قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

مسایل و مشکلات مربوط به سیستم سوخت رسانی مگان

نمایه کاربر
Hamed1925
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 103
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 20 آذر 1390, 12:15 pm
نوع خودرو: مگان 2000
محل اقامت: کاشان

پست شنبه 31 تیر 1391, 9:02 pm

دوستان با سلام
من یه مدت کوتاهی به جمع مگان سوارا پیوستم
طی مسافرت کوتاهی که با ماشینم داشتم متوجه یه مشکلی شدم که ایشالا با کمک شما بتونم حلش کنم
بعد از طی مسافتی تقریبا 130 کیلومتری ماشین شروع به ریپ زدن شدید کرد به طوری که علیرغم گاز دادن دور موتور میومد زیر 3 هزار سرعت در حده 70 مصرف لحظه ای حول وحوش 28 و انگار یه کی ماشینو از پشت میکشید
ناگفته نمونه شمع ها رو قبلا عوض کردم انژکتورم قبلا سرویس کردم
البته مگان 2000 مدل 2006 با کارکرد 123 هزار است
از راهنمایی هاتون متشکر میشم!!!!!!!!! :) :-)
نمایه کاربر
rxsina
دنده 1
پست: 1696
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 17 دی 1388, 9:50 pm
نوع خودرو: E46 coupe
محل اقامت: پاسداران

پست شنبه 31 تیر 1391, 10:00 pm

خوب الان درچه حالیه؟ ماشین درجا کار میکنه موتور ارزش داره؟ صداش تغییر کرده؟
جون نداره ماشین حرکت کنه؟
اگه موتور سالمه و صدای خاصی نمیده و لرزش نداره و فقط ماشین جون نداره و هرچی گاز میدی دور موتور زیاد بالا نمیره و راه نمیره ولی صدای موتور در میاد یعنی کاتالیزور پر شده و مسیر دود های خروجی مسدود شده که باید عوض بشه...اگه کلا گاز نمیخوره داستانش فرق میکنه...یکم بیشتر توضیح بدید تا راهنماییتون کنن دوستان
ردلاین از خصوصیات بارز ماشین باز است.
نمایه کاربر
rxsina
دنده 1
پست: 1696
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 17 دی 1388, 9:50 pm
نوع خودرو: E46 coupe
محل اقامت: پاسداران

پست شنبه 31 تیر 1391, 10:00 pm

خوب الان درچه حالیه؟ ماشین درجا کار میکنه موتور ارزش داره؟ صداش تغییر کرده؟
جون نداره ماشین حرکت کنه؟
اگه موتور سالمه و صدای خاصی نمیده و لرزش نداره و فقط ماشین جون نداره و هرچی گاز میدی دور موتور زیاد بالا نمیره و راه نمیره ولی صدای موتور در میاد یعنی کاتالیزور پر شده و مسیر دود های خروجی مسدود شده که باید عوض بشه...اگه کلا گاز نمیخوره داستانش فرق میکنه...یکم بیشتر توضیح بدید تا راهنماییتون کنن دوستان
ردلاین از خصوصیات بارز ماشین باز است.
نمایه کاربر
D.Daneshjoo
دنده 1
پست: 1671
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 23 مرداد 1384, 11:49 pm
نوع خودرو: 206A-Sorento-Blazer
محل اقامت: شيراز

پست شنبه 31 تیر 1391, 11:03 pm

سلام دوست عزیز ...

به احتمال زیاد مشکل از سیستم سوخت رسانی هست ...
شما این موارد رو چک کنید ؛ انشالله که مشکل بر طرف میشه ...
اول از همه فیلتر بنزین ... بعد انژکتور ها ... و در آخر عملکرد پمپ بنزین رو بررسی کنید ...

موفق باشید ...
نمایه کاربر
Hamed1925
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 103
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 20 آذر 1390, 12:15 pm
نوع خودرو: مگان 2000
محل اقامت: کاشان

پست یک‌شنبه 1 مرداد 1391, 5:14 pm

ممنون از راهنمایی هاتون
ماشین در جا هیچ مشکلی نداره!
تو دیاگ زدن هیچ مشکلی نشون نمیده!
فقط وقتی یه مدت تقریبا یه ساعتی روشن میمونه مشکلش شروع میشه!
متاسفانه تو کاشون مکانیکه وارد به مگان نیست بعضیشون میگن مشکل از سنسور منیفولدش بعضی میگن ممکنه از سنسور دور موتور باشه
همونطور که گفتم انژکتور سرویس شده شمع ها تعویض شدن فیلتر بنزین هم تعویض شده اما مشکل کماکان مرتفع نشده!

---- اضافه شده در تاریخ 1 مرداد 1391, 20:46 ( قوانین انجمنهای تیونینگ تاک را مطالعه کنید!! ) ----

این پمپ بنزین چه طوری تستش کنم؟
نمایه کاربر
D.Daneshjoo
دنده 1
پست: 1671
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 23 مرداد 1384, 11:49 pm
نوع خودرو: 206A-Sorento-Blazer
محل اقامت: شيراز

پست دوشنبه 2 مرداد 1391, 11:06 pm

اگه سنسور ها باشن قاعدتآ باید توی دیاگ نشون بده ...
من شکّم روی همون پمپ بنزینه ؛ به این خاطر که نمونه های مشابه رو توی نمایندگی دیدم که دقیقآ همینجوری که میگین ؛ بعد از یه مدت رانندگی و بیشتر تو فصل گرما ؛ کم میاره ماشین و رآی به تعویض پمپ بنزین داده شده بود ...
البته ایشالا که اون نباشه ؛ چون یه مقدار گرونه ... تا جایی که یادمه حدود 400 اینا بود ...
نمایه کاربر
Hamed1925
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 103
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 20 آذر 1390, 12:15 pm
نوع خودرو: مگان 2000
محل اقامت: کاشان

پست سه‌شنبه 3 مرداد 1391, 8:26 pm

D.Daneshjoo نوشته شده:اگه سنسور ها باشن قاعدتآ باید توی دیاگ نشون بده ...
من شکّم روی همون پمپ بنزینه ؛ به این خاطر که نمونه های مشابه رو توی نمایندگی دیدم که دقیقآ همینجوری که میگین ؛ بعد از یه مدت رانندگی و بیشتر تو فصل گرما ؛ کم میاره ماشین و رآی به تعویض پمپ بنزین داده شده بود ...
البته ایشالا که اون نباشه ؛ چون یه مقدار گرونه ... تا جایی که یادمه حدود 400 اینا بود ...
بله شکتون کاملا درسته مشکل از پمپ بنزین بود
اصلیشو خریدم 370 البته یه نمونه ایتالیایی با مارک سرات اگه اشتباه نکنم بود 320 :div:
واقعا گرون بود
نمایه کاربر
D.Daneshjoo
دنده 1
پست: 1671
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 23 مرداد 1384, 11:49 pm
نوع خودرو: 206A-Sorento-Blazer
محل اقامت: شيراز

پست سه‌شنبه 3 مرداد 1391, 9:22 pm

مبارک باشه ...ایشالا که سالیان سال براتون بنزین پمپاژ کنه این جدیده ... :-?
نمایه کاربر
espero
راننده شتاب 400 متر - «پایش»
پست: 8386
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 5 آذر 1387, 1:37 pm
نوع خودرو: پرشيا 16V
محل اقامت: شیراز
Like شده: 1 بار

پست چهارشنبه 4 مرداد 1391, 3:08 am

یه کار جدید دیدم انجام دادن و جواب خوبی داد
به جای پمپ فابریک مگان از پمپ پراید استفاده شد
در کل یه چیزی حدود 50 خرج شد و ماشین هم از لحاظ کشش و ... مشکلی براش پیش نیومد
زندگی قصه تلخیست که از آغازش ‍‍‍ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بس که آزرده شدم چشم به پایان دارم
نمایه کاربر
Hamed1925
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 103
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 20 آذر 1390, 12:15 pm
نوع خودرو: مگان 2000
محل اقامت: کاشان

پست چهارشنبه 4 مرداد 1391, 10:17 am

espero نوشته شده:یه کار جدید دیدم انجام دادن و جواب خوبی داد
به جای پمپ فابریک مگان از پمپ پراید استفاده شد
در کل یه چیزی حدود 50 خرج شد و ماشین هم از لحاظ کشش و ... مشکلی براش پیش نیومد
جالبه اگه جواب داده باشه خیلی ارزونتر تمام میشه اما واقعا میتونه بنزین این حجم موتور رو جواب بده!!! :(

بازگشت به “مگان نسل 2 - MEGANE 2ND GEN”