سوالات،مسائل و مشکلات مربوط به خرید، ثبت نام و تحویل پژو 206

مدیران انجمن: whiteshark, Monarch

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
نمایه کاربر
Sami2017
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 53
تاریخ عضویت: 03 ژانویه 2017, 13:09
نوع خودرو: 206TU5
محل اقامت: مشهد مقدس

Re: سوالات،مسائل و مشکلات مربوط به خرید، ثبت نام و تحویل پژو 206

پست توسط Sami2017 » 03 ژانویه 2017, 16:21

Soroosh Sarani نوشته شده:
Sami2017 نوشته شده:سلام دوستان خوب هستید
من یک خودروی 206 تیپ 5 رنگ سفید در تاریخ 21 آذر 1395 ثبت نام کردم تحویل 30 روزه,
واقعیت شدیدا جا خوردم و بار اولی بود که میدیدم ایرانخودرو یک بار هم دقیق بود و تاخیر طولانی نداشت, همیشه پنل بخش مشتریان رو چک میکردم اما متاسفانه هیچ تغییری در روند قرار داد مشاهده نمیکردم تا این که یک روز رفتم و دیدم در تاریخ 12 دی ماه خودروی مورد نظر فاکتور شده است ! :) :) :mrgr:
و شماره بدنه اش هم با HJ شروع میشه که یعنی مدلش 96 هست,(یه تماس گرفتم با بخش ویژه مشتریان ایرانخودرو تهران که گفتن بخشنامه ایی اومده که از 10 دی به بعد خودرو ها رو مدل 96 میزنن و شانس آوردین که 9 دی فاکتور نشدین وگرنه مدل 95 میخوردین به جای 96 :( :( :) :) :box: :hah: )
بعد گذشت تا این که همین امروز باز رفتم چک کردم دقیقا 2 روز بعد از فاکتور شدن امروز 14 دی شماره پلاک خودرو رو هم زده توی سایت ! :)
خوب حالا دوستان میخواستم ببینم بعد از این مراحل قراره از فردا چه مراحلی طی بشه؟ دقیقا چه اتفاقی قراره بیفته و کی قراره خودرو تحویل من بشه؟ به نظرتون با این وضعیت فعلی چند روز دیگه خودرو بارگیری میشه و میرسه به نمایندگی تحویل خودرو :zz: , دوباره هم که پیگیر شدم در مورد پلاک سوال داشتم گفتن که پلاک خورده اما فیزیکی پلاک رو باید از شهر خودتون پیگیر شین ! این یعنی چه و منظورشون چیه بچه ها ؟ :x یعنی پلاک که صادر شده قرار نیست فیزیکیش به همراه خودرو بیاد به همراه سند؟ :x راستی بهمم گفتن که ماشین الان پارکینگ شماره 1 تهرانه :zz: , ممنون میشم بچه هایی که تجربه دارن راهنمایی کنن به خصوص سروش عزیز :mrgr:
خودرو باید نهایتا تا 4 5 روز دیگه برسه دستتون یعنی شنبه یکشنبه میتونین برین ماشینو تحویل بگیرین همه کارای ماشینتون انجام شده و فقط باید بارگیری بشه و بیاد. پلاک رو هم از قرار معلوم تا اونجایی که من میدونم (چون ماشین خودم 8/10/95 رسید ولی پلاک 10/05/95 خورده بود :( پرس و جو کردم) ایرانخودرو پلاک تو انبار داره و فقط به راهنمایی رانندگی اعلام میکنه که این ماشین مدل و تیپ و ... اینا اینه و تمام و وقتی که ماشین میاد پلاکم باهاش میاد اگه سوالی بود درخدمتم :smile:
موضوع تاپیک متفاوته با این وجود اگه دنبال ماشین اتوماتیک بی دردسر هستید از گزینه های فابریک کارخانه استفاده کنید، گفتم تیپ 4 چون مثل اونا تیپترونیک ندارن، تیپ 6 شکل لیونر فرق داره و تیپ ترونیک هم داره.
درسته ولی من فقط میخوام بدونم 206 اتومات میزنه یا نه ؟؟
:wink: :wink:
سلام,
ممنونم سروش جان بابت پاسخ,خوب یعنی داداش الان فقط بارگیریش مونده؟ بعد این که گفتی ایرانخودرو پلاک داره خودش!یعنی خود ایرانخودرو بخش تهران وقتی خودروی ما رو میده واسه بارگیری خود فیزیکی پلاک رو هم میزاره داخل ماشین که باهاش بیاد؟ یا نه باید جدا بیاد؟ راستی سند هم من شنیدم میاد همراه با ماشین درسته؟ پس یعنی الان سند و پلاک خودرو رو میزارن مثلا تو داشبوردش و با ترانزیت حمل خودرو میاد شهر ما؟ بعد یه سوال به نظرت وقتی خواستم تحویل بگیرم چه کاری بکنم؟ یعنی منظورم اینه چه چیزایی رو باید چک کنم و حواسم به چه چیزا باشه؟ خدا کنه مث شما قالپاقاش تو صندوق نباشه و گذاشته باشن روش آخه من از فنی چیزی سرم نمیشه متاسفانه :mrgr:
AmirCamaro
شروع حركت
پست: 44
تاریخ عضویت: 11 اکتبر 2012, 08:02
نوع خودرو: Peugeot 206 SD V8
محل اقامت: اصفهان
تماس:

Re: سوالات،مسائل و مشکلات مربوط به خرید، ثبت نام و تحویل پژو 206

پست توسط AmirCamaro » 03 ژانویه 2017, 16:36

سلام دوستان
بزودی تصمیم دارم یه 206 SD V8 بصورت پیش فروشی ثبت نام کنم. تحویلش هم سال آینده.
اما از کیفیت پایین ۲۰۶های ایرانیزه خیلی شنیدم. البته اکثرا میگن کیفیت مدلهای ۹۵ خیلی بهتر شده. خلاصه خیلی شک دارم.
میخواستم نظر شما رو بدونم. کیفیت ۲۰۶های جدید بهتر شده یا نه؟
با خیال راحت ثبت نام کنم؟
نمایه کاربر
suzuki2400
کاربر ويژه
پست: 6131
تاریخ عضویت: 28 ژوئن 2012, 00:17
نوع خودرو: pars/SUZUKI/۱۱۱
محل اقامت: ایران13

Re: سوالات،مسائل و مشکلات مربوط به خرید، ثبت نام و تحویل پژو 206

پست توسط suzuki2400 » 03 ژانویه 2017, 18:34

AmirCamaro نوشته شده:سلام دوستان
بزودی تصمیم دارم یه 206 SD V8 بصورت پیش فروشی ثبت نام کنم. تحویلش هم سال آینده.
اما از کیفیت پایین ۲۰۶های ایرانیزه خیلی شنیدم. البته اکثرا میگن کیفیت مدلهای ۹۵ خیلی بهتر شده. خلاصه خیلی شک دارم.
میخواستم نظر شما رو بدونم. کیفیت ۲۰۶های جدید بهتر شده یا نه؟
با خیال راحت ثبت نام کنم؟
بهتر نشده ماشین نو هست داغن
ماشینی که 4-5ماه کارکرده از کیفیتش نمیشه حرف زد
با خیال راحت انتخاب کن
پارس و 405و 206و سمند و ...
همش یک کیفیت دارن خوب و بد نداره شانسی هست
Mohammad1800iسابق.
نمایه کاربر
habib8624
سرعت : 40 كيلومتر در ساعت
پست: 710
تاریخ عضویت: 08 نوامبر 2012, 09:46
نوع خودرو: SLX~2.6T5~LogA~DAF
محل اقامت: IR15-大阪市

Re: سوالات،مسائل و مشکلات مربوط به خرید، ثبت نام و تحویل پژو 206

پست توسط habib8624 » 04 ژانویه 2017, 03:11

کیفیت گیربکس مدل ۹۵ ها در مقایسه با ۹۴ و ۹۳ بهتر شده و مشکلات لرزش شروع حرکت ناشی از کیت کلاچ و زوزه های عجیب کمی بهتر شده، ولی کماکان مشکلات لرزش دسته دنده ناشی از ارتفاع باقیست.
کیفیت سیستم برقی و مشکلات ناشی نسبت به ۹۲ و اوایل ۹۳ بهبود داشته اما تنوع زیاد شده که در آینده پوست می کنه
کیفیت رنگ هر سال بدتر از سال قبل
لاستیک صد رحمت به بارز این کویرا مثل سنگن
در مجموع کیفیت همشون مثل هم و دارن به عدد ۱۰ از ۲۰ میل می کنن، لب مرزی پاسه و بس.
نمی دونم باور می کنید، تیپ ۵ مدل ۸۵ مرحومم با ۱۹۰ تا کارکرد کویل و سنسور اکسیژنش فابریک بود.
نمایه کاربر
rezakhan
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 62
تاریخ عضویت: 28 ژولای 2012, 14:59
نوع خودرو: تندر90 ، 405 ، پراید
محل اقامت: طهران

Re: سوالات،مسائل و مشکلات مربوط به خرید، ثبت نام و تحویل پژو 206

پست توسط rezakhan » 04 ژانویه 2017, 09:18

habib8624 نوشته شده:کیفیت گیربکس مدل ۹۵ ها در مقایسه با ۹۴ و ۹۳ بهتر شده و مشکلات لرزش شروع حرکت ناشی از کیت کلاچ و زوزه های عجیب کمی بهتر شده، ولی کماکان مشکلات لرزش دسته دنده ناشی از ارتفاع باقیست.
کیفیت سیستم برقی و مشکلات ناشی نسبت به ۹۲ و اوایل ۹۳ بهبود داشته اما تنوع زیاد شده که در آینده پوست می کنه
کیفیت رنگ هر سال بدتر از سال قبل
لاستیک صد رحمت به بارز این کویرا مثل سنگن
در مجموع کیفیت همشون مثل هم و دارن به عدد ۱۰ از ۲۰ میل می کنن، لب مرزی پاسه و بس.
نمی دونم باور می کنید، تیپ ۵ مدل ۸۵ مرحومم با ۱۹۰ تا کارکرد کویل و سنسور اکسیژنش فابریک بود.
ینی مشکل لرزش دسته دنده با کم کردن ارتفاع خودرو حل میشه؟
لاستیک ها تا چند کیلومتر زیرصفری به حساب میان که بخوایم با کره ای عوضشون کنیم؟
نمایه کاربر
Soroosh Sarani
شروع حركت
پست: 41
تاریخ عضویت: 13 ژولای 2016, 21:23
نوع خودرو: New Korando
محل اقامت: Tehran

Re: سوالات،مسائل و مشکلات مربوط به خرید، ثبت نام و تحویل پژو 206

پست توسط Soroosh Sarani » 04 ژانویه 2017, 10:08

اونقدرا هم که دوستان میگن بد نیست
حداقلش اینه که از سایر محصولات ایرانخودرو کیفیت مونتاژش بهتره
من هنوزم میگم برای تو شهر 206 بهترین گزینست
ولی جاده میشه گزینه های بهتری پیدا کرد حتی نسبت به SD
نمایه کاربر
Sami2017
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 53
تاریخ عضویت: 03 ژانویه 2017, 13:09
نوع خودرو: 206TU5
محل اقامت: مشهد مقدس

Re: سوالات،مسائل و مشکلات مربوط به خرید، ثبت نام و تحویل پژو 206

پست توسط Sami2017 » 04 ژانویه 2017, 14:44

دوستانی که تجربه دارند
آقا من یکشنبه خودروم فاکتور شده, سه شنبه هم پلاکش رو تو سایت زده
میخواستم ببینم چرا اون روند قرار داد روی صدور فاکتور با رنگ زرد مونده ! آخه چون برای این که پلاک صادر بشه باید مرحله تائید حسابداری رد بشه دیگه ! ولی پلاکو زده تو بخش مشتریان ولی هنوز روی صدور فاکتور با رنگ زرده( رنگ زرد یعنی مرحله جاری) به نظرتون سند هم صادر شده آیا؟ از کجا باید فهمید ؟ به نظرتون بارگیری شده؟ :zz:
MOHAMMAD42141
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 148
تاریخ عضویت: 26 نوامبر 2016, 19:58
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: سوالات،مسائل و مشکلات مربوط به خرید، ثبت نام و تحویل پژو 206

پست توسط MOHAMMAD42141 » 04 ژانویه 2017, 15:31

حقوق خریداران در پیش‌فروش خودرو
از جمله روش‌های خرید خودرو برای مصرف‌کنندگان استفاده از شرایط پیش‌فروش آن است تا با تقسیط هزینه‌ها از عهده پرداخت آن برآیند، اما جدا از شرایطی که خودروسازان برای پیش‌فروش تعیین می‌کنند، قوانین مهمی هم برای صیانت از حقوق خریداران تدوین شده است که بعضا خریداران از این حقوق خود مطلع نیستند.
کد خبر: ۶۵۴۰۹۵
تاریخ انتشار:
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
04 January 2017
امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 452
از جمله روش‌های خرید خودرو برای مصرف‌کنندگان استفاده از شرایط پیش‌فروش آن است تا با تقسیط هزینه‌ها از عهده پرداخت آن برآیند، اما جدا از شرایطی که خودروسازان برای پیش‌فروش تعیین می‌کنند، قوانین مهمی هم برای صیانت از حقوق خریداران تدوین شده است که بعضا خریداران از این حقوق خود مطلع نیستند.

به گزارش ایسنا، شاید به نظر برسد که شرکت‌های خودروساز به دلیل برخورداری از حاشیه امن ناشی از انحصار این حوزه و نبود رقابت در بازار، دست‌شان برای تدوین شرایط و قیمت فروش و عرضه داخلی باز است اما این در حالی است که در مقابل قوانین نیز برای حمایت از مصرف‌کننده موجود است که گاهی به علت عدم آگاهی خریداران از جزئیات حقوق خود در مقابل شرکت‌های خودروساز، از سر بی اطلاعی یا به دلیل برخی اجحاف‌ها متضرر می‌شوند.

حقوق مصرف‌کننده در مقابل خودروسازان مسئله‌ای بود که سید محمد نوابی - رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان - در نشست خبری اخیر خود به آن اشاره کرد و از جمله مواد مورد اشاره وی، شرایط پیش‌فروش خودرو بود که در آن گفته است "براساس این آیین‌نامه اگر در جایی آگهی مشاهده شود که مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت را ندارد اما اقدام به عرضه خودرو کنند مرتکب تخلف شده‌اند و حتما با آن برخورد می‌کنیم. همچنین فروشنده حق ندارد بیش از ۵۰ درصد از مبلغ را به عنوان پیش‌فروش براساس آئین‌نامه مذکور از متقاضی دریافت کند.

در همین راستا ابتدای امسال بود که آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو به امضای هیات وزیران رسید و به طور رسمی ابلاغ شد. آیین نامه ای که در آن وظایف عرضه کنندگان خودرو نسبت به مصرف کنندگان آمده است.

در بخشی از این آیین نامه، عرضه کننده موظف شده است نسبت به تهیه نظامات و دستورالعمل‌های مربوط به عرضه خودرو و نظارت بر حسن اجرای آن، در چارچوب دستورالعمل ابلاغی وزارت صنعت معدن و تجارت اقدام کند که محورهای اصلی آن در ۱۶ مورد ذکر شده است که شامل فرآیند فروش، فرآیند و نظام پرداخت سود و خسارت متعلقه به مصرف کننده، بازرسی قبل از تحویل خودرو، حمل مناسب خودرو از محل عرضه کننده تا نمایندگی مجاز، نظام آموزش کارکنان شرکت عرضه کننده و نمایندگی‌های مجاز خود، پذیرش، گردش کار خدمات قابل ارائه، برنامه ریزی تعمیرات و ترخیص خودرو به نمایندگی مجاز، راهنمای تعمیراتی بخشهای مختلف خودرو، نظام تأمین و توزیع به موقع کلیه قطعات مورد نیاز واسطه خدمات پس از فروش و نمایندگی مجاز آنها، نظام تشویق، تنبیه و اعطا و لغو نمایندگی‌های مجاز خود، ارتقای کمی و کیفی شبکه نمایندگی‌های مجاز خود، اطلاع رسانی شفاف رتبه نمایندگی و حقوق مشتریان در محل پذیرش نمایندگی مجاز، نظام نظرسنجی از مراجعین کلیه نمایندگی‌های مجاز، ساز وکار ردیابی قطعات به ویژه قطعات ایمنی نصب شده روی خودرو، نظام رسیدگی به شکایات و تعیین تکلیف موضوع با رعایت ضوابط قانونی ظرف بیست روز و نظام ارائه خدمات سیار و طرح‌های امدادی در دوره تضمین و دوره تعهد برای مشترکین خود است.

در این میان متن آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو در خصوص شرایط پیش فروش جدای از خدمات پس از فروش برای خودرو های داخلی و وارداتی به شرح زیر آمده است (متن کامل آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو در انتهای خبر پیوست شده است) :

ماده ۱- ضوابط مندرج دراین آیین نامه شامل تمام عرضه کنندگان، واسطه های فروش، واسطه های خدمات پس از فروش و نمایندگی‌های مجاز انواع وسایل نقلیه موتوری اعم ازسواری، مینی بوس، میدل باس، اتوبوس، ون، وانت، کامیونت، کامیون، کشنده، تریلر و انواع موتورسیکلت ساخت داخل کشور یا خارج است.

تبصره ۲- (شامل توضیح اصطلاحات، در پیوست)

ماده ۳- عرضه کننده موظف است در سامانه اطلاع رسانی خود، نسبت به فروش اینترنتی محصولات با قید مشخصات خودرو و شرایط فروش از قبیل نشان تجاری، نوع، تیپ، رنگ، تجهیزات درخواستی، قیمت خودرو، سود مشارکت، زمان تحویل و سایر موارد مرتبط اقدام کند.

تبصره- عرضه کننده موظف است حداقل دو روزکاری قبل از اجرای فرآیند فروش شرایط موصوف را اطلاع رسانی عمومی کند.

ماده۴- عرضه‌کننده موظف است قیمت نهایی محصولات خود به همراه قید نوع، تیپ، رنگ و متعلقات، ضوابط و روش‌های مختلف فروش و فرآیند خرید را به صورت شفاف و روشن مطابق جدول زیر تهیه و در پایگاه اطلاع رسانی و نمایندگی‌های مجاز فروش خود، در دسترس متقاضیان خرید قرار دهد.

تبصره۱- حداکثر مبلغ قابل دریافت در قراردادهای پیش فروش معادل پنجاه درصد قیمت فروش نقدی محصول مورد نظر در هنگام عقد قرارداد است.

تبصره ۲- سود انصراف و خسارت تأخیر مندرج در بخش ضوابط فروش، به صورت روزشمار محاسبه می‌شود.

ماده۵- عرضه کننده موظف است قبل از اقدام به پیش فروش خودرو، مجوز مربوط شامل تعداد خودروی قابل عرضه را از وزارت اخذ کند.

ماده۶- عرضه کننده موظف است نسبت به عقد قرارداد فروش با مصرف کننده اقدام نماید.

در قرارداد فروش قید مشخصات خودرو مورد نظر از قبیل نشان تجاری، نوع، تیپ، رنگ و شرایط موضوع قرارداد مانند قیمت فروش، نرخ سود مشارکت، تاریخ تحویل خودرو با تعیین ماه و هفته تحویل، خسارت تأخیر در تحویل، فهرست متعلقات الزامی همراه خودرو از قبیل رادیو پخش، چرخ زاپاس، جک، آچار چرخ، کف‌پوش متحرک، مثلث خطر و تجهیزات درخواستی و ارائه یک نسخه از اصل قرارداد به مصرف کننده، الزامی است.

تبصره- هرگونه تغییر در استانداردهای اجباری پس از عقد قرارداد، چنان چه موجب افزایش هزینه و مشمول قیمت گذاری شود، با تصویب مرجع قیمت گذاری در قیمت فروش لحاظ می‌شود.

ماده۷- عرضه کننده موظف است در قرارداد پیش فروش، سود مشارکت وجوه دریافتی را از تاریخ دریافت ودیعه تا تاریخ تحویل مندرج در قرارداد پرداخت کند.

در صورت تاخیر در تحویل، باید خسارت پرداخت شود

تبصره۱- عرضه کننده موظف است در صورت تأخیر در تحویل خودرو، از تاریخ تحویل مندرج در قرارداد تا زمان تحویل خودرو به مصرف کننده، مبلغ خسارت تأخیر در تحویل را نسبت به وجوه پرداختی محاسبه و پرداخت نماید.

تبصره۲- در صورتی که مصرف کننده پس از ابلاغ دعوت نامه کتبی عرضه کننده، ظرف ۱۵ روز کاری نسبت به تسویه حساب خودرو موضوع قرارداد اقدام نکند، عرضه کننده می‌تواند خودرو را به سایر متقاضیان تحویل و نوبت مصرف کننده را به موعد دیگری که نحوه تعیین آن در قرارداد مشخص شده، موکول نماید.

تبصره۳- در صورت اعلام انصراف مصرف کننده یک ماه پس از عقد قرارداد، سود انصراف بر مبنای ضرایب مندرج در جدول ذیل ماده (۴) این آیین‌نامه محاسبه و پرداخت می شود.

عرضه کننده موظف است سود انصراف و مبلغ پرداختی را ظرف ۲۰ روز به مصرف کننده پرداخت نماید. انصراف مصرف‌کننده قبل از یک ماه از زمان عقد قرارداد مشمول سود انصراف نمی‌شود.

تبصره۴ - در صورتی که زمان بازپرداخت وجوه پرداختی مصرف‌کننده بیش از ۲۰ روز شود، سود انصراف متعلقه از تاریخ تأخیر تا تاریخ بازپرداخت وجوه مذکور نیز باید محاسبه و پرداخت شود.

ماده ۸- عرضه کننده موظف است هرگونه تغییر در شرایط عرضه را نسبت به شرایط مندرج در قرارداد به استثنای الزامات قانونی، رضایت کتبی مصرف کننده در الحاقیه قرارداد منعقده، قبل از ارسال دعوت نامه تکمیل وجه، قید و به تأیید و امضای طرفین برساند.

تبصره- در صورت بروز مشکل در فرآیند رعایت استانداردهای مصوب و تأخیر در تحویل خودرو، مسئولیت جبران خسارات وارده و کسب رضایت مصرف کننده بر عهده عرضه کننده است.

ماده ۹- عرضه‌کننده موظف است در زمان تحویل، خودروی درخواستی مصرف کننده را در حضور وی کنترل کرده و پس از حصول اطمینان از عدم وجود عیب، خودرو را تحویل دهد.

حقوق خریدار در شرایط وجود عیب احتمالی در خودرو

تبصره ۱- عرضه کننده موظف است در صورت وجود عیب احتمالی در خودرو، عیب مربوط را مطابق زمان استاندارد تعمیراتی مربوط، رفع کند مشروط بر آن که رفع عیب، موجب کاهش ارزش قیمتی خودرو نگردد. درغیر این صورت عرضه کننده موظف است نسبت به تعویض خودرو یا اخذ رضایت کتبی مصرف کننده اقدام نماید.

تبصره ۲- در صورتی که مصرف کننده در دوره تضمین به نمایندگی مجاز مراجعه نماید و رفع کامل عیوب خودرو تحت هر شرایطی در مدت زمان باقی مانده از دوره مذکور برای نمایندگی مجاز مقدور نباشد، عرضه کننده یا واسطه فروش با نمایندگی مجاز موظف است ضمن الزام نمایندگی مجاز به اعلام کتبی موضوع به مصرف کننده ترتیبی اتخاد نماید که خودرو در اولین فرصت ممکن تحت شرایط تضمین رفع عیب گردد.

تبصره۳- عرضه کننده موظف است در صورتی که رفع عیوب خودرو مستلزم گذشت زمان باشد، ضمن ثبت دقیق عیوب خودرو در دو نسخه و تحویل یک نسخه از آن به مصرف کننده، برابر ماده (۱۷) این آیین‌نامه رفتار کند.

ماده۱۰- عرضه کننده موظف است سند فروش، صورتحساب فروش همراه با درج تفکیکی اقلام تشکیل دهنده، بهای خودرو شامل بهای خالص خودرو، شماره گذاری، بیمه، عوارض، مالیات و سایر موارد مربوط، برگه‌های ضمانت، کتابچه راهنمای مصرف کننده حداقل به زبان فارسی و تجهیزات اضافی را در زمان تحویل خودرو به مصرف کننده ارائه نماید.
نمایه کاربر
Sami2017
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 53
تاریخ عضویت: 03 ژانویه 2017, 13:09
نوع خودرو: 206TU5
محل اقامت: مشهد مقدس

Re: سوالات،مسائل و مشکلات مربوط به خرید، ثبت نام و تحویل پژو 206

پست توسط Sami2017 » 06 ژانویه 2017, 03:51

بچه هایی که تازه خودروشون رو تحویل گرفتن و مدلشون 96 خورده با شماره بدنه HJ
یک سوال ازشون دارم! دوستان آیا به شما هم از این کارت خودرو های هوشمند تعلق میگیره؟ و بعد اینکه آیا اونجا هم مدل 1396 میخوره توی کارت ماشین؟ #k
بعد چند روز طول میکشه تا برسه؟ آخه امروز برای من پیام اومد که کارت خودروی شما در تاریخ 1395/10/16 چاپ شد ! :( :( :) :) :gun: :shock: :cool: :d: :-P :-(
نمایه کاربر
.R-E-Z-A
سرعت : 50 كيلومتر در ساعت
پست: 843
تاریخ عضویت: 27 فوریه 2015, 22:57

Re: سوالات،مسائل و مشکلات مربوط به خرید، ثبت نام و تحویل پژو 206

پست توسط .R-E-Z-A » 06 ژانویه 2017, 09:28

Sami2017 نوشته شده:بچه هایی که تازه خودروشون رو تحویل گرفتن و مدلشون 96 خورده با شماره بدنه HJ
یک سوال ازشون دارم! دوستان آیا به شما هم از این کارت خودرو های هوشمند تعلق میگیره؟ و بعد اینکه آیا اونجا هم مدل 1396 میخوره توی کارت ماشین؟ #k
بعد چند روز طول میکشه تا برسه؟ آخه امروز برای من پیام اومد که کارت خودروی شما در تاریخ 1395/10/16 چاپ شد ! :( :( :) :) :gun: :shock: :cool: :d: :-P :-(
من ماشین تحویل نگرفتم ولی درمورد کارت ماشین:
بله کارت هوشمند بهتون میدن،و بستگی به اداره پست شهرتون داره حداکثر تا سه چهار روز دیگه کارت دستتون میرسه
مدل هم وقتی قراره 96بخوره،در کل مدارک مدل 96 میخوره
ارسال پست

بازگشت به “پژو 206 و 206+”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان