قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

مسابقه درگ اذر ٩٢ (شهر ورزش)

نمایه کاربر
farbodcamaro
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 76
تاریخ عضویت: چهارشنبه 17 فروردین 1390, 2:51 pm
نوع خودرو: camaro 75
محل اقامت: TEHRAN

پست چهارشنبه 27 آذر 1392, 2:18 pm

YOUSEF M نوشته شده:این هم یه چنتا کلیپ از مسابقه. . .
.
جنسیس تویین توربو و تویوتا سوپرا
.
http://www.aparat.com/v/VyZOS
.
داتسون z240 با موتور v8 GM و بی ام دبلیو e30 s54
.
http://www.aparat.com/v/YLThq
.
شورولت کامارو و دوج چارجر
.
http://www.aparat.com/v/lOsVj
.
مزدا 323 توربو و آلفا جولیتا
.
http://www.aparat.com/v/T5ngl
.
ریو توربو و 206 tu5 توربو
.
http://www.aparat.com/v/HieFt
.
آخر مسابقه کامیون آتش نشانی هم روی خط استارت رفت و تایم جالب 32.70 رو به ثبث رسوند!!! :cool: :excl:
سلام و تشکر بابت ویدیو ها
ممنون میشم اگر بازم از کلاس 6.8 ویدیو داری برامون آپ کنی بخصوص اون کامارو 75 قرمز با خط کشی مشکی ! :cool:
BOSS

پست چهارشنبه 27 آذر 1392, 3:31 pm

naser1372 نوشته شده:سوچرا جنسیس رو کشت :smile: :chol:

---- اضافه شده در تاریخ 27 آذر 1392, 16:55 ( قوانین انجمنهای تیونینگ تاک را مطالعه کنید!! ) ----
پارسا. نوشته شده:اخبار شبکه 5 دیروز نشون داد گزارش مسابقه رو از جنسیس پرسید چه قدر خرج کردی گفت 160 تومن.این که اصلا را نمیرفت.160 تومن چی کار کرده؟
158 ماشین+2تومن فیلتر هوا و توربو برقی

شایدم منظورش 160 هزار تومن بوده
اینجا باید متوجه بشیم که همه چیز خرج کردن نیست تا وقتی علمش نباشه عملش فایده نداره
3800 سی سی موتور با دوتا توربو اصولا نباید تایمش از جنسیس فابریک دست نخورده بدتر بشه
اون پرایدی که 14.73 زد موتورش 1500 بود با 20psi بوست که متاسفانه لاستیک فابریک 175 زیرش بود وگرنه راحت نزدیک 14 باید میزد
حالا مسابقه بعدی گمونم قراره اتفاق های خیلی خوبی بیفته به گفته خودشون
ظاهرا بوستش 25psi بوده که سوزنها مناسب نبودن و بوست رو کم کردن
قابل توجه دوستان 200 میلیونی: موتور کاملا لوازمش فابریک بوده
نمایه کاربر
پژمان.
دنده 1
پست: 1552
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 22 تیر 1389, 6:50 am
نوع خودرو: CL63 AMG/BMW E30/E93
محل اقامت: ایران عزیز.تهران کثیف,نياوران شلوغ

پست چهارشنبه 27 آذر 1392, 9:05 pm

کلاس ریس استریت


2 کارن هاکوپیان -پراید 14/44

1 مهدی علمائی - پی کی 14/84

9 لیلا پیکانپور -پرايد 16/38

15 آرین هارتوریان -پراید 16/56

17 سیامک خلیل الهی- گلف 16/65

3 ستار نتاج - پراید 16/70

10 محمد مقدم - 206پژو 16/74

25 امير حسين ندائی پور-206پژو 16/83

5 حسن اسحاق -پراید 16/96

11 ژوبین پناه گر - اپل 17/20

4 سعید آدین -پراید 17/29

24 مسعود حقيقي - لنسر 17/59

22 مهدی غلامی- بی ام و 19/77

14 مهدی ماجدی - 206پژو 17/84

8 امیرحسین کاظمی -گلف 22/38


کلاس شش سیلندر و هشت سیلندر اتمسفریک



26 کارن مگردومیان - E30بی ام و 12/90

30 سامان خنجری- داتسون 14/41

2 کارن هاکوپیان -پراید 14/78

35 آندره کاراپتیان -دوج 14/98

37 علی سعیدی - کامارو 15/03

33 مهدی رجب زاده - کامارو 15/53

36 سوان غریب - بیوک 15/64

31 سیاوش قدس -کامارو 16/56

32 سیروان رایج -کامارو 16/73

29 امیر نوروزی -کامارو 17/44


کلاس جی تی


44 مهدی گزستانی -مزدا 13/89

39/B بهراد عبرت آموز - 206پژو 14/15

41 علی قزوینی - پراید توربو 14/73

45 امیرحسین میرزائی - تویوتا 14/97

43 مهدی حجتی - 205پژو 15

40 پاتریک شادمانی - ریو 15/25

42 مرتضی دودانگه - تویوتا 15/31

50 مظاهر ابراهیمیان - آلفارومئو 17/43


کلاس سوپر جی تی


54 محسن فرهمند - بی ام و 12/84

30 سامان خنجری- داتسون 14/33

44 مهدی گزستانی -مزدا 14/35

59 سیاوش قدس - پراید 15/43

57 مظاهر ابراهیمیان - جنسیس 16/29

60 اکبر حنفی - سوپرا 17/02


دوستان عزيز جنسيس تويين توربو بوده و موتور كاملاً تيونينگ شده ،از پيستون تا،ميل لنگ و سوزن و منيفولد و سيستم اگزوز و گيربكس دستى و.... ولى متاسفانه ماشين فاجعه تايم زد و اصلاً در حد انتظار نبود.

\outl0\strokewidth0 \strokec2 تصویر}
ركورد شتاب ايران شكست...viewtopic.php?f=351&t=94134
عكسهاى مسابقات درگ در اينستا گرام http://instagram.com/persian_drag_race
نمایه کاربر
naser1372
دنده 2
پست: 2018
تاریخ عضویت: جمعه 13 خرداد 1390, 9:55 am
نوع خودرو: santafe 3.5.pars
محل اقامت: تهران

پست چهارشنبه 27 آذر 1392, 9:21 pm

وا ویلا موتورو نگاه خوب حتما رانندش بلد نبوده چطور تایم بزنی اگه ماشین من بود و بد تایم میزد خود کشی میکردم
GOODByE The WorlD of Cars.
نمایه کاربر
پژمان.
دنده 1
پست: 1552
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 22 تیر 1389, 6:50 am
نوع خودرو: CL63 AMG/BMW E30/E93
محل اقامت: ایران عزیز.تهران کثیف,نياوران شلوغ

پست چهارشنبه 27 آذر 1392, 9:23 pm

ramtin. نوشته شده:اولا از تمام کسانی که مسابقه رو برگزار کردند، تو مسابقه شرکت کردند، فیلم گرفتند و گذاشتند اینجا تشکر می کنم و بهشون خسته نباشید می گم.

فقط یه خواهشی دارم و اون اینه که نگذارید این مسابقه ها تبدیل به یه تفریح خصوصی برای عده ی معدودی از ماشین بازها بشه . درسته پاک کردن صورت مساله و راه ندادن تماشاگر بسیار ساده تر از سامان دهی و مدیریت جمعیته اما به نظرم اگه قراره همین منوال ادامه پیدا کنه و هر چند وقت یک بار دور هم جمع بشید و بعد فیلم بگیرید ازش درسته خوبه و باز هم جالبه اما خب یه جورایی دارید رسما اعلام می کنید که ما نمی تونیم با حضور مردم مسابقه برگزار کنیم.

امیدوارم تو درگ بعدی ما هم باشیم تا مسابقه رو به هم بریزیم یه خورده حال کنیم!!!! :smile:
خوب به هر حال كارى است كه شده و بى نظمى عده اى ،دودش تو چشم همه ميره،فعلاً همين كه ميتونيم ٦٠،٧٠ تا از قويترين ماشينهاى ايران رو جمع كنيم،بايد يه دست مريزادى بهمون گفت....همين كه تايمها داره خيلى خوب ميشه و يه ماشين اتمسفر ٦سيلندر ،تو ارتفاع ١٤٠٠ متر مياد ١٢،٩ ميزنه ،جاى خوشحالى داره،
داريم تمام تلاشمون رو ميكنيم كه مانند قبل فنس كشى رو انجام بديم(على رغم ميل باطنى)و دوباره شاهد حضور دوستان باشيم.
ركورد شتاب ايران شكست...viewtopic.php?f=351&t=94134
عكسهاى مسابقات درگ در اينستا گرام http://instagram.com/persian_drag_race
doodi
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 79
تاریخ عضویت: شنبه 16 بهمن 1389, 1:32 pm
نوع خودرو: رنجرور

پست پنج‌شنبه 28 آذر 1392, 5:54 am

از علی رضای پور دلجو و همکاران عزیزش کمال تشکر وسپاسگزاری دارم درسته که مسابقه شهریور با مشکلاتی همراه شد ولی خوشبختانه ازاینکه دوباره به نظم مسابقات سال گذشته، برگشت باز هم ممنونم امیدوارم که مسابقات رو مثل روال گذشته با حمایت علاقه مندان و تماشگران برگزار کنید.
نمایه کاربر
Mohammad-68
دنده 1
پست: 1186
تاریخ عضویت: چهارشنبه 12 اسفند 1388, 4:46 pm
نوع خودرو: samand TC
محل اقامت: شیراز

پست پنج‌شنبه 28 آذر 1392, 9:28 am

pejman bmw نوشته شده: دوستان عزيز جنسيس تويين توربو بوده و موتور كاملاً تيونينگ شده ،از پيستون تا،ميل لنگ و سوزن و منيفولد و سيستم اگزوز و گيربكس دستى و.... ولى متاسفانه ماشين فاجعه تايم زد و اصلاً در حد انتظار نبود.

\outl0\strokewidth0 \strokec2 تصویر}
این جنسیس همونه که دفعه قبل از اون بیوک ایران هم خورد؟
خب چرا اینجوری میشه؟
این نیز بگذرد...
نمایه کاربر
YOUSEF M
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 174
تاریخ عضویت: شنبه 28 شهریور 1388, 4:12 pm
نوع خودرو: maxima&bmw E21
محل اقامت: کرج

پست پنج‌شنبه 28 آذر 1392, 11:19 am

بله همون هست ولی اون موقع اتمسفریک بود و فقط کیت اگزوز داشت... اما حالا توربو شده و بسیار هم خرجش کردن... اکثرا هم از لوازم افترمارکت برند استفاده کردن و حتی کاپوت و درب صندوق کربن فایبر اصل هست! اما در حال حاضر بیشتر show car هست تا یه ماشین مناسب درگ... رانندش هم تازه روز قبل از مسابقه ماشین رو خریده بود!!
.
از کامارو اقای رجب زاده متاسفانه من فیلم ندارم اما اگر بدستم رسید چشم. . .
.
این هم یه چنتا کلیپ دیگه. . .
.
E36 V10 با آلتیما به رانندگی مصطفی( البته اقای فرهمند دیر راه افتاد... این ماشین وقتی هرزگردیش تموم میشه فوق العاده شتاب میگیره!)
.
http://www.aparat.com/v/6YLH3
.
بیوک کوپه (اگه درست بگم!) و کامارو نسل 3
.
http://www.aparat.com/v/5DIMi
.
پراید b3 توربو و تویوتا توربو.
.
http://www.aparat.com/v/wBabJ
let's burning tires!!
BOSS

پست پنج‌شنبه 28 آذر 1392, 3:42 pm

دوست عزیز این پراید B3 نیست B5 هست با 20psi بوست b3 گمونم واسه مسابقه بعدی بیاد پروژه b3 تو فروم آقای دلجو هست مال دوستمون مهدی جباری هستش که من میخواستم پروژش رو اینجا بذارم مدیران موافقت نکردند و بنا به خواهش بنده خود مهدی توی اون فروم پروژش رو گذاشت
b5 هم مال دوست مهدی هست با تمام لوازم فابریک خودش و 20psi بوست فقط متاسفانه لاستیک فابریک 175 زیرش بوده و خیلی هرزگردی داشته

اونجوری که من شنیدم آلتیما 150 متر اول رو که رفته شلنگ بنزینش پاره شده و الباقی مسیر رو آتش گرفته بدون گاز دادن طی میکنه که در واقع بنزین بجای اینکه بره تو موتور میرفته روی موتور و عملا ماشین نیمه روشن میره و بر میگرده
گویا بعد از درگ قبلی مجهز به گیربکس گترگ 6 دنده جلوی سوپرا نسل 4 و میل سوپاپ TMS و توربوی بزرگتر هم شده ولی متاسفانه این مشکل براش پیش اومد وگرنه تایم بیاد ماندنی باید میزد منکه بیصبرانه منتظر درگ بعدم امیدوارم بشه اومد چون اتفاقات خیلی خوبی قراره بیفته

بازگشت به “DRAG درگ”