هیوسانگ (hyosong gv250)

بحث و تبادل نظر در باره موتور سیکلتهای touring - cruisers

مدیر انجمن: رضا عمراني

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

آیا این موتور را میپسندید ؟؟؟

بلی
41
65%
خیر
22
35%
 
مجموع رای گیری: 63
gonzales
شروع حركت
پست: 20
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 10 مرداد 1391, 11:50 pm
نوع خودرو: 206 v9

Re: هیوسانگ (hyosong gv250)

پست توسط gonzales » جمعه 18 اسفند 1391, 11:46 pm

با سلام به دوستان عزیز اقا این چراغ fl پدر ما را در اورده هر جا بردم نتونستند درستش کنند دیاگ هم زدم چیزی نشون نداده هر کاری که لازم بوده من و مکانیکها مثل محک و موتو شو انجام دادن چراغ خاموش نمیشه البته موتور نرمال و عادی کار میکنه گاز خورش هم عالیه سنسور جک هم یکسره شده روغن و شمع و فیلتر هوا و روغن هم تمیز شده انزکتور هم شسته شده دیگه هر کاری که فکرشو بکنید برای خاموش شدن چراغ انجام دادم حتی سر باطری رو هم برای مدت یک هفته برداشتم ولی دوباره روشن میشه و روی صفحه کیلومتر اخطار میده کاتالیز اگزوز هم تمیز شده اگه کسی تجربه ای در این مورد داره خواهش میکنم راهنمایی کنید ضمنا موتور مشکل قطعه استپ رو هم نداره چون مدلش 90 10000 تا هم راه رفته با تشکر


roland
دنده 1
پست: 1067
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 19 اسفند 1389, 8:48 am
نوع خودرو: پالس ns / سمند EF7
محل اقامت: رشت

Re: هیوسانگ (hyosong gv250)

پست توسط roland » شنبه 19 اسفند 1391, 8:23 am

اگه بنزین معمولی میزنی به سوپر تغییر بده ببین چی میشه نتیجش هم بنویس


تنها رمز موفقيت من اين است كه زماني كه ديگران ترمز مي گيرند، من گاز مي دهم...
farshadmu
پست: 4
تاریخ عضویت: دوشنبه 28 اسفند 1391, 11:50 pm
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: هیوسانگ (hyosong gv250)

پست توسط farshadmu » پنج‌شنبه 15 فروردین 1392, 2:59 am

کاربرای عزیز یه تکون به این قسمت بدین میشه رو ظاهر این موتور یکم مانور داد مثلا قاب دور چراغ نمیدونم بهش چی میگن براش بندازی یا کلومتر شمار آنالوگشو به دیجیتالی تغییر بدی یا یه صدای بلندتر و زیباتر از اگزوزش در بیاری


نمایه کاربر
old wolf
دنده 1
پست: 1647
تاریخ عضویت: شنبه 18 مهر 1388, 11:40 pm
نوع خودرو: Proton wira -Hyosung
محل اقامت: ....

Re: هیوسانگ (hyosong gv250)

پست توسط old wolf » یک‌شنبه 18 فروردین 1392, 2:27 pm

همه زیبایی یه موتور کروزر به سادگی کله موتور و کیلومتر انالوگشه
البته نظر من اینه


TUNING TALK
نمایه کاربر
majid-pazhand
پست: 4
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 27 فروردین 1392, 3:33 pm
نوع خودرو: دنبال کروز!!!
محل اقامت: زمین

Re: هیوسانگ (hyosong gv250)

پست توسط majid-pazhand » شنبه 7 اردیبهشت 1392, 3:45 pm

به نظر من موتور جالبیه ولی یه چیزی رو واسه دوستان یاداوری کنم اونم اینه که کسی که دنبال این نوع موتوراست در نگاه اول دنبال ابهت ظاهری و زیبایی صدای اگزوزشه بعد شتاب و .... من اونجر رو خیلی دوست دارم ولی یکم جسه ش نسبت به اون چیزی که از هارلی انتظار دارم کوچیک و ریزه میزه تره.اکثر زیبایی موتورای کروز به سبک نشستن و فرمونو باکشونه که اونجر بسیار خوبه ولی باک و فرمون خوشگلی نداره باکش اگه بزرگتر و فرمونشم یکم خرگوشی بود عالی می شد.

هیو از نظر ظاهری در حد نسبتا خوبیه چند تا نقص کوچیک داره که با یکم خلاقیت برطرف میشه مثلا جاپلاکیشو اگه یه پشتی صندلی بزاری رو زین از لختی در میا یا جاشو یکم بالا پایین کنی یا یه چراغ استپ ال ای دی بالای چراغ بزاری .من با اینکه از همه شما تجربه کمتری دارم ولی ایده های زیادی واسه ظاهرش تو ذهنمه شما که ته موتورسواریید یکم فکر کنید روش.

بعضی از دوستان گفتن هیو 160 تا بیشتر نمیره پس ارزش نداره من میگم موتور کروز اگه 100 تا بره کافیه چون این موتور مسابقه که نیست موتوریه که هر چه آرومتر باهاش برونی متین تر و با ابهت تره . با موتورای ریس هر چه قدر تند تر بری دلنشین تره ولی با این هر چه قدر آرومتر بری باوقار تره
بعدشم ببخشید که اینو میگم : قیمت هر موتور بستگی به خریدارش داره همه چیز کیفیتو شتابو ... نیست این عشق موتورسواریه که آدمو به سمت یه موتور می کشونه درسته قیمتش نسبت به موتورای دیگه نامعقوله ولی اگه عشق هیو جی وی داشته باشی هر چه قدر پول بدی می ارزه همین طور موتورای دیگه. اینکه کیفیتش پایینه و یا قطعاتش نیست و... در درجه دومه
بخشید زیاده نویسی کردم


نمایه کاربر
old wolf
دنده 1
پست: 1647
تاریخ عضویت: شنبه 18 مهر 1388, 11:40 pm
نوع خودرو: Proton wira -Hyosung
محل اقامت: ....

Re: هیوسانگ (hyosong gv250)

پست توسط old wolf » یک‌شنبه 8 اردیبهشت 1392, 1:00 pm

درسته موتور کروزر از دید من و شما عاشق 100 تا بره کافیه
ولی وقتی یه CG سر پا میاد اونجرت رو لوله میکنه و تو جاده نمیتونی پا به پاش بری حالت از موتورت بهم میخوره
دقیقا" مثل من
حالا من اونجر رو 2500 گرفتم
فکر کن الان 6 تومن بدی اونجر بعد یه CG داغون 500 تومنی بیاد ....
=================
هیوسانگ موتور خیلی خوبی به نظر میرسه
تو فروم های خارجی از 650 خیلی تعریف میکنن که یه کروزر میان حجم مناسبی هستش اما من مطلبی در مورد 250 ندیدم
اما GTR هم تقریبا" جواب پس داده دیگه بعد 4 سال یه سری مشکلات الکترونیکی داره که میشه چشم پوشی کرد
حالا GV تا چه حد این مشکلات رو داره باید مالکانش بگن


TUNING TALK
نمایه کاربر
majid-pazhand
پست: 4
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 27 فروردین 1392, 3:33 pm
نوع خودرو: دنبال کروز!!!
محل اقامت: زمین

Re: هیوسانگ (hyosong gv250)

پست توسط majid-pazhand » یک‌شنبه 8 اردیبهشت 1392, 3:20 pm

مشکلی نیست که آسان نشود .

هر مشکلی تو هر وسیله ای با اندکی تغییرات و هزینه و خلاقیت حل میشه

اینم جای پلاکش که دوستان ایراد می گرفتن بد ریخته :

قبل از عمل :
http://www.overpic.net/viewer.php?file= ... dqj99m.jpg
بعد از عمل :
http://www.overpic.net/viewer.php?file= ... tiqlqx.jpg


نمایه کاربر
kaveh73
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 509
تاریخ عضویت: شنبه 23 مهر 1390, 7:28 pm
نوع خودرو: ......!

Re: هیوسانگ (hyosong gv250)

پست توسط kaveh73 » پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392, 11:08 am

با سلام به دوستان عزیز اقا این چراغ fl پدر ما را در اورده هر جا بردم نتونستند درستش کنند دیاگ هم زدم چیزی نشون نداده هر کاری که لازم بوده من و مکانیکها مثل محک و موتو شو انجام دادن چراغ خاموش نمیشه البته موتور نرمال و عادی کار میکنه گاز خورش هم عالیه سنسور جک هم یکسره شده روغن و شمع و فیلتر هوا و روغن هم تمیز شده انزکتور هم شسته شده دیگه هر کاری که فکرشو بکنید برای خاموش شدن چراغ انجام دادم حتی سر باطری رو هم برای مدت یک هفته برداشتم ولی دوباره روشن میشه و روی صفحه کیلومتر اخطار میده کاتالیز اگزوز هم تمیز شده اگه کسی تجربه ای در این مورد داره خواهش میکنم راهنمایی کنید ضمنا موتور مشکل قطعه استپ رو هم نداره چون مدلش 90 10000 تا هم راه رفته با تشکر
اگه موتور هیچ مشکلی نداره و fi روشنه پس به نظر میرسه مشکل از سنسورش یا برد پشت کیلومتر باشه

---- اضافه شده در تاریخ 12 اردیبهشت 1392, 10:12 ( قوانین انجمنهای تیونینگ تاک را مطالعه کنید!! ) ----
سلام
از قیمت و کیفیتش بگذریم انجینش هم ایراد داره عایا ؟ یکی علمی میتونه معایب این موتور رو بگه؟ ( به جز قیمتش )
تشکر میکنم .
از لحاظ انجین تفاوت چندانی با مدل های دیگه نداره
در واقع کیفیتش یچییز تو همون مایه هاست
نسبت به مدل های دیگه تقریبا مشکلاتش کمتره البته چیزی که من دیدم
فوق العاده نرم و راحته
صداش هم خداییش راضی کنندس
البته فراموش نکنید که حجم 250هست
پس نباید انتظار داشت مثل یه موتور مسافرتی 1800سی سی نعره بکشه
در کل من سوار شدم واقعا سواریشو دوس داشتم


سلامتیه همه اونایی که تو خیالمونن ولی بیخیالمونن
نمایه کاربر
majid-pazhand
پست: 4
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 27 فروردین 1392, 3:33 pm
نوع خودرو: دنبال کروز!!!
محل اقامت: زمین

Re: هیوسانگ (hyosong gv250)

پست توسط majid-pazhand » سه‌شنبه 11 تیر 1392, 11:56 pm

تا دیروز بهونه داشتید امتحاناته حالا که نه امتحاناته نه فرجه نه ... پست بزنید دیگه .


roland
دنده 1
پست: 1067
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 19 اسفند 1389, 8:48 am
نوع خودرو: پالس ns / سمند EF7
محل اقامت: رشت

Re: هیوسانگ (hyosong gv250)

پست توسط roland » چهارشنبه 12 تیر 1392, 9:32 am

اینجا جی وی سوار نداره!

اگه هم هست بسیار محدوده و کم لطفی میکنن و سر نمیزنن

مثلا آونجر نسبت به این موتور کاربر بیشتری داره ولی بحثی نیست که شرکت کنن

موتور داره واسه خودش کار میکنه کار هم به کسی نداره!

جی وی هم که طلبه خودش رو داره با 23 میلیون قیمتی که داره


تنها رمز موفقيت من اين است كه زماني كه ديگران ترمز مي گيرند، من گاز مي دهم...
موضوع جدید ارسال پست

بازگشت به “touring - cruisers”