انتخاب کاربراتور برای پراید بی پی استاندارد

سوال و جواب تخصصي پیرامون تقويت خودرو

مدیر انجمن: كوروش پيروز

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
ارسال پست
biuck iran
دنده 1
پست: 1311
تاریخ عضویت: 14 آپریل 2011, 14:07
نوع خودرو: GTI 6
محل اقامت: همدان

انتخاب کاربراتور برای پراید بی پی استاندارد

پست توسط biuck iran » 15 ژوئن 2018, 01:35

سلام دوستان :-?

بالاخره بعد از سال ها پول جمع کردن و مسافرت نرفتن و گشنگی کشیدن من یه بی پی جمع کردم . با سرسیلندر سالید و میل لنگ 8 لنگ سبک سازی شده و هدرز و دیسک و صفحه 200 میلی متری و بوستر ترمز تویوتائی 10 اینچ
موتور گاز نخورده
روی پراید

دوستان یه مشکلی دارم اگه بتونید کمک کنید :

کاربراتور روی ماشین سولکس از این اجناس تحت لیسانس تایوانی هست دهنه کاربراتور 34-34 هست با کولیس سایز زدم
احساس میکنم تو دور ماشین کم میاره موقع شتابگیری البته تو یه دور موتور خاص بعد رد میکنه
فکر میکنم این کاربراتور برای این موتور کم باشه یه جورایی خصوصا تو دور بالا از 5 هزار به بعد

این طور که تحقیق کردم کاربراتور فابریک فرانسوی پژو 36-36 هست یعنی دو میل با این که رو ماشینه تفاوت داره منتها باید اول تست کنم ببینم اون روش چطوره کم میاره یا نه ؟

در مورد 4 دهنه هم دلرتو هم وبر هم سولکس پرس و جو کردم متاسفانه کابراتور های موجود 4 دهانه همگی کارکرده و مستهلک هستند مصرف رو بشدت بالا میبرن حدود 17 تا 20 توی شهر که فاجعس :lol:
از جهتی تنظیم کردنشون هم خیلی سخته تنظیم میشه دو تا گاز میدی دوباره میریزه به هم

گفتم نو پیدا کنم که قیمت کاربراتور 40DCOE وبر (40_40) حدودای 4 الی 5 تومانه که بازم زیاده حالا الان این قیمته

نظر شما دوستان و اساتید چیه سولکس تر و تمیز پیدا کنم فابریکی یا وبر 32-36 بگیرم ببندم


ضمنا دوستان اگه کسی کاربراتور 2000 ای در حد نو داره بمن خبر بده (در خصوصی)
تمام اتومبیل های پولدارها رو دوست دارم
biuck iran
دنده 1
پست: 1311
تاریخ عضویت: 14 آپریل 2011, 14:07
نوع خودرو: GTI 6
محل اقامت: همدان

Re: انتخاب کاربراتور برای پراید بی پی استاندارد

پست توسط biuck iran » 16 ژوئن 2018, 20:33

دوستان کاربراتور های ماشین های تویوتا مثل ایسان و هایلوکس و کریسدا فکر میکنم مناسب باشن منتها مسئله ی آزمون و خطاست و اگر کسی از دوستان تجربه ای تو این زمینه داره اینجا بهمون بگه

کاربراتور های هایلوکس دهنه 32-36 هست
تمام اتومبیل های پولدارها رو دوست دارم
biuck iran
دنده 1
پست: 1311
تاریخ عضویت: 14 آپریل 2011, 14:07
نوع خودرو: GTI 6
محل اقامت: همدان

Re: انتخاب کاربراتور برای پراید بی پی استاندارد

پست توسط biuck iran » 17 ژوئن 2018, 01:54

حالا که کسی نیومد برا راهنمائی من اطلاعات شخصی خودم و تجربیاتک رو در اختیار قرار میدم .

من شمع ها رو باز کردم مارک دنزو بود ولی با شمع های مزدا 323 کلا متفاوته
فیلر اونا رو 1.05 کردم
تا تست بزنم ببینم دوده میگیره باز یا نه
تمام اتومبیل های پولدارها رو دوست دارم
نمایه کاربر
AMIR N
دنده 1
پست: 1841
تاریخ عضویت: 26 ژانویه 2013, 16:20
نوع خودرو: slx&206
محل اقامت: کره زمین(اصفان)
تماس:

Re: انتخاب کاربراتور برای پراید بی پی استاندارد

پست توسط AMIR N » 20 ژوئن 2018, 12:29

دادا چرا کاربرات؟؟
چرا انژکتور روشن نمیکنی
به این تاپیک سر بزنید ((حتما)) و منو تو ساخت این امپلی فایر همراهی کنید
viewtopic.php?f=5&t=104674
biuck iran
دنده 1
پست: 1311
تاریخ عضویت: 14 آپریل 2011, 14:07
نوع خودرو: GTI 6
محل اقامت: همدان

Re: انتخاب کاربراتور برای پراید بی پی استاندارد

پست توسط biuck iran » 22 ژوئن 2018, 19:20

سلام امیر جان انژکتور قطعا بهتره ولی تراتلش خوبه که هزینه زیادبرمیداره
انژکتور معمولی تنفسش از کاربراتور کمتره
انژکتور سوار شدم زیاد راضی نبودم

اون طوری که من متوجه شدم باید سوزن دور ارام رو یکم گشاد کنیم و دور بالا رو یکم تنگ کنیم
تمام اتومبیل های پولدارها رو دوست دارم
biuck iran
دنده 1
پست: 1311
تاریخ عضویت: 14 آپریل 2011, 14:07
نوع خودرو: GTI 6
محل اقامت: همدان

Re: انتخاب کاربراتور برای پراید بی پی استاندارد

پست توسط biuck iran » 22 ژوئن 2018, 19:29

biuck iran نوشته شده:
17 ژوئن 2018, 01:54
حالا که کسی نیومد برا راهنمائی من اطلاعات شخصی خودم و تجربیاتک رو در اختیار قرار میدم .

من شمع ها رو باز کردم مارک دنزو بود ولی با شمع های مزدا 323 کلا متفاوته
فیلر اونا رو 1.05 کردم
تا تست بزنم ببینم دوده میگیره باز یا نه
فیلر شمع ها با دهانه 1.05 خوب نبود . دور بالا کم میاورد . فیلر رو 1 و سپس 0.9 کردم رو ی0.9 عالی ترین نتیجه رو حس کردم

امروز کاسه چرخ های عقب باز شد لبه دار بوده تراش داده بودن و نیز حالت تخم مرغی شده بود که با ترمز گیری حالت لرزش روی پدال ترمز احساس میشد بلبرینگ ها و کاسه با هم تعویض شد ولی اینثدر لنت هام گوشتی بود که یکی از چرخ ها سفت جا رفت و واسه همین یکم تا چند روز درگیره

ترمز تقریبا 1.5 برابر قویتر شد با این بوستری که ما استفاده کردیم قدرت ترمز گیری بسیار بالاست و تو سرعت های بالا کاملا ماشین کنترل میشه
تمام اتومبیل های پولدارها رو دوست دارم
ارسال پست

بازگشت به “سوال و جواب تخصصي تیونینگ”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان