قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

تجربه رانندگی با کیا سراتو کوپ 2013

تصویر مباحث مربوط به اتومبيل هاي KIA

مدیر انجمن: amirata71

نمایه کاربر
Netcar
دنده 1
پست: 1871
تاریخ عضویت: دوشنبه 2 شهریور 1388, 10:00 am
نوع خودرو: Koup-MohaveV8

پست دوشنبه 11 آذر 1392, 7:24 am

تجربه 7000 کیلومتر رانندگی با کیا سراتو کوپ 2013:


سراتوکوپ برای اولین بار به صورت مدل مفهومی در سال 2008 رونمایی شد و از سال به عنوان اولین نسل کوپه از خانواده سراتو، وارد مرحله تولید شد. به دلیل اینکه در این بازه قیمتی هیچ رقیبی در ایران نداره (به جز مدل های کارکرده هیوندای کوپه) با استقبال خوبی هم مواجه شد. البته در ابتدای عرضه از سوی اطلس خودرو قیمتش کمتر از مدل سدان بود که با توجه به استقبالی که در سال های آخر عرضش در ایران شد با وجود قیمت جهانی یکسان با مدل سدان، با قیمت بالاتری از سراتو چهار درب در بازار عرضه شد.

طراحی سراتو کوپ در عین سادگی، موزون و هماهنگه (دقیقا چیزی که از شخصی مثل پیتر شرایر انتظار میره) و کانسپت ببرکه در طراحی اون مورد استفاده قرار گرفته بهش چهره خشنی رو بخشیده(اگه دقت کنین چراغ های جلو و عقب، برآمدگی روی کاپوت جلو، و رینگ های اسپرت دو رنگه که در مدل کوپ مورد استفاده شده همه یارآور چهره، پوشش پوست و چنگال ببر هستن و جلو پنجره جدید کیا هم که به پوزه ببر یا Tiger Nose معروفه اسمش روشه). به نظر من این چهره مثل 206 تا سال ها از چشم نخواهد افتاد طوری که بسیاری از کسانی که من با هاشون برخورد داشتم طراحی این نسل رو به نسل جدید(2014 به بعد) ترجیه میدن، و به دلیل همین طراحی متناسب، سراتو موفق شد چندین جایزه طراحی رو در زمان عرضش از آن خودش بکنه.

در کل، نمای بیرونیش شبیه به سراتو چهار درب هست اما از تفاوت های ظاهریش میشه به سپر و جلوپنجره متفاوت با ورودی های هوا بزرگ تر، دیفیوزر عقب، اگزوز دوبل، چراغ های متفاوت جلو و باریکتر عقب، ارتفاع کمتر سقف و رینگ های 17 اینچ اسپرت دو رنگ اشاره کرد. در داخل هم بکارگیری تزئینات کروم مات بین خروجی های هوا میانی، پوشش سیاه براق بزرگتر پیرامون سیستم صوتی، رودری های متفاوت، نورپردازی ال ای دی دور بلندگو ها با دکمه های کنترل روی داشبورد، و صندلی های اسپرت با دربرگیندگی بیشتر از وجوه تمایزش با مدل 4 درب هست.

طراحی داخلیش شاید به اندازه طراحی خارجیش هیجان انگیز و جوان پسند نباشه اما ارگونومی و جانمایی ادوات به همراه نورپردازی داخلیش و فرمان خوش دستش واقعا عالیه. کیفیت پلاستیک های بکار رفته قابل قبوله و جنس داشبورد از پلاستیک خشکه و خودروهای ژاپنی از این لحاظ نسبت به سراتو برتری دارن ولی تئینات کروم و آلومینیومی مات و ... خوب هستن. البته مدل های 2013 نسبت به مدل های قبلی تغییر کوچکی در کیفیت متریال مثل تغییر چرم دور فرمان، تزئینات دور فرمان، تزئینات کروم دور جای لیوانی و ... داشته که در کل نسبت به قبل بهتر شده اما من شخصا مثلا جای خالی استفاده از پوشش چرم روی داشبورد و یا چرم طبیعی برای صندلی ها رو احساس می کنم.

فضای کابین چه برای سرنشینان جلو و چه عقب برای یک خودروی کوپه کاملا مناسبه طوری که برای اولین بار که قبل از خرید در صندلی های عقب نشستم کاملا متعجبم کرد و از این لحاظ نسبت به خودروی هم قیمتش در بازار یعنی هیوندای کوپه برتری کامل داره و بر خلاف انتظار از خودروهای کوپه، احساس خفگی چه برای سرنشینان جلو و چه عقب نداریم. دید جلو، جانبی و عقب خودرو هم بعد از یه مدت که به ابعاد خودرو عادت کنین قابل قبوله و در کنار سنسور دنده عقب که هم موانع بلند رو به خوبی تشخیص میده و هم کوتاه، تو پارک کردن به مشکل نمیخورین. البته دید عقبش به علت ارتفاع کمتر سقف نسبت به 4 درب، شاید برای بعضی ها راضی کننده نباشه و احساس نیاز به دوریبن دید عقب کنن که ای کاش مدل های کوپه 2013 هم مثل سدان با دوربین عرضه میشدن. اما در عوض مهمترین مزیتش آینه های جانبی بزرگ با دید وسیع هست، چیزی که نبودش در 206 من رو آزار می ده ولی اگر امکان حرکت اتومات این آینه ها در دنده عقب وجود داشت پارک کردن خیلی راحت تر می شد که متأسفانه این امکان رو نداره.

با وجود صندوق عقب جادارش، یکی دیگه از معایب کوپ عرض کم ورودی صندوق عقبش هست که فقط امکان عبور بارهای با عرض کم وجود داره و اگه مثلا بخواهید یک چمدان دو نفره رو داخل صندوق بزارین از عرض صندق رد نمیشه. از طرفی ورودی صندلی های عقب هم به خاطر اینکه صندلی های جلو کاملا تا اتنها نمیخوابن کوچیکه و فقط در حد عبور یک آدم هست و باری رو که به علت عرض زیادش نمیتونستین از درب صندوق عقب رد کنین به احتمال زیاد از این جا هم رد نخواهد شد.

صندلی های جلو نسبت به مدل سدان دارای ساپورت و دربرگیرندگی بیشتری هستن و با وجود سفتی اندکشون در رانندگی های طولانی اصلا خسته کننده نیستن. صندلی های عقب هم زاویه و نحوه قرارگیروشن کاملا مناسبه و نسبت به صندلی های جلو هم نرمترن. البته من خودم طولانی مدت روی اونا ننشستم و اغلب خودم راننده بودم ولی به نظر نمیاد که در طولانی مدت احساس خستگی کنید. از معایب در این زمینه میتونم به عدم امکان تنظیم زاویه پشت سری اشاره کنم (امکانی که در مدل 4 درب وجود داره) که این باعث فاصله بیش از حد سر راننده با پشت سری و عدم امکان تکیه دادن سر میشه و در مسافت های طولانی موجب خسته شدن گردن شما میشه. از طرف دیگه همونطور که میدونین نوع طراحی خودروهای کوپه طوری هست که به علت طویلتر بودن درب های جلو فاصله کمربند با صندلی راننده نسبت به خودروهای سدان بیشتره و به همین علت در اغلب این خودرو ها یا از گیره های موقتی امتداد دهدنده کمربند استفاده میشه(مثل جنسیس کوپه) و یا یه فضایی برای عبور دادن کمر بند ها از کنار صندلی فراهم میشه(مثل الانترا کوپه یا شورولت کامارو) تا دسترسی راننده به کمربند راحت تر باشه ولی هیچ یک از این موارد در سراتو وجود نداره و به همین علت برای رسیدن به کمربند باید دستتون رو بیش از اندازه بکشین و این برای افرادی که قدشون هم کوتاهتره و صندلی رو جلوتر میبرن سخت تر میشه.

موتور سراتو همونطور که میدونین 156 اسب بخار قدرت داره که پس از سال 2010، به جای گیرباکس 4 سرعته با گیرباکس 6 سرعت با شیفتر پشت فرمان عرضه شد، در نگاه من کاملا راضی کنندست و پاسخگوی نیاز من هست(به قول جرمی کلارکسون، مجری تاپ گیر، It's got just enough power which you need ). البته این میزان قدرت از اونجایی که مردم ایران علاقه وافری به قدرت و شتاب دارن، شاید در نگاه برخی کافی نباشه و بد نبود که مدل 2.4 لیتریش هم عرضه می شد. از مهمترین مزایای فنیش به نظرم پاسخ سریع و بدون تأخیر پدال گاز به همراه تعویض نرم دنده ها و معکوس های به موق اون هست که با وجود موتور 2 لیتری برای من که رضایت بخش بوده و فاصله از زمین تا آسمون با 206 اتومات داره. البته این تیز بودن گاز ماشین در اول کار باعث میشه که نتونین شروع حرکت نرمی رو داشته باشین اما بعد از یه مدت که بهش عادت کنین نحوه گاز دادن دستتون میاد. در مورد مصرف سوخت هم مناسبه و در شهر بین 10 تا 11.5 و در جاده 6.5 تا 7.5 لیتر مصرف من تا این لحظه بوده و میانگی هم بین 7.5 تا 8.5 در گردش بوده که همه این ها به نوع بنزین و شرایط رانندگی هم بستگی داره (البته من اغلب اوقات پر گاز رانندگی نمی کنم).

صدای موتور در دورهای پایین وارد کابین نمیشه و در دورهای بالا هم آزار دهنده نیست. عایق بندی اتاق سراتو خیلی خوبه و صدای باد در سرعت های بالا در اتوبان هم آزاردهنده نیست اما در این زمینه دوتا ایراد داره. یکی ورود صدای تایر ها در سرعت بالا(که ظاهرا در بسیاری از خودروهای هیوندای و کیا این معضل وجود داره) و دومی هم گرم شدن پیرامون کنسول میانی و جالیوانی در تابستان و بعد از چند ساعت رانندگی هست که اون هم ظاهرا به دلیل عدم عایقبندی مناسب در این ناحیه هست و در تابستون که آب یخ رو در جالیوانی گذاشتین بعد از یه مدت آب گرم میشه! این مشکل در محل رد شدن لوله اگزوز در صندوق عقب هم دیده میشه به طوری که پیرامون محل عبور اگزوز، داخل صندوق هم بعد از رانندگی طولانی گرم میشه.

اصولا سیستم تعلیق سراتو، چه 4 درب و چه کوپه، خشکه و ضربات رو منتقل میکنه ولی از خودرویی مثل 206 نرمتره و احساس صلابت بیشتری هم می کنید که البته این خشکی به نظرم برای مدل 4 دربش که بیشتر استفاده خانوادگی داره شاید برای بعضی ها یه امتیاز منفی به حساب ببیاد(البته با تعویض لاستیک های فاق 45 خودرو با فاق 50 یا 55 و یا استفاده از تایرهای نرمتر این خشکی تا حدی قابل برطرف کردن هست). ولی این رو هم یادآوری کنم که این خشکی برای من که از 206 وارد این خودرو شدم آزار دهنده نبوده و در عین حال به خصوص در مدل کوپه، احساس اسپرت بودن رو هم به راننده القا میکنه اما از معایب چنین تعلیقی در جاده های ایران به صدا افتادن زود هنگام کابین هست که در خودروی بنده از کیلومتر 4000 به بعد از ناحیه پشت آمپر و ستون وسط طرف راننده در دست اندازهای ریز صدا شنیده میشه ولی درکل صدای کابین آنچنانی نداره و فقط در دست اندازهای ریز این دو موردی که گفتم شنیده میشه.
در کنار این خشکی هندلیگ سراتو واقعا خوبه و احساس اطمینان رو به راننده منتقل میکنه، و ترمزای قوی ای داره و شاید باورتون نشه ولی میتونم بگم در مقایسه ای که با موهاوی داشتم، به نظر من بهتر عمل میکنن.

سیستم صوتیش 6 بلندگو داره و ساب ووفری هم دیده نمیشه که خوب بود برای یک خودروی کوپه که بیشتر مشتریانش جوان هستن، امکان سفارش سیستم صوتی قویتری هم بود اما در کل این سیستم راضی کننده هست و کیفیت و وضوح صداش و سنسور سرعتش هم عملکرد مناسبی دارن. سیستم صوتیش در کنار ورودیUSB و AUX از چنجر 6 تایی هم بهره میبره و کار با تنظیمات و دکمه هاش هم خیلی سادست و تنها ایرادی که بهش میتونم بگیرم عدم امکان تغییر فولدر از روی دکمه های روی فرمان هست.

سیستم سرمایش و گرمایش اتوماتش هم خوب عمل میکنه و در گرم ترین روزها هم مشکلی باهاش نداشتم ولی از مشکلاتی که در این فصل بهش بر خوردم حساسیت بیش از اندازه سنسور رطوبطش هست که در هر شریطی فورا سیستم بخارزدای اتومات وارد مدار میشه و خروجی هوا رو تغییر میده و توی این هوای آلوده تهران دائم هوا رو به گردش از بیرون تغییر میده.

به هر حال این تجربه کوتاه 10 ماهه و 7000 کیلومتری من با سراتو کوپ بوده و سعی کردم بقیه موارد رو برای جلوگیری از طولانی تر شدن به صورت خلاصه در موارد زیر بیارم، اگه سوال بیشتری بود در خدمتم.
اگه هم کم و کاستی مشاهده می کنید، به بزرگواری خودتون ببخشید و برای اصلاحش خوشحال میشم گوشزد بکنین. امیدوارم در آینده بتونم بررسی جامعتری رو در اختیارتون قرار بدم. مخلص دوستان، علی (Netcar)



=============================================================================

مزایا در یک نگاه:
- طراحی متناسب و ماندگار (از دید من)
- شتاب و قدرت موتور قابل قبول و مصرف سوخت مناسب (اما از اونجا که یک کوپه جوان پسند هست شاید برای برخی راضی کننده نباشه)
- هندلینگ مناسب
- فرمان الکتریکی نرم با عملکرد دقیق سنسور سرعت
- پاسخ سریع پدال گاز
- ترمزهای قوی
- گیرباکس 6 سرعته با تعویض نرم دنده ها و معکوس های به موقع – عملکرد مناسب شیفتر پشت فرمان با امکان انجام تعویض در هر دو حالت D یا M
- ارتفاع مناسب خودرو با زمین (به علت دست اندازهای نامناسب کشور)
- فضای صندوق عقب بزرگ
- فضای سر و پای مناسب سرنشینان عقب و عدم احساس خفگی در جلو و عقب
- صندلی های راحت جلو و عقب برای مسافرت های طولانی(سفتی صندلی های جلو ممکن است برای برخی ناراحت کننده باشد)
- ارگونومی بسیار خوب ادوات و فرمان و جانمایی مناسب دکمه های کنترل ادوات خودرو
- نورپردازی مناسب و گویای پشت آمپر و کابین (بحز مواردی که در معایب آمده)
- آینه های جانبی بزگ با دید وسیع
- دید جلو و عقب و جانبی قابل قبول پس از عادت به ابعاد خودرو در مقایسه با کلاس خودرو (برای برخی ممکنه دید عقب نامناسب باشه و نیاز به دوربین دید عقب احساس بشه)
- عملکرد مناسب سنسور دنده عقب و شناسایی موانع بلند و کوتاه
- فراوانی قطعات مصرفی
- قیمت مناسب قطعات در مقایسه با سایر رقبای موجود در بازار ایران
- عایق بندی مناسب اتاق (بجز مواردی که در معایب آمده)
- کیفیت مناسب رنگ خودرو در مقایسه با رقبای موجود در ایران (بجز رنگ سپر)
- عکلکرد سیستم سرمایش و گرمایش اتومات
- عملکرد مناسب سیستم صوتی



معایب در یک نگاه:
- پرداخت مبلغ بیشتر در ازای دریافت امکانات کمتر نسبت به مدل سدان(حدود 5 تا 10 میلیون تومان در حالیکه مدل سدان امکاناتی چون دوربین دید عقب، دیلایت و ... را دارا می باشد)
- امکانات بیشتر برخی از رقبای موجود در بازار ایران
- نفوذ صدای تایرها در سرعت های بالا
- گرم شدن اطراف کنسول میانی در تابستان
- گرم شدن اطرف محل عبور لوله اگزوز در صندوق عقب
- نبود برخی امکانات عملکردی و مورد نیاز همچون سنسور باران، گرمکن صندلی ها(در مدل مورد تست)، تنظیم ارتفاع چراغ های جلو(در مدل مورد تست)، یخزدای برفپاککن های جلو(در مدل مورد تست)، امکان تنظیم ارتفاع کمربندهای جلو، چراغ های همراه تا خانه، دوربین دید عقب، و ...
- عدم حرکت اتومات آینه های جانبی به پایین در دنده عقب
- فاصله زیاد کمربندهای جلو با صندلی راننده و عدم وجود فضای عبور کمربندهای جلو از روی صندلی که موجب برخورد و سایش آن ها با چرم صندلی می شود
- عدم امکان تنظیم فولدر سیستم صوتی از روی فرمان
- نور کم چراغ های جلو در شب (در مقایسه با خودروهای همرده)
- ورودی صندوق کوچک (فقط چمدان های کوچک قابلیت رد شدن را دارند)
- ورودی کوچک دسترسی صندوق به کابین (با خواباندن پشتی صندلی های عقب)
- عدم حرکت صندلی کمک راننده تا انتها برای ورود راحت تر افراد و بار به صندلی های عقب
- عدم وجود زیر دستی برای سرنشینان عقب(در مدل 4 درب موجود هست)
- حساسیت بالا و دخالت بیش از اندازه سنسور رطوبت و رطوبت زدای اتومات
- عدم نمایش روشن بودن چراغ های نور پایین در پشت آمپر
- عدم وجود چراغ سقفی برای صندلی های عقب و عدم نورپردازی برای دکمه های تنظیم آینه های جانبی، شیفتر های پشت فرمان، دکمه قفل و باز نمودن درب ها
- سیستم تعلیق خشک (که البته از ویژگی های خودروهای کوپه هست و از نظر من آزار دهنده نیست)
- عدم وجود کمربند 3 نقطه ای برای صندلی میانی عقب



=============================================================================

مشخصات خوروی مورد آزمایش:


قیمت: خریداری شده به قیمت 115000000 تومان از بازار آزاد در بهار 92 (مدل 2013 شرکتی تحویل اسفند 91 به قیمت 105000000 تومان)
کلاس تولیدی خودرو: ۵ سرنشین - خودروی کامپکت C-Segment - کوپه 2 درب
خودروهای وابسته: هیوندای الانترا(Hyundai Elantra ) -
خودروهای رقیب در ایران: هیوندای کوپه(Hyundai Tiburon Cope) – هیوندای ولوستر(Hyundai Veloster) –
خودروهای رقیب احتمالی در آینده: هیوندای الانترا کوپه(Hyundai Elantra Coupe) – هوندا سیویک کوپه(Honda Civic Coupe) -
کد اتاق: TD
نسل خودرو: نسل دوم سراتو – نسل اول بدنه کوپ


قوای محرکه: موتور جلو - دیفرانسیل جلو

تصویر


سیستم تعلیق:
جلو - Macpherson strut
عقب - Coupled Torsion Beam Axle


ابعاد:
فاصله دو محور چرخ ها
2,650 mm (104.3 in)
طول
,480 mm (176.4 in)
عرض
1,765 mm (69.5 in)
ارتفاع
,400 mm (55.1 in)


ارتفاع کف خودرو از زمین:
حدود 145 میلی متر


وزن خالص :
1,345 kg (2,965 lb)


حجم باک :
52 لیتر



=============================================================================

امکانات مدل مورد آزمایش – سراتو کوپ 2 لیتری 2013 شرکتی فول:

ورود بدون کلید با استار دکمه ای و کلید هوشمند(Keyless Go) - تهویه مطبوع تمام اتوماتیک(دما،سرعت فن،خروجی هوا، گردش از داخل یا خارج) با Cleanair - سنسور رطوبت شیشه جلو با بخارزدای اتومات – فرمان برقی(EPS) با سنسور سرعت – تنظیم دستی فرمان در 4 جهت – پشت آمپر سوپرویژن - تریپ کامپیوتر - آینه های برقی با گرمکن و جمعشو برقی و راهنمای ال ای دی – آینه الکتروکرومیک وسط - پوشش چرم صدنلی ها و رودری ها و سردنده و فرمان با دوخت دو رنگ قرمز و مشکی – تزئینات کروم و آلومینیوم مات و مشکی براق داخلی، دستگیره های کروم داخلی و خارجی، صندلی دستی راننده(6 جهته) و سرنشین جلو (4 جهته)- سانروف دو حالته - شیشه های عایق صدا و جلو ضد UVو سولار- شیشه های برقی با بالابر اتومات شیشه راننده با سیستم ایمنی برگشت اتوماتیک سانروف و شیشه ها در برخورد با مانع- چراغ های هالوژنی جلو با با روشن و خاموش شدن اتومات(سنسور نور) - کروز کنترل – سنسور دنده عقب
سیستم صوتی با 6 بلندگو و حساس به سرعت خودرو شامل رادیو و 6 سی دی(سیس دی چنجر) و USB و AUX و MP3 و IPOD و با نمایشگر 2 اینچی و دکمه های کنترل از روی فرمان ، نورپردازی دور بلندگوها با تنطیم 3 حالت (MoodLight)
6 ایربگ 10 نقطه ای (شامل ایربگ راننده و سرنشین- ایربگ پرده ای– ایربگ جانبی سرنشینان جلو) – کمربند 3 نقطه ای برای صندلی های جلو و عقب(به جز میانی عقب) و دارای پیش کشنده و محدود کننده نیرو برای سرنشینان جلو - پشت سری های فعال در تصادف - ترمز دیسکی 4 چرخ(خنک شونده جلو) شامل ABS-ESP-EBD-BAS-TCS - هشدار دهنده سرعت و کمربند راننده – قفل اتومات درب ها با سنسور سرعت – باز شدن اتومات قفل درب ها در تصادف
پدال های آلومینیومی – دیفیوزر عقب - رکاب جانبی پلاستیکی - رینگ 17 اینچی آلومینیومی با سایز 17/45/215 با زاپاس رینگ کامل - کمک فنرهای گازی - خروجی اگزوز دوبل



=============================================================================

کلیپ ها:


کلیپ از داخل و خارج
http://www.aparat.com/v/jO9ud

تست شتاب
http://www.aparat.com/v/7910q



=============================================================================

تصاویر:

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر


=============================================================================


تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر


=============================================================================


تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر
آخرین ويرايش توسط 6 on Netcar, ويرايش شده در 0.
نمایه کاربر
amirreza_racer
سرعت : 40 كيلومتر در ساعت
پست: 786
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 6 تیر 1389, 11:59 pm
نوع خودرو: چنتا آهن پاره
محل اقامت: ايران
Like شده: 1 بار

پست دوشنبه 11 آذر 1392, 7:39 am

عالی بود مرسی
ماشین برا سوار شدن نیست ... ماشین برا عشق بازیه ... کی گفته ماشین حرف نمیزنه ؟؟؟ خوب گوش بدید وقتی معکوس میکشید ماشین کلی باهاتون حرف میزنه ....
نمایه کاربر
Parham_j1000
دنده 3
پست: 3791
تاریخ عضویت: شنبه 20 اسفند 1384, 1:31 pm

پست دوشنبه 11 آذر 1392, 1:34 pm

ممنون

خیلی عالی بود

راجع به شتاب و سرعت هر دنده هم بیشتر توضیح بدید و میزان دور موتور
پرهام1000 آیدی جدیدم parham_j1000
نمایه کاربر
Netcar
دنده 1
پست: 1871
تاریخ عضویت: دوشنبه 2 شهریور 1388, 10:00 am
نوع خودرو: Koup-MohaveV8

پست دوشنبه 11 آذر 1392, 1:47 pm

شتابش همونطور که گفتم برای من قابل قبوله و بستگی به انتظارتون و همینطور خودروی قبلیتون داره. با دنده 1 میشه تا سرعت 55 تا 60 رفت و دنده 2 رو هم تا 90 پر میکنه. دور موتورش هم تا 8000 هست اما ردلاین از 6500rpm شروع میشه و حداکثر قدرت موتور در 6200 قابل دستیابیه، حداکثر گشتاور رو هم همونظور که گفتم 194.2 نیوتون متر در 4300rpm هست.

تصویر
نمایه کاربر
Netcar
دنده 1
پست: 1871
تاریخ عضویت: دوشنبه 2 شهریور 1388, 10:00 am
نوع خودرو: Koup-MohaveV8

پست سه‌شنبه 12 آذر 1392, 8:48 pm

به تقاضای یکی از دوستان چندتا عکس دیگه:

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر
نمایه کاربر
Netcar
دنده 1
پست: 1871
تاریخ عضویت: دوشنبه 2 شهریور 1388, 10:00 am
نوع خودرو: Koup-MohaveV8

پست شنبه 16 آذر 1392, 5:20 am

<iframe src="http://www.aparat.com/video/video/embed ... d/vt/frame" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true" height="270" width="480" ></iframe>
نمایه کاربر
hossein race
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 289
تاریخ عضویت: دوشنبه 19 تیر 1391, 1:03 pm
نوع خودرو: coming soon
محل اقامت: پرچم بالاست((ایران68))

پست جمعه 29 آذر 1392, 8:21 pm

آقا عالی بود زحمت کشیدین
پلاک آدم ها گذر موقت است !
نمایه کاربر
Netcar
دنده 1
پست: 1871
تاریخ عضویت: دوشنبه 2 شهریور 1388, 10:00 am
نوع خودرو: Koup-MohaveV8

پست پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393, 12:22 pm

6 ماه گذشت و الان 11000 کیلومتر، تا حالا هم خرجی بجز موردی که تو تاپیک قبلا گفتم یعنی تعویض شیشه جلو به خاطر ترک نداشته. :wink:
ازاونجا که عکس های قبلیم پاک شدن اینم چندتا عکس:

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر
نمایه کاربر
SHAHRAM.
دنده 4
پست: 4893
تاریخ عضویت: چهارشنبه 18 فروردین 1389, 9:55 am
نوع خودرو: اف جي ،آزرا ، تندر
محل اقامت: تهران
Like شده: 2 بار

پست پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393, 2:31 pm

فقط عكسهاي پست آخر قابل رويت هست كاش تو آپلودسنتر سايت http://www.ttupload.ir آپلود بشه

چرا شيشه رو ترميم نكرديد؟ و هزينه تعويض چقدر شد؟
اصطحلاک غلطه ،استهلاک درسته

عکسهاتون رو تو http://www.overpic.net آپلود کنید و لینک پنجم رو اینجا قرار بدید

داغدار پدر وفات ٩٣/٨/٧ روز حر
نمایه کاربر
Netcar
دنده 1
پست: 1871
تاریخ عضویت: دوشنبه 2 شهریور 1388, 10:00 am
نوع خودرو: Koup-MohaveV8

پست پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393, 6:34 pm

SHAHRAM. نوشته شده:فقط عكسهاي پست آخر قابل رويت هست كاش تو آپلودسنتر سايت http://www.ttupload.ir آپلود بشه

چرا شيشه رو ترميم نكرديد؟ و هزينه تعويض چقدر شد؟
اون زمان TT هنوز آپلود سنتر نداشت و جایی هم که آپلود کردم اکانت داشتم که متأسفانه سایتش بهش حمله شد و یه سری از فایل های کاربر ها مثل خودم پاک شد. به هر حال به تدریج عکس ها رو تو همین تی تی می ذارم.

علت عدم ترمیم هم این بود که از هر کی پرسیدم گفت 50% ممکنه بعد از یه مدت دوباره ترک ادامه پیدا کنه که نهایتش این بار رو تعویض کردم ولی اگه دوباره اتفاق بیفته دنبال همین ترمیم میرم. هزینه تعویض هم با دستمزد حدود 1200000 تومان شد. اینم لینک بحث در تاپیک سراتو TD:

http://www.tt.tuningtalk.com/forum/view ... start=3060

-- جمعه اردیبهشت 12, 93 10:09 am --

اینم از سری اول عکس ها:

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

بازگشت به “کلوپ کیا KIA”