ماشین افرود تا قیمت 20 میلیون

تصویر
بحث و تبادل نظر در مورد Off-Road
قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
ارسال پست
offroad amir
پست: 2
تاریخ عضویت: 10 سپتامبر 2018, 21:05
نوع خودرو: مشخص نشده!
Has thanked: 0
Been thanked: 0

ماشین افرود تا قیمت 20 میلیون

پست توسط offroad amir » 10 سپتامبر 2018, 23:31

سلام خدمت همه دوستان و اساتید محترم
بنده میخام یه ماشینفقظ و فقظ برای ارود بخرم
ماشینایی که مد نظرم شهباز و پاترول بود
نظر شما در این باره چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما چه ماشین های دیکه رو پیشنهاد میکنید؟و لطفا دلیلتون رو هم ذکر کنید.
saeeedi
شروع حركت
پست: 22
تاریخ عضویت: 25 ژوئن 2015, 09:50
نوع خودرو: مشخص نشده!
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ماشین افرود تا قیمت 20 میلیون

پست توسط saeeedi » 13 سپتامبر 2018, 23:53

نظر من رو پاترول هست . البته پاترول مزایا و معایب شناخته شده ای داره ولی از مهمترین مزیتهاش داشتن فضای کافی . امکان طی مسافت بالا برای رسیدن به منطقه آفرود مورد نظز . داشتن کولر و استهلاک کم زیربندی و موتور و همچنین فراوانی قطعه و تعمیرکار هست اینم بگم که آفرود حرفه ای باید یه شغل تمام وقت باشه و 90 درصد کسانی که دیدم و خودشون فکر میکردن آفرودر هستن فرق آفرود معمولی رو با آفر.د حرفه ای نمیدونستن بنابراین با توجه به تعریف آفرود در ایران ( طبیعت گردی . تپه نوردی و گردش آخر هفته و ... ) پاترول از نظر من بهترین گزینه هست . مگر اینکه در گروهی عضویت داشته باشی که مثلا همگی پاژن سوار هستن یا بلیزر سوار ---- گزینه بعدی هم به نظرم وانت بلند تویوتا هست . موفق باشی دوست عزیز
offroad amir
پست: 2
تاریخ عضویت: 10 سپتامبر 2018, 21:05
نوع خودرو: مشخص نشده!
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ماشین افرود تا قیمت 20 میلیون

پست توسط offroad amir » 15 سپتامبر 2018, 22:36

saeeedi نوشته شده:
13 سپتامبر 2018, 23:53
نظر من رو پاترول هست . البته پاترول مزایا و معایب شناخته شده ای داره ولی از مهمترین مزیتهاش داشتن فضای کافی . امکان طی مسافت بالا برای رسیدن به منطقه آفرود مورد نظز . داشتن کولر و استهلاک کم زیربندی و موتور و همچنین فراوانی قطعه و تعمیرکار هست اینم بگم که آفرود حرفه ای باید یه شغل تمام وقت باشه و 90 درصد کسانی که دیدم و خودشون فکر میکردن آفرودر هستن فرق آفرود معمولی رو با آفر.د حرفه ای نمیدونستن بنابراین با توجه به تعریف آفرود در ایران ( طبیعت گردی . تپه نوردی و گردش آخر هفته و ... ) پاترول از نظر من بهترین گزینه هست . مگر اینکه در گروهی عضویت داشته باشی که مثلا همگی پاژن سوار هستن یا بلیزر سوار ---- گزینه بعدی هم به نظرم وانت بلند تویوتا هست . موفق باشی دوست عزیز
خیلی ممنون از راهنماییتون
ارسال پست

بازگشت به “كلوپ Off Road”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 0 مهمان