75GMC Sierra Classic re-build project

مباحث مربوط به بلیزر Blazer , سابربن Suburban , هامر Hummer , تاهو Tahoe

مدیران انجمن: علي هافكلاچ, آرمين

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:

- لطفا پیش از ایجاد تاپیک جدید، به وسیله ی گزینه جستجو، از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
ارسال پست
نمایه کاربر
Saeed Darvish
سرعت : 50 كيلومتر در ساعت
پست: 856
تاریخ عضویت: 31 اکتبر 2007, 18:18
نوع خودرو: GMC Sierra Classic
محل اقامت: North America

Re: 75GMC Sierra Classic re-build project

پست توسط Saeed Darvish » 28 ژانویه 2017, 17:56

shahab tavakoli نوشته شده:واقعا این تایپک حیف نبود؟اقا سعید بقیه کارایی که انجام شده رو بزارید خواهشا
دوست عزیز
کار خاصی رو ماشین انجام نشده،و ماشین مدتهاست خوابیده
ولی در کنارش داریم روی زیر بندی و دفرانسیل و اکسل کار میکنیم، که به محض اتمام ،کل جریان رو آپ میکنم
At least Try to Buy An AMERICAN
تصویر
We Are Professional Grade
نمایه کاربر
رضامولوی پور1361
کاربر ويژه
پست: 5586
تاریخ عضویت: 07 مارس 2011, 15:26
نوع خودرو: خط 11
محل اقامت: مشهد
تماس:

Re: 75GMC Sierra Classic re-build project

پست توسط رضامولوی پور1361 » 28 ژانویه 2017, 18:22

سلام
منتظر ادامه پروژه هستیم داداش
نصف عقل آدمی اظهار دوستی ومحبت به عموم مردم است.
نمایه کاربر
Saeed Darvish
سرعت : 50 كيلومتر در ساعت
پست: 856
تاریخ عضویت: 31 اکتبر 2007, 18:18
نوع خودرو: GMC Sierra Classic
محل اقامت: North America

Re: 75GMC Sierra Classic re-build project

پست توسط Saeed Darvish » 07 ژانویه 2020, 03:40

باز برگشتیم
از آخرین پست من تقریبا 2 سال میگذره و توی این دو سال خیلی اتفاقات افتاد که اگر این فروم باز به فنا نره با شرح کامل ادامه خواهم داد
از اینجا شروع شد که ماشین از شیراز به مکانی کاملا سری و محرمانه انتقال داده شد به منظور منحرف کردن اذهان یه سری آدم بیمار و دزد صفت

تصویر

اگه یادتون باشه یه انجین استروکر با متعلقات کامل خریداری کرده بودم که بعد از یه سری محاسبات و مشورت با اهل فن به این نتیجه رسیدیم که پلن رو کلی عوض کنیم
انجین استروک و گیرباکس و کل لوازم رو فروختم و به جاش یه انجین LS و گیر باکس 4L60e متعلق به پونتیاک GTO خریداری بسته بندی و ارسال شد و بعد از تشریفات گمرکی وارد خاک وطن شد

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

بعد از رسیدن انجین رو شستشوی کامل کردیم و یه ارزیابی کامل انجام دادیم که آیا چیزی لازم داریم یا نه
البته انجین بسیار کم کار بود و تمیز

تصویر

تصویر


تنها مشکل این بود که کلید استارت نداشت و قسمتی از سیم کشی موجود نبود و همینطور پدال هم نداشت
به همین منظور مجبور شدیم که دریچه گاز رو که اصطلاحا (DBW (drive by wire هست عوض کنیم به (DBC (drive by cable که برای اینکار باید سنسور ها رو هم عوض میکردیم

تصویر

تصویر

تصویر
At least Try to Buy An AMERICAN
تصویر
We Are Professional Grade
آلکامی
يار همراه
پست: 3685
تاریخ عضویت: 05 اکتبر 2014, 16:30
نوع خودرو: عشق رنجرور ولی ندارم
محل اقامت: شهرک چوکا-بندرانزلی
اینستاگرام: mohsen_moradi_alkam@

Re: 75GMC Sierra Classic re-build project

پست توسط آلکامی » 10 ژانویه 2020, 21:20

سلام
به به
یکی‌ از بهترین پروژه ها دوباره فعال شد
بازسازی و نگهداری لندرور 9 نفره 1978
viewtopic.php?f=195&t=101992
_____________________
محسن مرادی آلکامی
نمایه کاربر
Saeed Darvish
سرعت : 50 كيلومتر در ساعت
پست: 856
تاریخ عضویت: 31 اکتبر 2007, 18:18
نوع خودرو: GMC Sierra Classic
محل اقامت: North America

Re: 75GMC Sierra Classic re-build project

پست توسط Saeed Darvish » 11 ژانویه 2020, 22:09

اطلاع رسانی به اعضا قدیمی صورت نمیگیره
اکثر فرومها آپ نشدن
سایت باگ داره
نمیدونم چطوری از مرحله توسعه(development) بدون تست سایت رو آپ میکنین و میفرستین لایو برای پروداکشن
نمیدونم اصن ارزشی داره که باز وقت بذارم بنویسم و به روز رسانی کنم یا نه؟
به هر حال من چن وقت سعی خودم رو میکنم و سهم خودم رو اجرا میکنم ببینیم چی میشه

تو پست قبلی یادم رفت بگم که خرید انجین ال اس بر خلاف میل باطنی بود هر چند که از اول پروژه توی برنامه بود اما چندین بار به لحاظ اجرا منتفی شد
ضمن اینکه انجین قبلی استروکر رو بعد از دو سال تحقیقات و محاسبه ساختیم که اکثر قطعات داخلی برحسب محاسبات و نیاز ما به صورت سفارشی ساخته شده بودن
به اصطلاح اینجاییا این swap کردن کل سیستم ما رو عوض کرد
از گیر باکس هدرز و اگزوز گرفته تا سیستم ترمز و باک بنزین و دف و حتی رینگ و لاستیک

طبق بحثهای قبلی که با ارسلان و LOLA داشتیم به خاطر ریسکهایی که وجود داشت به این نتیجه رسیدیم دف رو به صورت کامل عوض کنیم و یک دف سیستم تعلیق مستقل پرفورمانس بگیریم ( دلیل اصلی خرید ال اس این بود که بودجه برای خرید دف مهیا بشه)

باز بعد از یه مدت تحقیقات ،محاسبات و مشاوره با اهل فن دست به ریسک و خرید زدیم و یک دف dana با ضریب 3.07 خریدیم و از این طرف دنیا به دبی
و بعد به سمت وطن ارسال شد

تصویر

توی صندوق چوبی مهار شد

تصویر

و بعد از رسیدن کنار ماشین آرام گرفت

تصویر
At least Try to Buy An AMERICAN
تصویر
We Are Professional Grade
نمایه کاربر
__Pontiac__
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
پست: 462
تاریخ عضویت: 18 دسامبر 2008, 06:21
نوع خودرو: PARS ELX

Re: 75GMC Sierra Classic re-build project

پست توسط __Pontiac__ » 12 ژانویه 2020, 14:19

خیلی هم عالی
کدوم مدل از انجین های LS خریداری شده تقویت شده هست یا استاندارد ؟
محاسبه حجم موتورسیلندر و تراکم موتور
www.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=106760
افزایش تراکم و تاثیر ان بر اسب بخار
www.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?f=73&t=108343
نمایه کاربر
Saeed Darvish
سرعت : 50 كيلومتر در ساعت
پست: 856
تاریخ عضویت: 31 اکتبر 2007, 18:18
نوع خودرو: GMC Sierra Classic
محل اقامت: North America

Re: 75GMC Sierra Classic re-build project

پست توسط Saeed Darvish » 17 ژانویه 2020, 04:45

__Pontiac__ نوشته شده:
12 ژانویه 2020, 14:19
خیلی هم عالی
کدوم مدل از انجین های LS خریداری شده تقویت شده هست یا استاندارد ؟
خوب این از سری LS1 نسل 3 هست با 350 اسب و 365 پاوند تورک که استاندارد هست
البته براش برنامه داریم تا برسونیمش به همون 500 اسب که قدرت انجین استروکر بود
At least Try to Buy An AMERICAN
تصویر
We Are Professional Grade
نمایه کاربر
Saeed Darvish
سرعت : 50 كيلومتر در ساعت
پست: 856
تاریخ عضویت: 31 اکتبر 2007, 18:18
نوع خودرو: GMC Sierra Classic
محل اقامت: North America

Re: 75GMC Sierra Classic re-build project

پست توسط Saeed Darvish » 21 ژانویه 2020, 04:40

خوب برگردیم سر انجین دوباره
از اونجایی که این انجین برای پونتیاک بود oil pan به رام ماشین میگرفت و مجبور بودیم عوضش کنیم
یه oil pan جدید آلومینیومی پرفورمانس خریدیم مخصوص ls1 وانتی که اصطلاحا بهش میگن rear sump

تصویر

تصویر

قدیمی رو باز کردیم و جدید روی انجین نصب شد

تصویر

تصویر

تصویر

البته مشکل فقط این نبود و متوجه شدیم که از هدرز فابریک نمیتونیم استفاده کنیم چون میگیره به شاسی و همینطور کمپرسور کولر و جای دسته موتور که باید اداپتر میگرفتیم براش

مجبور شدیم یه دونه آداپتر کمپرسور بخریم که بیاریمش بالا ،حالا داستان این بود که کمپرسور فابریکی جای پیچش به آداپتور نمیخورد و مجبور شدیم یه کمپرسور نو هم بخریم

تصویر

تصویر

و اینم آداپتور

تصویر

و نتیجه این شد

تصویر

تصویر

اینم آداپتور دسته موتور

تصویر

پیدا کردن هدرز LS1 وانتی آسون نبود و خیلی زود فروش میرفت برای همین زمان برد تا پیدا کردیم

تصویر

و سرانجام روی انجین نصب شد

تصویر
At least Try to Buy An AMERICAN
تصویر
We Are Professional Grade
ارسال پست

بازگشت به “وانت و شاسی بلند های جنرال موتورز GM”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان

cron