قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

Volkswagen Golf MKII 16v Turbo ABF Engine

مدیر انجمن: كوروش پيروز

نمایه کاربر
saeidseven
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 53
تاریخ عضویت: جمعه 4 فروردین 1391, 11:48 am
نوع خودرو: قبلا پراید بود!
محل اقامت: شاهین شهر

پست پنج‌شنبه 4 مهر 1392, 1:48 am

درود.آرزوی موفقیت.ماشالله موتور علاوه بر دقت در اسمبل کردن و انتخاب قطعات.رخ قشنگی هم داره.عکس از استایل کلی ماشینم بزار داداش.قدرت تقریبیش رو که انتظار دارید بیان میکنید؟
رسول مزینانی
شروع حركت
پست: 46
تاریخ عضویت: دوشنبه 10 بهمن 1390, 6:21 pm
نوع خودرو: Golf MKII 16v turbo
محل اقامت: تهران

پست پنج‌شنبه 4 مهر 1392, 6:54 am

saeidseven نوشته شده:درود.آرزوی موفقیت.ماشالله موتور علاوه بر دقت در اسمبل کردن و انتخاب قطعات.رخ قشنگی هم داره.عکس از استایل کلی ماشینم بزار داداش.قدرت تقریبیش رو که انتظار دارید بیان میکنید؟
ما مخلصیم
به عکسهای بدنه هم میرسیم

دسته موتورها با نمونه قویتر قبلا عوض شده بود فقط این یه مورد موقع تعویض موتور جایگزین شد
تصویر

دلکو حذف شد و درپوش براش ساختیم
تصویر

بلو اف forge motorsport دو پیستونه که از بیلت ساخته میشه و کمترین احتمال نشتی رو داره با فنر 15 تا 23 psi
پیستون اولیه از تفلون ساخته شده که به عکس العمل سریع پیستون تخلیه کمک میکنه
تصویر
تصویر
jalalp1
دنده 3
پست: 3873
تاریخ عضویت: جمعه 25 بهمن 1387, 7:36 am
نوع خودرو: DAEWOO RACER 93
محل اقامت: مشهد

پست پنج‌شنبه 11 مهر 1392, 5:04 am

بسیار عالی
عکس فراموش نشه
راستی تو مسابقات هفته پیش مقام گرفتید نه؟ماشین چطور بود به نظر خودتون ؟اون چیزی که انتظار داشتید شده بود؟
نمایه کاربر
رضا عمراني
مدیر کلوپ موتورسیکلت
پست: 2790
تاریخ عضویت: جمعه 1 دی 1385, 5:00 pm

پست جمعه 19 مهر 1392, 7:36 pm

رسول جان تاپیکت بسیار آموزنده هست و نکات ظریف خوبی درش وجود داره که بسیار ارزشمند هست .
Rhytm & Balance
رسول مزینانی
شروع حركت
پست: 46
تاریخ عضویت: دوشنبه 10 بهمن 1390, 6:21 pm
نوع خودرو: Golf MKII 16v turbo
محل اقامت: تهران

پست شنبه 27 مهر 1392, 8:52 pm

jalalp1 نوشته شده:بسیار عالی
عکس فراموش نشه
راستی تو مسابقات هفته پیش مقام گرفتید نه؟ماشین چطور بود به نظر خودتون ؟اون چیزی که انتظار داشتید شده بود؟
قابل نداره رفیق
متاسفانه اولین تجربه بود بدون تمرین رفتم و هیچ اشنایی با اسفالت پیست نداشتم خیلی خیلی افتضاح لانچ کردم ولی روی هم رفته اگه از رانندگی صرف نظر کنیم ماشین راضی کننده بود.
عکس و فیلمهاشو اخر تاپیک میذارم
رضا عمراني نوشته شده:رسول جان تاپیکت بسیار آموزنده هست و نکات ظریف خوبی درش وجود داره که بسیار ارزشمند هست .
ما مخلصیم اقا رضا چوب کاری نکنین
hamid_floyd نوشته شده:سلام رسول جان خسته نباشی وتبریکات فراوان( با اینکه پروژه خیلی وقته به ثمر نشسته ولی خوب یکبار دیگه اینجا تبریک )
دیگه راجب پر بار بودن تاپیک که بچه ها گفتن .... از پروژه های جاودانه است واقعا
یه تاپیک هم راجب سیستم ترمز داشتی اگر اون هم نکته تکمیلی داره آپش کن چون اون تاپیک هم واقعا جذاب و مفیدِ
سلام حمید اقا یه چند وقت دیگه سرم خلوت بشه اگه جمع بندی لازم بود خدمتتون میگم
چاکریم

---- اضافه شده در تاریخ 27 مهر 1392, 01:31 ( قوانین انجمنهای تیونینگ تاک را مطالعه کنید!! ) ----

سیستم اگزوز 2.5 اینچ چون صدا بم بود و من اصلا اهلش نیستم الان تغییر کرده و یه رزوناتور کاستوم که خیلی عالی عمل کرد و یه سایلنسر اضافه شده
تصویر

مافلر اخر
تصویر

فلنچ V-Band برای رزوناتور و سایلنسر اضافه شده و این فلنچ اخر هم طراحی خودمه که بدون واشر اب بندی میشه
تصویر
تصویر

---- اضافه شده در تاریخ 27 مهر 1392, 01:48 ( قوانین انجمنهای تیونینگ تاک را مطالعه کنید!! ) ----

رزوناتور که داخلش از لوله 2.5 اینچ پانچ شده و اطرافش عایق سرامیکی بالای 1000 درجه بکار رفته البته یه مدتی کار کرده بعد عکس گرفتیم
تصویر

فلنچ داون پایپ توربوی garrett که توربینش سرامیکی بود و خورد شد از قسمت پایین داون پایپ که تو عکس مشخصه برای توربوی holset hx30w با کمپرسور ویل بزرگتر استفاده کردیم
تصویر

توربوی جدی نزدیکه سایزه GT 3076 البته یه مقداری کوچیکتر

---- اضافه شده در تاریخ 27 مهر 1392, 01:51 ( قوانین انجمنهای تیونینگ تاک را مطالعه کنید!! ) ----

جهت بهتر شدن فلوی خروجی و کم شدن بک پریشر ویست گیت اینترنال فلنچ قبلی به این شکل دراومد
تصویر
تصویر

---- اضافه شده در تاریخ 27 مهر 1392, 01:55 ( قوانین انجمنهای تیونینگ تاک را مطالعه کنید!! ) ----

توربوی garrett ترکیده که هیچ نشونی از توربین نیست
تصویر
تصویر

---- اضافه شده در تاریخ 27 مهر 1392, 02:11 ( قوانین انجمنهای تیونینگ تاک را مطالعه کنید!! ) ----

تو مرحله تعویض توربو سرسیلندر پورت و پولیش مجدد شد که خیلی زمانبر بود
متاسفانه عکس یادم رفت عکسهای زیر برای یه سرسیلندر اتمسفره که یه پورت خفیف روش انجام دادیم و خیلی با سرسیلندره خودم متفاوته
پورت هوا
تصویر

پورت دود
تصویر
تصویر

محفظه احتراق
تصویر

---- اضافه شده در تاریخ 27 مهر 1392, 02:19 ( قوانین انجمنهای تیونینگ تاک را مطالعه کنید!! ) ----

سیم کشی جدید
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
نمایه کاربر
morbid
مدیر پیشین
پست: 1479
تاریخ عضویت: دوشنبه 26 آذر 1386, 4:36 pm

پست پنج‌شنبه 2 آبان 1392, 12:35 pm

رسول توربين توربو چطور شد كه اينطوري خورد شد ؟ ترسوندي منو ....
اگزوز رو هم عالي درست كردي ، به خصوص اون فلنج لبه دار .
نمایه کاربر
SPORT LINE
مدیر پیشین
پست: 7511
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 9 فروردین 1386, 9:34 am
نوع خودرو: mazda protege turbo
محل اقامت: تهران - سید خندان

پست پنج‌شنبه 2 آبان 1392, 2:01 pm

منم از اون فلنج ها میخوام :cry:
رسول مزینانی
شروع حركت
پست: 46
تاریخ عضویت: دوشنبه 10 بهمن 1390, 6:21 pm
نوع خودرو: Golf MKII 16v turbo
محل اقامت: تهران

پست جمعه 3 آبان 1392, 7:09 am

morbid نوشته شده:رسول توربين توربو چطور شد كه اينطوري خورد شد ؟ ترسوندي منو ....
اگزوز رو هم عالي درست كردي ، به خصوص اون فلنج لبه دار .
لانچ کنترل با فقط 5 درجه ریتارد
مشکل توربین های سرامیکی همینه ...
SPORT LINE نوشته شده:منم از اون فلنج ها میخوام :cry:
چرا گریه میکنی همون فلنجهایی که بهت دادم با تغییر میشه همین تازه جنسش بهتره
jalalp1
دنده 3
پست: 3873
تاریخ عضویت: جمعه 25 بهمن 1387, 7:36 am
نوع خودرو: DAEWOO RACER 93
محل اقامت: مشهد

پست پنج‌شنبه 9 آبان 1392, 7:11 am

قابل نداره رفیق
متاسفانه اولین تجربه بود بدون تمرین رفتم و هیچ اشنایی با اسفالت پیست نداشتم خیلی خیلی افتضاح لانچ کردم ولی روی هم رفته اگه از رانندگی صرف نظر کنیم ماشین راضی کننده بود.
عکس و فیلمهاشو اخر تاپیک میذارم
سلامت باشی دوست عزیز محبت داری شما
پس نتیجه رضایتبخش بوده و مهم اینه که خودت از کاری که کردی لذتشو ببری
احسنت
منتظر عکس و فیلمها هستم
راستی این عکسهای پست آخرتون هم دیده نمیشه نمیدونم لینکش مورد پیدا کرده چی شده که نمیتونم ببینم (تو پرشین گیگ هست دیگه و پرشین هم که فیلتر نیست یه چک بکنید)

بازگشت به “پروژه های ویژه”