قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

خط مشي مديريت كلوپ موتورسيكلت

مدیر انجمن: رضا عمراني

نمایه کاربر
مهرداد دهکردی
دنده 1
پست: 1821
تاریخ عضویت: دوشنبه 23 فروردین 1389, 11:31 am
نوع خودرو: Sportage-Xantia-LF H
محل اقامت: شهرکرد-پارس جنوبی

پست سه‌شنبه 30 آذر 1389, 10:51 am

در مورد بکاربردن کلمه های انگلیسی به صورت فارسی یه نکته ای هست که باید متذکر بشم.
ببینید هر چیزی خواستگاه و نقطه شروعی داره. ما باید به این چیز ها احترام بگذاریم.
وقتی آقای لامبورگینی اومد و کارخونه تراکتور سازی خودش رو بر این اسم که فامیلیش بود بنا نهاد و بعد ها اومدن و خودرو سوپر اسپرتی رو با این نام به دنیا معرفی کردند باید همه بپذیرند که چه ایران و چه افریقا باید این خودرو به همین نام قبول بشه و بکار برده بشه. این درست نیست که ما هر چیزی رو براش اسمی بگذاریم و هر طور دوست داریم نام ببریم.اگه وسیله ای رو قبول کردیم باید اسم جهانی اون رو هم بپذیریم.
مثلا به هلکوپتر میگن بالگرد ! خوب این اشتباهه.مگه ما هلکوپتر رو اختراع کردیم که هر اسمی دلمون خواست روش بگذاریم ؟؟
ما باید به دانشمندان و مخترعین احترام بگزاریم. کدوم یکی از شما دوست داره که بشنوه خارجی ها روی سعدی یه اسم دیگه گذاشتن برای پاس داشتن زبان خودشون ؟ مثلا فرض کن به مشابه کار ما اونها هم روی سعدی در فلان کشور اسم بگذارند و بگن jak. یا بنویسن sadi. خوب مسلما" این از مفهوم کلمه کم میکنه. بهتره هر چیزی به شکل اصلی خودش بکار بره و اسم های کارخانجات و مدل ها هم به زبان اصلی خودشون بکار برده بشه.
من میتونم بگم اچ پی اس دی. منتها یه بنده خدائی اطلاع بیشتری میخواد سرچ کنه و بهش برسه.با این چیزی که من نوشتم که راه به جائی نمیبره. اگه بنویسیم hpsd خیلی علمی تر و بهتره .
در مورد پست ها هم یه سری از دوستان باید واقعا" رعایت کنند.بعضی پست ها باید پاک بشه چون چیزی به نام pm داریم.منتها از خشکی تاپیک ها و سرد شدن فضای سایت هم باید جلوگیری بشه. حد اعتدال رو رعایت کنید.
همینطور بنده هیچ اشکالی در ارسال عکس نمیبینم. شما ممکنه 10 صفحه در وصف چیزی بنویسی و نتونی مخاطب رو متوجه منظورت بکنی.منتها با گذاشتن 2-3 عکس بدون هیچ متنی مخاطب اون نکته رو متوجه میشه. که از قدیم هم گفتند من هم بار ها گفتم که شنیدن کی بود مانند دیدن ! حساب خوندن نوشتنم با خودتون.

عزیزان این نکته رو هم در نظر داشته باشید که ارسال عکس در این سایت کار راحتی نیست و زمان میبره. کما اینکه یه عکس مطالب رو به صورت صحیح و بدون غلط نمایش میده تا پست های اشتباه و غلط بعضی کاربران.
با تشکر
کبوتر با کبوتر باز تنهاست.
نمایه کاربر
نیما نادری
دنده 1
پست: 1064
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 29 شهریور 1388, 3:46 pm

پست سه‌شنبه 30 آذر 1389, 11:34 am

آقای غازاریان عزیز بنده کار بازرگانیمو با پست خصوصی خیلی راحت تر انجام میدم با این حالیکه دوستان از خیلی مطالب

روز به روز با اختلاف زمانی 6 ساعت باخبر میشن چه ایرادی داره

نمیدونم این اسم بازرایاب که نمیدونم از کجا در آوردین خاری شده تو چشم همه

یا بنده چیزی به سایت یا مدیران بدهکارم یا باید کمیسیونی چیزی بدیم که هر جا قافیه کم میاد گیر میدید به این قضیه

شما با یک پست سیستم پمپ شتاب ریجو رو تشریح کن

شما با یک پست سیستم کمک فرمون CRF رو توضییح بدین

شما .... الی آخر

من کارم با آماره باید مطالعه کنی ببینی اونی که داره نگاهت میکنه طرز فکرش چیه

چرا من بین هر خط نوشتم یک فاصله وجود داره چون پست طولانی کسیو که خطوط نزدیک به هم داره نمیشه

خوب خوند

یدک کشیدن واژه تخصصی چیزیو تخصصی نمیکنه

شما خودت عملکردت انتهاریه از روز اولم که اومدی با اخطار دادن به یکسریا مثل من که تا به حال برام سابقه نداشت

میخ رو خواستین سفت کنین ولی این راش نیست

استفاده متعارف مشکلی نداره .....شما ورداشتی اسم انگلیسیه موتور KTM رو بالای عکسها پاک کردی :-)

TT شده مثل اون فیلم که یک گروه میرن واسه تست یکسری میشن زندانی یکسری زندان بان

و اون سیاه پوسته رو جو میگیره و ...اسم فیلمو بگم فروشش میره بالا بازار یابی میشه :smile:
نمایه کاربر
مهرداد دهکردی
دنده 1
پست: 1821
تاریخ عضویت: دوشنبه 23 فروردین 1389, 11:31 am
نوع خودرو: Sportage-Xantia-LF H
محل اقامت: شهرکرد-پارس جنوبی

پست سه‌شنبه 30 آذر 1389, 12:43 pm

دوستان کم لطفی هم نشه !
آقای غازاریان از منطقی ترین و با استدلال ترین مدیران تی تی هستند. من روزی به یکی از سرخ ها گفتم که ای کاش همه نظیر آقای غازاریان بودند.
جناب غازاریان پست های دقیق و علمی و پرباری دارند که از همه همین انتظار رو دارند. و ایشون از نظر اخلاقی از بهترین ها هستند.
کمی جدیت در کار برای کنترل امور نیازه. و مطمئن باشید آقای غازاریان منطقی برخورد میکنند و حرف بدی نمیزنند.
اگه بحث پاک کردن بعضی پست هاست مطمئن باشید نیاز بوده یا اینکه پست نامربوطی بوده. والا چرا اینجا با اینکه اکثر پستهای من پشت سر همه پستی پاک نشده ؟
این تاپیک مثلا"
نمیخوام طرفداری کنم که حالا همه میگن خود شیرینی و این حرفها :chol: .من خودمم از مدیریت شاکی بودم بد تر از شما.
منتها یه طرفه قضاوت نکنید. :da:
قربون همه
کبوتر با کبوتر باز تنهاست.
نمایه کاربر
نیما نادری
دنده 1
پست: 1064
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 29 شهریور 1388, 3:46 pm

پست سه‌شنبه 30 آذر 1389, 1:14 pm

در مورد پاک نشدن پستات باید عرض کنم که داری در مورد موتوری پست میزنی که وجود خارجی نداره تو ایران
شاید به اندازه انگشتهای یک دست کمتر باشه . چه بدشو بگی چه خوب هیچ کس نداره که بیاد نظر بده و شر به پا
کنه و بعد تبلیغات بشه و بعد یاماها پول دار بشه و نمایندش تو ایران واست لوح بفرسته ....

--> تذکر: از "تهدید" یا بکار بردن کلمات "تحریک آمیز" خوداری کنید!
نمایه کاربر
مازيار
مدیر پیشین
پست: 10211
تاریخ عضویت: شنبه 23 آبان 1383, 9:59 am
نوع خودرو: گرامی ِ N
محل اقامت: خاک پاک تیونینگ تاک!!

پست سه‌شنبه 30 آذر 1389, 11:17 pm

روز اولم که اومدی با اخطار دادن به یکسریا مثل من که تا به حال برام سابقه نداشت
شکسته نفسی نفرمائید لطفا جناب!! خداروشکر اسناد این قبیل مسائل، بدجوری موجوده.
- سخت است فهماندن چیزی به کسی که در قبال نفهمیدنش پول می گیرد.
نمایه کاربر
رضا عمراني
مدیر کلوپ موتورسیکلت
پست: 2790
تاریخ عضویت: جمعه 1 دی 1385, 5:00 pm

پست چهارشنبه 1 دی 1389, 7:24 am

تعدادی پست رفت تو ریسایکل
Rhytm & Balance
نمایه کاربر
نیما نادری
دنده 1
پست: 1064
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 29 شهریور 1388, 3:46 pm

پست چهارشنبه 1 دی 1389, 8:06 am

خط مشی بنده به عنوان یک کاربر ساده عنایت به قوانین و دریافت و انتقال احترام از کاربران عزیز و مدیران

عزیزتر خواهد بود

تشکر از زحمات همه مدیران و کاربران در جهت هرچه فراگیر شدن TT :smile:
نمایه کاربر
قریبه
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 60
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 19 خرداد 1388, 9:28 pm
نوع خودرو: ravan
محل اقامت: مشهد-درگز

پست پنج‌شنبه 2 دی 1389, 11:50 am

با عرض درود خدمت همه
آقا واقعا این سایت جای کل کل و هندونه زیر بقل هم گزاشتن نیست .که تو بعضی از تاپیکها وپست ها شدیدا مشاهده میشه البته من از موقعی که این طوری شدن بعضی از تاپیک ها رو دیدم دیگه اون تاپیکو پیگیری نکردم و دور ادور از سایت بهره میبرم
در آخر واقعا از مدیریت آقای عمرانی متشکرم
البته از موقعی که جناب غازاریان به جمعشون پیوستن کلوپ واقعا عالی شده
با تشکر از همه بروبکس کلوپ
نمایه کاربر
نیما نادری
دنده 1
پست: 1064
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 29 شهریور 1388, 3:46 pm

پست شنبه 4 دی 1389, 5:52 am

مشکلی که در هدایت این تایتانیک هست اینه

هر کس هر چی خواست به من بگه ولی من جوابشو ندم اگر هم دادم اخطار بگیرم , پست فرد خاطی و زیاده گو هم سر جاش باشه

--> بازهم یادآوری قانون: از برخورد شخصی پرهیز کن. گزینه "گزارش" برای این کار هست! ضمنا شوخی را محدود کن!
نمایه کاربر
Ghazarian
مدیر پیشین
پست: 3989
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 20 اسفند 1387, 6:58 am

پست سه‌شنبه 14 دی 1389, 8:52 am

"اطلاعیه"
درود فراوان بر همه کاربران کلوپ سیکلت

نظر به اینکه برخی از لینک های تصاویر به دلایل گوناگون بطور کامل غیر فعال و یا قابل مشاهده نمی باشند و متعاقبا پستهای متعلق به چنین مطالبی که عمدتا فاقد توضیحات مناسب و کافی می باشد، غیر قابل استفاده ویا گویا ارزیابی گردیده اند.

لذا طبق تصمیم اتخاذ شده مورخ 14/10/1389، بزودی نسبت به پالایش چنین تاپیکهایی (و یا پستهایی) اقدام خواهد گردید.

:o از کلیه کاربران محترم درخواست می گردد درصورت نیار، نسبت به آرشیو کردن مطالب احتمالی مورد علاقه خود اقدام شایسته را بعمل آورند.

بازگشت به “كلوپ آزاد و مباحث فنی و تخصصی موتور سيكلت Motorcycle”