قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

مسایل و مشکلات مربوط به سیستم سوخت رسانی مگان

Morteza880
پست: 3
تاریخ عضویت: دوشنبه 18 فروردین 1393, 9:24 pm
نوع خودرو: مگان 2000

پست شنبه 23 فروردین 1393, 8:09 pm

با سلام وخسته نباشید خدمت دوستان عزیز
ببخشید ما یه مگان2000 داریم اکپرا بعد از یه مدت رانندگی که ماشین گرم شد اگه خاموشش کنیم و یه ربع ساعتی ماشین بحالت خاموش بمونه واسه دوباره روشن کردنش استارت خیلی میخوره طوری که روشن نمیشه و باید یه مقدار گاز بدی تا موتور روشن بشه.
بعضی وقتا که دیگه خیلی بد روشن میشه.
میخواستم ببینم از دئستان کسی تاحالا به این مشکل برخورده یا نه؟
راه حل چیه؟
ممنون
mohsenicash
پست: 3
تاریخ عضویت: چهارشنبه 16 بهمن 1392, 10:05 am
نوع خودرو: مگان

پست سه‌شنبه 3 تیر 1393, 6:53 am

با سلام دوستان میخواستم بدونم پمپ بنزین اصلی با ترک از نظر کارایی فرقی داره؟اگر قیمت دارید اعلام کنید با تشکر
mhtorabi
شروع حركت
پست: 49
تاریخ عضویت: چهارشنبه 10 فروردین 1390, 4:37 am

پست شنبه 3 مرداد 1394, 4:21 am

Morteza880 نوشته شده:با سلام وخسته نباشید خدمت دوستان عزیز
ببخشید ما یه مگان2000 داریم اکپرا بعد از یه مدت رانندگی که ماشین گرم شد اگه خاموشش کنیم و یه ربع ساعتی ماشین بحالت خاموش بمونه واسه دوباره روشن کردنش استارت خیلی میخوره طوری که روشن نمیشه و باید یه مقدار گاز بدی تا موتور روشن بشه.
بعضی وقتا که دیگه خیلی بد روشن میشه.
میخواستم ببینم از دئستان کسی تاحالا به این مشکل برخورده یا نه؟
راه حل چیه؟
ممنون
با سلام به دوستان منم همین مشکل رو بعد تعویض پمپ بنزین برخورد کردم
علاوه بر اون که موقع پر کردن باک بعد چند ساعتی بوی بنزین تو ماشن میاد و گاهی بنزین هم زیر ماشن میریزه
اگه دوستان اطاعاتی دارن ممنون میشم راهنمایی کنن
نمایه کاربر
shahrokh-2006
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
پست: 425
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 15 تیر 1391, 7:41 pm
نوع خودرو: Megane2.0 & Mk3
محل اقامت: کرج

پست شنبه 3 مرداد 1394, 1:34 pm

در مورد پمپ بنزین که پمپ 3.5 بار باید باشه و پمپ های sidat که تو بازار هستند کیفیت خوبی دارن فقط قسمت بالایی پمپ جای سوکت جنسش خوب نیست و ضعیف هست که برای رانندگی های طولانی جواب گو نیست و ممکن هست به سوکت آسیب برسونه... در مورد بوی بنزین هم ناشی از بی دقتی و نصب نا درست هست...و بد روشن شدن هم احتمال زیاد مربوط به سنسور دور موتور که روی گیربکس نصب هست میشه یا دریچه گاز.... :wink:
mhtorabi
شروع حركت
پست: 49
تاریخ عضویت: چهارشنبه 10 فروردین 1390, 4:37 am

پست شنبه 14 شهریور 1394, 5:04 am

shahrokh-2006 نوشته شده:در مورد پمپ بنزین که پمپ 3.5 بار باید باشه و پمپ های sidat که تو بازار هستند کیفیت خوبی دارن فقط قسمت بالایی پمپ جای سوکت جنسش خوب نیست و ضعیف هست که برای رانندگی های طولانی جواب گو نیست و ممکن هست به سوکت آسیب برسونه... در مورد بوی بنزین هم ناشی از بی دقتی و نصب نا درست هست...و بد روشن شدن هم احتمال زیاد مربوط به سنسور دور موتور که روی گیربکس نصب هست میشه یا دریچه گاز.... :wink:
با سلام
من بعد شسشوی دریچه گاز مشکل روشن شدن هنگام گرم بودن رو تو ماشین دارم ظاهرا باید سنسور دور موتور مشکل داشته باشه
می خواستم بدونم اگه این سنسور عوض نشه مشکلی پیش میاد؟
و اینکه قیمت این سنسور و مارک مناسبش و از کجا میشه گرفت و عوضش کرد رو اگه دوستان اطلاعی دارن راهنمایی کنن
با تشکر
mhtorabi
شروع حركت
پست: 49
تاریخ عضویت: چهارشنبه 10 فروردین 1390, 4:37 am

پست یک‌شنبه 27 دی 1394, 8:02 am

با سلام
مشکل جدیدی که برخورد کردم ماشین هنگام گاز خوردن اولیه بعد از فشار اولیه با کمی مکث گاز می خوره ولی در هنگام کار در جا مشکلی نداره
و بر خلاف دفعه قبل که پمپ بنزین مشکل داشت و تو سرعتهای بالای 70 مشکل می خورد الان بیشتر تو ابتدای حرکت مشک داره
امروز صافی بنزین رو عوض کردم و مکمل هم تو باک ریختم ولی هنوز مشکل رفع نشده
دوستان با تجربه اگر راهنمایی کنند ممنون میشم
با تشکر
نمایه کاربر
amin.405
دنده 3
پست: 3229
تاریخ عضویت: جمعه 12 مهر 1387, 6:05 pm
نوع خودرو: MEGANE2.0,pulse135LS
محل اقامت: تهران

پست دوشنبه 28 دی 1394, 10:06 pm

چقدر بهتون قیمت دادن ؟؟؟؟
نمایه کاربر
Mahyar70
دنده 4
پست: 4558
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389, 1:31 pm
نوع خودرو: fuji nevada (دزدینش)
محل اقامت: تهران - مینی سیتی (شهرک صدف)

پست دوشنبه 28 دی 1394, 10:51 pm

دریچه گاز تحت هیچ شرایطی رو کار نباید تمیز بشه . مگر این که ریسک خراب کردن سنسور هارو به جون بخرید .
viewtopic.php?f=35&t=99223تغییر مکانیزم عملکرد سرسیلندر
mhtorabi
شروع حركت
پست: 49
تاریخ عضویت: چهارشنبه 10 فروردین 1390, 4:37 am

پست شنبه 3 بهمن 1394, 11:13 am

mhtorabi نوشته شده:با سلام
مشکل جدیدی که برخورد کردم ماشین هنگام گاز خوردن اولیه بعد از فشار اولیه با کمی مکث گاز می خوره ولی در هنگام کار در جا مشکلی نداره
و بر خلاف دفعه قبل که پمپ بنزین مشکل داشت و تو سرعتهای بالای 70 مشکل می خورد الان بیشتر تو ابتدای حرکت مشک داره
امروز صافی بنزین رو عوض کردم و مکمل هم تو باک ریختم ولی هنوز مشکل رفع نشده
دوستان با تجربه اگر راهنمایی کنند ممنون میشم
با تشکر
با توجه به توصیه قبلی دوستان سنسور دور موتور تعویض شد اما مشکل حل نشد
بعد از مراجعه به نمایندگی مجدد مشکل از پمپی که 6 ماه پیش تعویض شده بود تشخیص داده شد و بعد تعویض مشکل حل شد =n =n

شاید این تجربه برای دوستان مفید باشه :x :x
نمایه کاربر
eiman se
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 64
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 13 دی 1388, 7:15 am
نوع خودرو: Teana xv - Megan 2.0

پست یک‌شنبه 12 اردیبهشت 1395, 3:29 pm

سلام
يك تجربه بدست اوردم گفتم شايد بدرد دوستان بخوره و اون اينكه اگه خدايي نكرده خودروتون روشن نشد دركنار مسايل ديگه اي كه چك مي كنيد سوكت برق پمپ بنزين رو هم درنظر داشته باشين ماشين من دوبار همين مشكلش بود كه رفع شد خداروشكر بدون هيچ هزينه اي

حالا يه سوال با توجه به محل پمپ بنزين و فاصله اي كه وجود داره ميشه دورتادور اين محل رو پوشوند تا اين همه كردوخاك و غيره در اين مكان تشريف نداشته باشه يا بايد گردش هوا باشه در اين مكان ؟

بازگشت به “مگان نسل 2 - MEGANE 2ND GEN”