تعميرگاه مجازي پرايد

تصویر مباحث مربوط به مدلهای مختلف پراید (صندوقدار، هاچبک، 141، 132 و 111 ، 131 و...)

مدیران انجمن: hexagon, DEATH

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
farhad jam
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 259
تاریخ عضویت: 01 ژولای 2017, 12:45
نوع خودرو: پرايد hp+ يورو ٤

Re: تعميرگاه مجازي پرايد

پست توسط farhad jam » 13 آگوست 2018, 01:04

Omid2ef نوشته شده:
13 آگوست 2018, 01:01
تسمه تایم اگه دقیق بسته نشده باشه یا یک دندونه جا به جا شده باشه..
و خوده ای سی یو..

Sent from my SM-A310F using Tapatalk
تسمه تایم سه ماه پیش عوض شده و مشکلی نداشه،این مشکل یک ماهه اتفاق افتاده
Bebeto
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 652
تاریخ عضویت: 07 ژولای 2017, 00:24
نوع خودرو: 131
محل اقامت: ایران 99

Re: تعميرگاه مجازي پرايد

پست توسط Bebeto » 13 آگوست 2018, 01:23

farhad jam نوشته شده:
13 آگوست 2018, 00:54
Omid2ef نوشته شده:
13 آگوست 2018, 00:18
اکه سنسور هات درستن پس دما موتور بالاست..پراید یورو۲ دمای پایین تری کار میکنن
ولی پراید های یورو ۴ تو دمای بالاتری کار میکنن تو مرز هستن وقتی فشار و گرما بهش اضافه بشه..
به نظرم دمای موتور کنترل کنن تابستون از شمع سرد استفاده کن.


کلا سیستم خنک کننده بررسی کن دمای موتور چجوریه..
پراید یورو چهاره،فقط شمع یورو چهار پایه بلند که گرمه بهش میخوره،یعنی مگامتور یه موتوری ساخته که خودشونم نمیدونن چطوری کار میکنه،دمای موتور نرماله رو خط وسط نه جوش میاره نه بالا پایین میشه،نمیدونم دیگه کجارو تست کنم من زیاد از ماشین استفاده نمیکنم پارسال تو اوجه گرما ماشین مثل ساعت کار میکرد ولی الان داره اذیت میکنه،رغبت نمیکنم سوار ماشین بشم انقدر صدای دنده مرده میده که جیگرم کباب میشه،حالا حسابشو بکن تو گرما و سربالایی ترافیکم باشه که هی نیم کلاچ میکنی بدترین حالت ممکنه
دوست عزیز دقیقا همون چیزی رو من بالاتر گفتم تو هم گفتی
پارسال همه چی اوکی ولی امسال مشکل ناک
پس نتیجه میگیریم 99 درصد مشکل به بنزین مربوط میشه
معلوم نیست چه بلایی سر بنزین اومده
هر چیه به این بنزین لعنتی مربوط میشه
من خیلی دقت که کردم شدت ناک ماشینای تو خیابان خیلی شدیدتر شده اعم از پراید پژو mvm سمند
چون ماشین کوچیکترین مشکلی داشته باشه یا سنسور ها دچار مشکل باشن حتی جزیی خودشو نشون میده

فقط نمیدونم دهانه شمع بسته تر باشه بهتره یا بازتر برای پدیده ناک
farhad jam
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 259
تاریخ عضویت: 01 ژولای 2017, 12:45
نوع خودرو: پرايد hp+ يورو ٤

Re: تعميرگاه مجازي پرايد

پست توسط farhad jam » 13 آگوست 2018, 01:29

Bebeto نوشته شده:
13 آگوست 2018, 01:23
farhad jam نوشته شده:
13 آگوست 2018, 00:54
Omid2ef نوشته شده:
13 آگوست 2018, 00:18
اکه سنسور هات درستن پس دما موتور بالاست..پراید یورو۲ دمای پایین تری کار میکنن
ولی پراید های یورو ۴ تو دمای بالاتری کار میکنن تو مرز هستن وقتی فشار و گرما بهش اضافه بشه..
به نظرم دمای موتور کنترل کنن تابستون از شمع سرد استفاده کن.


کلا سیستم خنک کننده بررسی کن دمای موتور چجوریه..
پراید یورو چهاره،فقط شمع یورو چهار پایه بلند که گرمه بهش میخوره،یعنی مگامتور یه موتوری ساخته که خودشونم نمیدونن چطوری کار میکنه،دمای موتور نرماله رو خط وسط نه جوش میاره نه بالا پایین میشه،نمیدونم دیگه کجارو تست کنم من زیاد از ماشین استفاده نمیکنم پارسال تو اوجه گرما ماشین مثل ساعت کار میکرد ولی الان داره اذیت میکنه،رغبت نمیکنم سوار ماشین بشم انقدر صدای دنده مرده میده که جیگرم کباب میشه،حالا حسابشو بکن تو گرما و سربالایی ترافیکم باشه که هی نیم کلاچ میکنی بدترین حالت ممکنه
دوست عزیز دقیقا همون چیزی رو من بالاتر گفتم تو هم گفتی
پارسال همه چی اوکی ولی امسال مشکل ناک
پس نتیجه میگیریم 99 درصد مشکل به بنزین مربوط میشه
معلوم نیست چه بلایی سر بنزین اومده
هر چیه به این بنزین لعنتی مربوط میشه
من خیلی دقت که کردم شدت ناک ماشینای تو خیابان خیلی شدیدتر شده اعم از پراید پژو mvm سمند
چون ماشین کوچیکترین مشکلی داشته باشه یا سنسور ها دچار مشکل باشن حتی جزیی خودشو نشون میده

فقط نمیدونم دهانه شمع بسته تر باشه بهتره یا بازتر برای پدیده ناک
من با همه سایز دهانه شمع تست کردم از ۷/. تا ۱ هیچ تاثیری تو ناک نداشت و رفع نشد فقط رو شتاب و قدرت موتور تاثیر داشت،الانم که دهانه شمع رو ۸/. تنظیمه،مشکل جای دیگس،اگه ماشینم دوگانه سوز بود دقیقا میشد فهمید که مشکل از بنزینه یا نه،اکتان گاز سی ان جی حدوده ۱۰۰ و احتراقشم تمیزتره واسه همین اکتان بالاشه که ماشینا رو گاز قدرتشون کم میشه البته مثل پراید که کمپرسش کمه
Mute
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 127
تاریخ عضویت: 17 اکتبر 2017, 23:00
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: تعميرگاه مجازي پرايد

پست توسط Mute » 13 آگوست 2018, 01:36

مشکل مصرف بالای بنزین که دوستان اشاره کرده بودند، درسته دلایل متعددی داره اما یکی از دلایلش کیفیت بنزین هستش که تست کردم با تعویض جایگاه سوخت مصرف صدی 6.2 شده به عبارتی با 30 لیتر مسافت 480 کیلومتر رفتم که البته این مسافت همش توی شهر و ترافیک بوده.
Bebeto
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 652
تاریخ عضویت: 07 ژولای 2017, 00:24
نوع خودرو: 131
محل اقامت: ایران 99

Re: تعميرگاه مجازي پرايد

پست توسط Bebeto » 13 آگوست 2018, 10:15

ببخشید ولی اینجا کی درباره مصرف بنزین حرف زد؟
تمای بحث های اخیر برای پدیده ناک هستش
اتفاقا شکر خدا همه از مصرف راضین
Omid2ef
دنده 1
پست: 1551
تاریخ عضویت: 02 می 2017, 15:41
نوع خودرو: Praid
محل اقامت: یزد

Re: تعميرگاه مجازي پرايد

پست توسط Omid2ef » 13 آگوست 2018, 12:58

mdex نوشته شده:
12 آگوست 2018, 22:48
سلام دوستان من فلش ماشینم افتاده تو این سوراخ های داشبورد هست که پشت شیشه هستن میخام درش بیارم لطفا کمکم کنین درش بیارم . هر راهی میدونین بگین خیلی واجبه.اصن این کجا میفته خروجیش کجاس؟ دست مکانیک هم نمیخام بدم . عکسشم میزارم
من نمیدونم کجا راه داره و با دوربین گوشی یه عکس از ش بگیر بیبین دیده میشه
با یه اهن ربا اگه نزدیک باشه شاید بشه بگیریش یه اهن ربای قوی یا یک اهن ربا باریک بلند
saeed1000
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 280
تاریخ عضویت: 12 ژانویه 2013, 23:41
نوع خودرو: دوچرخه
محل اقامت: اذربایجان شرقی
تماس:

Re: تعميرگاه مجازي پرايد

پست توسط saeed1000 » 13 آگوست 2018, 14:25

mdex نوشته شده:
mdex نوشته شده:
12 آگوست 2018, 22:48
سلام دوستان من فلش ماشینم افتاده تو این سوراخ های داشبورد هست که پشت شیشه هستن میخام درش بیارم لطفا کمکم کنین درش بیارم . هر راهی میدونین بگین خیلی واجبه.اصن این کجا میفته خروجیش کجاس؟ دست مکانیک هم نمیخام بدم . عکسشم میزارم
تصویر
یعنی کسی دیگه بلد نیست ما رو راهنمایی کنه؟
اینا میره داخل بخاریتصویر
اگه فلشت فلزی هستش با اهنربا سعی کن درش بیاری وگرنه بنظر میرسه باید بخاری(و درنتیجه داشبورد) کلا باز بشه

Sent from my LG-M400 using Tapatalk


آخرین ويرايش توسط 1 on saeed1000, ويرايش شده در 13.
نمایه کاربر
keyvan elnino
کاربر ويژه
پست: 5967
تاریخ عضویت: 07 می 2011, 23:44
نوع خودرو: Prado-MGT-335IC-Pars
محل اقامت: Tehran- Kamranie

Re: تعميرگاه مجازي پرايد

پست توسط keyvan elnino » 13 آگوست 2018, 14:35

mdex نوشته شده:
13 آگوست 2018, 12:53
mdex نوشته شده:
12 آگوست 2018, 22:48
سلام دوستان من فلش ماشینم افتاده تو این سوراخ های داشبورد هست که پشت شیشه هستن میخام درش بیارم لطفا کمکم کنین درش بیارم . هر راهی میدونین بگین خیلی واجبه.اصن این کجا میفته خروجیش کجاس؟ دست مکانیک هم نمیخام بدم . عکسشم میزارم
تصویر
یعنی کسی دیگه بلد نیست ما رو راهنمایی کنه؟
صفحه قبل زیر پست اولتون پاسخ دادم.
سعادت دیگران بخش مهمی از خوشبختی ماست
امیر-
يار همراه
پست: 921
تاریخ عضویت: 12 ژانویه 2016, 04:05
نوع خودرو: لوگان - پرایدو

Re: تعميرگاه مجازي پرايد

پست توسط امیر- » 13 آگوست 2018, 15:37

شايد با باز كردن فن بخاري بشه اونجا توي كانال پيداش كرد.
آموزش باز كردن فن بخاري تو قسمت آموزش تعميرات بصورت مصور هست. بدون نياز به باز كردن داشبورد. البته اگه بشه از بالا ديدش شايد بشه با آهن ربا درش آورد.
مرگ عده اي از انسان ها مثل كاه سبك و مرگ پاره اي ديگر مثل كوه سنگين
Omid2ef
دنده 1
پست: 1551
تاریخ عضویت: 02 می 2017, 15:41
نوع خودرو: Praid
محل اقامت: یزد

Re: تعميرگاه مجازي پرايد

پست توسط Omid2ef » 13 آگوست 2018, 16:23

تصویر
این عکسش پشت داشبورد..
ارسال پست

بازگشت به “پراید Pride - سایپا”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: behzad.a1988, Google [Bot], Moh_reza71 و 17 مهمان