تاپیک جامع بسترن B50 و B50f (تجربه سواری-مزایا و معایب)-FAW

B50,B50F,B30,...

مدیر انجمن: دينگاليگا

ارسال پست
Mohammad.avi73
شروع حركت
پست: 16
تاریخ عضویت: 08 ژوئن 2018, 00:50
نوع خودرو: بسترن b50f

Re: تاپیک جامع بسترن B50 و B50f (تجربه سواری-مزایا و معایب)-FAW

پست توسط Mohammad.avi73 » 15 ژوئن 2018, 01:20

Clarkson نوشته شده:
14 ژوئن 2018, 21:17
:(
Mohammad.avi73 نوشته شده:
14 ژوئن 2018, 20:38
سلام مجدد
زیر صندلی هارو این دفعه با دقت چک کردم..همون طور که فرمودین زیر صندلی راننده دوتا سیم زرد هس و زیر صندلی شاگرد یه دونه..یه فیش دیگه هم بود زیر صندلی شاگرد که جدا شده بود و من وصلش کردم نمیدونم جی بود حالا!!!
همون طور که اشاره کردین یکی از سیم های صندلی راننده ممکنه تحت فشار مسیر رفتو آمد موتور باشه که دقیقن همین بودو آثار فشار روی روکش سیم معلوم بود..فردا میخام صندلی هارو باز کنم و این ترمینال هارو.چک کنمو احتمالا از سر راه برشون دارم...تنها یه سوال واسم مطرحه اینکه آگه مشکل برطرف شه باید حتما دیاگ بزنم تا چراغ ایربگ توی کیلومتر خاموش شه یا نه خودش خاموشش میکنه؟
در مورد آون سنسور فشار باذ لاستیک نظرتون چیه؟
ممنون از پاسخ‌گوییتون
سلام
زیر صندلی شاگرد سه تا سوکت وجود داره. زرد سوکت ایربگ. مشکی سوکت قفل کمربند. خاکستری سنسور وزن سرنشین.
زیر صندلی راننده در اصل سه سوکت وجود داره . علت دوتا بودن سوکت ایربگ زیر صندلی راننده رابط برای پل زدن مسیر هست(ادامه مسیر برای عبور از موتور). دو تا سوکتی که از کف خودرو اومده سفید برق سه تا موتوره و زرد ایربگ. مشکی قفل کمربند.
در مورد سنسور فشار باد لاستیک در صورتی که موقع در آوردن لاستیک قبلی تایلیور رو به سنسور زده باشن احتمال خرابی هست.
هر چرخ باید جای خودش باشه و جابجا نشه.
به خاطر سیستم مالتیپلکس و بحث های فرکانسی و ایجاد اختلال در برق خودرو حتما چراغ جهت لاستیک کم باد رو روی آینه خاموش کنید. مگر در مواقعی که می خواهید بدونید کدوم لاستیک کم باد هست. هر چرخ کد سنسور مربوط به خودش رو داره و با جابجایی چرخ سیستم به اشتباه میافته.
سلام مجدد
امشب فهمیدم آون فیشی که وصل کردم همون سنسور وزن بوده... خب نفرمودین آگه فردا سیم کشی ایربگ رو درست کنم آیا چراغش توی کیلومتر خاموش میشه یا باید حتمن دیاگ بزنیم و ارورش رو پاک کنیم؟
در مورد سنسور لاستیک...والا اینطوری که من دیدم اصن دوتا از لاستیکا سنسور ندارن!! ولی اصلن جراغ سمت اونا روشن نمیشه! نکته بعدی که ار کجا متوجه شیم کدوم رینگ واسه کدوم جهته؟! یه نکته دیگه امروز ماشین من روی جک بوث و هر چارتا چرخ پایین بودن ولی همچنان آینه من علایم قبلی رو داشت...چطوری میشه خاموشش کرد این چراغ هارو روی آینه؟ آیم قلقی که دوستمون فرموندن بزنم اوکی میکنه؟؟ ممنون بازم از توضیحاتتون
HAMIDT2
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 112
تاریخ عضویت: 03 مارس 2016, 11:39
نوع خودرو: B50F

Re: تاپیک جامع بسترن B50 و B50f (تجربه سواری-مزایا و معایب)-FAW

پست توسط HAMIDT2 » 15 ژوئن 2018, 08:29

Mohammad.avi73 نوشته شده:
15 ژوئن 2018, 01:20
Clarkson نوشته شده:
14 ژوئن 2018, 21:17
:(
Mohammad.avi73 نوشته شده:
14 ژوئن 2018, 20:38
سلام مجدد
زیر صندلی هارو این دفعه با دقت چک کردم..همون طور که فرمودین زیر صندلی راننده دوتا سیم زرد هس و زیر صندلی شاگرد یه دونه..یه فیش دیگه هم بود زیر صندلی شاگرد که جدا شده بود و من وصلش کردم نمیدونم جی بود حالا!!!
همون طور که اشاره کردین یکی از سیم های صندلی راننده ممکنه تحت فشار مسیر رفتو آمد موتور باشه که دقیقن همین بودو آثار فشار روی روکش سیم معلوم بود..فردا میخام صندلی هارو باز کنم و این ترمینال هارو.چک کنمو احتمالا از سر راه برشون دارم...تنها یه سوال واسم مطرحه اینکه آگه مشکل برطرف شه باید حتما دیاگ بزنم تا چراغ ایربگ توی کیلومتر خاموش شه یا نه خودش خاموشش میکنه؟
در مورد آون سنسور فشار باذ لاستیک نظرتون چیه؟
ممنون از پاسخ‌گوییتون
سلام
زیر صندلی شاگرد سه تا سوکت وجود داره. زرد سوکت ایربگ. مشکی سوکت قفل کمربند. خاکستری سنسور وزن سرنشین.
زیر صندلی راننده در اصل سه سوکت وجود داره . علت دوتا بودن سوکت ایربگ زیر صندلی راننده رابط برای پل زدن مسیر هست(ادامه مسیر برای عبور از موتور). دو تا سوکتی که از کف خودرو اومده سفید برق سه تا موتوره و زرد ایربگ. مشکی قفل کمربند.
در مورد سنسور فشار باد لاستیک در صورتی که موقع در آوردن لاستیک قبلی تایلیور رو به سنسور زده باشن احتمال خرابی هست.
هر چرخ باید جای خودش باشه و جابجا نشه.
به خاطر سیستم مالتیپلکس و بحث های فرکانسی و ایجاد اختلال در برق خودرو حتما چراغ جهت لاستیک کم باد رو روی آینه خاموش کنید. مگر در مواقعی که می خواهید بدونید کدوم لاستیک کم باد هست. هر چرخ کد سنسور مربوط به خودش رو داره و با جابجایی چرخ سیستم به اشتباه میافته.
سلام مجدد
امشب فهمیدم آون فیشی که وصل کردم همون سنسور وزن بوده... خب نفرمودین آگه فردا سیم کشی ایربگ رو درست کنم آیا چراغش توی کیلومتر خاموش میشه یا باید حتمن دیاگ بزنیم و ارورش رو پاک کنیم؟
در مورد سنسور لاستیک...والا اینطوری که من دیدم اصن دوتا از لاستیکا سنسور ندارن!! ولی اصلن جراغ سمت اونا روشن نمیشه! نکته بعدی که ار کجا متوجه شیم کدوم رینگ واسه کدوم جهته؟! یه نکته دیگه امروز ماشین من روی جک بوث و هر چارتا چرخ پایین بودن ولی همچنان آینه من علایم قبلی رو داشت...چطوری میشه خاموشش کرد این چراغ هارو روی آینه؟ آیم قلقی که دوستمون فرموندن بزنم اوکی میکنه؟؟ ممنون بازم از توضیحاتتون
زمانی که می خواین لاستیکارو عوض کنید ۲ تا نکته باید یادت باشه ۱ هر رینگی که باز میشه دوباره سر جای خودش بسته بشه اگر می خوای که روی آینه جهتو درست نشون بده اگر رینگو جابجا ببندی از نظر فنی مشکلی نداره ولی جهتو بهت اشتباه نشون میده یعنی اگه رینگ جلو رو عقب بندازی توی خطای باد همون جلو رو نشون میده ۲ همونجوری که گفتم شک نکن اگه سنسور ندیدی اون آقایی که لاستیکاتو عوض کرده اون سنسورو شکونده و توی لاستیک قبلیت مونده سنسور باد لاستیک دقیقا زیر والف داخل رینگه و هر دونشم با تعویض و شناسوندنش به کامپیوتر ماشین که کار خود نمایندگیه حدود ۲۵۰ هزار تومنه این قیمت پارساله اگه سنسورو پیدا کردی میتونی با یک چسب ۱۲۳ سر جاش بچسبونی کار میکنه زمان تعویض لاستیک باید به اونا بگی چون ناشین و اون گیره دستگاشونو اول از قسمت والف نذارن که سنسورش بشکنه
[*]نگرش درست نیمی از موفقیت است[*][/color][/b]
Mohammad.avi73
شروع حركت
پست: 16
تاریخ عضویت: 08 ژوئن 2018, 00:50
نوع خودرو: بسترن b50f

Re: تاپیک جامع بسترن B50 و B50f (تجربه سواری-مزایا و معایب)-FAW

پست توسط Mohammad.avi73 » 15 ژوئن 2018, 09:22

HAMIDT2 نوشته شده:
15 ژوئن 2018, 08:29
Mohammad.avi73 نوشته شده:
15 ژوئن 2018, 01:20
Clarkson نوشته شده:
14 ژوئن 2018, 21:17
:(
Mohammad.avi73 نوشته شده:
14 ژوئن 2018, 20:38
سلام مجدد
زیر صندلی هارو این دفعه با دقت چک کردم..همون طور که فرمودین زیر صندلی راننده دوتا سیم زرد هس و زیر صندلی شاگرد یه دونه..یه فیش دیگه هم بود زیر صندلی شاگرد که جدا شده بود و من وصلش کردم نمیدونم جی بود حالا!!!
همون طور که اشاره کردین یکی از سیم های صندلی راننده ممکنه تحت فشار مسیر رفتو آمد موتور باشه که دقیقن همین بودو آثار فشار روی روکش سیم معلوم بود..فردا میخام صندلی هارو باز کنم و این ترمینال هارو.چک کنمو احتمالا از سر راه برشون دارم...تنها یه سوال واسم مطرحه اینکه آگه مشکل برطرف شه باید حتما دیاگ بزنم تا چراغ ایربگ توی کیلومتر خاموش شه یا نه خودش خاموشش میکنه؟
در مورد آون سنسور فشار باذ لاستیک نظرتون چیه؟
ممنون از پاسخ‌گوییتون
سلام
زیر صندلی شاگرد سه تا سوکت وجود داره. زرد سوکت ایربگ. مشکی سوکت قفل کمربند. خاکستری سنسور وزن سرنشین.
زیر صندلی راننده در اصل سه سوکت وجود داره . علت دوتا بودن سوکت ایربگ زیر صندلی راننده رابط برای پل زدن مسیر هست(ادامه مسیر برای عبور از موتور). دو تا سوکتی که از کف خودرو اومده سفید برق سه تا موتوره و زرد ایربگ. مشکی قفل کمربند.
در مورد سنسور فشار باد لاستیک در صورتی که موقع در آوردن لاستیک قبلی تایلیور رو به سنسور زده باشن احتمال خرابی هست.
هر چرخ باید جای خودش باشه و جابجا نشه.
به خاطر سیستم مالتیپلکس و بحث های فرکانسی و ایجاد اختلال در برق خودرو حتما چراغ جهت لاستیک کم باد رو روی آینه خاموش کنید. مگر در مواقعی که می خواهید بدونید کدوم لاستیک کم باد هست. هر چرخ کد سنسور مربوط به خودش رو داره و با جابجایی چرخ سیستم به اشتباه میافته.
سلام مجدد
امشب فهمیدم آون فیشی که وصل کردم همون سنسور وزن بوده... خب نفرمودین آگه فردا سیم کشی ایربگ رو درست کنم آیا چراغش توی کیلومتر خاموش میشه یا باید حتمن دیاگ بزنیم و ارورش رو پاک کنیم؟
در مورد سنسور لاستیک...والا اینطوری که من دیدم اصن دوتا از لاستیکا سنسور ندارن!! ولی اصلن جراغ سمت اونا روشن نمیشه! نکته بعدی که ار کجا متوجه شیم کدوم رینگ واسه کدوم جهته؟! یه نکته دیگه امروز ماشین من روی جک بوث و هر چارتا چرخ پایین بودن ولی همچنان آینه من علایم قبلی رو داشت...چطوری میشه خاموشش کرد این چراغ هارو روی آینه؟ آیم قلقی که دوستمون فرموندن بزنم اوکی میکنه؟؟ ممنون بازم از توضیحاتتون
زمانی که می خواین لاستیکارو عوض کنید ۲ تا نکته باید یادت باشه ۱ هر رینگی که باز میشه دوباره سر جای خودش بسته بشه اگر می خوای که روی آینه جهتو درست نشون بده اگر رینگو جابجا ببندی از نظر فنی مشکلی نداره ولی جهتو بهت اشتباه نشون میده یعنی اگه رینگ جلو رو عقب بندازی توی خطای باد همون جلو رو نشون میده ۲ همونجوری که گفتم شک نکن اگه سنسور ندیدی اون آقایی که لاستیکاتو عوض کرده اون سنسورو شکونده و توی لاستیک قبلیت مونده سنسور باد لاستیک دقیقا زیر والف داخل رینگه و هر دونشم با تعویض و شناسوندنش به کامپیوتر ماشین که کار خود نمایندگیه حدود ۲۵۰ هزار تومنه این قیمت پارساله اگه سنسورو پیدا کردی میتونی با یک چسب ۱۲۳ سر جاش بچسبونی کار میکنه زمان تعویض لاستیک باید به اونا بگی چون ناشین و اون گیره دستگاشونو اول از قسمت والف نذارن که سنسورش بشکنه
دوست عزیز اخه فقط بحث سنسور نیست...یکی از رینگا حتی والف سنسوری هم نداشت و ازین والف عادیا داشت! اتفاقا من عادت دارم بالاسر کسی که داره کار میکنه وایسمو ببینم دارع چیکا میکنه.. دیروزم دقیقن بالا سرش بودم..یکی از رینگا نداشت سنسور رو..یکی دیگه کلن والف سنسوری هم نداشت! حالا ار کجا بدونیم چه لاستیکی واسه چه سمتیه؟!
HAMIDT2
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 112
تاریخ عضویت: 03 مارس 2016, 11:39
نوع خودرو: B50F

Re: تاپیک جامع بسترن B50 و B50f (تجربه سواری-مزایا و معایب)-FAW

پست توسط HAMIDT2 » 15 ژوئن 2018, 13:38

داداش شما ماشینو شما صفر گرفتین اگه از دست گرفتین که کاره همون صاحب قبلیشه احتمالا شکستش یک والف معمولی اتداخته
[*]نگرش درست نیمی از موفقیت است[*][/color][/b]
نمایه کاربر
mehrvarz2000
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 201
تاریخ عضویت: 01 نوامبر 2014, 16:30
نوع خودرو: پژو 207i
محل اقامت: تهران

Re: تاپیک جامع بسترن B50 و B50f (تجربه سواری-مزایا و معایب)-FAW

پست توسط mehrvarz2000 » 15 ژوئن 2018, 15:36

دوستان لوازم بسترن b50f راحت گیر میاد؟ با توجه به توقف تولید ممکنه لوازمش نایاب بشه؟
آخه دیروز به نمایندگی آزادی زنگ زدم، کسی که گوشی و برداشت گفت این ماشین ۲ ساله تولید نمیشه و برای فروش نداریم. گفت دست دومشم نخر، لوازمش گیر نمیاد. لطفا راهنمایی کنید.
207i: نمد زیر کاپوت، روکش صندلی فابریک، دزدگیر تصویری، محافظ فلزی رکاب، قفل ECU، قفل زاپاس، کروز کنترل و لیمیتر، رادیو پخش کنوود، interface رادیو پخش، چراغ داشبورد، فلاپ راهنمادار آینه بغل، Dim sport
نمایه کاربر
Clarkson
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 308
تاریخ عضویت: 23 مارس 2016, 03:04
نوع خودرو: بسترن b50f

Re: تاپیک جامع بسترن B50 و B50f (تجربه سواری-مزایا و معایب)-FAW

پست توسط Clarkson » 15 ژوئن 2018, 23:06

درمورد هشدار ایربگ اگر در سیستم بصورت موقت ذخیره شده باشه با رفع اشکال برطرف میشه و نیازی به دیاگ نیست. ولی اگر بصورت دائم ذخیره شده باشه بعد از رفع ایراد باید با دیاگ حذفش کرد.
در مورد جهت چرخ در خودرو شما اگر دو چراغ روشنه در آینه و دو چراغ خاموش باید چرخهای بدون سنسور رو در جایی نصب کنید که با چراغ هشدار اون سمت تطابق داشته باشه. زاپاس بصورت فابریک سنسور نداره. با یه جابجایی ساده و کم باد کردن یکی از چرخهای سنسور دار جای اون هم مشخص میشه و همه چی میاد سر جای اولش. ولی اگر بخواین صورت مساله رو پاک کنید و دست به جیب بشید کافیه دو سنسور بخرید و کد هر سنسور رو مجدد در سیستم توسط دستگاه دیاگ مشخص کنید. بعد از اتمام این پروژه یادتون باشه که حتما چراغ تشخیص جهت لاستیک کم باد رو در آینه خاموش کنید تا از خاموشی رندومی موتور خودرو جلوگیری بشه. کافیه چند ثانیه دکمه دوم از چپ رو تو آینه فشار بدبن تا کلمه OFF رو آینه نمایش داده بشه.
اگر پیاده هم شده است سفر کن ،در ماندن می پوسی.
نمایه کاربر
saberak
سرعت : 40 كيلومتر در ساعت
پست: 798
تاریخ عضویت: 22 فوریه 2015, 09:01
نوع خودرو: NEW B50
محل اقامت: مشهد

Re: تاپیک جامع بسترن B50 و B50f (تجربه سواری-مزایا و معایب)-FAW

پست توسط saberak » 16 ژوئن 2018, 14:36

اون رینگی که اصلن سنسور نداره شاید زاپاس بوده ، چون زاپاس بسترن سنسور نداره

کلارکسون عزیز این قسمت از پستتون میشه منظورتون دقیق و کامل توضیح بدید: «بعد از اتمام این پروژه یادتون باشه که حتما چراغ تشخیص جهت لاستیک کم باد رو در آینه خاموش کنید تا از خاموشی رندومی موتور خودرو جلوگیری بشه. کافیه چند ثانیه دکمه دوم از چپ رو تو آینه فشار بدبن تا کلمه OFF رو آینه نمایش داده بشه.»
تمام مشکلات بشر ریشه در ناتوانی او در آرام و تنها نشستن در یک اتاق دارد
نمایه کاربر
Clarkson
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 308
تاریخ عضویت: 23 مارس 2016, 03:04
نوع خودرو: بسترن b50f

Re: تاپیک جامع بسترن B50 و B50f (تجربه سواری-مزایا و معایب)-FAW

پست توسط Clarkson » 16 ژوئن 2018, 19:22

saberak نوشته شده:
16 ژوئن 2018, 14:36
اون رینگی که اصلن سنسور نداره شاید زاپاس بوده ، چون زاپاس بسترن سنسور نداره

کلارکسون عزیز این قسمت از پستتون میشه منظورتون دقیق و کامل توضیح بدید: «بعد از اتمام این پروژه یادتون باشه که حتما چراغ تشخیص جهت لاستیک کم باد رو در آینه خاموش کنید تا از خاموشی رندومی موتور خودرو جلوگیری بشه. کافیه چند ثانیه دکمه دوم از چپ رو تو آینه فشار بدبن تا کلمه OFF رو آینه نمایش داده بشه.»
از هر چرخی مدام پالس برای سیستم فشار باد مرکزی ارسال میشه. این پالسها بعضا به خاطر مالتیپلکس بودن سیستم برق خودرو(کاهش مسیر سیم کشی و در عوض ارسال پیغام بصورت پالس) باعث ریپ زدن و یا خاموش شدن موتور میشه(شاید در سال یک یا دو بار). برای اینکه از این اتفاق جلوگیری کنید چراغ هشدار باد لاستیک در آینه رو به روشی که گفتم خاموش کنید. در صورتی که هشدار در پشت آمپر روشن شد و شما خواستید ببینید کدوم چرخ کم باد شده بخش مربوط به فشار باد لاستیک رو در آینه روشن و پس از روییت ، مجدد خاموش کنید.
اگر پیاده هم شده است سفر کن ،در ماندن می پوسی.
نمایه کاربر
mehrvarz2000
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 201
تاریخ عضویت: 01 نوامبر 2014, 16:30
نوع خودرو: پژو 207i
محل اقامت: تهران

Re: تاپیک جامع بسترن B50 و B50f (تجربه سواری-مزایا و معایب)-FAW

پست توسط mehrvarz2000 » 16 ژوئن 2018, 19:28

mehrvarz2000 نوشته شده:
15 ژوئن 2018, 15:36
دوستان لوازم بسترن b50f راحت گیر میاد؟ با توجه به توقف تولید ممکنه لوازمش نایاب بشه؟
آخه دیروز به نمایندگی آزادی زنگ زدم، کسی که گوشی و برداشت گفت این ماشین ۲ ساله تولید نمیشه و برای فروش نداریم. گفت دست دومشم نخر، لوازمش گیر نمیاد. لطفا راهنمایی کنید.
من می خواستم یه بسترن b50f بخرم که این مطلب متوقفم کرد:
http://www.javankhodro.ir/49890/کابوس-خ ... ترن-سوارا/
207i: نمد زیر کاپوت، روکش صندلی فابریک، دزدگیر تصویری، محافظ فلزی رکاب، قفل ECU، قفل زاپاس، کروز کنترل و لیمیتر، رادیو پخش کنوود، interface رادیو پخش، چراغ داشبورد، فلاپ راهنمادار آینه بغل، Dim sport
نمایه کاربر
Clarkson
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 308
تاریخ عضویت: 23 مارس 2016, 03:04
نوع خودرو: بسترن b50f

Re: تاپیک جامع بسترن B50 و B50f (تجربه سواری-مزایا و معایب)-FAW

پست توسط Clarkson » 16 ژوئن 2018, 22:43

mehrvarz2000 نوشته شده:
16 ژوئن 2018, 19:28
mehrvarz2000 نوشته شده:
15 ژوئن 2018, 15:36
دوستان لوازم بسترن b50f راحت گیر میاد؟ با توجه به توقف تولید ممکنه لوازمش نایاب بشه؟
آخه دیروز به نمایندگی آزادی زنگ زدم، کسی که گوشی و برداشت گفت این ماشین ۲ ساله تولید نمیشه و برای فروش نداریم. گفت دست دومشم نخر، لوازمش گیر نمیاد. لطفا راهنمایی کنید.
من می خواستم یه بسترن b50f بخرم که این مطلب متوقفم کرد:
http://www.javankhodro.ir/49890/کابوس-خ ... ترن-سوارا/
عزیز دلم عکس b50f رو تو مقاله گذاشته در حالی که b50 یه چیز دیگست. موتور b50 از نوع 1.6 فولکس واگن جتا هست. تعداد محدودی تا سال 93 مونتاژ شد و به علت عدم استقبال مردم سریعا متوقف شد. موتور b50f از نوع 1.8 مزدا 6 سری GG سال 2008.
طراحی داخلی و خارجی سیستم الکترونیک ، گیربکس و هزاران قطعه دیگه هم با b50 متفاوت هست.
به هر شکل هیچ کدام از خودرو های باکیفیت در داخل تولید ایران نیستن و قطعات وابسته به واردات و روابط تجار ایرانی با کشور سازنده خودرو هست.
از نظر روابط تجاری ، ایران فعلا با چین همکاری داره و بقیه کشورها موانعی رو برای ارسال قطعه به ایران مطرح می کنن.
دوستم شیشه جلوی سانروف رو سقف خودروش شکسته بود. خودرو هیوندای سوناتا وای اف 2012 بود که ماشالله مثل پشکل تو خیابونا رژه میرن. طبیعیه که نمایندگی و یا بازار بشه گیرش آورد. ولی متاسفانه گیر نیومد و با بارندگی های اخیر ماشینش زمین گیر شد. یه قطعه پلاستیکی براش طراحی و با چسب آببندی کردم تا بتونه فعلا از خودروش بصورت محدود استفاده کنه. پس از تماسی که از نمایندگی باهش گرفتن مراجعه کرد برای تعویض این قطعه حیاتی. تو نمایندگی بهش گفتن این چیه چسبوندی و ... . بکن اینو. این بنده خدا هم کنده بود. پس از انتظار چند ساعته گفته بودن اشتباه شده و قطعه شما هنوز بدستمون نرسیده . این رفیق ما مجدد با دماغ آویزون اومد پیش من و گفت به دادم برس! یکی دیگه از اون قطعاتی که برای سقفم ساختی درست کن که بیچاره شدم.
خلاصه اینکه یا باید قطعه کمیاب خارجی استفاده کنید و یا خودرو ایرانی با قطعات فوق العاده بی کیفیت ولی فراوان. :smile:
در مورد مشکل کولر با یه تنظیم ساده سنسور دمای اواپراتور مشکل حل میشه و بحثی که در مورد ارتفاع کف خودرو مطرح کرده بود در مورد بسیاری از خودرو ها این داستان بدتر از بسترن هست و بهتر نیست. مثل سراتو مثل مزدا 3 مثل سوناتا یا حتی خودرو قدیمی تری مثل ماکسیما. خودرو هایی که طراحی نیمچه اسپرتی دارن و ارتفاع خودرو به خاطر هندلینگ و تعادل بهتر در پیچها کمتر از ال نود یا سمند ویا 405 هست.
اگر پیاده هم شده است سفر کن ،در ماندن می پوسی.
ارسال پست

بازگشت به “اف اي دبليو (فاو) بسترن FAW Besturn”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان