تاپيك جامع بسترن B30 - تجربه سواري و مزايا و معايب

B50,B50F,B30,...

مدیر انجمن: دينگاليگا

ارسال پست
r.jafari59
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 97
تاریخ عضویت: 24 آپریل 2010, 09:47
نوع خودرو: مشخص نشده!
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: تاپيك جامع بسترن B30 - تجربه سواري و مزايا و معايب

پست توسط r.jafari59 » 14 ژولای 2018, 07:37

azizz نوشته شده:
13 ژولای 2018, 21:52
با عرض سلام خدمت دوستان
چون در خصوص الارم درسرعت های بالای 120 در خودروهای چینی بصورت کلی موضوع مطرح شد بنده در خصوص H30 کراس این مطلب رو برای دوستان توضیح میدم شاید راه گشا باشه

من شهریور 96 که اچ سی رو تحویل گرفتم این الام در سرعت 120 بصورت ممتد مثل هر ماشین دیگه ای از جمله خودروهای ساخت داخل به صدا درمیامد و روی مخ بود
بعد من از طریق دستگاه پخش یا مدیا داخل تنظیمات این دستگاه الارم سرعت بالای 120 کیلومتر رو قطع کردم
الان هر وقت به سرعت 120 میرسم فقط چندتا الارم یا بوق میزنه و خاموش میشه

هر چه هم سرعت افزایش پیدا کنه دیگه الارمی نداره مگر اینکه مجددا بیام پایین 120 و باز که از سرعت 120 که رد بشه باز هم فقط چندتا الارم میده و دیگه خاموش میشه و سبب راحتی اعصاب و روان هست ضمن اینکه هشدار خودش رو هم داده و اگر هم بخوام میتونم خیلی راحت مجددا این الارم ممتد رو از طریق تنظیمات مدیا برگردانم

لطفا توجه بفرمایید در واقع این مورد در "" تنظیمات رهیاب "" یا جی پی اس مدیا هست که میشه تغییرش داد خاموش یا روشنش کرد فراموش نفرمایید تنظیمات رهیاب دستگاه پخش یا مدیا در خودروی اچ سی کراس البته ___
بقیه خودروها رو اطلاعی ندارم

جهت اطلاع دوستان عرض شد وبا تشکر در امان خدا باشید

Sent from my LG-V500 using Tapatalk
باسلام و احترام
اين صداي بوق اخطار از پشت آمپر مياد. كجاي مالتي مديا بايد بريم.
ممنون
ahmadb30
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 83
تاریخ عضویت: 06 نوامبر 2017, 08:22
نوع خودرو: بسترن B30
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: تاپيك جامع بسترن B30 - تجربه سواري و مزايا و معايب

پست توسط ahmadb30 » 14 ژولای 2018, 08:50

سلام دوستان
صدا به مالتی مدیا ربطی نداره من پیگیری کردم واسه قطع کردنش نتیجه ای نگرفتم فقط دارم تحملش میکنم صدای هشدار نبستن کمربند را حلش کردم دوتا قفل کمربند که مخصوص همین کاره خریدم و جازدم الان دیگه مشکلی باهاش ندارم ولی آلارم سرعتو راهی پیدا نکردم دقیقا مثل پراید بالای 120 یه ریز میزنه
soheilparviz
شروع حركت
پست: 15
تاریخ عضویت: 14 اکتبر 2016, 21:35
نوع خودرو: تندر 90
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: تاپيك جامع بسترن B30 - تجربه سواري و مزايا و معايب

پست توسط soheilparviz » 14 ژولای 2018, 09:17

ممنون از نظرات ارزشمند شما لطفا با توجه به اینکه ماشین قبلی شما ال 90 بود لطفا این دو ماشین رو با هم مقایسه فرمایید
soheilparviz
شروع حركت
پست: 15
تاریخ عضویت: 14 اکتبر 2016, 21:35
نوع خودرو: تندر 90
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: تاپيك جامع بسترن B30 - تجربه سواري و مزايا و معايب

پست توسط soheilparviz » 14 ژولای 2018, 11:14

hosein.a نوشته شده:
06 فوریه 2018, 09:45
seyedi نوشته شده:
05 فوریه 2018, 23:46
با سلام خدمت دوستان
گزارش اولیه.....امیدوارم مفید باشد

ثبت نام: برای ثبت نام‌ متاسفانه امکان اینترنتی فراهم نبود که البته خیلی اشکال بزرگی نیست ولی برای شرکت بهمن دیگر الان نیاز هست که مشتری بتواند اینترنتی ثبت نام داشته باشد. ولی در نمایندگی که من ثبت نام کردم ، برخورد با مشتری بسیار خوب بود، ولی مسیول معرفی محصول که کنار ماشین بود برای توضیحات تسلط کافی به ماشین ندلشت و بعضا در مورد بعضی سوالات جوابهای پرت میدادند که برای یک نفر که آگاهی به مسایل فنی دارد نا خوشایند هست.اما در کل ثبت نام به راحتی صورت گرفت و در نمایندگی هم کارت کشیدم و فردا هم به حساب شرکت منظور شد و اس ام اس ثبت در سیستم فروش برایم رسید.

تحویل ماشین: از شرکتهای ایرانخودرو ٬ سایپا٬ پارس خودرو٬ آسان موتور ٬ تا به حال خرید کرده ام...هیچ کدام از شرکتها سر موقع تحویل ندادند و در این میان از همه بدتر ایرانخودرو و از همه بهتر بین این چهارتا آسان موتور بود.
اما در تجربه اول خرید از بهمن، سر موعد مقرر دعوتنامه صادر شد و درست سر وقت مقرر هم ماشین تحویل شد. بنابراین بین ۵ گزینه قطعا تا به حال بهمن بی دردسر ترین و بهترین بوده است.

تطابق خودرو تحویلی با خودروی دیده شده در زمان ثبت نام:
من درایو تست نداشتم...چون وقتش برام پیش نیومد، اما پیرو بررسیها و مطالعه، با توجه به مشخصات و دیدن رخ ماشین در مجتمع کوروش برای اولین بار٬ تصمیم گرفتم جایگزین ال نود اتومات در حد صفر موجود در خانواده بکنم. بنابراین ماشین را کاملا بررسی و بازدید کردم و همه موارد را چک کردم. ماشین تحویلی نسبت به ماشینی که من دیده بودم و پسندیده بودم و بر اساس آن خریدم تغییری داشت که به نفع من خربدار بود.و آن هم جایگزینی لاستیک یزد با نکسن کره‌ای بود که قطعا از هر لحاظ به نفع مشتریست ، در سایر موارد ماشین تحویل شده به من کاملا مطابق ماشین دیده شده و انتخاب شده من بود و از این بابت کار بهمن علاوه بر بی نقص بودن امتیاز مثبت بابت لاستیک هم دارد.
تجربه بعد از تحویل:
سوییچ ماشین اولین چیزیه که دست کاربر هست برای استفاده از ماشین.... کیفیت سوییچ ماشین از نظر متریال و ساخت در حد قابل قبولی بود و حس بد پیش زمینه چینی!! بودن را منتقل نمیکند...متاسفانه عملکرد بد تاجران واردات لوازم چینی ، نام و برند چینی محصولات در ایران را خراب کرده است.بگذریم...در اولین برخورد سوییچ راضی کننده هست. داشتن کیلس از نظر من اولویت بالایی ندارد بنابراین نداشتنش در انتخاب من تاثیری نداشت، اما بهتر هست بهمن این آپشن را انتخابی کند تا مشتری مشتاق با پرداخت اختلاف بهای منطقی، این آپشن را داشته باشد.
پس از ورود به کابین شاهد اطاق جادار و راحتی خواهیم بود که تقریبا برای همه سرنشینان راحتی نشیمن را در بر دارد. راننده نشیمن و راحتی مناسبی دارد و صندلی و مخصوصا پشت سری مناسبی دارد که در تامین ایمنی سرنشین بی تاثیر نیست. ارگونومی و دسترسی راننده به تمام موارد مورد نیاز خوب و تقریبا بدون نقص هست و راننده بدون دردسر امکان دسترسی به همه‌موارد را دارد. صندلی برقی مورد درخواست بعضی از کاربران بود که این مورد هم از نظر من با توجه به کلاس ماشین ضرورتی ندارد و از جمله آپشنهای بسیار کم کاربرد و اما پر هزینه در صورت نیاز به تعمیرات هست. بنابراین نبودش را بر بودش در صورت تغییر قیمت در ازای بودن شخصا ترجیح میدهم.
تهویه اتومات نیز مورد درخواست کاربران هست.این آپشن به مراتب بهتر و پر کاربردتر از صندلی برقیست. اما باز هم در این کلاس از نظرم میتواند ضرورت نباشد ، گرچه این مورد را با تغییر قیمت منطقی ، اگر انتخابی بود قطعا انتخاب میکردم.
مورد بعد اینه بغل ماشین هست....اندازه اینه بغل بسیار مناسب هست و تقریبا نقطه کورهای ماشین را در نواحی جانبی عقب به حداقل میرساند...ضمن این که اندازه اینه بغلها با توجه به خطوط عضلانی قسمت جانبی عقب ماشین/دربهای عقب رابطه درستی دارد و به نوعی راهنما برای اندازه عرض ماشین برای راننده، حین عبور از محلهای کم عرض و باریک میباشد . اما برقی نبودن تاشوندگی آینه ها / فولدینگ از مواردیست که نبودش خیلی به چشم‌میاید...تصور کنید باید از جایی رد بشوید و مجبور باشید اینه ها جمع شوند....باقی موارد تصورش با خود شما! بنابراین این مورد را میتوان از نکات منفی دانست.
شیشه بالابرها با سرعت و صدای مناسب کار میکنند ، هر چند آنتی ترپ فقط برای شیشه راننده فعال هست ، اما با توجه به مانور فاو بر روی ایمنی این ماشین بهتر است برای نصب آنتی ترپ روی همه دربها اقدام کند که قطعا در درجه ایمنی ماشین تاثیر دارد. و در همین رابطه عدم وجود پاور ویندوز نیز که از آپشنهای بسیار پر کاربرد ماشین هست و هر روز میتواند تا چند بار نیز استفاده شود ، میتواند نقص باشد و وجودش نیز ایمنی در رابطه با عدم مورد سرقت گرفتن لوازم داخل خودرو را بالا ببرد.گاها شیشه ها بر اساس حواس پرتی کاربران پایین میماند.
به سانروف ماشین میرسیم....سانروفی با ابعاد مناسب که هم نیاز وجود سانروف را بر طرف میکند و هم با ابعاد مناسبش ایمنی سقف و استراکچر خودرو را به چالش نمیکشد. باز و بسته شدنش مناسب و منطقی و‌بدون سرو صدا هست و فعلا در مورد اب بندی و احتمال صدا در اثر کارکرد را نمیتوان قضاوت کرد. پاور سانروف هم میتواند اپشن مناسبی باشد تا براثر فراموشی راننده احیانا باز نماند...هر چند به پر کاربردی پاور ویندوز نیست.
در مورد صفحه کیلومتر و نشانگر ها تقریبا بی نقص و کامل هست و چیزی به نظر نمیرسد که دچار نقص و کمبود باشد.
شیفتر دنده از لحاظ طراحی و شکیل بودن متاسب هست...اما کمی حساسیت بین مودها زیاد هست و باید دست به تغییر مودها عادت کنه...برای کسی که ماشین همیشگیش باشه عادی میشه ولی برای کسی که احیانا سوار دو یا چند ماشین میشه میتونه کمی سخت باشه...فاصله و محل فیکس شدن مود D با S کمی ، کم هست و این فاصله کم میتونه باعث بشه که از روی p وقتی به سمت D میریم یهو به S برسیم!!! و این یه کم سخت میکنه کار رو ولی قطعا نقص و اشکال خاص محسوب نمیشه.
اهرم‌ ترمز دستی سفتی بیش از حد داره و خیلی زود به ترمز میرسه که البته به خاطر نو بودن لنتهاست....اما یه کم برای استفاده کاربر سخت و فشار به دست و گردن میاره...ای کاش این اهرم به پایی تبدیل میشد که هم بهتر عمل میکرد و هم جای این اهرم تو کنسول وسط میتونست کاربرهای فراوونی داشته باشه.
کنسول زیر دستی با توجه به محل قرار گیری مناسبه.
محل ۳ تا لیوان روی کنسول وسط هم میتونه کاربردی باشه و هم میتونه غیر کاربردی!!! دو تا لیوان برای سرنشینان جلو کافیه و شاید به جای، جالیوانی سومی میشد محلی برای پورت اضافی یو ای بی یا شارژر فندکی تعبیه میشد که اینروزها از موارد پر مصرف در ماشینها برای شارژ موبایل و‌تبلت هست...البته که این مورد در حد پیشنهاده و نکته منفی و نقص محسوب نمیشه.
اما انتهای کنسول وسط که به پشت صندلی های جلو میرسه دارای یه سوراخ یا جای لیوان/... هست که میتونست نباشه و با توجه به این که وسط محل قرار گیری پاهای سرنشینان عقب هست و امکان پا خوردن فراوان دارد و کثیف شدن و مزاحمت!!!! نبودش به نظرم از بودش بهتر بود....متاسفانه با کنسول میانی یکپارچه هست و امکان حذف ندارد.
دریچه های تهویه مناسب هستند و تهویه نیز پرتاب باد خوبی‌دارد....و تقریبا کلیه مناطق را پوشش مناسب میدهند. در همین رابطه بخاری ماشین مناسب و‌گرما دهی کافی و لازم را دارد ولی کولر با توجه به فصل تست نشد.
مالتی مدیا : قسمتی که اعتراضات فراوانی در پی داشته...از لحاظ محل قرارگیری مناسب هست. از سخت افزارش متاسفانه اطلاعاتی در دست نیست. سیستم عاملش هم نمیدانیم. اما طی استفاده یک روزه ، تقریبا من مشکلی نداشتم!!!! و هیچ مورد خاصی جز اپدیت نبودن نقشه های جی پی اس و کامل نبودن نقشه ها ندیدم...ولی اتصال به جی پی اس و تبادل اطلاعات بدون تاخیر و راحت انجام شد.گوشی از طریق بلوتوث سینک شد و هم‌موزیک و هم مکالمه بدون‌مشکل اجرا شد. با تمام این تفاسیر شکایت از این قسمت فراوان هست و کروز و بهمن باید در این‌مورد حداکثر تلاش را بکنند تا این مورد سایر مزایای ماشین را زیر سوال نبرد.
نهایتا داشبورد ، طرح داشبورد ، تریم داخلی مشکی که من انتخاب کردم و نیز فضای داخلی اطاق انتظارات مرا برآورده کرده و در این کلاس خودرویی مورد رضایت هست.
مورد دیگه باید به عایق کاری نسبتا ضعیف ماشین اشاره کنم.برای کم صدا کردن ماشین عایق مناسب داخل دربها و‌نیز کف ماشین و فایروال رو از داخل و‌خارج در صورت امکان میطلبه...در حال حاضر به عایق کاری باید نمره متوسط داد...در این مورد نتایج اقدامات شخصی روی‌ماشین رو به عرض دوستان میرسونم.
فنی:
پس از روشن شدن ،صدای موتور دارا بودن سیستم سوپاپ متغیر خود را کاملا نشان میدهد...این مورد هم کاملا حسیه و نمیشه بگم چطور به این صدا برسید....ولی نشون میده که با موتوری روبرو هستید که نه خیلی قدیمی و نه کاملا به روز هست....موتور ماشین طراحی قدیمی با بروز رسانی های شرکت فاو هست که سعی شده به راندمان مناسب کاری برسه و نیز استهلاک هم تا حد ممکن کم بشه....تغییر تسمه تایم به زنجیر تایم‌در همین راستا بوده و نشان از همین مورد داره. پس انتظار شنیدن صدای زنجیر تایم را بعد از مدتی کارکرد ماشین باید داشته باشیم که البته خاصیت زنجیر تایم هست و موردی نداره...اما مورد بسیار مهم تو این موتور روغن مناسب و تعویض به موقع اون‌هست که باعث میشه کم صدایی و استهلاک ماشین به حداقل برسه...در این موتور ،روغن با مشخصات مناسب و فیلتر روغن رو کاملا جدی بگیرید و هرگز از آنها غافل نشید.
بعد از موتور که البته هنوز با توجه به کارکرد خیلی خیلی کم ماشین جای تست مناسب نداشت....میرسیم به گیربکس....قسمتی از ماشین که پارامتر اصلی من برای انتخاب اولین محصول چینی توسط من بود... گیربگس ۶ دنده معروف به ساخت آیسین ژاپن که با توجه به ضرایب دنده! حداکثر آرامش و نرمش رو برای موتور به همراه داره و در حالت D ,موتور بیشترین آرامش رو با این گیربکس داره...میشه امیدوار بود با استفاده مناسب از این گیربکس و رفتار منطقی و لازم با خودروی دنده اتومات، حداقل استهلاک موتوری و‌فنی رو در این ماشین شاهد باشیم.
گیربکس مناسب با مودهای کاملا اکونومی که D هست و نیز اسپرت, برای رانندگی های هیجانی تر که در عین ایجاد رانندگی هیجانی و ارضای شتابگری مناسب کاربر، هوای موتور را هم دارد و نیز مود دستی که حداکثر ایمنی رو تو سطوح شیبدار شدید و رانندگی در شرایط لغزنده و .... برای راننده داره ، نقطه قوت و از امتیاز اصلی انتخاب این ماشین هست....طی استفاده امروز‌، گیربکس به راحتی هوشمندی خودش رو‌نشون داد و اعلام امادگی برای همه نوع شرایط رانندگی رو داره...معکوس کشیدنهای به جا و منطق و نرم نشان از کیفیت خوب و انتخاب درست گیربکس توسط فاو داره.تستهای فنی و رفتار های موتور و گیربکس تو شرایط مختلف رو بعد از کارکرد بالای ۱۰۰۰ کیلومتر ماشین را بیشتر گزارش خواهم کرد.
فرمان ماشین ، با توجه به نوع تکنولوژی یعنی فرمان برقی و پروگرام پذیری این فرمان از نوع شرایط رانندگی‌ از ای سی یو و نیز عدم استفاده از قدرت ماشین، نتیجه نرمی کاملا راضی کننده در سرعتهای پایین و سفتی مناسب برای ایمنی بیشتر در سرعتهای بالا و‌نیز عدم استفاده از توان موتور و کاهش توان موتور را به همراه دارد که خود نیز باز از نقاط قوت و امتیازات اصلی این ماشین هست‌.....
دینام ماشین با ظرفیت نامی ۹۰ آمپر ساعت برای این ماشین مناسب هست و نیازی به آمپر بالاتر احساس نمی‌شود..مخصوصا این که چراغهای قسمت عقب اکثرا کم مصرف هستند. اما باطری این ماشین در حداقل ظرفیت مجاز انتخاب شده که جا دارد هنگام تعویض در هنگام از بین رفتن باطری،با ظرفیت بالاتر ۶۶ آمپر انتخاب شود.
روشنایی و چراخ جلو به نظرم مناسب هست ولی بعد از یک مسافرت شبانه بیشتر میتوان قضاوت کرد..اما فعلا در جای تاریک و پارکینک طولانی ، روشنایی مناسبی داشت و با توجه به طراحی چراغ و وجود لنز ، امکان استفاده از زنون مناسب با برند مناسب و اصولی هم فراهم میباشد.
در مورد ترمز و سیتمهای موجود روی ماشین شامل سیستهای مختلف ایمنی و کنترلی که در کاتالوگ به وضوح اشاره شده، میتواندگفت تنها ماشین موجود در بازار با این قیمت هست که همه این‌موارد را با هم دارد!!!! و ایمنی و اطمینان خاطر بالایی برای سرنشین به همراه دارد.
در مورد تعلیق یا سیستمهای زیر بندی ماشین باید عرض کنم قضاوت در مورد عملکرد کمکها زود هست. هر چند به نظرم گروه بهمن محبور میشود برای کمکهای عقب فراخوان متعدد داشته باشد....به نظرم کورس مناسبی برای کمک عقب انتخاب نشده و بعد از رد شدن از روی موج بلند ، کوبیدن، نشانه به انتها رسیدن میل کمک میباشد.احتمالا تغییراتی برای کمک عقب در پی داشته باشند. عملکرد تعلیق عقب ماشین کمی مرا به یاد عملکرد عقب ماکسیما انداخت.به هر حال خودم در صدد رفعش هستم... نتیجه گرفتم عرض میکنم.ولی جای نگرانی ندارد.کمکهای جلو و نرمی جلوی ماشین راضی کننده و منطقی بود.
نهایتا.این ماشین با این مشخصات ،فعلا با این قیمت در بازار نمیتواند رقیب جدی داشته باشد.و اگر توسط مشتری آگاه با دیگر همرده ها مقایسه منطقی و درست بشود، تنها جایی که ممکنه رقابت را واگذار کند فروش اقساطیست که آن هم نداشتن این شرایط نشان از آن دارد که گروه بهمن اعتقاد دارد مشخصات ماشین و قیمت آن آنقدر منطقی و درست انتخاب شده که نیاز به فروش‌اقساطی برای این که صرفا بفروشند ندارند.
این گزارش صرفا جهت کمک به دوستان در انتخاب ماشین هست و اگر مورد منفی هم ببینم حتما برا آگاهی دوستان عرض میکنم
در پایان عرض میکنم نتیجه تست رانندگی در شرایط مختلف و عملکرد ماشین مخصوصا موتور و‌گیربکس در شرایط خاص بعد از حداقل ۵۰۰ کیلومتر کارکرد موتور نیز انجام و در اینده به عرض دوستان خواهد رسید.

در نوشتن این متن چند تا مورد رو اصل قرار دادم...
یکی این که اصلا با هیچ ماشینی مقایسه نکنم و اسم هیچ ماشین دیگه ای رو نیارم که موردی پیش بیاد
بعد این که واقعا کاملا بدون‌تعصب باشه.....
و از همه مهمتر این که تمام حافظه ذهنیم از ماشینهای دیگه رو کنار بذارم چون به واسطه شرایط زندگی و مقیم ایران نبودن دارای سانتافه 2012,سانتافه 2016, شورلت کاپتیوا , سورن, پاترول برای آفرود و نیز ال نود هستم که ال نود جایش را به بی 30 داد.
در آخر هم همش با خودم تکرار میکردم این یه ماشین ۶۰ تومنیه...چون این ۶۰ تومنه جواب خیلی چیزهاست.

امیدوارم برای دوستان مفید واقع شود.
saeid/Саид
سلام دوست عزیز
واقعا ممنون که وقت گذاشتی و تمامی برداشتت از ماشین رو با دقت نوشتی.
من خودمم L90 داشتم و فروختم منتظرم تحویل بگیرم خوشحالم که دوستانی که این ماشینو دارن همه راضی هستن از این ماشین تو این رنج قیمت.
سلام
فکر کنم خیلی از ال90 سواران این ماشین رو برای خرید انتخاب کردن.
parham3249
پست: 3
تاریخ عضویت: 08 آپریل 2018, 11:24
نوع خودرو: b30
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: تاپيك جامع بسترن B30 - تجربه سواري و مزايا و معايب

پست توسط parham3249 » 14 ژولای 2018, 11:56

MAHDIFSK نوشته شده:
12 ژولای 2018, 21:20
سلام ناک زدن مربوط به کیفیت بنزین هست جایگاه رو عوض کنید و در صورت امکان از بنزین یورو و سوپر استفاده کنید یا اکتانهای معتبر درباره کولر یکی از دوستان مشکل رو با موازی کردن مقاوت متغیر با مقاومت سرامیکی اواپراتور حل کردن که قرار شد فیلم یا عکسی از نحوه دسترسی قرار بدن که فعلا انگار براشون مقدور نبوده

فرستاده شده از Redmi 4Aِ من با Tapatalk
سلام . من وقتی ماشین رو تحویل گرفتم نمایندگی بهم گفت بنزین معمولی بزنم . منم تا الان سوپر نزدم . مطمین هستید استفاده از بنزین سوپر بهتره ؟
Amir.Arsalan.Kia
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 174
تاریخ عضویت: 29 دسامبر 2016, 17:12
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: تاپيك جامع بسترن B30 - تجربه سواري و مزايا و معايب

پست توسط Amir.Arsalan.Kia » 14 ژولای 2018, 23:01

mhmahdavian نوشته شده:سلام دوستان کسی کاری کرده که دی لایتها توشب هم با چراغهای جلو روشن باشن!توبعضی عکسها اینجوریه یا اینکه فوتو شاپه! واصلا ممکن نیست!باتشکر
سلام
دوستانی هستن که این کارو کردن اما منم فیلمشو دیدم و کسی تا الان راهنمایی نکرده.

Sent from my LG-H990 using Tapatalk

حسین 1357
شروع حركت
پست: 11
تاریخ عضویت: 09 ژانویه 2018, 22:20
نوع خودرو: بسترنb30
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: تاپيك جامع بسترن B30 - تجربه سواري و مزايا و معايب

پست توسط حسین 1357 » 15 ژولای 2018, 09:30

سلام دوستان مصرف بنزین ماشین من درحالتDدنده یک زمان حرکت مصرف لحظه ای 30تاودنده دو20الی15ودنده سه 15الی10 آیا مصرف ماشین همه دوستان همینه واین که این مصرف عادی
نمایه کاربر
مهرداد8086
سرعت : 50 كيلومتر در ساعت
پست: 829
تاریخ عضویت: 04 فوریه 2008, 12:10
نوع خودرو: H30
محل اقامت: طهران
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: تاپيك جامع بسترن B30 - تجربه سواري و مزايا و معايب

پست توسط مهرداد8086 » 15 ژولای 2018, 09:55

حسین 1357 نوشته شده:
15 ژولای 2018, 09:30
سلام دوستان مصرف بنزین ماشین من درحالتDدنده یک زمان حرکت مصرف لحظه ای 30تاودنده دو20الی15ودنده سه 15الی10 آیا مصرف ماشین همه دوستان همینه واین که این مصرف عادی
مصرف لحظه ائی بستگی به نحوه گاز دادن و شیب و کولر و وزن و میزان بار داره،البته بنده عدد 30 رو تا بحال رو دیسپلی ندیدم.ولی بعله شده کمی بالاتر از 20 رو ببینم....ولی خب دنده که سبک میشه عدد به سرعت پائین میاد و تو حالت نرمال قرار میگیره....اتفاقا من همیشه دیسپلی رو روی همین مد قرار میدم که بیشتر دقتم رو نحوه گاز دادنم باشه :smile: (هرچند سخته :div: )
مرد بودن سخته باید مثل تراکتور کار کنی، مثل پرادو شیک باشی، مثل پورشه کاین پرتوان،مثل ام وی ام کم مصرف باشی و مثل ماکسیما با گذشت عمرت از ریخت نیوفتی
r.jafari59
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 97
تاریخ عضویت: 24 آپریل 2010, 09:47
نوع خودرو: مشخص نشده!
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: تاپيك جامع بسترن B30 - تجربه سواري و مزايا و معايب

پست توسط r.jafari59 » 15 ژولای 2018, 11:00

ahmadb30 نوشته شده:
14 ژولای 2018, 08:50
سلام دوستان
صدا به مالتی مدیا ربطی نداره من پیگیری کردم واسه قطع کردنش نتیجه ای نگرفتم فقط دارم تحملش میکنم صدای هشدار نبستن کمربند را حلش کردم دوتا قفل کمربند که مخصوص همین کاره خریدم و جازدم الان دیگه مشکلی باهاش ندارم ولی آلارم سرعتو راهی پیدا نکردم دقیقا مثل پراید بالای 120 یه ریز میزنه
من نماينگي هم رفتم و دياگ زد و همه منوهاش را گشت ولي چيزي پيدا نكرد و گفت پيگيري مي كنم اگر پيدا كردم خبر ميدم. ولي من خودم ديروز پشت آمپر را باز كردم و روي اون بلندگوي كوچولوش يه تيكه چسب برق زدم و مشكل تقريبا حل شد. و صداش خيلي كم شد و فقط يه صداي ريز مي ده.
حدود 80درصد صدا كم شد
نمایه کاربر
saeedb30
پست: 9
تاریخ عضویت: 27 می 2018, 13:57
نوع خودرو: besturn b30
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: تاپيك جامع بسترن B30 - تجربه سواري و مزايا و معايب

پست توسط saeedb30 » 15 ژولای 2018, 11:41

hamede65 نوشته شده:
05 ژولای 2018, 12:21
saeedb30 نوشته شده:
04 ژولای 2018, 12:34
hamede65 نوشته شده:
19 ژوئن 2018, 15:25
با سلام

امروز پخش ماشین رو با نمونه آندرویدی px5 نه اینج عوض کردم ، بسیار پرسرعت هستش و امکانات زیادی داره

تصویر
فقط این رو ارسال کردین که دل ما رو بسوزونین خوب جواب بدین دیگه کجا نصب کردین؟ چقدر هزینه داشت؟...
​سلام

نصبش در شرکت وارد کننده به صورت کاملا فابریک و بدون تغییر در سیم کشی ماشین انجام شد , ۱۶ گیگ حافظه داخلی داره به همراه ۲ گیگ رم و ۸ هسته پردازنده ورژن اندروید هم ۶ می باشد,(بلوتوث وای فای gps دو درگاه usb )مانیتور دارای ۱۸ ماه گارانتی گارانتی می باشد و قیمت به همراه نصب دو میلیون و ۱۰۰ هزار توما​​ن شد
سلام، ممنون که جواب دادین. با این حساب مشکلی برای گارانتی پیش نمیاد؟ اگه میشه شرکتش رو هم بفرمایید اگه تو گروه نمیشه لطفا پی وی بدین
متشکرم
ارسال پست

بازگشت به “اف اي دبليو (فاو) بسترن FAW Besturn”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 4 مهمان