قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

مسایل و مشکلات مربوط به موتور مگان

امیر-
يار همراه
پست: 773
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 22 دی 1394, 12:35 am
نوع خودرو: لوگان - پرایدو
Like شده: 2 بار

پست دوشنبه 21 اسفند 1396, 10:27 am

JPL1 نوشته شده:
یک‌شنبه 20 اسفند 1396, 3:14 pm
سلام
مگان 2000 مدل 2006 دارم 225000 کیومتر راه رفته
یکم روغن کم میکرد(حدودا 1200 سی سی تو 1600 کیلومتر) بردم پیش یه مکانیک درب روغن موتور رو باز کرد(ماشین روشن بود) دوثانیه بعد بست گفت برو سریع گاز بده منم گاز دادم ماشین خفه شد بعد گاز گرفت و دود زیادی از اگزوز بیرون زد
گفت روغن سوزی داره حواست به روغنش باشه تا تعمیر اساسی بکنی
حالا سوالم این روش روش درستی برا تشخیص روغن سوزی ماشین هست یا نه؟
اگه اره هزینه تعمیرش چقدر میشه حدودا؟
سلام روش صحیح تست روغن سوزی استفاده از گیج کمپرس سنج هستش.
این مکانیک شما مشکوک میزنه.
پست صفحه 30 رو بخونید و سایکلون رو چک کنید.
اگه آیدی تلگرام دارید شما رو به گروه مگان سوران دعوت کنم.
مرگ عده اي از انسان ها مثل كاه سبك و مرگ پاره اي ديگر مثل كوه سنگين
JPL1
شروع حركت
پست: 42
تاریخ عضویت: جمعه 29 بهمن 1395, 12:41 pm
نوع خودرو: مگان 2000
اینستاگرام: https://www.instagra

پست پنج‌شنبه 24 اسفند 1396, 9:45 am

امیر- نوشته شده:
دوشنبه 21 اسفند 1396, 10:27 am
JPL1 نوشته شده:
یک‌شنبه 20 اسفند 1396, 3:14 pm
سلام
مگان 2000 مدل 2006 دارم 225000 کیومتر راه رفته
یکم روغن کم میکرد(حدودا 1200 سی سی تو 1600 کیلومتر) بردم پیش یه مکانیک درب روغن موتور رو باز کرد(ماشین روشن بود) دوثانیه بعد بست گفت برو سریع گاز بده منم گاز دادم ماشین خفه شد بعد گاز گرفت و دود زیادی از اگزوز بیرون زد
گفت روغن سوزی داره حواست به روغنش باشه تا تعمیر اساسی بکنی
حالا سوالم این روش روش درستی برا تشخیص روغن سوزی ماشین هست یا نه؟
اگه اره هزینه تعمیرش چقدر میشه حدودا؟
سلام روش صحیح تست روغن سوزی استفاده از گیج کمپرس سنج هستش.
این مکانیک شما مشکوک میزنه.
پست صفحه 30 رو بخونید و سایکلون رو چک کنید.
اگه آیدی تلگرام دارید شما رو به گروه مگان سوران دعوت کنم.
سلام
بله منم شک کردم بردم جای دیگه نگاه کرد اونم گفت روغن سوزی داری بالاخره نفر سومی تو رشت بازدید کردگفت همون قطعه سایکلونت خراب بوده کورش کردن
خیلی گشتم نتونستم همون مدلو پیدا کنم یه استوکی فعلا گیر اوردم گذاشتم روش دقیقا مثل همون نیس ولی خب فعلا جواب داده
فعلا که 500 کیلومتر روندم روغن سرجاش مونده تکون نخورده
https://t.me/Jalal_parssa خیلی ممنون
آخرین ويرايش توسط 1 on JPL1, ويرايش شده در 0.
JPL1
شروع حركت
پست: 42
تاریخ عضویت: جمعه 29 بهمن 1395, 12:41 pm
نوع خودرو: مگان 2000
اینستاگرام: https://www.instagra

پست پنج‌شنبه 24 اسفند 1396, 10:00 am

تفاوتی که هست در خود قطعه سایکلون نیس شیلنگی که از قطعه خارج میشه و پایین درب سوپاپ یجایی وصل میشه مال من یه تیکه بودو به یه قطعه دیگه که اسمشو نمیدونم وصل میشه
به این تصویر

ولی چند تایی که من دیدم بعد سایکلون یه سه راهی داره که یکیش به همون زیر درب سوپاپ وصل میشه یکی دیگه از شیلنگها هم به جایی وصل نیس و جلوشو بستن
چون این قطعه سایکلون دقیقا از همون نیس و استوک هم هست شک دارم که درست عمل کنه نحوه تستش به چه صورته؟
تجهیزات
پست: 1
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 28 اردیبهشت 1399, 7:30 am
نوع خودرو: مشخص نشده!

پست یک‌شنبه 28 اردیبهشت 1399, 8:13 am

با سلام خدمت دوستان،من ماشین مگان 2000 اتومات مدل 98 دارم ،ماشین روغن کم میکنه هر 1000 کیلومتر 0.5 لیتر  رفتم تعمیرگاه ،گفت سوپاپ بخار روغن خرابه  انرا عوض کردم  الان سوپاپ بخار روغن صدای فس فس میده باز هم ماشین روغن کم میکنه چند تعمیر گاه بردم متوجه نمیشن کلافه شدم لطف کنید بگید عیب از چیه ممنون میشم.
 

بازگشت به “مگان نسل 2 - MEGANE 2ND GEN”