تاپیک جامع بسترن B50 و B50f (تجربه سواری-مزایا و معایب)-FAW

B50,B50F,B30,...

مدیر انجمن: دينگاليگا

mas.sad
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 189
تاریخ عضویت: 19 می 2012, 17:11
نوع خودرو: دناپلاس - بسترن B50F
محل اقامت: تهران

Re: تاپیک جامع بسترن B50 و B50f (تجربه سواری-مزایا و معایب)-FAW

پست توسط mas.sad » 03 آگوست 2018, 20:34

برای درآوردن شمع یا باید آهنربای آنتنی داشته باشین یا روی آچار شمع‌تون واشر مخصوص باشه که شمع رو ول نکنه
نمایه کاربر
8613187
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 344
تاریخ عضویت: 05 اکتبر 2008, 18:09
نوع خودرو: B50F
محل اقامت: 021
تماس:

Re: تاپیک جامع بسترن B50 و B50f (تجربه سواری-مزایا و معایب)-FAW

پست توسط 8613187 » 04 آگوست 2018, 19:37

خب هیچ کدوم رو ندارم

نتیجه تمیز کردن دریچه گاز هم بسیار مشهور بود، لرزش موتور خیلی کم شد
هم موقعی که ترمز میگیرم ماشین میخواد وایسه
هم زمانی که درجا کولر روشن میشه

چون مصرفم پایینه شاید شمع هارم دیگه باز نکنم بزارم واسه 10 تای دیگه

اگه بتونید یه عکس از اون قسمت مقاومت کولر بزارید اونرو هم این هفته اگه بشه انجام میدم
ممنون
كارداني مكانيك خودرو

اگه عاشقت نبودم *** پا نميداد اين ترانه
بي خيال بد بياري *** زنده باد اين عاشقانه
نمایه کاربر
Clarkson
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 308
تاریخ عضویت: 23 مارس 2016, 03:04
نوع خودرو: بسترن b50f

Re: تاپیک جامع بسترن B50 و B50f (تجربه سواری-مزایا و معایب)-FAW

پست توسط Clarkson » 06 آگوست 2018, 14:25

8613187 نوشته شده:
04 آگوست 2018, 19:37
خب هیچ کدوم رو ندارم

نتیجه تمیز کردن دریچه گاز هم بسیار مشهور بود، لرزش موتور خیلی کم شد
هم موقعی که ترمز میگیرم ماشین میخواد وایسه
هم زمانی که درجا کولر روشن میشه

چون مصرفم پایینه شاید شمع هارم دیگه باز نکنم بزارم واسه 10 تای دیگه

اگه بتونید یه عکس از اون قسمت مقاومت کولر بزارید اونرو هم این هفته اگه بشه انجام میدم
ممنون
شمع رو فعلا لازم نیست. ولی داشتن یه آچارشمع پایه بلند خرج چندانی نداره و بهتره همراهت باشه. سایت ngk24.ir داره.
برای مراحل اجرا تغییر مقاومت اواپراتور شمارتو خصوصی برام بفرست تو واتسآپ برات بفرستم.
اگر پیاده هم شده است سفر کن ،در ماندن می پوسی.
javan66
شروع حركت
پست: 44
تاریخ عضویت: 22 می 2016, 21:02
نوع خودرو: پراید۱۴۱

Re: تاپیک جامع بسترن B50 و B50f (تجربه سواری-مزایا و معایب)-FAW

پست توسط javan66 » 06 آگوست 2018, 18:46

سلام، میخوام ی۶ b50f مدل ۹۳ مشکی با ۱۰۰۰۰۰ کارکرد بدون رنگ و ضربه و خط و خش بگیرم گفته ۷۷، ایا قیمت خودبه در این شرایط، چه چیزای رو باید چک کنم، جایی هست که بشه سابقه تعمیرات رو چک کرد
نمایه کاربر
8613187
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 344
تاریخ عضویت: 05 اکتبر 2008, 18:09
نوع خودرو: B50F
محل اقامت: 021
تماس:

Re: تاپیک جامع بسترن B50 و B50f (تجربه سواری-مزایا و معایب)-FAW

پست توسط 8613187 » 08 آگوست 2018, 00:23

یه سوال این مصرف سوخت لحظه ای که میزنه دقیق هست ایا؟

و اینکه مقدار مسافتی که با بنزین موجود میشه رفت چطور، دقیقه ایا؟

نحوه چک کردن مقدار و کیفیت روغن گیربکس چجوریه؟

ممنون
كارداني مكانيك خودرو

اگه عاشقت نبودم *** پا نميداد اين ترانه
بي خيال بد بياري *** زنده باد اين عاشقانه
نمایه کاربر
Clarkson
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 308
تاریخ عضویت: 23 مارس 2016, 03:04
نوع خودرو: بسترن b50f

Re: تاپیک جامع بسترن B50 و B50f (تجربه سواری-مزایا و معایب)-FAW

پست توسط Clarkson » 10 آگوست 2018, 00:14

8613187 نوشته شده:
08 آگوست 2018, 00:23
یه سوال این مصرف سوخت لحظه ای که میزنه دقیق هست ایا؟

و اینکه مقدار مسافتی که با بنزین موجود میشه رفت چطور، دقیقه ایا؟

نحوه چک کردن مقدار و کیفیت روغن گیربکس چجوریه؟

ممنون
مصرف سوخت لحظه ای کاملا دقیق هست و به شیب جاده و نحوه رانندگی ربط پیدا میکند.
در جاده های بدون شیب مثل تهران-مشهد و یا تهران- اصفهان کمترین مصرفی که من تجربه کردم با متوسط سرعت km/h 100 شش و سه دهم لیتر بوده و در جاده های باشیب زیاد و پر تردد مثل کرج به چالوس حدود 10.
چک کردن روغن گیربکس از طریق پیچ زیر گیربکس که حدود 5 سانت بالاتر از پیچ کارتل گیربکس هست انجام ميشه. اگر از این پیچ که به لوله ای در داخل گیربکس متصل هست روغن نچکید، یعنی روغن کم هست و از پیچ بالا باید اضافه بشه. و اگر چکید و روی یک کاغذ سفید لخته سیاه یا قهوه ای پر رنگ در مرکز لکه جا گذاشت نیاز به تعویض داره. در غیر این صورت همه چیز نرمال هست و نیازی به اضافه یا تعویض روغن گیربکس نیست.
مراکز تخصصی برای چکآپ و تست و تعویض روغن گیربکس هم می تونن این کارو براتون انجام بدن. مثل مرکز تخصصی گیربکسهای اتوماتیک آندره.
اگر پیاده هم شده است سفر کن ،در ماندن می پوسی.
Mj.iuim
پست: 3
تاریخ عضویت: 07 آگوست 2018, 14:50
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: تاپیک جامع بسترن B50 و B50f (تجربه سواری-مزایا و معایب)-FAW

پست توسط Mj.iuim » 10 آگوست 2018, 18:21

سلام،
من دریچه گاز را تمیز کردم البته نه کامل و بدون اسپری و فقط با یک دستمال.
قبل از این دور موتور در حالت درجا روی 8500 بود اما الان روی 7500 نشان میدهد.
بزرگترین مساله من با این ماشین، مشکل کولر ان است که اگر دوستانی که توانسته اند ان را حل کنند روش انجام را به همراه عکس بگذارند ممنون میشوم.
Mj.iuim
پست: 3
تاریخ عضویت: 07 آگوست 2018, 14:50
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: تاپیک جامع بسترن B50 و B50f (تجربه سواری-مزایا و معایب)-FAW

پست توسط Mj.iuim » 11 آگوست 2018, 23:56

سلام،
دوستان متخصص نظرتان در مورد مطالب لینکهای زیر چیست؟
http://www.remap.behnovin.ir/login.php
http://www.tuning.behnovin.ir/index.php ... uning-Chip
http://www.tuning.behnovin.ir/index.php ... uning-Chip
سپاس
نمایه کاربر
Clarkson
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 308
تاریخ عضویت: 23 مارس 2016, 03:04
نوع خودرو: بسترن b50f

Re: تاپیک جامع بسترن B50 و B50f (تجربه سواری-مزایا و معایب)-FAW

پست توسط Clarkson » 13 آگوست 2018, 23:27

:git:
Mj.iuim نوشته شده:
11 آگوست 2018, 23:56
سلام،
دوستان متخصص نظرتان در مورد مطالب لینکهای زیر چیست؟
http://www.remap.behnovin.ir/login.php
http://www.tuning.behnovin.ir/index.php ... uning-Chip
http://www.tuning.behnovin.ir/index.php ... uning-Chip
سپاس
سلام
در مورد دانگل هایی که به پورت obd وصل میشن که مشخصه کلاهبرداری هست و ecu همچین اجازه ای به دانگل نمی ده.
در مورد ریمپ هم حدود 450 هزار تومن هزینه داره و یک روز طول میکشه تا قفل ecu رو بشکنن و بتونن حدود 50 پارامتر رو دستکاری کنن و چیزی حدود 10 اسب نهایتا به توان خودرو تون اضافه میشه و معجزه خاصی رخ نمیده. در حالت پرگاز مصرفتون نسبت به قبل افزایش و در حالت نرمال تغییر محسوسی نمی کنه. برخی تاخیر ها در شروع حرکت هم بهبود پیدا میکنه.
در مجموع اگر رانندگی متعارفی دارید نیازی به ریمپ نخواهید داشت. ولی اگر اهل کل کل و ازین حرفا هستین کمی حال خواهین کرد.
اگر پیاده هم شده است سفر کن ،در ماندن می پوسی.
Mj.iuim
پست: 3
تاریخ عضویت: 07 آگوست 2018, 14:50
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: تاپیک جامع بسترن B50 و B50f (تجربه سواری-مزایا و معایب)-FAW

پست توسط Mj.iuim » 14 آگوست 2018, 13:11

Clarkson نوشته شده:
13 آگوست 2018, 23:27
:git:
Mj.iuim نوشته شده:
11 آگوست 2018, 23:56
سلام،
دوستان متخصص نظرتان در مورد مطالب لینکهای زیر چیست؟
http://www.remap.behnovin.ir/login.php
http://www.tuning.behnovin.ir/index.php ... uning-Chip
http://www.tuning.behnovin.ir/index.php ... uning-Chip
سپاس
سلام
در مورد دانگل هایی که به پورت obd وصل میشن که مشخصه کلاهبرداری هست و ecu همچین اجازه ای به دانگل نمی ده.
در مورد ریمپ هم حدود 450 هزار تومن هزینه داره و یک روز طول میکشه تا قفل ecu رو بشکنن و بتونن حدود 50 پارامتر رو دستکاری کنن و چیزی حدود 10 اسب نهایتا به توان خودرو تون اضافه میشه و معجزه خاصی رخ نمیده. در حالت پرگاز مصرفتون نسبت به قبل افزایش و در حالت نرمال تغییر محسوسی نمی کنه. برخی تاخیر ها در شروع حرکت هم بهبود پیدا میکنه.
در مجموع اگر رانندگی متعارفی دارید نیازی به ریمپ نخواهید داشت. ولی اگر اهل کل کل و ازین حرفا هستین کمی حال خواهین کرد.

سلام و ممنون بابت پاسخ دقیقتان، در مورد سیستم خنک کنده هم پیغام خصوصی خدمتان فرستاده ام، لطف میکنید اگر مشاهده کرده و پاسخ بدهید. سپاس
ارسال پست

بازگشت به “اف اي دبليو (فاو) بسترن FAW Besturn”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 0 مهمان