مباحث مربوط به فن پژو405 و سمند و پارس

مباحث برق خودرو - پرسش و پاسخ

مدیر انجمن: Kayhan3773

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
نمایه کاربر
Kayhan3773
فعال خودروهای داخلی
پست: 2553
تاریخ عضویت: جمعه 28 مهر 1391, 10:53 am
نوع خودرو: 405GTI
Like شده: 15 بار

Re: مباحث مربوط به فن پژو405 و سمند و پارس

پست توسط Kayhan3773 » جمعه 25 بهمن 1398, 9:14 am

بهتره واتر پمپ و رادیاتور رو بررسی کنین
اول تست از فشار آب واتر پمپ بگیرین اگه اوکی بود برین سراغ رادیاتور بعد از اولین باز شدن ترموستات و ورود آب گرم به رادیاتور با دست بررسی کنین و ببینین آب داغ به صورت یک نواخت داخل رادیاتور پخش میشه یا نه .

با توجه به دمایی که برای فن ها تعریف کردین ترموستات 75 درجه نصب کنین

هر چند که دمای کاری ایده آل این موتور 90-95 درجه هست .


WORK SMARTER , NOT HARDER
amsane
پست: 1
تاریخ عضویت: شنبه 29 تیر 1392, 4:50 am
نوع خودرو: Peugeot 405

Re: مباحث مربوط به فن پژو405 و سمند و پارس

پست توسط amsane » چهارشنبه 30 بهمن 1398, 2:22 pm

با سلام
پژو 3
405 من مدل 89 هست دوعد فشنگی اب داره یکی تک سیم و دیگری دوسیم تو یکی از تایپیکها عنوان شده بود مقاومت 220 یا 330 اهم بصورت سری نصب بشه فن زود تر روشن میشه امکان داره اساتید مشخص کنند مقاومت کجا وصل کنم
با تشکر فراوان


نمایه کاربر
Kayhan3773
فعال خودروهای داخلی
پست: 2553
تاریخ عضویت: جمعه 28 مهر 1391, 10:53 am
نوع خودرو: 405GTI
Like شده: 15 بار

Re: مباحث مربوط به فن پژو405 و سمند و پارس

پست توسط Kayhan3773 » جمعه 2 اسفند 1398, 11:13 am

دوست عزیز این روش شامل حال خودروی شما نمیشه و مربوط به مدلهای یونیت فن دار هست ( اونا 3 تا فشنگی دارن )
شما برای پایین آوردن دمای روشن شدن فنها میتونین به مراکز مربوط به تنظیم موتور مراجعه کنین و اونها نرم افزاری این کار رو براتون انجام میدن .


WORK SMARTER , NOT HARDER
موضوع جدید ارسال پست

بازگشت به “مباحث تخصصی برق خودرو”