<< سوالات فني متفرقه مربوط به انواع موتور سيكلت >>

بحث در مورد انواع موتور سيكلت

مدیر انجمن: رضا عمراني

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
ارسال پست
نمایه کاربر
irmacfa
پست: 2
تاریخ عضویت: 15 آگوست 2015, 17:10
نوع خودرو: بنلی TNT 300
اینستاگرام: ghanbari.1373
تماس:

Re: << سوالات فني متفرقه مربوط به انواع موتور سيكلت >>

پست توسط irmacfa » 16 می 2018, 13:54

دوستان من یه موتور بنلی 2 سیلندر دارم که 3 لیتر روغن میخوره ! امروز شندیم گفتن اگه با فیلتر بخوای عوضش کنی باید 200 تا دیگ هم بکنی توش ! حالا من نمیدانستم ، فیلتر روغن هم عوض کردم 3 لیترم روغن کردم توش الان 200 میل دیگ اگه باید بکنم توش ؟ اگه نکنم مشکلی پیش میاره
❤️ گرچه میدانم سرنوشت موتور سوار سوختن است اما بی منطق عاشقشم ⁦❤️
javid.m.h
پست: 2
تاریخ عضویت: 15 ژوئن 2018, 16:22
نوع خودرو: cb400 crm250 kdx250

Re: << سوالات فني متفرقه مربوط به انواع موتور سيكلت >>

پست توسط javid.m.h » 21 ژوئن 2018, 18:02

سلام دوستان یک سوال داشتم من یک موتور crm250 انجین طلا خریدم که ترانسش مشکل داشت موتور اصلا روشن نمیشه پیش یک مکانیک بردم که گفت باید عوضد کنی(خودم اینو می دوستم 20 تومن الکی گرفت :???: ) چند جا دنبالش رفتم ولی پیدا نکردم میخواستم بدونم میشه درستش کرد یا حتما باید عوض بشه اگه باید تعویض بشه کجا میتونم پیدا کنم تو تهران؟
با تشکر لطفا سریع تر پاسخ بدید
زندگی یعنی هم بوکسور باشی هم موتور سوار
نمایه کاربر
ميثم1985
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 311
تاریخ عضویت: 24 سپتامبر 2012, 00:30
نوع خودرو: KLR250_KDX250_YZF450
محل اقامت: ساري_شاهي

Re: << سوالات فني متفرقه مربوط به انواع موتور سيكلت >>

پست توسط ميثم1985 » 23 ژوئن 2018, 02:55

در باره ترانس انجین طلا باید بگم که شما 3تا راه دارید. ترانس توسط مهندس الکترونیک تعمیر میشه.
نوع ایرانی و چینیش هم هست که قیمتش مناسبتره اما به فابریک نمیرسه.
اصلی فابریکش هم تو بازار موجوده.

شما بر اساس مقدار پولی که میخواهید خرج کنید یکی از این راهها رو انتخاب فرمایید. اگر موتور تمیزه و تمام فابریک بهترین راه اینه که ترانس اصلی خریداری بشه. ضمنا دلیل اصلی سوختن ترانس انجین طلاها اینه که زمانیکه موتور روشنه چراغ جلو و راهنماهای جلو بصورت مداوم روشن هست تا برق اضافی موتور مصرف بشه. دوستانی که به هر دلیل عمدی و غیر عمد چراغها رو خاموش میکنن در واقع شرایط سوختن ترانس رو فراهم میکنند.
با تشکر
انسان تازمانيكه فكرميكند خام است تلاش ميكند براي پخته شدن! و همين كه احساس كرد پخته شده است شروع ميكند به پوسيدن
نمایه کاربر
usma
شروع حركت
پست: 48
تاریخ عضویت: 26 ژوئن 2013, 22:22
نوع خودرو: پراید،سمند

Re: << سوالات فني متفرقه مربوط به انواع موتور سيكلت >>

پست توسط usma » 17 نوامبر 2019, 10:02

درود کسی لوازم کاوازاکی axm100 داره
MARSHINAN
نمایه کاربر
رضا عمراني
مدیر کلوپ موتورسیکلت
پست: 2791
تاریخ عضویت: 22 دسامبر 2006, 20:30

Re: << سوالات فني متفرقه مربوط به انواع موتور سيكلت >>

پست توسط رضا عمراني » 17 نوامبر 2019, 22:33

چه قطعه ای نیاز دارید؟
Rhytm & Balance
Ehsan vaziri
پست: 1
تاریخ عضویت: 01 دسامبر 2019, 15:52
نوع خودرو: مشخص نشده!باکسر 150

صدای موتور

پست توسط Ehsan vaziri » 01 دسامبر 2019, 16:04

سلام
موتورم باکسر 150 هست.تو دنده,سرعت کم صدا میده.مکانیکم گفت باید پیستونت باشه.الان اوردم نمایندگی,میگه دنده ها کچل شدن.بهم نشون داد,بعضی هاشون لبه داخلی دنده خطهای ریز روشون افتاده بود.گفت باید کل گیربکس عوض بشه و ممکنه بعد از تعویض گیربکس حتی به صدا بیوفته.مثل پیکانهای قدیمی.من خودم فنی نیستم.واقعا کچل شدن دنده ها همین هست؟لبه دند ها ساییده نشده,بلکه خطهای خیلی ریزی حد فاصل دنده ها در قسمت داخلیش افتاده,موقع تعویض دنده هم مشکلی نداشتم ,فقط بعضی وقتا دنده یک پایین میموند و وقتی گاز رو رها میکردم دنده میومد بالا, در غیر اینصورت مشکلی نداشتم.حالا به نظرتون نیاز به تعویض گیربکس هست؟واینکه باید کل گیربکس رو عوض کنم یا فقط دنده هایی که کچل شدن؟
ممنون میشم دوستانی که فنی هستن راهنمایی کنن
نمایه کاربر
HAMID.RACER
يار همراه
پست: 2190
تاریخ عضویت: 28 فوریه 2009, 21:29
نوع خودرو: TU5.EF7.M13.BP
محل اقامت: تهران

Re: صدای موتور

پست توسط HAMID.RACER » 01 دسامبر 2019, 20:54

Ehsan vaziri نوشته شده:
01 دسامبر 2019, 16:04
سلام
موتورم باکسر 150 هست.تو دنده,سرعت کم صدا میده.مکانیکم گفت باید پیستونت باشه.الان اوردم نمایندگی,میگه دنده ها کچل شدن.بهم نشون داد,بعضی هاشون لبه داخلی دنده خطهای ریز روشون افتاده بود.گفت باید کل گیربکس عوض بشه و ممکنه بعد از تعویض گیربکس حتی به صدا بیوفته.مثل پیکانهای قدیمی.من خودم فنی نیستم.واقعا کچل شدن دنده ها همین هست؟لبه دند ها ساییده نشده,بلکه خطهای خیلی ریزی حد فاصل دنده ها در قسمت داخلیش افتاده,موقع تعویض دنده هم مشکلی نداشتم ,فقط بعضی وقتا دنده یک پایین میموند و وقتی گاز رو رها میکردم دنده میومد بالا, در غیر اینصورت مشکلی نداشتم.حالا به نظرتون نیاز به تعویض گیربکس هست؟واینکه باید کل گیربکس رو عوض کنم یا فقط دنده هایی که کچل شدن؟
ممنون میشم دوستانی که فنی هستن راهنمایی کنن
خیر این مشکل فقط باعث ایجاد صدا میشه، سعی کنید روغن رو زود به زود عوض کنید که به مشکل بر نخورید
ارزش ماشین به نوع و مدلش نیست,ارزش ماشین به راننده ایه که پشتش میشینه
ارسال پست

بازگشت به “كلوپ آزاد و مباحث فنی و تخصصی موتور سيكلت Motorcycle”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان