قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

تقویت موتور ۱۲۵ به ۲۵۰

مدیر انجمن: رضا عمراني

نمایه کاربر
saeed009
شروع حركت
پست: 16
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 18 خرداد 1396, 12:11 am
نوع خودرو: مشخص نشده!

پست شنبه 19 اسفند 1396, 6:52 pm

Zamany13811380 نوشته شده:
پنج‌شنبه 3 اسفند 1396, 11:43 am
سلام
ممنون از هر دو دوست عزیز که رهنمایی کردند
دوست عزیز در مورد لنت خط دار عکس لطف کنید بدید کجای طوپی را خط بنداریم ممنون می شم
در مورد ورودی بنزین را خودم بادریل سراخ کنم میشه باید از جایی که شلنگ بنزین وصل میشه سوراخ زد یا از داخل
سیم پیچیه دینا باید بدیم کجا من خودم سیم پیچی بلدم کمی بگید کجها را باید سیم پیچی کنیم می تونم انجام بدم
توی تقویت کار براتور شنید میگن شیگلر را بزرگ تر می اندازند
این کار تاثیری دارد
در داخل موتور چه دست کاری هایی کنیم که سرعت و شتاب خیلی بالاار بشه بقیر ۲۰۰کردن و گیر بکس ۶دنده
من می خوام به من کمک کنید یک موتور جمع کنیم که ۲۰۰بگیرش نباشه ممنون میشم از تجربیات خود به من هم بگویید
در داخل کربراتور چه کار هایی می تو نم انجام بدم که سرعت و شتاب بره بالا
ممنون از راهنمایی های بالایی واقعا عالی بود و ممنون میشم در مورد انا هم توضیح بدین کمی
داخل توپی جایی که لنت میخوره به توپی لنت هم به مغازه دار بگی لنتی که رو خط زیاد داشته باشه لنت انرژی طلایی خوبه
بله باید از اون قسمت رو گشاد کرد تا جایی که سوزن گاز میره سوراخ کنی با شیگلر بزرگتر فرقی نمیکنه بهتر هم هست ولی مصرف بالاتر برای شتاب کل هواکش رو خالی کن درش رو هم باز بزار ولی برای انجین ضرر داره اگر حال و حوصله در گیری با کاربراتور هم نداری یه کاربرات 250 پمپ شتاب دار بگیر عالیه برق هم که گفتم چطوری تقویت کنی اول از تقویت برق شروع کن برای سیم پیچ دینام هم رو باز کن یا چهار یا شیش سیم پیج داره میخوای عالی بشه بازشون کن دوباره بپیچ و دوتا یا اگر جا هم داشت چهار تای دیگه بیشتر بچیج فقط داشته باش قاطی نزنی که داغون میشی شمع سوزنی هم یادت نزه فرصت کردم نقشه رو با توضیحات برات میفرستم که دوتا ترانزیستور رو پشت سر هم بزاری
خواهش میکنم هر جا مشکل داشتی بگو بیشتر توضیح بدم
Farhad..Lanza
شروع حركت
پست: 27
تاریخ عضویت: چهارشنبه 25 دی 1392, 8:40 pm
نوع خودرو: crm

پست جمعه 25 اسفند 1396, 11:04 am

مشابه این تاپیک رو قبلا داشتیم همه حرفا اونجا زده شد و اینکه سیلندر و سرسیلندر 250به پوسته سیجی نمیخوره هرچی هم تراش بدی چهارپیچ نگه دارنده سیلندر جوابگو نیست. گیربکس xlهم براحتی قابل استفادست تو پوسته سیجی. پیستون 250 هم تو سیلندر 200نمیخوره چون بوشش چیزی ازش نمیمونه .برق ترانس ژاپنی هم قابل قیاس با هیچ ترانسی نیست حتی اگه دوستان چندتا پشت هم ببندن .قیمتش گرونه ولی هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد . کسی که داره موتورشو تقویت میکنه غم هزینه هاشم میخوره . اینارو گفتم که دوستان عزیز راهنمایی های مبهم ندن به بقیه
نمایه کاربر
ميثم1985
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 312
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 2 مهر 1391, 9:00 pm
نوع خودرو: KLR250_KDX250_YZF450
محل اقامت: ساري_شاهي

پست جمعه 25 اسفند 1396, 8:22 pm

واقعا شیفته اون قسمتش شدم که دو تا ترانس پشت هم...
انسان تازمانيكه فكرميكند خام است تلاش ميكند براي پخته شدن! و همين كه احساس كرد پخته شده است شروع ميكند به پوسيدن
Zamany13811380
شروع حركت
پست: 26
تاریخ عضویت: دوشنبه 18 دی 1396, 10:23 am
نوع خودرو: مشخص نشده!

پست شنبه 26 اسفند 1396, 7:42 pm

سلام ممنون از راهنمایی های دوستان که بسیار عالی بود ممنون
یک سوال داشتم چگونه تشخیص بدهیم که ترانزیستور ژاپنی اصل هست یا کوئیل ژاپنی اصل هست و سرمان کلاه نزارن
Zamany13811380
شروع حركت
پست: 26
تاریخ عضویت: دوشنبه 18 دی 1396, 10:23 am
نوع خودرو: مشخص نشده!

پست شنبه 4 فروردین 1397, 6:49 pm

سلام دوستا ممنون از کمک هاتون بسیار عالی بود
من می خواستم یک گیر بکس xlشیش دنده بگیرم به گفته فروشنده کالا می گوید گه فابریک xlهست حالا من از کجا بدونم
سالم هست و اصل ژاپن به من کمک کنید تا معامله خوبی بکنم خیلی ممنون میشم
harly davison
پست: 1
تاریخ عضویت: چهارشنبه 4 تیر 1399, 7:42 am
نوع خودرو: مشخص نشده!

پست چهارشنبه 4 تیر 1399, 7:49 am

شما همون قطعات دویست سی سی بگیر که نیاز به تراش کار نداشتع باشی فقط ترانزیستورتو دوبل کن و کاربرات ۲۵۰ سی سی بزار و هواکشتو باز کن جاش توربو الکتریکی دور بالا ببند از توربو داعم استفاده نکن کلید بزار اگر استفاده کردی وقتی دندت پر شد خاموش کن چون پیستون اب میکنی

بازگشت به “كلوپ آزاد و مباحث فنی و تخصصی موتور سيكلت Motorcycle”