نیسان ماکسیما - NISSAN Maxima A33

تصویر مباحث مربوط به نیسان آلتیما، ماکسیما، تینا

مدیر انجمن: رضا عمراني

Kasra654
پست: 5
تاریخ عضویت: 04 سپتامبر 2018, 17:22
نوع خودرو: Maxima
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: نیسان ماکسیما - NISSAN Maxima A33

پست توسط Kasra654 » 04 سپتامبر 2018, 19:39

با سلام
ماشينم گيربكسش روغن ميده ، دلايلش چي ميتونه باشه ؟اگه ممكنه بفرماييد كه چقدر معمولا هزينه داره درست كردنش ، والا من خيلي به علت اشنا نداشتن از جيبم رفته ، مثلا تعويض روغن دفعه پيش از من واسه يه روغن ليكو مولي ٢٧٠ هزارتومان گرفت ، ممنون ميشم منو راهنمايي كنيد
Kasra654
پست: 5
تاریخ عضویت: 04 سپتامبر 2018, 17:22
نوع خودرو: Maxima
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: نیسان ماکسیما - NISSAN Maxima A33

پست توسط Kasra654 » 04 سپتامبر 2018, 19:43

Kasra654 نوشته شده:
04 سپتامبر 2018, 19:39
با سلام
ماشينم گيربكسش روغن ميده ، دلايلش چي ميتونه باشه ؟اگه ممكنه بفرماييد كه چقدر معمولا هزينه داره درست كردنش ، والا من خيلي به علت اشنا نداشتن از جيبم رفته ، مثلا تعويض روغن دفعه پيش از من واسه يه روغن ليكو مولي ٢٧٠ هزارتومان گرفت ، ممنون ميشم منو راهنمايي كنيد
نمایه کاربر
amir_fluid80
شروع حركت
پست: 13
تاریخ عضویت: 13 دسامبر 2014, 00:06
نوع خودرو: ماکسیما - سمند EF7
محل اقامت: مشهد
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: نیسان ماکسیما - NISSAN Maxima A33

پست توسط amir_fluid80 » 08 سپتامبر 2018, 17:54

محمد نصر اصفهانی نوشته شده:
03 سپتامبر 2018, 16:37
سلام ایا کسی تا حالا رادیاتور ایرانی استفاده کرده؟ و چه مارکی؟امپر اب کجاقرار میگیره؟
سلام دوست عزیز
پاسخ شما در صفحات قبل داده شده مطالعه کنین.
بصورت خلاصه:
رادیاتور ایرانی: کوشش رادیاتور
آمپر آب: نرمال خط پایین و درحالت رانندگی پرشتاب یا گرمای زیاد و فشار به خودرو، آمپر تا خط وسط میاد بالا ولی دوباره بر میگرده
Hiva82
پست: 2
تاریخ عضویت: 15 می 2016, 14:58
نوع خودرو: Chevrolet impala
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: نیسان ماکسیما - NISSAN Maxima A33

پست توسط Hiva82 » 09 سپتامبر 2018, 11:46

سلام دوستان روز خوش ۴ماهه یه ماکسیما دنده مدل ۸۴گرفتم که موتورش رو باز کردیم و تعمیر اساسی شد ماشین از همون اول که گرفتم موقع گرم شدن وقتی تو حرکت ترمز میزدی مثلا رو سرعت گیر افت دور موتور داشت و حتی گاها خاموش میشد دریچه گاز رو عوض کردم و این مشکل خیلی بهتر شد مف سنسور نیز عوض شد و بازم بهتر از حالت قبلی شد ولی بازم هنگام توقف تو حرکت دور موتور به جای ۶۲۵rpm ابتدا میاد رو ۴۰۰rpmو بعد ۳ثانیه برمیگرده رو حالت استاندار۶۲۵.کویل وایرها همه سالم و تازه عوض شدن شمع سالم و منیفولد هوارو هم باز کردم و اورینگها بررسی شد و تمیزکاری و بسته شد ولی انگار تو اون مجموعه نشتی هوا هست چون صدای فیس فبس میده که شاید هم از موتور باشه.تنها چیزی که مونده دست بزنم پمپ بنزینه که مقداری صدا میده و ماشین گرم میشه استارت مجدد رو با چن استارت طولانی روشن میکنه.سنسور موقعیت میل لنگ (دور موتور)زیر پولی میل لنگ کنترل کردم سالمه استپر موتر هم سالمه.ممنون میشم راهنماییم کنید
ALI.gp
سرعت : 50 كيلومتر در ساعت
پست: 844
تاریخ عضویت: 30 دسامبر 2010, 15:45
نوع خودرو: Maxima azera
محل اقامت: ساری
Has thanked: 7 times
Been thanked: 3 times

Re: نیسان ماکسیما - NISSAN Maxima A33

پست توسط ALI.gp » 11 سپتامبر 2018, 23:52

سلام دوستان تو این ٱشفته بازار کسی قیمت لوازم زیر رو داره؟
دیسک و صفحه و بلبرینگ کلاچ اصلی
جعبه فرمون
پمپ کلاچ
ممنونم
نمایه کاربر
god_love_power
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 71
تاریخ عضویت: 03 دسامبر 2009, 14:39
نوع خودرو: نیسان ماکسیما
محل اقامت: تهران
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: نیسان ماکسیما - NISSAN Maxima A33

پست توسط god_love_power » 13 سپتامبر 2018, 10:21

لاستیک ژاپنی شده جفتی دو و سیصد، ایرانی چی بندازیم روش؟
ALI.gp
سرعت : 50 كيلومتر در ساعت
پست: 844
تاریخ عضویت: 30 دسامبر 2010, 15:45
نوع خودرو: Maxima azera
محل اقامت: ساری
Has thanked: 7 times
Been thanked: 3 times

Re: نیسان ماکسیما - NISSAN Maxima A33

پست توسط ALI.gp » 13 سپتامبر 2018, 19:55

من تقریبا یکی دو ماه پیش یوکوهاما گرفتم 4 حلقه حدود 2 تومن واقعیت جای تاسف داره
تا اونجایی که من به چشم خورده 215 و 225 ایرانی نداره و 205 داره، چینی تری انگل و اینا داشته
دوستان شلنگ فشار قوی قیمتش چنده؟ یه کم نشتی داره
نمایه کاربر
davo0d-s000t
دنده 3
پست: 3325
تاریخ عضویت: 18 ژوئن 2010, 17:36
نوع خودرو: سمند
محل اقامت: 0.5جهان
Has thanked: 78 times
Been thanked: 44 times

Re: نیسان ماکسیما - NISSAN Maxima A33

پست توسط davo0d-s000t » 13 سپتامبر 2018, 23:38

سلام علی جان
فشار قوی هیدرولیک حدود2.5ملیون ناقابل :x :x متاسفانه از ما هم نشتی داره و میترسم بدم پرس چون ماکسیما قبل سر همین پرس کلا هیدرولیکش به صدا افتاد.تعویض هم که نمیشه کرد
لاستیک16ایرانی فقط یزد تایر موجوده که اون هم نزدیک به1ملیون باید باشه
امروز سری به بازار زدم واقعا اعصابم بهم ریخت.میشلن پریماسی سه225/55/16نمایندگی تاریخ2017سه ملیون.میشلن215/55/16دو ملیون و نیم.پیرلیp7 215نمایندگی2200.پیرلیp7 205/55/16 یک ملیون و هشتصد.همه 2017
واقعا وحشتناکه.پیارسال بهترین گلuhpدانلوپ رو خریدم جفتی650حالا تویوcf2برای پراید شده700-750
به احتمال زیاد پیرلیp7 205رو بخرم با این وضعیت قیمت ها
تست پیرلیp7تفاوت معنا داری باprimacy3 نداشته و بعضا بهتر هم بوده اگر قصد خرید دارید گزینه مناسب تریه با توجه به قیمت
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20 ... -55R16.htm
فقط اروپایی
ALI.gp
سرعت : 50 كيلومتر در ساعت
پست: 844
تاریخ عضویت: 30 دسامبر 2010, 15:45
نوع خودرو: Maxima azera
محل اقامت: ساری
Has thanked: 7 times
Been thanked: 3 times

Re: نیسان ماکسیما - NISSAN Maxima A33

پست توسط ALI.gp » 16 سپتامبر 2018, 19:49

سلام داوود جان
راستش نشتی داره زیاد می شه و مکانیک گفته از شلنگ فشار قویه
یا باید بدم پرس یا باید تایوانی بخرم که ارزون تره البته قیمت ندارم
دوستی تو همین تاپیک نوشته شلنگ آمریکایی ماشین سنگین خریده بود و جنسش هم خیلی خوب بوده شما اطلاع نداری چه ماشینی بوده؟
ALI.gp
سرعت : 50 كيلومتر در ساعت
پست: 844
تاریخ عضویت: 30 دسامبر 2010, 15:45
نوع خودرو: Maxima azera
محل اقامت: ساری
Has thanked: 7 times
Been thanked: 3 times

Re: نیسان ماکسیما - NISSAN Maxima A33

پست توسط ALI.gp » 16 سپتامبر 2018, 20:39

Mohsen.B نوشته شده:
04 ژانویه 2014, 19:11
Mohsen.B نوشته شده:سلام دوستان
شلنگ فشار قوی هیدرولیک فرمان از دیروز نشتی داره. اما قیمت اصلی 890 هزار تومنه و قیمت تایلندی 290 تومنه. مکانیک می گفت بهتره اصلی ببندی. چون تایلندی زود خراب میشه. و اینطور که مکانیک می گفت، شلنگی هم که الان روش نصبه تایلندیه.
دوستان تا بحال کسی تجربه خراب شدن شلنگ فشار قوی رو داشته؟
نظرتون در مورد شلنگ تایلندی چیه؟
لطفا راهنمایی بفرمایید.
ممنون

سلام دوستان
پس از راهنمایی دوستان موفق شدم یک تعمیرگار منصف پیدا بکنم که شلنگ آمریکایی فشار قوی که داخلش هم سیم بود و مخصوص ماشین سنگین بود رو برام نصب کرد. کیفیت شلنگ اصلا قابل مقایسه با مدل تایلندی و حتی اصلیش نبود و بسیار با کیفیت تر و قوی تر به نظر میرسید. مکانیک می گفت که شلنگ برای 300 بار فشار ساخته شده و شلنگ اصلی ماکسیما برای 150 بار فشار طراحی شده.
کل هزینه ها با باز و بست، انعام شاگردش و روغن 200 هزار تومان شد که نصف هزینه تایلندی شد. مقایسه ش با قیمت شلنگ اصلی (ظاهرا اصلی) بماند.
به سایر دوستان هم پیشنهاد می کنم در اینطور مواقع سعی کنید که هزینه ها رو مدیریت کنید و خیلی راحت به حرف مکانیک اعتماد نکنین تا بتونین جلوی هزینه های خیلی گزاف و بیخود رو بگیرید.
از همه دوستان بابت راهنمایی شون ممنونم.
امیدوارم بتونم جبران بکنم.
این دوستمون هستن امیدوارم تو tt فعالیت داشته باشن و بیان راهنمایی کنن
ارسال پست

بازگشت به “نیسان سدان - Sedan”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 0 مهمان