مباحث کولر پرايد ( توضيحات در پست اول )

تصویر مباحث مربوط به مدلهای مختلف پراید (صندوقدار، هاچبک، 141، 132 و 111 ، 131 و...)

مدیران انجمن: hexagon, DEATH

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
نمایه کاربر
almaseraga
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 354
تاریخ عضویت: 11 سپتامبر 2013, 15:53
نوع خودرو: پراید90.پرشیا87
محل اقامت: تهران

Re: مباحث کولر پرايد ( توضيحات در پست اول )

پست توسط almaseraga » 11 آگوست 2018, 00:06

تست کن ببین اون موقه کمبود برق نداری؟
چراقاتو روشن کن خاموش کن
چندجور تستش کن
تجربه تلخ:
viewtopic.php?f=30&t=58255&start=100
پایین صفحه

ابوالفضل
نمایه کاربر
horaman
دنده 1
پست: 1730
تاریخ عضویت: 27 می 2010, 00:57
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: مباحث کولر پرايد ( توضيحات در پست اول )

پست توسط horaman » 11 آگوست 2018, 16:45

با سلام به دوستان کسی نظری داره در مورد پرتاب ببهتر کولر پراید که فن اواپراتور با نمونه قوی تری عوض بشه؟ چون پرتاب باد ضعیفی داره
نمایه کاربر
esmigel
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 568
تاریخ عضویت: 27 می 2012, 16:26
نوع خودرو: XU7-L3
محل اقامت: زاهدان

Re: مباحث کولر پرايد ( توضيحات در پست اول )

پست توسط esmigel » 12 آگوست 2018, 00:04

almaseraga نوشته شده:
10 آگوست 2018, 20:30
amin33 نوشته شده:
10 آگوست 2018, 13:11
almaseraga نوشته شده:
01 آگوست 2018, 20:54
دوستان من رفتم اون لوله کولرو قسمتیشو که سمت منیفولد دوده رو عایق کردم
تاثیرش انقدر هست که به سایپا برای انجام ندادن این کارش لعنت بفرستین
اینم عکسش

قسمت بالاشم بعدا انجام میدم
مراحلشم چیز خاصی نیست
رفتم 1متر پشم شیشه فویل دار خریدم که شد 10هزارتومن
چنتا هم بست کمر بندی
1تیکه نمیتونید در بیارید باید از چنتا تیکه پشم استفاده کنید
نتیجشم عالیه
البته اینم بگم من رادیات کولرم 2تا فن داره
و یه مقداری سیم گاز ماشینو کشیدم تا موقه ترافیک ماشین گاز بخوره و از لحاظ قدرت و برق کم نیاره
ولی این پشم شیشه از تمام کارایی که انجام دادم تا الان بیشتر نتیجه داشته
فقط مواظب دستاتون باشین
آقا یه سوال
حس میکنم کولرم روغن نداره چون یه قتایی کمپرسور صدا میده
واسه اضافه کردن روغن باید گاز هم عوض بشه؟
همینجوری اضافه نمیکنن بهش؟
داداش خدا امواتتو بیامرزه...منم رفتم انجام دادم تاثیرش عالی بود خیل خنکی بیشتر شد..... ولی من یه تیکه دراوردم نیمتر پشم شیشه بریدم اولشو پیچیدم بالای لوله با چسب برق بستم و تیکه تیکه هل دادم پایین و همینجور با چسب برق تیکه تیکه بستمش و اخر برا محکم کاری با بست زیپی سفتش کردم فقط بالاشو نمیشه چون ماشینم دوگانس و رگلاتور کاز مزاحمه ک البته قسمت مهمش همون پایین بود...فقط هرکی خواس بزنه حتما ماسک بزنه ذراتش راحت از طریق تنفس جذب میشه
چاکرتم داداش
خوش حالم که جواب گرفتی
ماشین منم دوگانش واسه همین بالاشو نتونستم عایق کنم ولی به قول خودت اصل کار همین پایینه
فقط اگه تونستی عکس بنداز ببینم اگه بتونم منم مثل شما یتیکه کار کنم :-)
با اینکه سر علما اختلافه سر اینکه اینکار تاثیر داره یا هیچ تاثیری نداره..من رو دوتا ماشین هم پشم شیشه همم روکشه لوله اسپیلت زدم.. روشم با بست زیپی مشکی کوچک محکم بستم و همه جارو کیپ کردم از پایین تا بالا کل لوله رو پوشوندم...این هم راحتره همم مخصوص اینکار و ارزون....هرچند بازم میگم اون لوله برگشته کولره!..
تصویر
این روزها غمگینم...همانند دلقکی که روی صحنه چشمش به عشقش افتاد که با معشوقش به او میخندیدند...!
Bebeto
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 652
تاریخ عضویت: 07 ژولای 2017, 00:24
نوع خودرو: 131
محل اقامت: ایران 99

Re: مباحث کولر پرايد ( توضيحات در پست اول )

پست توسط Bebeto » 12 آگوست 2018, 01:32

esmigel نوشته شده:
12 آگوست 2018, 00:04
almaseraga نوشته شده:
10 آگوست 2018, 20:30
amin33 نوشته شده:
10 آگوست 2018, 13:11
almaseraga نوشته شده:
01 آگوست 2018, 20:54
دوستان من رفتم اون لوله کولرو قسمتیشو که سمت منیفولد دوده رو عایق کردم
تاثیرش انقدر هست که به سایپا برای انجام ندادن این کارش لعنت بفرستین
اینم عکسش

قسمت بالاشم بعدا انجام میدم
مراحلشم چیز خاصی نیست
رفتم 1متر پشم شیشه فویل دار خریدم که شد 10هزارتومن
چنتا هم بست کمر بندی
1تیکه نمیتونید در بیارید باید از چنتا تیکه پشم استفاده کنید
نتیجشم عالیه
البته اینم بگم من رادیات کولرم 2تا فن داره
و یه مقداری سیم گاز ماشینو کشیدم تا موقه ترافیک ماشین گاز بخوره و از لحاظ قدرت و برق کم نیاره
ولی این پشم شیشه از تمام کارایی که انجام دادم تا الان بیشتر نتیجه داشته
فقط مواظب دستاتون باشین
آقا یه سوال
حس میکنم کولرم روغن نداره چون یه قتایی کمپرسور صدا میده
واسه اضافه کردن روغن باید گاز هم عوض بشه؟
همینجوری اضافه نمیکنن بهش؟
داداش خدا امواتتو بیامرزه...منم رفتم انجام دادم تاثیرش عالی بود خیل خنکی بیشتر شد..... ولی من یه تیکه دراوردم نیمتر پشم شیشه بریدم اولشو پیچیدم بالای لوله با چسب برق بستم و تیکه تیکه هل دادم پایین و همینجور با چسب برق تیکه تیکه بستمش و اخر برا محکم کاری با بست زیپی سفتش کردم فقط بالاشو نمیشه چون ماشینم دوگانس و رگلاتور کاز مزاحمه ک البته قسمت مهمش همون پایین بود...فقط هرکی خواس بزنه حتما ماسک بزنه ذراتش راحت از طریق تنفس جذب میشه
چاکرتم داداش
خوش حالم که جواب گرفتی
ماشین منم دوگانش واسه همین بالاشو نتونستم عایق کنم ولی به قول خودت اصل کار همین پایینه
فقط اگه تونستی عکس بنداز ببینم اگه بتونم منم مثل شما یتیکه کار کنم :-)
با اینکه سر علما اختلافه سر اینکه اینکار تاثیر داره یا هیچ تاثیری نداره..من رو دوتا ماشین هم پشم شیشه همم روکشه لوله اسپیلت زدم.. روشم با بست زیپی مشکی کوچک محکم بستم و همه جارو کیپ کردم از پایین تا بالا کل لوله رو پوشوندم...این هم راحتره همم مخصوص اینکار و ارزون....هرچند بازم میگم اون لوله برگشته کولره!..
تصویر
اسم اینی که دستته چیه؟
نمایه کاربر
esmigel
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 568
تاریخ عضویت: 27 می 2012, 16:26
نوع خودرو: XU7-L3
محل اقامت: زاهدان

Re: مباحث کولر پرايد ( توضيحات در پست اول )

پست توسط esmigel » 12 آگوست 2018, 03:33

Bebeto نوشته شده:
12 آگوست 2018, 01:32
esmigel نوشته شده:
12 آگوست 2018, 00:04
almaseraga نوشته شده:
10 آگوست 2018, 20:30
amin33 نوشته شده:
10 آگوست 2018, 13:11


داداش خدا امواتتو بیامرزه...منم رفتم انجام دادم تاثیرش عالی بود خیل خنکی بیشتر شد..... ولی من یه تیکه دراوردم نیمتر پشم شیشه بریدم اولشو پیچیدم بالای لوله با چسب برق بستم و تیکه تیکه هل دادم پایین و همینجور با چسب برق تیکه تیکه بستمش و اخر برا محکم کاری با بست زیپی سفتش کردم فقط بالاشو نمیشه چون ماشینم دوگانس و رگلاتور کاز مزاحمه ک البته قسمت مهمش همون پایین بود...فقط هرکی خواس بزنه حتما ماسک بزنه ذراتش راحت از طریق تنفس جذب میشه
چاکرتم داداش
خوش حالم که جواب گرفتی
ماشین منم دوگانش واسه همین بالاشو نتونستم عایق کنم ولی به قول خودت اصل کار همین پایینه
فقط اگه تونستی عکس بنداز ببینم اگه بتونم منم مثل شما یتیکه کار کنم :-)
با اینکه سر علما اختلافه سر اینکه اینکار تاثیر داره یا هیچ تاثیری نداره..من رو دوتا ماشین هم پشم شیشه همم روکشه لوله اسپیلت زدم.. روشم با بست زیپی مشکی کوچک محکم بستم و همه جارو کیپ کردم از پایین تا بالا کل لوله رو پوشوندم...این هم راحتره همم مخصوص اینکار و ارزون....هرچند بازم میگم اون لوله برگشته کولره!..
اسم اینی که دستته چیه؟
:smile: !
نوشتم دیگه... روکش لوله اسپیلت..یه نوع عایق حرارته...سایز و انواع مختلفی داره که من اینو همون چند سال قبل انتخاب کردم..تعمیرکارای اسپیلت دارن همه...پشم شیشه دیگه قدیمی شد..دردسرشم زیاده...این خیلی راحتره و مخصوص همین کارم هست..از وسط جرش میدی بعد قالب لوله میشه.. روشم هر چند سانت بست زیپی مشکی زدم که همرنگ خودش باشه...هرکی کاپوتو میزد بالا میگفت منم میخوااام!!
این روزها غمگینم...همانند دلقکی که روی صحنه چشمش به عشقش افتاد که با معشوقش به او میخندیدند...!
SoRoUsH8
دنده 3
پست: 3465
تاریخ عضویت: 04 آگوست 2013, 11:48
نوع خودرو: دمپایی ابری
محل اقامت: IR19

Re: مباحث کولر پرايد ( توضيحات در پست اول )

پست توسط SoRoUsH8 » 12 آگوست 2018, 08:42

با اینکه هیچ تاثیری نداره اون عایق کردن لوله اما اگه بازم انجام دادید این کار رو از پشم شیشه استفاده نکنید، سرطان زا هست.
ﺩﺭﺳﺘﻪ ﭘﺮﺍﯾﺪ ﮐﻮﻟﺮﺵ ﺧﻮﺏ ﻧﯿﺴﺖ ﻭﻟﯽ خداییش ﺑﺨﺎﺭﯾﺶ ﺧﻮﺏ ﺧﻨﮏ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ
نمایه کاربر
almaseraga
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 354
تاریخ عضویت: 11 سپتامبر 2013, 15:53
نوع خودرو: پراید90.پرشیا87
محل اقامت: تهران

Re: مباحث کولر پرايد ( توضيحات در پست اول )

پست توسط almaseraga » 12 آگوست 2018, 16:55

اتفاقا باید پشم شیشه استفاده بشه
با خطرات انسانیش کاری ندارم
ولی اگه میخواین جواب بگیرین فقط پشم شیشه جواب میده
تجربه تلخ:
viewtopic.php?f=30&t=58255&start=100
پایین صفحه

ابوالفضل
نمایه کاربر
amin33
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 92
تاریخ عضویت: 13 ژانویه 2015, 17:02
نوع خودرو: پراید ۱۳۲ دوگانه
محل اقامت: یزد

Re: مباحث کولر پرايد ( توضيحات در پست اول )

پست توسط amin33 » 12 آگوست 2018, 23:32

almaseraga نوشته شده:
10 آگوست 2018, 20:30
amin33 نوشته شده:
10 آگوست 2018, 13:11
almaseraga نوشته شده:
01 آگوست 2018, 20:54
دوستان من رفتم اون لوله کولرو قسمتیشو که سمت منیفولد دوده رو عایق کردم
تاثیرش انقدر هست که به سایپا برای انجام ندادن این کارش لعنت بفرستین
اینم عکسش
تصویر
قسمت بالاشم بعدا انجام میدم
مراحلشم چیز خاصی نیست
رفتم 1متر پشم شیشه فویل دار خریدم که شد 10هزارتومن
چنتا هم بست کمر بندی
1تیکه نمیتونید در بیارید باید از چنتا تیکه پشم استفاده کنید
نتیجشم عالیه
البته اینم بگم من رادیات کولرم 2تا فن داره
و یه مقداری سیم گاز ماشینو کشیدم تا موقه ترافیک ماشین گاز بخوره و از لحاظ قدرت و برق کم نیاره
ولی این پشم شیشه از تمام کارایی که انجام دادم تا الان بیشتر نتیجه داشته
فقط مواظب دستاتون باشین
آقا یه سوال
حس میکنم کولرم روغن نداره چون یه قتایی کمپرسور صدا میده
واسه اضافه کردن روغن باید گاز هم عوض بشه؟
همینجوری اضافه نمیکنن بهش؟
داداش خدا امواتتو بیامرزه...منم رفتم انجام دادم تاثیرش عالی بود خیل خنکی بیشتر شد..... ولی من یه تیکه دراوردم نیمتر پشم شیشه بریدم اولشو پیچیدم بالای لوله با چسب برق بستم و تیکه تیکه هل دادم پایین و همینجور با چسب برق تیکه تیکه بستمش و اخر برا محکم کاری با بست زیپی سفتش کردم فقط بالاشو نمیشه چون ماشینم دوگانس و رگلاتور کاز مزاحمه ک البته قسمت مهمش همون پایین بود...فقط هرکی خواس بزنه حتما ماسک بزنه ذراتش راحت از طریق تنفس جذب میشه
چاکرتم داداش
خوش حالم که جواب گرفتی
ماشین منم دوگانش واسه همین بالاشو نتونستم عایق کنم ولی به قول خودت اصل کار همین پایینه
فقط اگه تونستی عکس بنداز ببینم اگه بتونم منم مثل شما یتیکه کار کنم :-)
داداش کاری نداره .. ببین اندازه نیم متر جدا کن ، عرضشم حدود ده دوازده سانت ، یه تیکه اندازه پنج سانت بپیچ دور لوله از بالا و با چسب ببندش ، بعد هول بده پایین همینجور تیکه تیکه بپیچ چسب بزن هول بده پایین تا بیخ....
.
تصویر
.
تصویر
.
تصویر
.
تصویر
❤❤یه‌ تکاور ارتش ❤❤
نمایه کاربر
esmigel
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 568
تاریخ عضویت: 27 می 2012, 16:26
نوع خودرو: XU7-L3
محل اقامت: زاهدان

Re: مباحث کولر پرايد ( توضيحات در پست اول )

پست توسط esmigel » 13 آگوست 2018, 01:10

حداقل دوستانی که زحمت اینکارو میکشن قبل و بعد از انجام اینکار یه دماسنج دیجیتالی بزارن رو دریچه تا حداقل بدونیم لوله برگشته کولر! عایق کردنش تاثیری داره یا نه..
این روزها غمگینم...همانند دلقکی که روی صحنه چشمش به عشقش افتاد که با معشوقش به او میخندیدند...!
Bebeto
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 652
تاریخ عضویت: 07 ژولای 2017, 00:24
نوع خودرو: 131
محل اقامت: ایران 99

Re: مباحث کولر پرايد ( توضيحات در پست اول )

پست توسط Bebeto » 13 آگوست 2018, 01:26

esmigel نوشته شده:
13 آگوست 2018, 01:10
حداقل دوستانی که زحمت اینکارو میکشن قبل و بعد از انجام اینکار یه دماسنج دیجیتالی بزارن رو دریچه تا حداقل بدونیم لوله برگشته کولر! عایق کردنش تاثیری داره یا نه..
بله به شرطی که تو شرایط یکسان باشه مثلا جفتش ظهر ساعت 2 زیر نور افتاب
اینطوری میشه فهمید موثر هست تا نه
ارسال پست

بازگشت به “پراید Pride - سایپا”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: behzad.a1988, Moh_reza71 و 15 مهمان