ژولای 2018, 20:46
HAFEZ1349 نوشته شده:
14 ژولای 2018, 12:49
با سلام
لطفا کسانی که 360 توربو تحویل گرفتن بفرمایند که مصرف سوخت در 100 تا چقدر هست؟
یه نفر تازه تحویل گرفته و میگه مصرفش بالاست.
امروز تحویل گرفتم مصرفش پر گاز توو سربالایی لشگرک صدی ۹.۵ بود کم گاز صدی ۶.۵ ! دنبال آپشن های قابل نصبش هستم. چیزی که توو دفترچه دیدم هم کروز کنترل هم دنده پشت فرمان و هم تهویه دیجیتال هم قابل سفارش هست دقیقا مثل ام جی GT میشه همون موتور و همون گیربکس هست واقعا شتابش عالیه راضیم ازش :)
سلام مبارک باشه.اگه کروز کنترل فابریکش پیدا کردید به ما هم خبر دهید.ممنون
سلام یعنی میگید آپشن های فابریکش پیدا نمیشه؟ نمایندگی مرکزی جاده مخصوص نداره؟ هاها :D
ارسال پست

بازگشت به “ام جی MG”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان