تاپيك جامع بسترن B30 - تجربه سواري و مزايا و معايب

B50,B50F,B30,...

مدیر انجمن: دينگاليگا

مهران س
شروع حركت
پست: 44
تاریخ عضویت: 24 می 2018, 13:39
نوع خودرو: بسترن B30

Re: تاپيك جامع بسترن B30 - تجربه سواري و مزايا و معايب

پست توسط مهران س » 07 آگوست 2018, 13:56

BlueBird56 نوشته شده:
07 آگوست 2018, 13:00
بعد از 10 ماه و 14000 کیلومتر استفاده:
- گیربکسش توی مد اسپورت فوق العاده اس و هر روز ازش لذت میبرم
- کولر توی گرمای شدید خوب عمل نمیکنه و دریچه های کنار فشار باد کمی دارن (تنها ایراد آزار دهنده این ماشین)
- فرمان نرم و هندلینگ خوب
- مصرف سوخت مناسب
- سواری نرم
- کشش مناسب با حجم موتور (توی کل کل با ماشینای ایرانی ناامیدتون نمیکنه)
همچنین سیستم ترمزش بسیار عالیست
Mehran_34
پست: 5
تاریخ عضویت: 29 ژولای 2018, 07:41
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: تاپيك جامع بسترن B30 - تجربه سواري و مزايا و معايب

پست توسط Mehran_34 » 07 آگوست 2018, 14:52

سلام

من تازه عضو این فروم شدم. و دارم برای خرید خودرویی تا 85 میلیون تحقیق میکنم.
تا حالا به سه خودروی بسترن B30 و چانگان CS35 و برلیانس C کراس رسیدم

از دوستانی که بسترن B30 رو دارند ، ممنون میشم از مزایا و معایبش بگن.

راستش من از ظاهر و ارگونومی این ماشین بدم نیومده، فقط نمای عقب ماشین خیلی دلچسب نیست (بر خلاف جلوش که واقعاً قشنگه) داشبوردش هم چنگی به دل نمیزنه و به نظرم طراحی قدیمی داره و خیلی بی روحه. آپشناش اما نسبت به قیمتش خوبه. میخام بدونم از نظر پرفورمنس و کارآیی هم خوب هست و مشکلی داره یا نه.

در مورد آپشن ESP (سیستم کنترل پایداری حرکت) که در این ماشین موجوده، کسی تست کرده ببینه آیا در جاده های لغزنده و سر پیچها درست عمل میکنه یا نه؟ من شنیدم کارایی این آپشن مثل ماشینای اروپایی یا ژاپنی نیست.

معیار های من برای خرید ماشین :

1- خانوادگی باشه (دوتا بچه دارم)
2- کم هزینه باشه. (اینطور نباشه که همش برم نمایندگی)
3- لوازم یدکیش به راحتی گیر بیاد و به نسبت ماشینش ، گرون نباشه. (مثلا شنیدم ریوهای قدیم لوازم یدکیش خیلی گرون بودن)
4- افت قیمتش در بازار دست دو، خیلی نباشه.
5- پرفورمنس و آپشنهاش و هندلینگش خوب باشه (متوسط به بالا)


ببخشید که مطلبم طولانی شد.
قبلا از اینکه وقت ارزشمندتون رو برای پاسخ میگذارید کمال سپاس را دارم.
مهران س
شروع حركت
پست: 44
تاریخ عضویت: 24 می 2018, 13:39
نوع خودرو: بسترن B30

Re: تاپيك جامع بسترن B30 - تجربه سواري و مزايا و معايب

پست توسط مهران س » 07 آگوست 2018, 15:13

Mehran_34 نوشته شده:
07 آگوست 2018, 14:52
سلام

من تازه عضو این فروم شدم. و دارم برای خرید خودرویی تا 85 میلیون تحقیق میکنم.
تا حالا به سه خودروی بسترن B30 و چانگان CS35 و برلیانس C کراس رسیدم

از دوستانی که بسترن B30 رو دارند ، ممنون میشم از مزایا و معایبش بگن.

راستش من از ظاهر و ارگونومی این ماشین بدم نیومده، فقط نمای عقب ماشین خیلی دلچسب نیست (بر خلاف جلوش که واقعاً قشنگه) داشبوردش هم چنگی به دل نمیزنه و به نظرم طراحی قدیمی داره و خیلی بی روحه. آپشناش اما نسبت به قیمتش خوبه. میخام بدونم از نظر پرفورمنس و کارآیی هم خوب هست و مشکلی داره یا نه.

در مورد آپشن ESP (سیستم کنترل پایداری حرکت) که در این ماشین موجوده، کسی تست کرده ببینه آیا در جاده های لغزنده و سر پیچها درست عمل میکنه یا نه؟ من شنیدم کارایی این آپشن مثل ماشینای اروپایی یا ژاپنی نیست.

معیار های من برای خرید ماشین :

1- خانوادگی باشه (دوتا بچه دارم)
2- کم هزینه باشه. (اینطور نباشه که همش برم نمایندگی)
3- لوازم یدکیش به راحتی گیر بیاد و به نسبت ماشینش ، گرون نباشه. (مثلا شنیدم ریوهای قدیم لوازم یدکیش خیلی گرون بودن)
4- افت قیمتش در بازار دست دو، خیلی نباشه.
5- پرفورمنس و آپشنهاش و هندلینگش خوب باشه (متوسط به بالا)


ببخشید که مطلبم طولانی شد.
قبلا از اینکه وقت ارزشمندتون رو برای پاسخ میگذارید کمال سپاس را دارم.
سلام دوست عزیز

اهم نقاط قوت بسترن بی سی اینهاست :

تکنولوژی طراحی سال 2015
گیربکس شش سرعته هوشمند آیسن ژاپن
فرمان برقی تکنولوژی تایسن کروپ آلمان
ترمز بسیار عالی دارای شش تکنولوژی روز دنیا:
ABS
EBD
BA
TCS
ESP
HHC

مشخصات دقیق خودرو توی سایت بهمن موتور به نشانی زیر هست:

http://bahman.ir/product/%D8%B3%D9%88%D ... %DB%8C-B30
Mehran_34
پست: 5
تاریخ عضویت: 29 ژولای 2018, 07:41
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: تاپيك جامع بسترن B30 - تجربه سواري و مزايا و معايب

پست توسط Mehran_34 » 07 آگوست 2018, 15:37

مهران س نوشته شده:
07 آگوست 2018, 15:13


سلام دوست عزیز

اهم نقاط قوت بسترن بی سی اینهاست :

تکنولوژی طراحی سال 2015
گیربکس شش سرعته هوشمند آیسن ژاپن
فرمان برقی تکنولوژی تایسن کروپ آلمان
ترمز بسیار عالی دارای شش تکنولوژی روز دنیا:
ABS
EBD
BA
TCS
ESP
HHC

مشخصات دقیق خودرو توی سایت بهمن موتور به نشانی زیر هست:

http://bahman.ir/product/%D8%B3%D9%88%D ... %DB%8C-B30
خیلی ممنونم از شما جناب "مهران س" عزیز

مواردی رو که لیست کردید رو براحتی و با یه سرچ ساده میشه توی خیلی از این سایتهای تخصصی پیدا کرد.
چیزی که برای من مهمه تجربه شما از این ماشینه.
طبیعتا وقتی پشت این ماشین میشینی و رانندگی میکنی بهتر میتونی حست رو منتقل کنی.
خوندن مقایسه ها و بررسی های فنی سایتها هم خیلی کمک نمیکنه. چون بیشترشون سلیقه ای برخورد میکنن و حتی بعضاً باعث گمراهی خوانندشون میشن.

ولی کسانیکه این ماشین رو خریدن و استفاده روزانه کردن و درگیر مسایل فنیش و گارانتی و نمایندگی و .... بودن بهتر از سایتها میتونن تجاربشون رو منتقل کنن.
مهران س
شروع حركت
پست: 44
تاریخ عضویت: 24 می 2018, 13:39
نوع خودرو: بسترن B30

Re: تاپيك جامع بسترن B30 - تجربه سواري و مزايا و معايب

پست توسط مهران س » 07 آگوست 2018, 16:14

Mehran_34 نوشته شده:
07 آگوست 2018, 15:37
مهران س نوشته شده:
07 آگوست 2018, 15:13
Mehran_34 نوشته شده:
07 آگوست 2018, 14:52
سلام

من تازه عضو این فروم شدم. و دارم برای خرید خودرویی تا 85 میلیون تحقیق میکنم.
تا حالا به سه خودروی بسترن B30 و چانگان CS35 و برلیانس C کراس رسیدم

از دوستانی که بسترن B30 رو دارند ، ممنون میشم از مزایا و معایبش بگن.

راستش من از ظاهر و ارگونومی این ماشین بدم نیومده، فقط نمای عقب ماشین خیلی دلچسب نیست (بر خلاف جلوش که واقعاً قشنگه) داشبوردش هم چنگی به دل نمیزنه و به نظرم طراحی قدیمی داره و خیلی بی روحه. آپشناش اما نسبت به قیمتش خوبه. میخام بدونم از نظر پرفورمنس و کارآیی هم خوب هست و مشکلی داره یا نه.

در مورد آپشن ESP (سیستم کنترل پایداری حرکت) که در این ماشین موجوده، کسی تست کرده ببینه آیا در جاده های لغزنده و سر پیچها درست عمل میکنه یا نه؟ من شنیدم کارایی این آپشن مثل ماشینای اروپایی یا ژاپنی نیست.

معیار های من برای خرید ماشین :

1- خانوادگی باشه (دوتا بچه دارم)
2- کم هزینه باشه. (اینطور نباشه که همش برم نمایندگی)
3- لوازم یدکیش به راحتی گیر بیاد و به نسبت ماشینش ، گرون نباشه. (مثلا شنیدم ریوهای قدیم لوازم یدکیش خیلی گرون بودن)
4- افت قیمتش در بازار دست دو، خیلی نباشه.
5- پرفورمنس و آپشنهاش و هندلینگش خوب باشه (متوسط به بالا)


ببخشید که مطلبم طولانی شد.
قبلا از اینکه وقت ارزشمندتون رو برای پاسخ میگذارید کمال سپاس را دارم.
سلام دوست عزیز

اهم نقاط قوت بسترن بی سی اینهاست :

تکنولوژی طراحی سال 2015
گیربکس شش سرعته هوشمند آیسن ژاپن
فرمان برقی تکنولوژی تایسن کروپ آلمان
ترمز بسیار عالی دارای شش تکنولوژی روز دنیا:
ABS
EBD
BA
TCS
ESP
HHC

مشخصات دقیق خودرو توی سایت بهمن موتور به نشانی زیر هست:

http://bahman.ir/product/%D8%B3%D9%88%D ... %DB%8C-B30
خیلی ممنونم از شما جناب "مهران س" عزیز

مواردی رو که لیست کردید رو براحتی و با یه سرچ ساده میشه توی خیلی از این سایتهای تخصصی پیدا کرد.
چیزی که برای من مهمه تجربه شما از این ماشینه.
طبیعتا وقتی پشت این ماشین میشینی و رانندگی میکنی بهتر میتونی حست رو منتقل کنی.
خوندن مقایسه ها و بررسی های فنی سایتها هم خیلی کمک نمیکنه. چون بیشترشون سلیقه ای برخورد میکنن و حتی بعضاً باعث گمراهی خوانندشون میشن.

ولی کسانیکه این ماشین رو خریدن و استفاده روزانه کردن و درگیر مسایل فنیش و گارانتی و نمایندگی و .... بودن بهتر از سایتها میتونن تجاربشون رو منتقل کنن.
دوست عزیز من البته قبلا تجربه رانندگی با گیربکس اتومات نداشتم ولی در مقایسه با پژو 206 تیپ 2 تجربه من بعد از حدود سه ماه رانندگی و یک مسافرت با بسترن بی سی موارد زیره:

هندلینگ و پایداری خوب سر پیچ ها که ناشی از ESP هستش
گیربکس هوشمند نسبتا قدرتمند و سازگار با موتور
تا حالا در سربالایی ها با استفاده به موقع از مد اسپرت و مد دستی تا حالا ماشین کم نیاورده بخصوص توی جاده هراز
فرمان خیلی نرم و کنترل خوب
ترمز خوبه
گارانتی خوبه من از یک نفر توی بهمن موتور شنیدم به اندازه دو سال لوازم یدکی وارد کردند البته به خاطر تحریمها اخیرا بهمن موتور تحویل خودروهای ثبت نامی را به تاخیر انداخته ولی در کل خدمات پس از فروش و نحوه برخوردشون در مقایسه با ایران خودرو و سایپا خیلی خوبه

این خودرو توی بازار چین قیمتش حدود 13000 دلاره که به نظرم ارزشش رو داره یک نفر که هم بسترن و هم سراتوی سایپا رو سوار شده بود میگفت سراتو در مقایسه ماشین خشکیه
ahmadb30
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 83
تاریخ عضویت: 06 نوامبر 2017, 08:22
نوع خودرو: بسترن B30

Re: تاپيك جامع بسترن B30 - تجربه سواري و مزايا و معايب

پست توسط ahmadb30 » 08 آگوست 2018, 10:15

Mehran_34 نوشته شده:
07 آگوست 2018, 14:52
سلام
من تازه عضو این فروم شدم. و دارم برای خرید خودرویی تا 85 میلیون تحقیق میکنم.
تا حالا به سه خودروی بسترن B30 و چانگان CS35 و برلیانس C کراس رسیدم
از دوستانی که بسترن B30 رو دارند ، ممنون میشم از مزایا و معایبش بگن.
سلام دوست عزیز
جالبه بگم که شرایط من و خواسته هام از ماشین دقیقا مثل شماست و این خودرو را آبان 96 (اولین سری تحویل) خریدم تاقبل از اون حدود یک سال تحقیق کردم وبه این گزینه ها رسیدم: جک جی5، چانگان، ام وی ام 550،و حتی آریو.تمام این گزینه ها را رد کردم به این دلایل: جک جی5 به دلیل گیربکس بدش که رو کل ماشین تأثیر گذاشته و خرابش کرده وهمچنین ارتفاع کم ماشین که زیرش گیر میکنه و خاکی باهاش زیاد نمیتونی بری، چانگان را رفتم توش نشستم خیلی کوچیکه و من با دوتا بچه و گاها کلی بار واسه صندوق عقب اصلا به دردم نخورد و ازش گذشتم، ام وی ام هم به دلیل گیربکسش که CVT هست و همچنین کمبود آپشن ازش گذشتم و آریو را فقط یه چیزش باعث شد تا بی سی راترجیج بدم اونم 4 دنده بودنش بود
سرتو دردنیارم بالاخره بی سی را گرفتم و الان بیش از 18000 تا هم باهاش راه رفتم و کاملا خواسته های منو برآورده کرده و اگه بگم فراتر از انتظار من بوده اغراق نکردم
بهترین چیزی که من توش دیدم جاداری وراحتی فوق العاده کابین وگیربکس شاهکارش(که من تاحالارو مد اسپرت و دستی باهاش نرفتم حتی تو گردنه کوهین) وهمچنین ترمزشه که واقعا منو غافلگیر کرد سیستم کنترل کششش هم معرکه است مخصوصا من تو زمستان کاملا وجودش را احساس کردم درخریدش شک نکنید مطمئنم راضیتون میکنه
مهران س
شروع حركت
پست: 44
تاریخ عضویت: 24 می 2018, 13:39
نوع خودرو: بسترن B30

Re: تاپيك جامع بسترن B30 - تجربه سواري و مزايا و معايب

پست توسط مهران س » 08 آگوست 2018, 10:37

دوست عزیز آقای ahmadb30
توضیحاتتون خیلی خوب و کاربردی بود من هنوز باهاش 5000 کیلومتر هم نرفتم ولی جاده هراز باهاش رفتم که نیاز به مد اسپرت داشت و گاهی هم دستی
ممکنه در مورد سیستم کنترل کشش و استفاده اش در زمستان توضیح بیشتری بدهید. منظورتون همون سیستم TCS هست؟
ضمنا من چون قبلا ماشین اتومات نداشتم آیا نکته یا تجربه ای در مورد نگهداری گیربکس اتومات این ماشین دارید؟ متشکر میشم
hm912
شروع حركت
پست: 34
تاریخ عضویت: 20 دسامبر 2017, 08:43
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: تاپيك جامع بسترن B30 - تجربه سواري و مزايا و معايب

پست توسط hm912 » 08 آگوست 2018, 11:34

Mehran_34 نوشته شده:
07 آگوست 2018, 14:52
سلام

من تازه عضو این فروم شدم. و دارم برای خرید خودرویی تا 85 میلیون تحقیق میکنم.
تا حالا به سه خودروی بسترن B30 و چانگان CS35 و برلیانس C کراس رسیدم

از دوستانی که بسترن B30 رو دارند ، ممنون میشم از مزایا و معایبش بگن.

راستش من از ظاهر و ارگونومی این ماشین بدم نیومده، فقط نمای عقب ماشین خیلی دلچسب نیست (بر خلاف جلوش که واقعاً قشنگه) داشبوردش هم چنگی به دل نمیزنه و به نظرم طراحی قدیمی داره و خیلی بی روحه. آپشناش اما نسبت به قیمتش خوبه. میخام بدونم از نظر پرفورمنس و کارآیی هم خوب هست و مشکلی داره یا نه.

در مورد آپشن ESP (سیستم کنترل پایداری حرکت) که در این ماشین موجوده، کسی تست کرده ببینه آیا در جاده های لغزنده و سر پیچها درست عمل میکنه یا نه؟ من شنیدم کارایی این آپشن مثل ماشینای اروپایی یا ژاپنی نیست.

معیار های من برای خرید ماشین :

1- خانوادگی باشه (دوتا بچه دارم)
2- کم هزینه باشه. (اینطور نباشه که همش برم نمایندگی)
3- لوازم یدکیش به راحتی گیر بیاد و به نسبت ماشینش ، گرون نباشه. (مثلا شنیدم ریوهای قدیم لوازم یدکیش خیلی گرون بودن)
4- افت قیمتش در بازار دست دو، خیلی نباشه.
5- پرفورمنس و آپشنهاش و هندلینگش خوب باشه (متوسط به بالا)


ببخشید که مطلبم طولانی شد.
قبلا از اینکه وقت ارزشمندتون رو برای پاسخ میگذارید کمال سپاس را دارم.
سلام من بعد از کلی تحقیق وتست درایو ومقایسه با خودروهای هم ردیف خودش به این خوردو رسیدم و پس از ثبت نام در دیماه 96 خودرو رو تحویل گرفتم . تا حالا نزدیک 7000 کیلومتر باهاش رفتم وکاملا ازش رضایت دارم .
ahmadb30
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 83
تاریخ عضویت: 06 نوامبر 2017, 08:22
نوع خودرو: بسترن B30

Re: تاپيك جامع بسترن B30 - تجربه سواري و مزايا و معايب

پست توسط ahmadb30 » 11 آگوست 2018, 09:01

مهران س نوشته شده:
08 آگوست 2018, 10:37
دوست عزیز آقای ahmadb30
توضیحاتتون خیلی خوب و کاربردی بود من هنوز باهاش 5000 کیلومتر هم نرفتم ولی جاده هراز باهاش رفتم که نیاز به مد اسپرت داشت و گاهی هم دستی
ممکنه در مورد سیستم کنترل کشش و استفاده اش در زمستان توضیح بیشتری بدهید. منظورتون همون سیستم TCS هست؟
ضمنا من چون قبلا ماشین اتومات نداشتم آیا نکته یا تجربه ای در مورد نگهداری گیربکس اتومات این ماشین دارید؟ متشکر میشم
آقا مهران سلام
منم مثل شما اولین ماشین اتوماتمه که خریدم وتجربه نداشتم منتها تا اونجائیکه من دستم اومده نحوه گازدادن و رانندگی راننده تو خودروهای اتو خیلی موثره و گیربکس بی سی واقعا هوشمنده بطوری که شما با پدال گاز میتونید توسرعت 70 تا برید دنده 6 ویا بالعکس طوری گاز بدید که بالای دور 5000 تا دنده عوض بشه و من خودم با بی سی سخت ترین جایی که باهاش رفتم گردنه کوهین بوده با کولر روشن وچهار نفر سرنشین و صندوق کاملا پر وتمام سربالایی گردنه را 120 تا بالا اومدم بدون اینکه رو مد دستی یا اسپرت برم خیلی به موقع معکوس میکشید و منو اصلا به چالش نکشید چیزی که من همیشه با سمندم باهاش به مشکل برمیخوردم. درمورد کنترل کشش میتونید تو اینترنت مباحث فنیشو پیدا کنید و بخونید من به خوبی اونا نمیتونم توضیح بدم و عامیانشو بگم اینجوریه که ماشین به محض اینکه احساس کنه داره به سمتی کشیده میشه(به وسیله سنسوری که روی چرخها نصبه و فکرکنم از روی تغییر گشتاور چرخ متوجه میشه) سرعت چرخش چرخ همون سمت را کمتر میکنه و به اصطلاح ماشینو جمع میکنه که من خودم باتوجه به تجربه رانندگی چندین ساله و ماشینهای مختلف توزمستان کاملا این موضوع را احساس کردم ودر آخر باید بگم مقاله برای نگهداری گیربکس اتو خیلی زیاده میتونی گیر بیاری و از اونجائیکه استهلاک گیربکسهای اتو کمتر از دستیه اگر یک کم بهش برسی بعید میدونم اذیتت کنه مثلا مهمترین چیز اینه که همیشه موقع توقف کامل اول دنده ماشینو بذاری رو حالت N و بعد ترمز دستی را بکشی و بعد بری روحالت P تا به اصطلاح کیربکس درگیر نباشه وماشین با ترمز دستی متوقف بشه که خیلی رو کیربکس فشار نیاره.
مهران س
شروع حركت
پست: 44
تاریخ عضویت: 24 می 2018, 13:39
نوع خودرو: بسترن B30

Re: تاپيك جامع بسترن B30 - تجربه سواري و مزايا و معايب

پست توسط مهران س » 11 آگوست 2018, 09:05

ahmadb30 نوشته شده:
11 آگوست 2018, 09:01
مهران س نوشته شده:
08 آگوست 2018, 10:37
دوست عزیز آقای ahmadb30
توضیحاتتون خیلی خوب و کاربردی بود من هنوز باهاش 5000 کیلومتر هم نرفتم ولی جاده هراز باهاش رفتم که نیاز به مد اسپرت داشت و گاهی هم دستی
ممکنه در مورد سیستم کنترل کشش و استفاده اش در زمستان توضیح بیشتری بدهید. منظورتون همون سیستم TCS هست؟
ضمنا من چون قبلا ماشین اتومات نداشتم آیا نکته یا تجربه ای در مورد نگهداری گیربکس اتومات این ماشین دارید؟ متشکر میشم
آقا مهران سلام
منم مثل شما اولین ماشین اتوماتمه که خریدم وتجربه نداشتم منتها تا اونجائیکه من دستم اومده نحوه گازدادن و رانندگی راننده تو خودروهای اتو خیلی موثره و گیربکس بی سی واقعا هوشمنده بطوری که شما با پدال گاز میتونید توسرعت 70 تا برید دنده 6 ویا بالعکس طوری گاز بدید که بالای دور 5000 تا دنده عوض بشه و من خودم با بی سی سخت ترین جایی که باهاش رفتم گردنه کوهین بوده با کولر روشن وچهار نفر سرنشین و صندوق کاملا پر وتمام سربالایی گردنه را 120 تا بالا اومدم بدون اینکه رو مد دستی یا اسپرت برم خیلی به موقع معکوس میکشید و منو اصلا به چالش نکشید چیزی که من همیشه با سمندم باهاش به مشکل برمیخوردم. درمورد کنترل کشش میتونید تو اینترنت مباحث فنیشو پیدا کنید و بخونید من به خوبی اونا نمیتونم توضیح بدم و عامیانشو بگم اینجوریه که ماشین به محض اینکه احساس کنه داره به سمتی کشیده میشه(به وسیله سنسوری که روی چرخها نصبه و فکرکنم از روی تغییر گشتاور چرخ متوجه میشه) سرعت چرخش چرخ همون سمت را کمتر میکنه و به اصطلاح ماشینو جمع میکنه که من خودم باتوجه به تجربه رانندگی چندین ساله و ماشینهای مختلف توزمستان کاملا این موضوع را احساس کردم ودر آخر باید بگم مقاله برای نگهداری گیربکس اتو خیلی زیاده میتونی گیر بیاری و از اونجائیکه استهلاک گیربکسهای اتو کمتر از دستیه اگر یک کم بهش برسی بعید میدونم اذیتت کنه مثلا مهمترین چیز اینه که همیشه موقع توقف کامل اول دنده ماشینو بذاری رو حالت N و بعد ترمز دستی را بکشی و بعد بری روحالت P تا به اصطلاح کیربکس درگیر نباشه وماشین با ترمز دستی متوقف بشه که خیلی رو کیربکس فشار نیاره.
ممنون دوست عزیز از توضیحاتتون سالم و شاد باشید
ارسال پست

بازگشت به “اف اي دبليو (فاو) بسترن FAW Besturn”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 0 مهمان